successful troll is successfulquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat was dat dan voor reactie inclusief knipoog-smiley op haar post dat ze naar een feest ging?
Inquiring minds need to know!
Die fockin' knipoogjes ook... Die staan zowat synoniem voor een huwelijk, een huisje in een vinexwijk, drie katten, twee koters en een audi.quote:
Ik heb net paprika chips op..quote:
Ik durf nooit meer een knipoog te postenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die fockin' knipoogjes ook... Die staan zowat synoniem voor een huwelijk, een huisje in een vinexwijk, drie katten, twee koters en een audi.
Jij kan niet tegen paprika!quote:
huwelijk: nopequote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die fockin' knipoogjes ook... Die staan zowat synoniem voor een huwelijk, een huisje in een vinexwijk, drie katten, twee koters en een audi.
Misschien krijg ik zo krampquote:
nu al bindingsangst? of houd je gewoon niet zo van katten?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik durf nooit meer een knipoog te posten
dit is niet goed voor mijn poolquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ook dat volg ik dus niet
2-1 voor zweden
Ik ben gek op kattenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nu al bindingsangst? of houd je gewoon niet zo van katten?
Dat wil ik dan! Hoef geen katten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben gek op kattenMaar die kinderen, dat huwelijk, die audi en die vinexwijk, die wil ik niet
Een Opel Astra station dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben gek op kattenMaar die kinderen, dat huwelijk, die audi en die vinexwijk, die wil ik niet
Ja, wat is er mis met gewoon een DM'metje met de vraag of er nog geneukt gaat worden.,. Daar zijn helemaal geen knipoogjes in het topic voor nodig..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |