SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Gezien maar PM doet stom. Ik stuur het daarheen. Doe het morgen op de busquote:
Thnxquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gezien maar PM doet stom. Ik stuur het daarheen. Doe het morgen op de bus
Jij postte ooit dat ze van jou ook het Wilhemus in de OP mochten zetten...quote:
Laat ze dan openen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij postte ooit dat ze van jou ook het Wilhemus in de OP mochten zetten...
precies... en dat had ik speciaal voor je gedaan in: [25-35 jaar: nieuwe contacten SC] #36quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij postte ooit dat ze van jou ook het Wilhemus in de OP mochten zetten...
Jij bent geen beginner meer.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:01 schreef STING het volgende:
[..]
Net weer terug, viel aardig tegen: http://www.endomondo.com/workouts/jwG875eCZFQ
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:22 schreef douche-eendje het volgende:
En ik kom de 30e dus echtechtecht niet. Uitgenodigd voor een leuk feestje
Burgers Zoo is inderdaad mooi, wel duur trouwens.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Burgers Zoo is wel een ontzettend mooie dierentuin trouwens, met inderdaad een groot overdekt gedeelte. Enige nadeel - voor mensen die wat minder goed ter been zijn zeg maar - is dat de paden vaak stijgen en weer dalen. Dat ga je goed voelen ten langen leste.
Als jij iets organiseert, waarom niet...quote:
Oh okay, dat had ik helemaal niet gezien. Ik ben gestopt met teruglezenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:52 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
precies... en dat had ik speciaal voor je gedaan in: [25-35 jaar: nieuwe contacten SC] #36
Nouja, ik organiseren... d'r valt niet heel veel aan te organiseren toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij bent geen beginner meer.Ik kan nog geen 10km lopen.
[..]Jammer!
[..]
Burgers Zoo is inderdaad mooi, wel duur trouwens.Twee jaar geleden was ik voor 8 mensen iets van ¤ 140 kwijt (excl. consumptie), krijg je ervan als je als lieve oom wat neefjes en nichtjes meeneemt.
[..]
Als jij iets organiseert, waarom niet...
Datum & tijd prikken is belangrijk hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, ik organiseren... d'r valt niet heel veel aan te organiseren toch? Laten we eerst die andere meet maar eens doen
Locatie ookquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Datum & tijd prikken is belangrijk hoor.
Maar goed, tijd om te douchen!
De motormeet? daar neem ik de organisatie wel van op me. Ik moet toch meer doen met organisatie en planning van de baas dus is goed voor mequote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, ik organiseren... d'r valt niet heel veel aan te organiseren toch?
Laten we eerst die andere meet maar eens doen
We hadden het over een BZ-meet, dus dan is de locatie redelijk bekend..quote:
Nee, de 30 juni-meet.. ga die 2 nou niet weer door elkaar gooienquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:58 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
De motormeet? daar neem ik de organisatie wel van op me. Ik moet toch meer doen met organisatie en planning van de baas dus is goed voor me
hoezo weer? ik haalde ze niet door elkaar? de 30 juni meet lijkt me al wel redelijk klaar qua organisatie mag ik hopenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
We hadden het over een BZ-meet, dus dan is de locatie redelijk bekend..
[..]
Nee, de 30 juni-meet.. ga die 2 nou niet weer door de war gooien
Mag ie ze allebei doenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
We hadden het over een BZ-meet, dus dan is de locatie redelijk bekend..
[..]
Nee, de 30 juni-meet.. ga die 2 nou niet weer door elkaar gooien
Is daar überhaupt wat voor georganiseerd dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hoezo weer? ik haalde ze niet door elkaar? de 30 juni meet lijkt me al wel redelijk klaar qua organisatie mag ik hopen
niet aan mij vragen haha ik ga niet mee de 30stequote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Is daar überhaupt wat voor georganiseerd dan?
Je hebt een feest toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:02 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
niet aan mij vragen haha ik ga niet mee de 30ste
En in wezen ook een soort mini-meet...quote:
ik zou het geen mini-meet willen noemen eigenlijk...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En in wezen ook een soort mini-meet...
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:01 schreef douche-eendje het volgende:
Sylvesterrr, er komt vast ooit nog wel eens een andere meet.
Een mega-date dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:06 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik zou het geen mini-meet willen noemen eigenlijk...
Met douche-eendje? Wat weet jij allemaal, automatic_?quote:
banaan&mandarijn? Wat is dat voor een achterlijke combinatie?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:10 schreef douche-eendje het volgende:
Uch, niet goed gekeken bij boodschappen doen en verkeerde pak dubbelfrisss gekocht. Limited edition banaan&mandarijn, wat ranzig
Verzonnen door iemand zonder smaak geloof ikquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
banaan&mandarijn? Wat is dat voor een achterlijke combinatie?
Wat was dat dan voor reactie inclusief knipoog-smiley op haar post dat ze naar een feest ging?quote:
Oeh verwarring, me likesquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat was dat dan voor reactie inclusief knipoog-smiley op haar post dat ze naar een feest ging?
Inquiring minds need to know!
Ik heb te lang in dat datingsite topic rondgehangen denk ik. Daar moest je ook al vanalles tussen de regels door lezen.quote:
Ja hou daar dan mee op.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb te lang in dat datingsite topic rondgehangen denk ik. Daar moest je ook al vanalles tussen de regels door lezen.
Beetje maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |