En 2,3 kinderen zeker? En dan in Almere gaan wonen?quote:
Moet je wel even zelf een kerel zoeken om dat mee te regelen, ok?quote:
Waarom in een DM?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, wat is er mis met gewoon een DM'metje met de vraag of er nog geneukt gaat worden.,. Daar zijn helemaal geen knipoogjes in het topic voor nodig..
2,3? Dat zal er raar uitzien..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En 2,3 kinderen zeker? En dan in Almere gaan wonen?
[..]
Moet je wel even zelf een kerel zoeken om dat mee te regelen, ok?
Het Nederlandsch gemiddelde Even opgezocht, het gemiddelde op dit moment is 1,7quote:
Ze doen het er gewoon om. Heb ik eens een keer geen last van stemmen die mij manen tot trollen, doet NaRRaToR het wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, wat is er mis met gewoon een DM'metje met de vraag of er nog geneukt gaat worden.,. Daar zijn helemaal geen knipoogjes in het topic voor nodig..
Ja en een Golden Retrieverquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
I'll try..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Moet je wel even zelf een kerel zoeken om dat mee te regelen, ok?
ik dacht dat het 15 was....quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het Nederlandsch gemiddelde Even opgezocht, het gemiddelde op dit moment is 1,7
quote:
Ik trek alleen mannen aan die geen kinderen willen, dus aan mij heb je niksquote:
Iewlquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die fockin' knipoogjes ook... Die staan zowat synoniem voor een huwelijk, een huisje in een vinexwijk, drie katten, twee koters en een audi.
HJ heeft er toch al eentje? Hahaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Ik trek alleen mannen aan die geen kinderen willen, dus aan mij heb je niks
Ik zat nog te twijfelen om er '(meer)' tussen te zettenquote:
HJ is ook geknipt, dus daar zal het bij blijven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |