Ah zo..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee, ik heb een innige relatie met mijn harp zodat ik iig zo af en toe nog een gevoelige snaar kan raken.
MIquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, en er dan zo mee gaan wiebelen zodat de oogjes lijken te bewegen?
Een dijk van een grap uit 't toetsenbord van Tijnbrein? Das pas een goeie grapquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die kratjes ism mutsieflutsie eigenlijk? Er ontgaat mij vast een DIJK van een grap ergens maar ik kan er de vinger niet opleggen.
Enlighten me.
En stemmetjes doen..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, en er dan zo mee gaan wiebelen zodat de oogjes lijken te bewegen?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die kratjes ism mutsieflutsie eigenlijk? Er ontgaat mij vast een DIJK van een grap ergens maar ik kan er de vinger niet opleggen.
Enlighten me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Een dijk van een grap uit 't toetsenbord van Tijnbrein? Das pas een goeie grap
Je hebt het niveau niet om mijn humor te begrijpenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Een dijk van een grap uit 't toetsenbord van Tijnbrein? Das pas een goeie grap
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb trouwens óóit een vrouw geslagen.Althans, men beweert dat ik een vrouw heb geslagen; ik kan het me niet herinneren.
Volgens mij mis ik de clou, of ben ik de enige?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is voor jou. Niet jouw.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]dat is voor jouw een vraag en mij een weet
Sorry, wij zijn allemaal al geslaagd voor de peuterspeelzaal Tijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt het niveau niet om mijn humor te begrijpen
Ik zou hier graag (een deel van) de sig van douche-eendje quoten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt het niveau niet om mijn humor te begrijpen
tijn....eng....quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]dat is voor jouw een vraag en mij een weet
Ik kon niet zeggen dat ze moest opzouten...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik de clou, of ben ik de enige?
Ik dacht het, jij zegt hetquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zou hier graag de sig van douche-eendje quoten.
* JK1982 zich probeert voor te stellen hoe jij 1 lange snaar probeert te bespelen.. Ouch!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als er geen andere snaren zijn om te bespelen... dan deze maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |