SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Gezien maar PM doet stom. Ik stuur het daarheen. Doe het morgen op de busquote:
Thnxquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gezien maar PM doet stom. Ik stuur het daarheen. Doe het morgen op de bus
Jij postte ooit dat ze van jou ook het Wilhemus in de OP mochten zetten...quote:
Laat ze dan openen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij postte ooit dat ze van jou ook het Wilhemus in de OP mochten zetten...
precies... en dat had ik speciaal voor je gedaan in: [25-35 jaar: nieuwe contacten SC] #36quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij postte ooit dat ze van jou ook het Wilhemus in de OP mochten zetten...
Jij bent geen beginner meer.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:01 schreef STING het volgende:
[..]
Net weer terug, viel aardig tegen: http://www.endomondo.com/workouts/jwG875eCZFQ
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:22 schreef douche-eendje het volgende:
En ik kom de 30e dus echtechtecht niet. Uitgenodigd voor een leuk feestje
Burgers Zoo is inderdaad mooi, wel duur trouwens.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Burgers Zoo is wel een ontzettend mooie dierentuin trouwens, met inderdaad een groot overdekt gedeelte. Enige nadeel - voor mensen die wat minder goed ter been zijn zeg maar - is dat de paden vaak stijgen en weer dalen. Dat ga je goed voelen ten langen leste.
Als jij iets organiseert, waarom niet...quote:
Oh okay, dat had ik helemaal niet gezien. Ik ben gestopt met teruglezenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:52 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
precies... en dat had ik speciaal voor je gedaan in: [25-35 jaar: nieuwe contacten SC] #36
Nouja, ik organiseren... d'r valt niet heel veel aan te organiseren toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij bent geen beginner meer.Ik kan nog geen 10km lopen.
[..]Jammer!
[..]
Burgers Zoo is inderdaad mooi, wel duur trouwens.Twee jaar geleden was ik voor 8 mensen iets van ¤ 140 kwijt (excl. consumptie), krijg je ervan als je als lieve oom wat neefjes en nichtjes meeneemt.
[..]
Als jij iets organiseert, waarom niet...
Datum & tijd prikken is belangrijk hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, ik organiseren... d'r valt niet heel veel aan te organiseren toch? Laten we eerst die andere meet maar eens doen
Locatie ookquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Datum & tijd prikken is belangrijk hoor.
Maar goed, tijd om te douchen!
De motormeet? daar neem ik de organisatie wel van op me. Ik moet toch meer doen met organisatie en planning van de baas dus is goed voor mequote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, ik organiseren... d'r valt niet heel veel aan te organiseren toch?
Laten we eerst die andere meet maar eens doen
We hadden het over een BZ-meet, dus dan is de locatie redelijk bekend..quote:
Nee, de 30 juni-meet.. ga die 2 nou niet weer door elkaar gooienquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:58 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
De motormeet? daar neem ik de organisatie wel van op me. Ik moet toch meer doen met organisatie en planning van de baas dus is goed voor me
hoezo weer? ik haalde ze niet door elkaar? de 30 juni meet lijkt me al wel redelijk klaar qua organisatie mag ik hopenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
We hadden het over een BZ-meet, dus dan is de locatie redelijk bekend..
[..]
Nee, de 30 juni-meet.. ga die 2 nou niet weer door de war gooien
Mag ie ze allebei doenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
We hadden het over een BZ-meet, dus dan is de locatie redelijk bekend..
[..]
Nee, de 30 juni-meet.. ga die 2 nou niet weer door elkaar gooien
Is daar überhaupt wat voor georganiseerd dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hoezo weer? ik haalde ze niet door elkaar? de 30 juni meet lijkt me al wel redelijk klaar qua organisatie mag ik hopen
niet aan mij vragen haha ik ga niet mee de 30stequote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Is daar überhaupt wat voor georganiseerd dan?
Je hebt een feest toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:02 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
niet aan mij vragen haha ik ga niet mee de 30ste
En in wezen ook een soort mini-meet...quote:
ik zou het geen mini-meet willen noemen eigenlijk...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En in wezen ook een soort mini-meet...
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:01 schreef douche-eendje het volgende:
Sylvesterrr, er komt vast ooit nog wel eens een andere meet.
Een mega-date dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:06 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik zou het geen mini-meet willen noemen eigenlijk...
Met douche-eendje? Wat weet jij allemaal, automatic_?quote:
banaan&mandarijn? Wat is dat voor een achterlijke combinatie?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:10 schreef douche-eendje het volgende:
Uch, niet goed gekeken bij boodschappen doen en verkeerde pak dubbelfrisss gekocht. Limited edition banaan&mandarijn, wat ranzig
Verzonnen door iemand zonder smaak geloof ikquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
banaan&mandarijn? Wat is dat voor een achterlijke combinatie?
Wat was dat dan voor reactie inclusief knipoog-smiley op haar post dat ze naar een feest ging?quote:
Oeh verwarring, me likesquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat was dat dan voor reactie inclusief knipoog-smiley op haar post dat ze naar een feest ging?
Inquiring minds need to know!
Ik heb te lang in dat datingsite topic rondgehangen denk ik. Daar moest je ook al vanalles tussen de regels door lezen.quote:
Ja hou daar dan mee op.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb te lang in dat datingsite topic rondgehangen denk ik. Daar moest je ook al vanalles tussen de regels door lezen.
Beetje maarquote:
successful troll is successfulquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat was dat dan voor reactie inclusief knipoog-smiley op haar post dat ze naar een feest ging?
Inquiring minds need to know!
Die fockin' knipoogjes ook... Die staan zowat synoniem voor een huwelijk, een huisje in een vinexwijk, drie katten, twee koters en een audi.quote:
Ik heb net paprika chips op..quote:
Ik durf nooit meer een knipoog te postenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die fockin' knipoogjes ook... Die staan zowat synoniem voor een huwelijk, een huisje in een vinexwijk, drie katten, twee koters en een audi.
Jij kan niet tegen paprika!quote:
huwelijk: nopequote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die fockin' knipoogjes ook... Die staan zowat synoniem voor een huwelijk, een huisje in een vinexwijk, drie katten, twee koters en een audi.
Misschien krijg ik zo krampquote:
nu al bindingsangst? of houd je gewoon niet zo van katten?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik durf nooit meer een knipoog te posten
dit is niet goed voor mijn poolquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ook dat volg ik dus niet
2-1 voor zweden
Ik ben gek op kattenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nu al bindingsangst? of houd je gewoon niet zo van katten?
Dat wil ik dan! Hoef geen katten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben gek op kattenMaar die kinderen, dat huwelijk, die audi en die vinexwijk, die wil ik niet
Een Opel Astra station dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben gek op kattenMaar die kinderen, dat huwelijk, die audi en die vinexwijk, die wil ik niet
Ja, wat is er mis met gewoon een DM'metje met de vraag of er nog geneukt gaat worden.,. Daar zijn helemaal geen knipoogjes in het topic voor nodig..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En 2,3 kinderen zeker? En dan in Almere gaan wonen?quote:
Moet je wel even zelf een kerel zoeken om dat mee te regelen, ok?quote:
Waarom in een DM?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, wat is er mis met gewoon een DM'metje met de vraag of er nog geneukt gaat worden.,. Daar zijn helemaal geen knipoogjes in het topic voor nodig..
2,3? Dat zal er raar uitzien..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En 2,3 kinderen zeker? En dan in Almere gaan wonen?
[..]
Moet je wel even zelf een kerel zoeken om dat mee te regelen, ok?
Het Nederlandsch gemiddelde Even opgezocht, het gemiddelde op dit moment is 1,7quote:
Ze doen het er gewoon om. Heb ik eens een keer geen last van stemmen die mij manen tot trollen, doet NaRRaToR het wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, wat is er mis met gewoon een DM'metje met de vraag of er nog geneukt gaat worden.,. Daar zijn helemaal geen knipoogjes in het topic voor nodig..
Ja en een Golden Retrieverquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
I'll try..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Moet je wel even zelf een kerel zoeken om dat mee te regelen, ok?
ik dacht dat het 15 was....quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het Nederlandsch gemiddelde Even opgezocht, het gemiddelde op dit moment is 1,7
quote:
Ik trek alleen mannen aan die geen kinderen willen, dus aan mij heb je niksquote:
Iewlquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
HJ heeft er toch al eentje? Hahaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Ik trek alleen mannen aan die geen kinderen willen, dus aan mij heb je niks
Ik zat nog te twijfelen om er '(meer)' tussen te zettenquote:
HJ is ook geknipt, dus daar zal het bij blijven.quote:
Join the club.quote:
Iets van een dog ofzo..quote:
Mijn buurvrouw heeft een Staffquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:29 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Iets van een dog ofzo..
Ergens zou ik ook wel iets van een amerikaanse bulldog willen, maar ik ben veel te veel van huis. En die kat van me geeft al troep zat..
Straks heeft geldautomaat geen geld meer over... Ze moet voor iedere club contributie betalen hè (naast eenmalige inschrijfkosten).quote:
Ik vraag geen geldquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Straks heeft geldautomaat geen geld meer over... Ze moet voor iedere club contributie betalen hè (naast eenmalige inschrijfkosten).
Ja, ze zijn mooi. Maar ik wil geen honden. Katten, konijnen etc prima.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:24 schreef STING het volgende:
[..]
I was being ironic
Al zijn het wel mooie honden ja
Maar zou zelf nooit honden nemen.
Zit je voetbal te kijken?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:32 schreef STING het volgende:
Ballen die over gaan vind ik altijd zo extra kansloos, weet niet waarom
Hij ging naast..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:32 schreef STING het volgende:
Ballen die over gaan vind ik altijd zo extra kansloos, weet niet waarom
1/3 voetbal kijken, 2/3 fokkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik denk het niet, mannen kunnen immers niet multitasken.
Haha.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:36 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wist niet dat Wesley Snipes ook meedoet
Aandachtkat!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:37 schreef STING het volgende:
En m'n kat gaat voor het beeld zitten.
Je zou bijna denken dat hij eten wil.
Ik denk 3-1.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
Geen punten vanavond dus in de pool. Nu ja, zondag weer wanneer NL met 1-0 verliest van Portugal.
Nou ja, dan moet ik daar maar mee leren leven hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Siem... hahahahaaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:37 schreef STING het volgende:
En m'n kat gaat voor het beeld zitten.
Je zou bijna denken dat hij eten wil.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb echt zo'nquote:
Van mij mogen ze wel door hoor. Kan ik lekker nog ene paar keer boodschappen doen in een rustige AHquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'ngezicht als ik weer eens zo'n rasdebieloptimist hoor emmeren over dat ''we'' toch echt nog wel kans maken hoor.
Twee keer verliezen, dan hoor je niet verder te gaan, klaar. Daarnaast is Portugal een slagje te groot.
Ik denk dat ik liever doodga dan dat ik leer leven met gtst.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Met sommige dingen moet je maar leren leven.
Dat is dan jouw probleem hequote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik denk dat ik liever doodga dan dat ik leer leven met gtst.
Het nadeel echter is dat die gribus reclames van de supermarkten nog even doorgaan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Van mij mogen ze wel door hoor. Kan ik lekker nog ene paar keer boodschappen doen in een rustige AH
Misschien komt de AH dan wel echt met de dildy'squote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het nadeel echter is dat die gribus reclames van de supermarkten nog even doorgaan.
Lekker stil.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En bedankt hè...
Nog een trauma... * sylvesterrr kan/wil niet meer praten.
Jaaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Misschien komt de AH dan wel echt met de dildy's
hoeveel jaar gaat het deze keer duren?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En bedankt hè...
Nog een trauma... * sylvesterrr kan/wil niet meer praten.
heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Oh my god.. was ze net vergetenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
Een dildy. Klinkt als een mini-rubberen lul speciaal voor vrouwen met vaginisme.
De volgende keer dat ik een eend op de snelweg tegenkom ga ik niet meer uitwijken.quote:
I dunno.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hoeveel jaar gaat het deze keer duren?
maar totale mediastilte doe je niet he... alleen niet praten?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik een eend op de snelweg tegenkom ga ik niet meer uitwijken.Ik vind eendjes niet meer niet lief.
[..]
I dunno.
Die trek ik dr eerst wel afquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat dus...
Niet janken als de oogjes loslaten hè meisjes..
Wat moet ik dr anders mee?quote:
Alleen niet praten inderdaad. Huilen, gillen kan ik nog wel. Als ik water wil, dan doe ik het geluid na van druppelend water.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:50 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
maar totale mediastilte doe je niet he... alleen niet praten?
Geen idee.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat moet ik dr anders mee?oh God, ik post een knipoog
![]()
Deed je dat toen ook?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Alleen niet praten inderdaad. Huilen, gillen kan ik nog wel. Als ik water wil, dan doe ik het geluid na van druppelend water.
Die zitten in mutsie kratjesquote:
Was jij ook nog vrijgezel ofzo?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, dan ging er nog IETS in he.
Hehehehe wat slecht
quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat moet ik dr anders mee?oh God, ik post een knipoog
![]()
Wat is dat toch met die kratjes ism mutsieflutsie eigenlijk? Er ontgaat mij vast een DIJK van een grap ergens maar ik kan er de vinger niet opleggen.quote:
Ik zou het wel humor vinden eigenlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:54 schreef JK1982 het volgende:
Als mijn evt. partner zo'n ding tevoorschijn zou halen zou echt meteen alle 'magie' weg zijn
Nee, ik heb een innige relatie met mijn harp zodat ik iig zo af en toe nog een gevoelige snaar kan raken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Was jij ook nog vrijgezel ofzo?
[..]Als mijn evt. partner zo'n ding tevoorschijn zou halen zou echt meteen alle 'magie' weg zijn
[..]
Ah zo..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee, ik heb een innige relatie met mijn harp zodat ik iig zo af en toe nog een gevoelige snaar kan raken.
MIquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, en er dan zo mee gaan wiebelen zodat de oogjes lijken te bewegen?
Een dijk van een grap uit 't toetsenbord van Tijnbrein? Das pas een goeie grapquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die kratjes ism mutsieflutsie eigenlijk? Er ontgaat mij vast een DIJK van een grap ergens maar ik kan er de vinger niet opleggen.
Enlighten me.
En stemmetjes doen..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, en er dan zo mee gaan wiebelen zodat de oogjes lijken te bewegen?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die kratjes ism mutsieflutsie eigenlijk? Er ontgaat mij vast een DIJK van een grap ergens maar ik kan er de vinger niet opleggen.
Enlighten me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Een dijk van een grap uit 't toetsenbord van Tijnbrein? Das pas een goeie grap
Je hebt het niveau niet om mijn humor te begrijpenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Een dijk van een grap uit 't toetsenbord van Tijnbrein? Das pas een goeie grap
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb trouwens óóit een vrouw geslagen.Althans, men beweert dat ik een vrouw heb geslagen; ik kan het me niet herinneren.
Volgens mij mis ik de clou, of ben ik de enige?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is voor jou. Niet jouw.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]dat is voor jouw een vraag en mij een weet
Sorry, wij zijn allemaal al geslaagd voor de peuterspeelzaal Tijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt het niveau niet om mijn humor te begrijpen
Ik zou hier graag (een deel van) de sig van douche-eendje quoten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt het niveau niet om mijn humor te begrijpen
tijn....eng....quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]dat is voor jouw een vraag en mij een weet
Ik kon niet zeggen dat ze moest opzouten...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik de clou, of ben ik de enige?
Ik dacht het, jij zegt hetquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zou hier graag de sig van douche-eendje quoten.
* JK1982 zich probeert voor te stellen hoe jij 1 lange snaar probeert te bespelen.. Ouch!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als er geen andere snaren zijn om te bespelen... dan deze maar
Wil je werkende lulaanstekers dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:01 schreef Pien85 het volgende:
Waarom heb ik tegenwoordig alleen nog maar brakke kut aanstekers in huis?
Dat is allicht beter dan wat ik nu hebquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wil je werkende lulaanstekers dan?
* JK1982 vraagt zich af waar het koppelteken zou komen te staan..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wil je werkende lulaanstekers dan?
Terug zoeken mevrouw mutsie heeft het gezegd wat in haar kratjes zittenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het is voor jou. Niet jouw.
Daarnaast begint het irritant te worden en ik lach graag mee.
Nu ik er over nadenk zouden het brakke kutaanstekers zijn, volgens de taalregels enzo.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:02 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 vraagt zich af waar het koppelteken zou komen te staan..
brakke kut-aanstekers, of brakke-kut aanstekers..
Ja.quote:
Bicquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:01 schreef Pien85 het volgende:
Waarom heb ik tegenwoordig alleen nog maar brakke kut aanstekers in huis?
En dat is zo belangrijk\grappig\interessant dat het tot vervelens toe herhaald moet worden?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Terug zoeken mevrouw mutsie heeft het gezegd wat in haar kratjes zittende oplettende lezer weet het
Tijn... jij onthoud alles wat sexueel gerelateerd is per Fok!vrouw?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Terug zoeken mevrouw mutsie heeft het gezegd wat in haar kratjes zittende oplettende lezer weet het
Tijn is wat seksueel gefrustreerdquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:04 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Tijn... jij onthoud alles wat sexueel gerelateerd is per Fok!vrouw?
Proost!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
O God... het topic bestaat uit tofu vretende healthfreaks....
*steekt er nog een op*
* douche-eendje geeft een blok tofu aan HJquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
*steekt er nog een op*
Neequote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:04 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Tijn... jij onthoud alles wat sexueel gerelateerd is per Fok!vrouw?
Eindelijk nietsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En dat is zo belangrijk\grappig\interessant dat het tot vervelens toe herhaald moet worden?
Lijkt me stug.
ja alleen maar biologische spullen in huis. en geiten wollen sokken. Alcohol wat is dat? De bijbel is mijn drugs!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
*steekt er nog een op*
quote:
Sorry...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
*steekt er nog een op*
Ik nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
*steekt er nog een op*
Amenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:07 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja alleen maar biologische spullen in huis. en geiten wollen sokken. Alcohol wat is dat? De bijbel is mijn drugs!
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Sorry...
Wat betreft je spoiler. Vergeet de 10 jaar kortere levensverwachting niet op een leeftijd dat je niet rendabel meer bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:09 schreef NaRRaToR het volgende:
aaaaaaw Er ligt hier een poezel luidruchtig te snurken op schoot
Fotooooquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:09 schreef NaRRaToR het volgende:
aaaaaaw Er ligt hier een poezel luidruchtig te snurken op schoot
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:08 schreef Pien85 het volgende:
Voor de niet-rokers die 30 juni ook komen:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na na na na na na na Badjasman!
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]Kon je ze nou niet effe draaien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]Noooooh die laatste foto is echt zo schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies. Dus wat lul je dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik inhaleer dit lekker dus rokers donderen maar even een paar meter op. Zuurstof is mijn verslaving. Maar hey, ik kom toch niet.
Tigger is een echt fotomodel....en super nieuwsgierig....quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Noooooh die laatste foto is echt zo schattig
Want? Die heeft dit toch al eens gezien?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ooh, wacht maar tot Vannelle dit topic ziet...
Die heb ik al een hele tijd niet gezienquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ooh, wacht maar tot Vannelle dit topic ziet...
In verband met antirook-agressivo's bedoel ik.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Want? Die heeft dit toch al eens gezien?
Ik denk dat ze 'r vingers in haar oren heeft...quote:
Die is druk met een FHF-project geloof ik..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Die heb ik al een hele tijd niet gezien
Hahaha.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:33 schreef NaRRaToR het volgende:
ik heb discovery op staan en er kwam een reclame voorbij met lalalala lalala (gezongen)ik en mijn associaties
Ah, dat kost tijd jaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Die is druk met een FHF-project geloof ik..
Welk rookverbod? hier wordt gewoon in elke kroeg gerookt hoor...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik lul omdat ik dat anti-rookverbodgezeik een beetje behoorlijk zat ben, al een paar jaar.
Ik ben dat gezeik van mensen zat die daarvoor nooit in de kroeg kwamen, roken als excuus opvoerden, en je nu alsnog niet binnen ziet. En daarnaast wilde ik nog zeggen dat NIEMAND last hoeft te hebben van mijn gewoontes... maar je benadering is nogal agressief. Voor een harpspeler.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik lul omdat ik dat anti-rookgezeik een beetje behoorlijk zat ben, al een paar jaar.
Hier ook op veel plekken...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:37 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Welk rookverbod? hier wordt gewoon in elke kroeg gerookt hoor...
Joh, ik kwam nooit in de kroeg omdat rook. En nu kom ik er vrijwel niet want owja, men vind het tof om zich niet aan het rookverbod te houden. Nou, dan toch lekker niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ben dat gezeik van mensen zat die daarvoor nooit in de kroeg kwamen, roken als excuus opvoerden, en je nu alsnog niet binnen ziet. En daarnaast wilde ik nog zeggen dat NIEMAND last hoeft te hebben van mijn gewoontes... maar je benadering is nogal agressief. Voor een harpspeler.
Dan weet ik niet waar jij komt, maar het zijn kennelijk niet de kroegen waar ik kom. En waar men massaal buiten staat of op het terras zit. Om van de antirook-gestapo te horen te krijgen dat roken op het terras eigenlijk ook niet gewenst is, want ja, lekker weer. En nu willen we naar buiten. En dan hoesten als er iemand dertig meter verderop langs komt fietsen met een sigaret. Dat slag.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Joh, ik kwam nooit in de kroeg omdat rook. En nu kom ik er vrijwel niet want owja, men vind het tof om zich niet aan het rookverbod te houden. Nou, dan toch lekker niet.![]()
En deze harpspeler staat gewoon met beide beentjes op de grond.
Ja, het is zo'n heerlijke samenleving geworden dat toen ik een paar jaar geleden een halfuur durende astma-aanval in een vertraagde trein had, men mij geërgerd aan zat te kijken ipv even ter hulp te schietenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
Een heerlijke samenleving is het geworden inmiddels.
Hier (in Eindhoven) wordt er in nagenoeg elke kroeg gewoon gerookt. Er is een deel mensen wat naar buiten gaat om te roken en in sommige kroegen is ook wel een rookruimte die slecht geventileerd is dus daar vind je ook amper mensen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dan weet ik niet waar jij komt, maar het zijn kennelijk niet de kroegen waar ik kom. En waar men massaal buiten staat of op het terras zit. Om van de antirook-gestapo te horen te krijgen dat roken op het terras eigenlijk ook niet gewenst is, want ja, lekker weer. En nu willen we naar buiten. En dan hoesten als er iemand dertig meter verderop langs komt fietsen met een sigaret. Dat slag.
Een heerlijke samenleving is het geworden inmiddels.
Dus omdat jij ooit eens een astma-aanval had in de trein is natuurlijk de hele wereld tegen jou. Dat snap ik best hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, het is zo'n heerlijke samenleving geworden dat toen ik een paar jaar geleden een halfuur durende astma-aanval in een vertraagde trein had, men mij geërgerd aan zat te kijken ipv even ter hulp te schietenDoor al dat gehoest kon ik niet goed inhaleren, heel fijn.
Inderdaad erg lullig. Maar dat waren allemaal rokers in je coupe? Aangezien ik even probeer je haat richting rokende medemens te duiden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, het is zo'n heerlijke samenleving geworden dat toen ik een paar jaar geleden een halfuur durende astma-aanval in een vertraagde trein had, men mij geërgerd aan zat te kijken ipv even ter hulp te schietenDoor al dat gehoest kon ik niet goed inhaleren, heel fijn.
9/10 aanvallen die ik heb gehad zijn veroorzaakt door rook.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Inderdaad erg lullig. Maar dat waren allemaal rokers in je coupe? Aangezien ik even probeer je haat richting rokende medemens te duiden.
Ik had 't van de week zo eentje achter me fietsen. Ik zit lekker rustig op m'n fietsje, rook een sigaretje... Komt er een achter me rijden en gaat gigantisch overdreven zitten hoesten... Daar kan ik dus niet tegen...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:53 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Hier (in Eindhoven) wordt er in nagenoeg elke kroeg gewoon gerookt. Er is een deel mensen wat naar buiten gaat om te roken en in sommige kroegen is ook wel een rookruimte die slecht geventileerd is dus daar vind je ook amper mensen.
Wat jij zegt over mensen die op 30m lopen te zeiken op een roker of aan het zeiken zijn op rokers die netjes buiten staan herken ik (hier iig) echt niet. Ik ga regelmatig met rokende vrienden mee naar buiten of naar het rookhok maar heb dat soort geluiden nog nooit echt gehoord eigenlijk...
even voor de duidelijkheid ik heb geen problemen met rokers. ik kan me het standpunt van astmapatienten en anti-rokers wel begrijpen (met name in restaurants dan want daar is het gewoon niet lekker als je in de sigarettenrook moet dineren) maar in de kroeg nu is het ook niet altijd een pretje met de zweet- / drank- / kots-lucht...
als het overdreven hoesten is dan helemaal mee eens... als het een astmapatient is njah dan kan ik me dat hoesten wel voorstellen (maar ik denk niet dat ze dan de lucht hebben om naast je te komen fietsenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik had 't van de week zo eentje achter me fietsen. Ik zit lekker rustig op m'n fietsje, rook een sigaretje... Komt er een achter me rijden en gaat gigantisch overdreven zitten hoesten... Daar kan ik dus niet tegen...
Astma of niet, ze reed ruim 5 meter achter me, flikker toch op zegquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:56 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
als het overdreven hoesten is dan helemaal mee eens... als het een astmapatient is njah dan kan ik me dat hoesten wel voorstellen (maar ik denk niet dat ze dan de lucht hebben om naast je te komen fietsen)
Zie de roker dan maar in te halen dan inderdaad /failquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:56 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
als het overdreven hoesten is dan helemaal mee eens... als het een astmapatient is njah dan kan ik me dat hoesten wel voorstellen (maar ik denk niet dat ze dan de lucht hebben om naast je te komen fietsen)
Ik herken het maar al te goed. En voor de duidelijkheid; in restaurants kan ik er VERDOMD goed inkomen dat roken not done is. In kroegen al wat minder, maar goed, het is nu eenmaal zo.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:53 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Hier (in Eindhoven) wordt er in nagenoeg elke kroeg gewoon gerookt. Er is een deel mensen wat naar buiten gaat om te roken en in sommige kroegen is ook wel een rookruimte die slecht geventileerd is dus daar vind je ook amper mensen.
Wat jij zegt over mensen die op 30m lopen te zeiken op een roker of aan het zeiken zijn op rokers die netjes buiten staan herken ik (hier iig) echt niet. Ik ga regelmatig met rokende vrienden mee naar buiten of naar het rookhok maar heb dat soort geluiden nog nooit echt gehoord eigenlijk...
even voor de duidelijkheid ik heb geen problemen met rokers. ik kan me het standpunt van astmapatienten en anti-rokers wel begrijpen (met name in restaurants dan want daar is het gewoon niet lekker als je in de sigarettenrook moet dineren) maar in de kroeg nu is het ook niet altijd een pretje met de zweet- / drank- / kots-lucht...
En niet door - say- uitlaatgassen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
9/10 aanvallen die ik heb gehad zijn veroorzaakt door rook.
Nee. Rook, formalinedampen (daarom ook geen histologie meer kunnen doen als werk), sterke parfum, fijnstof (schuren). En zodra ik ziek ben ben ik altijd de pineut.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En niet door - say- uitlaatgassen?
tjah ik weet niet.... ik vind dat het wel een beetje hoort bij de kroeg. de geur dan... als ik aan een kroeg/club denk qua geur dan denk ik aan parfum / rook en / rookmachine-rook met een vleugje drank af en toe.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik herken het maar al te goed. En voor de duidelijkheid; in restaurants kan ik er VERDOMD goed inkomen dat roken not done is. In kroegen al wat minder, maar goed, het is nu eenmaal zo.
Ik krijg alleen een beetje een ontzettende dikke tampeloeris van de-nooit-genoeg hetze van geteisem als stivoro of clean air now.
Ik ben de rokers op de kast aan het jagenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:01 schreef JK1982 het volgende:
Doen jullie nog wel een beetje lief tegen elkaar?
Kan jullie ook geen moment alleen laten..
Ja lekker, dan krijgen we straks het gezeik of je op de kast wel of niet mag roken. Lekker dan!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben de rokers op de kast aan het jagenEn zij mij ook.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja lekker, dan krijgen we straks het gezeik of je op de kast wel of niet mag roken. Lekker dan!
Oh echt? Hmpfquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Trouwens, die kleine van me moet aan de puffer hoorde ik vandaag. Die blijft ook maar hoesten, en nu is het zien of eea op bronchitis duidt. Dus wellicht kan ik binnenkort zelf wat ervaringen delen van ''verplichte'' gedeelde rook door mensen die met niemand rekening houden....
(en nee, ik rook niet in de kamer als hij hier is)
in de kast niet in ieder geval....slecht geventileerde ruimte enzo.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja lekker, dan krijgen we straks het gezeik of je op de kast wel of niet mag roken. Lekker dan!
Dan kom je toch gewoon uit de kastquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:06 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
in de kast niet in ieder geval....slecht geventileerde ruimte enzo.
precies... alle homos roken tochquote:
Naroken misschien..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:07 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
precies... alle homos roken toch(talking about stigmatisering hahaha)
Alle homo's hebben leren broeken toch?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:07 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
precies... alle homos roken toch(talking about stigmatisering hahaha)
ik draag textiel op de motor als je dat bedoeldquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Alle homo's hebben leren broeken toch?
quote:
What goes around..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
Waar ik eerder motorrijders een beetje zat te stangen, is nu douche-eendje doodleuk hetzelfde aan het doen met rokers...
Rook jij eigenlijk, JK1982?quote:
In een envelop gestopt hoop ik toch he, niet al in de brievenbus gedaan om deze tijd, toch?quote:
Neee! Hahaha. In de envelopquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
In een envelop gestopt hoop ik toch he, niet al in de brievenbus gedaan om deze tijd, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |