Wil je werkende lulaanstekers dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:01 schreef Pien85 het volgende:
Waarom heb ik tegenwoordig alleen nog maar brakke kut aanstekers in huis?
Dat is allicht beter dan wat ik nu hebquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wil je werkende lulaanstekers dan?
* JK1982 vraagt zich af waar het koppelteken zou komen te staan..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wil je werkende lulaanstekers dan?
Terug zoeken mevrouw mutsie heeft het gezegd wat in haar kratjes zittenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het is voor jou. Niet jouw.
Daarnaast begint het irritant te worden en ik lach graag mee.
Nu ik er over nadenk zouden het brakke kutaanstekers zijn, volgens de taalregels enzo.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:02 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 vraagt zich af waar het koppelteken zou komen te staan..
brakke kut-aanstekers, of brakke-kut aanstekers..
Ja.quote:
Bicquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:01 schreef Pien85 het volgende:
Waarom heb ik tegenwoordig alleen nog maar brakke kut aanstekers in huis?
En dat is zo belangrijk\grappig\interessant dat het tot vervelens toe herhaald moet worden?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Terug zoeken mevrouw mutsie heeft het gezegd wat in haar kratjes zittende oplettende lezer weet het
Tijn... jij onthoud alles wat sexueel gerelateerd is per Fok!vrouw?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Terug zoeken mevrouw mutsie heeft het gezegd wat in haar kratjes zittende oplettende lezer weet het
Tijn is wat seksueel gefrustreerdquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:04 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Tijn... jij onthoud alles wat sexueel gerelateerd is per Fok!vrouw?
Proost!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
O God... het topic bestaat uit tofu vretende healthfreaks....
*steekt er nog een op*
* douche-eendje geeft een blok tofu aan HJquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
*steekt er nog een op*
Neequote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:04 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Tijn... jij onthoud alles wat sexueel gerelateerd is per Fok!vrouw?
Eindelijk nietsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En dat is zo belangrijk\grappig\interessant dat het tot vervelens toe herhaald moet worden?
Lijkt me stug.
ja alleen maar biologische spullen in huis. en geiten wollen sokken. Alcohol wat is dat? De bijbel is mijn drugs!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
*steekt er nog een op*
quote:
Sorry...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
*steekt er nog een op*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
*steekt er nog een op*
Amenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:07 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja alleen maar biologische spullen in huis. en geiten wollen sokken. Alcohol wat is dat? De bijbel is mijn drugs!
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Sorry...
Wat betreft je spoiler. Vergeet de 10 jaar kortere levensverwachting niet op een leeftijd dat je niet rendabel meer bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:09 schreef NaRRaToR het volgende:
aaaaaaw Er ligt hier een poezel luidruchtig te snurken op schoot
Fotooooquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:09 schreef NaRRaToR het volgende:
aaaaaaw Er ligt hier een poezel luidruchtig te snurken op schoot
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:08 schreef Pien85 het volgende:
Voor de niet-rokers die 30 juni ook komen:
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na na na na na na na Badjasman!
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]Kon je ze nou niet effe draaien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]Noooooh die laatste foto is echt zo schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies. Dus wat lul je dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En ik inhaleer dit lekker dus rokers donderen maar even een paar meter op. Zuurstof is mijn verslaving. Maar hey, ik kom toch niet.
Tigger is een echt fotomodel....en super nieuwsgierig....quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Noooooh die laatste foto is echt zo schattig
Want? Die heeft dit toch al eens gezien?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ooh, wacht maar tot Vannelle dit topic ziet...
Die heb ik al een hele tijd niet gezienquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ooh, wacht maar tot Vannelle dit topic ziet...
In verband met antirook-agressivo's bedoel ik.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Want? Die heeft dit toch al eens gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |