quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
Een dildy. Klinkt als een mini-rubberen lul speciaal voor vrouwen met vaginisme.
De volgende keer dat ik een eend op de snelweg tegenkom ga ik niet meer uitwijken.quote:
I dunno.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hoeveel jaar gaat het deze keer duren?
maar totale mediastilte doe je niet he... alleen niet praten?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik een eend op de snelweg tegenkom ga ik niet meer uitwijken.Ik vind eendjes niet meer niet lief.
[..]
I dunno.
Die trek ik dr eerst wel afquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat dus...
Niet janken als de oogjes loslaten hè meisjes..
Wat moet ik dr anders mee?quote:
Alleen niet praten inderdaad. Huilen, gillen kan ik nog wel. Als ik water wil, dan doe ik het geluid na van druppelend water.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:50 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
maar totale mediastilte doe je niet he... alleen niet praten?
Geen idee.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat moet ik dr anders mee?oh God, ik post een knipoog
![]()
Deed je dat toen ook?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Alleen niet praten inderdaad. Huilen, gillen kan ik nog wel. Als ik water wil, dan doe ik het geluid na van druppelend water.
Die zitten in mutsie kratjesquote:
Was jij ook nog vrijgezel ofzo?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, dan ging er nog IETS in he.
Hehehehe wat slecht
quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat moet ik dr anders mee?oh God, ik post een knipoog
![]()
Wat is dat toch met die kratjes ism mutsieflutsie eigenlijk? Er ontgaat mij vast een DIJK van een grap ergens maar ik kan er de vinger niet opleggen.quote:
Ik zou het wel humor vinden eigenlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:54 schreef JK1982 het volgende:
Als mijn evt. partner zo'n ding tevoorschijn zou halen zou echt meteen alle 'magie' weg zijn
Nee, ik heb een innige relatie met mijn harp zodat ik iig zo af en toe nog een gevoelige snaar kan raken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:54 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Was jij ook nog vrijgezel ofzo?
[..]Als mijn evt. partner zo'n ding tevoorschijn zou halen zou echt meteen alle 'magie' weg zijn
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |