Haha.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:36 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wist niet dat Wesley Snipes ook meedoet
Aandachtkat!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:37 schreef STING het volgende:
En m'n kat gaat voor het beeld zitten.
Je zou bijna denken dat hij eten wil.
Ik denk 3-1.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
Geen punten vanavond dus in de pool. Nu ja, zondag weer wanneer NL met 1-0 verliest van Portugal.
Nou ja, dan moet ik daar maar mee leren leven hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Siem... hahahahaaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:37 schreef STING het volgende:
En m'n kat gaat voor het beeld zitten.
Je zou bijna denken dat hij eten wil.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb echt zo'nquote:
Van mij mogen ze wel door hoor. Kan ik lekker nog ene paar keer boodschappen doen in een rustige AHquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'ngezicht als ik weer eens zo'n rasdebieloptimist hoor emmeren over dat ''we'' toch echt nog wel kans maken hoor.
Twee keer verliezen, dan hoor je niet verder te gaan, klaar. Daarnaast is Portugal een slagje te groot.
Ik denk dat ik liever doodga dan dat ik leer leven met gtst.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Met sommige dingen moet je maar leren leven.
Dat is dan jouw probleem hequote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik denk dat ik liever doodga dan dat ik leer leven met gtst.
Het nadeel echter is dat die gribus reclames van de supermarkten nog even doorgaan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Van mij mogen ze wel door hoor. Kan ik lekker nog ene paar keer boodschappen doen in een rustige AH
Misschien komt de AH dan wel echt met de dildy'squote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het nadeel echter is dat die gribus reclames van de supermarkten nog even doorgaan.
Lekker stil.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En bedankt hè...
Nog een trauma... * sylvesterrr kan/wil niet meer praten.
Jaaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Misschien komt de AH dan wel echt met de dildy's
hoeveel jaar gaat het deze keer duren?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En bedankt hè...
Nog een trauma... * sylvesterrr kan/wil niet meer praten.
heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Oh my god.. was ze net vergetenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |