Nee. Rook, formalinedampen (daarom ook geen histologie meer kunnen doen als werk), sterke parfum, fijnstof (schuren). En zodra ik ziek ben ben ik altijd de pineut.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En niet door - say- uitlaatgassen?
tjah ik weet niet.... ik vind dat het wel een beetje hoort bij de kroeg. de geur dan... als ik aan een kroeg/club denk qua geur dan denk ik aan parfum / rook en / rookmachine-rook met een vleugje drank af en toe.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik herken het maar al te goed. En voor de duidelijkheid; in restaurants kan ik er VERDOMD goed inkomen dat roken not done is. In kroegen al wat minder, maar goed, het is nu eenmaal zo.
Ik krijg alleen een beetje een ontzettende dikke tampeloeris van de-nooit-genoeg hetze van geteisem als stivoro of clean air now.
Ik ben de rokers op de kast aan het jagenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:01 schreef JK1982 het volgende:
Doen jullie nog wel een beetje lief tegen elkaar?
Kan jullie ook geen moment alleen laten..
Ja lekker, dan krijgen we straks het gezeik of je op de kast wel of niet mag roken. Lekker dan!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben de rokers op de kast aan het jagenEn zij mij ook.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja lekker, dan krijgen we straks het gezeik of je op de kast wel of niet mag roken. Lekker dan!
Oh echt? Hmpfquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Trouwens, die kleine van me moet aan de puffer hoorde ik vandaag. Die blijft ook maar hoesten, en nu is het zien of eea op bronchitis duidt. Dus wellicht kan ik binnenkort zelf wat ervaringen delen van ''verplichte'' gedeelde rook door mensen die met niemand rekening houden....
(en nee, ik rook niet in de kamer als hij hier is)
in de kast niet in ieder geval....slecht geventileerde ruimte enzo.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja lekker, dan krijgen we straks het gezeik of je op de kast wel of niet mag roken. Lekker dan!
Dan kom je toch gewoon uit de kastquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:06 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
in de kast niet in ieder geval....slecht geventileerde ruimte enzo.
precies... alle homos roken tochquote:
Naroken misschien..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:07 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
precies... alle homos roken toch(talking about stigmatisering hahaha)
Alle homo's hebben leren broeken toch?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:07 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
precies... alle homos roken toch(talking about stigmatisering hahaha)
ik draag textiel op de motor als je dat bedoeldquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Alle homo's hebben leren broeken toch?
quote:
What goes around..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
Waar ik eerder motorrijders een beetje zat te stangen, is nu douche-eendje doodleuk hetzelfde aan het doen met rokers...
Rook jij eigenlijk, JK1982?quote:
In een envelop gestopt hoop ik toch he, niet al in de brievenbus gedaan om deze tijd, toch?quote:
Neee! Hahaha. In de envelopquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
In een envelop gestopt hoop ik toch he, niet al in de brievenbus gedaan om deze tijd, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |