JA WAAROM DENK JE DAT IK HEM KAAPquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:57 schreef oh-oh het volgende:
GODVERDOMMESE SCHIJTHOER, IK HAD GODVERDOMME ZO EEN JUWEELTJE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik voorzag hem alquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[SC] #462 OMG neeeeeeee, ze is NUCHTER mensen, echt waar!!!!!!!
Als ik niet zo bang was voor Qwea had ik je een handje geholpenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[SC] #462 OMG neeeeeeee, ze is NUCHTER mensen, echt waar!!!!!!!
laffelaffelaffelaffelaffelaffelutte!!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik niet zo bang was voor Qwea had ik je een handje geholpen
quote:
Er gaat een belletje rinkelen bij die nickname, wat was het ook alweerquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er gaat een belletje rinkelen bij die nickname, wat was het ook alweer
En ja 5 katten, toppie
quote:
Q2 jij!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:09 schreef Ynske het volgende:
Laaaaaaaaaaaaalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaa
bijna weekend!!!!
vanaaf aan de zuip in Mtricht met een dinnetje
nou, daar moet ik goed mn best voor doenquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:14 schreef Pisces29 het volgende:
vriendinlief was erger, dus ik klaag niet
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:14 schreef Pisces29 het volgende:
vriendinlief was erger, dus ik klaag niet
Michael Jackson #40 waar we wachten op de kijkcijfersquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er gaat een belletje rinkelen bij die nickname, wat was het ook alweer
En ja 5 katten, toppie
Oh dat was toch echt zo grappig, alleen om Robijntjes reacties was ik al zo blij dat ie dood wasquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Michael Jackson #40 waar we wachten op de kijkcijfers
Oke. voor robijn?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:19 schreef Muis006 het volgende:
Qweemaak es een poll in dat topic met "Kan je lezen?"
Ik durf niet
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:19 schreef Muis006 het volgende:
Qweemaak es een poll in dat topic met "Kan je lezen?"
Ik durf niet
Die van 'je moeder' is wel geweldigquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:19 schreef Qwea het volgende:
Michael Jackson #40 waar we wachten op de kijkcijfers
Pis
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:22 schreef Qwea het volgende:
kut, topic dicht
Poll: Kan je lezen?
• Nee
• Ja
• Wat staat hier?
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Heb je dat toen gemist???quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:22 schreef Muis006 het volgende:
Dat hele MJ topic
"Hoe ben je gisteren doorgekomen meid?"
yayquote:
Die van Greysquote:Op maandag 6 juli 2009 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Was het niet druk genoeg in de Michael adoreer topics dat je je toch maar weer onder ons respectloos plebs wenst te begeven?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jawel
Ik had wel wat beters te doen toen
Mijn god, ik heb lopen gieren toen. En in 3 jaar tijd is er niks veranderd met drquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Dat Senes Robijntje maar gewoon opruimt ook![]()
Gut, ze heeft weer iets beters te doenquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wijf ernstig dement is.
"IK GA WEG UIT DEZE REEKS! DOEI!"
*wat ging ik ook alweer doen?* *topic + reacties lezen gaat*
*wat ging ik ook alweer doen?* *topic + reacties lezen gaat*
And we go on and on and on
Ik wil mn poepzakjes wel een weekje opsparen als iemand dr adres heeftquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:32 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien kunnen we met 10 honden haar tuin volkakken, zegt ze dan ook 'ohhhh wat erg'
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:34 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik troll niet, oh oh. Dat doe ik nooit.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil mn poepzakjes wel een weekje opsparen als iemand dr adres heeft
Pareltjes weer hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik jou niet serieus neem, met jouw posthistorie?
Nee op het labielenforum zullen er wel soortgenoten zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Op een ander forum heb ze nooit problemen, tligt echt aan ons
ADRES! ADRES!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:40 schreef senesta het volgende:
Klaar nu hoor. Als jullie iets persoonlijks tegen elkaar hebben dan doen jullie maar brief schrijven, PM, DM whatever maar niet hier.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:42 schreef Qwea het volgende:
Wat een vrijdagmiddag pareltjeik moet naar de apotheek eigenlijk
nooooo way.
Je denkt toch niet dat ik iemand met jouw post history serieus ga nemen he????quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:42 schreef Qwea het volgende:
Wat een vrijdagmiddag pareltjeik moet naar de apotheek eigenlijk
nooooo way.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:43 schreef Qwea het volgende:
echt hoor, als ze nou nog zou trollen. Maar dat mens is gewoon echt zo achterlijk
En hoe oud is dat mens?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:43 schreef Qwea het volgende:
echt hoor, als ze nou nog zou trollen. Maar dat mens is gewoon echt zo achterlijk
TWEE KEER ZO OUD ALS IK, KUN JE NIET LEZEN BLINDE??????quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
TWEE KEER ZO OUD ALS IK, KUN JE NIET LEZEN BLINDE??????
![]()
![]()
![]()
JAAAAA ROBIJNTJUHHHHH.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:46 schreef Robijn48 het volgende:
Voorlopig zijn jullie de enigen die last hebben van iets.
Ik niet. Zielepieten.
En jij hebt geen last van je eigen domheid?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:46 schreef Robijn48 het volgende:
Ik niet. Zielepieten.
Heul wel. MJ kon heel goed de junk uithangenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:47 schreef oh-oh het volgende:
Nee, issie dood???
Shit![]()
MJ kon toch niks.
Prince, die kan wat
Ja ok das waar.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heul wel. MJ kon heel goed de junk uithangen
Best sneu dat jij mensen met allergie ook als zielig zit te bestempelenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:46 schreef Robijn48 het volgende:
Ik niet. Zielepieten.
Daar heb ik niks over gezegd. Leer eens lezen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Best sneu dat jij mensen met allergie ook als zielig zit te bestempelen
Jawel, we moeten niet zeiken want katten komen nou eenmaal overal.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:52 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Daar heb ik niks over gezegd. Leer eens lezen.
quote:
kut, topic dichtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:52 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jawel:quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:52 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Iedereen is maar een zielpiet. En de rest negeer je, puberquote:
Die slaat zichzelf dadelijk voor dr kopquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee nee, die moest naar de sportschool , wat een wrong choice
Ik zeik alleen op andermans beesten als ik er last van heb.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:53 schreef Robijn48 het volgende:
Ja, gek zijn jullie op rellen, ik weet het. Net zo gek als op het zeiken op andermans beesten.
Weet je. In de echte wereld, dus niet op Fok!, zeikt niemand zo op andermans beesten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zeik alleen op andermans beesten als ik er last van heb.
Jij bent echt zo ontieglijk dom, dat het bijna onwaarschijnlijk is dat je niet trollt hoor.
WEET JE MOEDER WEL DAT JE ZULKE RARE DINGEN OP HET INTERNET POST???????quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:56 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Weet je. In de echte wereld, dus niet op Fok!, zeikt niemand zo op andermans beesten.
En dat je mij dom vind, nogmaals, raakt me niet. Niet van iemand die half mijn leeftijd is. Als je straks groot bent, zal je hier nog eens aan terugdenken.
Neequote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:57 schreef Qwea het volgende:
Nou jongens, ff kappen met robijn pesten, want straks ligt ze in een hoekje te huilen. Zielepiet.
Weer negerenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:56 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Weet je. In de echte wereld, dus niet op Fok!, zeikt niemand zo op andermans beesten.
Ben jij echt bijna 80?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:56 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
En dat je mij dom vind, nogmaals, raakt me niet. Niet van iemand die half mijn leeftijd is. Als je straks groot bent, zal je hier nog eens aan terugdenken.
Ik ben 50, en mijn moeder is overleden, kleintje.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
WEET JE MOEDER WEL DAT JE ZULKE RARE DINGEN OP HET INTERNET POST???????
Hier stopte ik met lezen. Alsof jij in de echte wereld komtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:56 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Weet je. In de echte wereld, dus niet op Fok!
RIP aan de nabestaanden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:58 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik ben 50, en mijn moeder is overleden, kleintje.
Je gebash maakt me niet uit, oh oh. Je laat daarmee enkel jezelf heel erg kennen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben jij echt bijna 80?
Dat verklaart wel hoor
Maar eh, ga je na 100 posts nog eens reageren op mensen met een allergie, of lees ik er steeds overheen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:58 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je gebash maakt me niet uit, oh oh. Je laat daarmee enkel jezelf heel erg kennen.
Nee, ze gaat zo roepen dat ze weggaat x300 en dan komt ze vanaaf terugquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar eh, ga je na 100 posts nog eens reageren op mensen met een allergie, of lees ik er steeds overheen?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:58 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik ben 50, en mijn moeder is overleden, kleintje.
Oh ja dat jaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ze gaat zo roepen dat ze weggaat x300 en dan komt ze vanaaf terugTrue story.
quote:
Ga nog een wat?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:00 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Kijk eens naar jezelf, dombo. En ga nog een naar de AH.
Kan niet, heeft geen actie meerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:00 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Kijk eens naar jezelf, dombo. En ga nog een naar de AH.
*proest.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:01 schreef oh-oh het volgende:
Hoe is het met de piempie van je mannie en gaan jullie nog met de toettoet?
doeidoei,quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:01 schreef Robijn48 het volgende:
Maar goed. Bash maar lekker door, das typisch Fok! Allemaal mensen die niks voorstellen, maar enkel op internet een grote bek hebben. Veel plezier
quote:
Ga je weg hier nu?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:01 schreef Robijn48 het volgende:
Maar goed. Bash maar lekker door, das typisch Fok! Allemaal mensen die niks voorstellen, maar enkel op internet een grote bek hebben. Veel plezier
NOOOOOOOES. MIJN VRIJDAGMIDDAG, WAT DOE JE.quote:
Oh hai.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh hai.
Wanneer ga je weg? wanneer kom je weer terug?
Kun je het dan wel even laten weten?quote:
Goh, is er toch nog iemand die iets in dr toontquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kun je het dan wel even laten weten?
Ik toon interesse, ben blij.
Je bent niks.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kun je het dan wel even laten weten?
Ik toon interesse, ben blij.
Dit MOET een kloon van LK zijn, oh-ohquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:06 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je bent niks.
Een sensatiebelust persoon zonder karakter, that's all.
Jij bent de grootste held, als ouwe taart niet eens reageren op een serieus argument. Hulde!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:01 schreef Robijn48 het volgende:
Ik zou zeggen; terug naar school, leren rekenenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:07 schreef Robijn48 het volgende:
En mochten jullie het nu nog niet snappen: ik ben niet geinteresseerd wat bashers van de helft van mijn leeftijd te zeggen hebben.
Net was je nog 50, nu alweer 80? Gaat rap met je.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:07 schreef Robijn48 het volgende:
En mochten jullie het nu nog niet snappen: ik ben niet geinteresseerd wat bashers van de helft van mijn leeftijd te zeggen hebben.
Beter karakterloos dan hersenloosquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:08 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Aan kloons doe ik niet, karakterloze.
Niks geen serieus argument. Je snapt nog steeds niet dat het IN DE ECHTE WERELD er niet zo aan toe gaat, en er niet zoveel gezeik over andermans beesten is.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent de grootste held, als ouwe taart niet eens reageren op een serieus argument. Hulde!
Jouw zolderkamer is niet de echte wereldquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:08 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Niks geen serieus argument. Je snapt nog steeds niet dat het IN DE ECHTE WERELD er niet zo aan toe gaat, en er niet zoveel gezeik over andermans beesten is.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen; terug naar school, leren rekenen
Misschien moet je eens naar buiten gaanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:08 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Niks geen serieus argument. Je snapt nog steeds niet dat het IN DE ECHTE WERELD er niet zo aan toe gaat, en er niet zoveel gezeik over andermans beesten is.
Whoehahahha, ik heb een zoon van 26. Ouder dan jullie. Dom kind.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jouw zolderkamer is niet de echte wereld
Das heulig engquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens naar buiten gaan
Misschien moet je niet eens zo hersenloos meelullen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens naar buiten gaan
fixed. Geen dankquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:10 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Whoehahahha, ik heb een zoon van 26. Ouder dan jullie jou. Dom kind.
Een taart van 50 die zo loopt te schelden, klassequote:
Ik vraag me af of jij wel zelfstandig mag rondbewegen in de echte wereldquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:08 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
En dat noemt mij een tokkiequote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een taart van 50 die zo loopt te schelden, klasse, net als de kat buiten overlast laten veroorzaken
Misschien moet je naar buiten gaan, genoeg buren die ruzie hebben wegens het overlast van de katten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:10 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Misschien moet je niet eens zo hersenloos meelullen.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vraag me af of jij wel zelfstandig mag rondbewegen in de echte wereld
Je vraagt je maar zoveel af. Net zoals je doet over andermans beesten. Er is alleen niemand van deze kant die het iets kan schelen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vraag me af of jij wel zelfstandig mag rondbewegen in de echte wereld
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Maar jemig, het was dus niet een kind van 12 dat zo liep te janken bij dat MJ gedoe allemaal?
Ik ben echt in shock
Allemaal buren met 4 katten zeker, gotta love them neighboursquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:12 schreef Robijn48 het volgende:
Er is alleen niemand van deze kant die het iets kan schelen.
Nee, dat snap ik.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:12 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je vraagt je maar zoveel af. Net zoals je doet over andermans beesten. Er is alleen niemand van deze kant die het iets kan schelen.
Wat zeg je? Ik probeer het te lezen maar er staat enkel allemaal poepquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:12 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je vraagt je maar zoveel af. Net zoals je doet over andermans beesten. Er is alleen niemand van deze kant die het iets kan schelen.
Is dat dan die ene zijde met MJ? Of is die nog niet over?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:12 schreef Robijn48 het volgende:
Er is alleen niemand van deze kant die het iets kan schelen.
Strooi nou toch geen zout in de wonde, die knakker is pas bijna 3 jaar dood, dat is nog vers, you biatchquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat dan die ene zijde met MJ? Of is die nog niet over?
Ze moet toch of a) enorm dronken zijn elke dag b) enorm high zijn elke dag of c) enorm suïcidaal zijn elke dag.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik.
Beter kan het je allemaal echt niks meer schelen, anders moet het echt ondraaglijk zijn in jouw geval
*proest*quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doeidoei,quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:14 schreef Robijn48 het volgende:
Veel plezier nog met het roddelen over anderen en over andermans beesten! Tokkies.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dag kampertquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:14 schreef Robijn48 het volgende:
Veel plezier nog met het roddelen over anderen en over andermans beesten! Tokkies.
Ik denk dat niks haar nog wat kan schelen, anders kun je niet leven hoor, met zulke ideeën.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze moet toch of a) enorm dronken zijn elke dag b) enorm high zijn elke dag of c) enorm suïcidaal zijn elke dag.
Iets anders kan haast niet
Het laatste wat ik ben is een Kamper. Jullie daarentegen...dat heb jullie wel bewezen door de jaren heen.quote:
Wie heeft het hier nou nog over beesten?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:14 schreef Robijn48 het volgende:
Godverdomme, ben je nou nog niet wegquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:15 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Het laatste wat ik ben is een Kamper. Jullie daarentegen...dat heb jullie wel bewezen door de jaren heen.
vergeet even geen gedag te zeggen als je gaat, popjequote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:15 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Het laatste wat ik ben is een Kamper. Jullie daarentegen...dat heb jullie wel bewezen door de jaren heen.
Zoek nog even het SHO topic op!
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:41 schreef beequeen het volgende:
Robijn is een soort Heintje Davids. Dit begint echt heel lachwekkend te worden.
Je hebt zo'n grote mond. Maar als je in real life tegenover me zou staan, zou je geen woord weten uit te brengen. Karakterloze.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
vergeet even geen gedag te zeggen als je gaat, popje
Nou, dat denk ik wel ja. Dat onze Q bibberend en zonder woorden voor je zou staan in het echt, zo is ze welquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:18 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je hebt zo'n grote mond. Maar als je in real life tegenover me zou staan, zou je geen woord weten uit te brengen. Karakterloze.
Oh hoi, ben je dr nog???quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:16 schreef Robijn48 het volgende:
Nee, ben nog niet weg, jammer he Qwea tokkie?
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik wel ja. Dat onze Q bibberend en zonder woorden voor je zou staan in het echt, zo is ze wel
Inderdaad, daar hoef je geen psychologie voor gestudeerd te hebben.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik wel ja. Dat onze Q bibberend en zonder woorden voor je zou staan in het echt, zo is ze wel
Gelukkig breng jij je dag ook hier doorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:20 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Inderdaad, daar hoef je geen psychologie voor gestudeerd te hebben.
Maar iedereen die hier zijn dagen doorbrengt is zo.
Bij jou in de kliniek ja?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:20 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Inderdaad, daar hoef je geen psychologie voor gestudeerd te hebben.
Maar iedereen die hier zijn dagen doorbrengt is zo.
Jij komt alleen in het MJ topic, daar zitten de allerergste natuurlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:21 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee. Dat doe ik niet. Kijk mijn posthistorie er maar op na.
WOW, je kent het woord dommerdquote:
Tuurlijk. Je moet je pillen hebben.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:21 schreef Qwea het volgende:
Ik vind alles best Robijn, maar neem om een uur of 17 ff 10 min pauzeik moet echt naar de apotheek
Waar is die laatste zin van? Ik kan me in ene vaag een liedje herinnerenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij komt alleen in het MJ topic, daar zitten de allerergste natuurlijk![]()
Oh nee, de allerergste, dat ben jij
quote:
Nee, daar zitten niet de allerergste. Dat zijn degenen die elke dag hier over iets zeiken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij komt alleen in het MJ topic, daar zitten de allerergste natuurlijk![]()
Oh nee, de allerergste, dat ben jij
Dat zal, maar het is toch echt geen jouW hoor in dit gevalquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
WOW, je kent het woord dommerd![]()
![]()
![]()
Ik ben onder de indruk. Zwaar
Jullie? Meid ik heb nooit in die andere topics gezetenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:15 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zoek nog even het SHO topic op!
Klopt! Wat slim van je dat je dat snaptquote:
WHOEHAHAHHAHAHAHAAAquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
hoerende neuk fuck me, dat is echt een juweeltje van je.
Nee het is JOU hier, het is geen bezittelijk voornaamwoord, ontieglijk domme kwezel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die kliniek is van haar hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zal, maar het is toch echt geen jouW hoor in dit geval
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zal, maar het is toch echt geen jouW hoor in dit geval
Deze moet je gewoon op FB posten hoor. Mijn bood is er godverdomme niks bijquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
hoerende neuk fuck me, dat is echt een juweeltje van je.
Nee het is JOU hier, het is geen bezittelijk voornaamwoord, ontieglijk domme kwezel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Deze moet je gewoon op FB posten hoor. Mijn bood is er godverdomme niks bij
quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Echt, de tering zeg , ik val bijna van mn stoel van het lachen.
Jezus.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Echt, de tering zeg , ik val bijna van mn stoel van het lachen.
Nee, dat ben ik niet.quote:
Neeeeeeeee, waaaaaaaaaaarom zou er een w achter moetenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:24 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet.
En het is Jouw in deze. Nog er tegen in gaan ook. DOMME LUI.
Mijn god. Ik kan me niet heugen wanneer ik zo stuk gegaan ben op fokquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Dit kan echt echt echt geen echt mens zijn, als ze zo dom zijn kunnen ze helemaal niet typen![]()
![]()
![]()
Kijk eens naar jezelf, oh oh. Je maakt een spelfout, maar de ander heeft de schuld. Goh, dat doet mij denken aan hoe jullie hier met anderen omgaan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Dit kan echt echt echt geen echt mens zijn, als ze zo dom zijn kunnen ze helemaal niet typen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn god. Ik kan me niet heugen wanneer ik zo stuk gegaan ben op fok
Vol blijven houden dat ik de fout maak ook nog.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:26 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Kijk eens naar jezelf, oh oh. Je maakt een spelfout, maar de ander heeft de schuld. Goh, dat doet mij denken aan hoe jullie hier met anderen omgaan.
However. Mocht je denken dat me dit iets kan schelen, dan heb je het mis. Ik zie jullie als een stel pubers.
En daar ging m'n theequote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:26 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Kijk eens naar jezelf, oh oh. Je maakt een spelfout, maar de ander heeft de schuld. Goh, dat doet mij denken aan hoe jullie hier met anderen omgaan.
However. Mocht je denken dat me dit iets kan schelen, dan heb je het mis. Ik zie jullie als een stel pubers.
Robijn voor jou, aangezien ik een stuk ouder ben als jij. Maar hee. Genoeg gespeeld, het echte leven roept weer. Roddelse nog!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vol blijven houden dat ik de fout maak ook nog.
Het is JOUW spelfout hoor, Robijntje![]()
![]()
![]()
Doeidoei..........quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Robijn voor jou, aangezien ik een stuk ouder ben als jij. Maar hee. Genoeg gespeeld, het echte leven roept weer. Roddelse nog!
Zelden zo een pareltje gezien, echt waarquote:
Ga je weg?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Robijn voor jou, aangezien ik een stuk ouder ben als jij. Maar hee. Genoeg gespeeld, het echte leven roept weer. Roddelse nog!
Tja, dat heb je als je niks anders te doen hebt. Zoals jullie hier iedereen elke dag zitten af te zeiken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zelden zo een pareltje gezien, echt waar![]()
Robijntje, vanuit de bodem van MIJN hart:
Dank je wel voor het prijsloze vermaak
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Daar is ze weerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:30 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tja, dat heb je als je niks anders te doen hebt. Zoals jullie hier iedereen elke dag zitten af te zeiken.
Veel plezier ermee.
Strijk ze! Tjuus!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:27 schreef Robijn48 het volgende:
het echte leven roept weer. Roddelse nog!
Je wilde het eigenlijk met een w schrijven he? Geef maar toe!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zelden zo een pareltje gezien, echt waar![]()
Robijntje, vanuit de bodem van MIJN hart:
Dank je wel voor het prijsloze vermaak
Ze mag heus niet met hete strijkijzers werken daar, ben jij helemaal besodemieterdquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je wilde het eigenlijk met een w schrijven he? Geef maar toe!
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze mag heus niet met hete strijkijzers werken daar, ben jij helemaal besodemieterd![]()
![]()
Nou, dan wil ik ook nog graag even horen dat die jou van mij geen jouw moest zijn, want nu wordt het een principekwestie.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:31 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
dan jij. Hierin hebben jullie gelijk. Ere wie ere toekomt
Als jij goed op de hoogte bent wat er hier dagelijks geschreven wordt, dan heb je zeker de vorige TT gemist?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:30 schreef Robijn48 het volgende:
Zoals jullie hier iedereen elke dag zitten af te zeiken.
Het doet me een beetje denken aan toen ik een discussie had met een collega over hoe je vigerend schrijft. Hij bleef erbij dat dat met een extra n was. Vingerend beleid. Dusquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dan wil ik ook nog graag even horen dat die jou van mij geen jouw moest zijn, want nu wordt het een principekwestie.
Open een topic of zo
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het doet me een beetje denken aan toen ik een discussie had met een collega over hoe je vigerend schrijft. Hij bleef erbij dat dat met een extra n was. Vingerend beleid. Dus
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het doet me een beetje denken aan toen ik een discussie had met een collega over hoe je vigerend schrijft. Hij bleef erbij dat dat met een extra n was. Vingerend beleid. Dus
Ja. Ik geef het toe. Er hoort hier geen W bij. Excuses.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dan wil ik ook nog graag even horen dat die jou van mij geen jouw moest zijn, want nu wordt het een principekwestie.
Open een topic of zo
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:36 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja. Ik geef het toe. Er hoort hier geen W bij. Excuses.
*PROEST*quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:36 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja. Ik geef het toe. Er hoort hier geen W bij. Excuses.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:26 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat zal ik in deze niet meer doen, maar ik meen wat ik zeg over het gezeik over anderen en andermans beesten. Kom op zeg, get a life.quote:
Ik ookquote:
Just beat it!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:38 schreef Loveless85 het volgende:
Hee Robijn
MJ is alive, right?
Kusje op je boze bolletje
Hey Len!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:38 schreef Loveless85 het volgende:
Hee Robijn
MJ is alive, right?
Kusje op je boze bolletje
Ga je nu dan weg?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat zal ik in deze niet meer doen, maar ik meen wat ik zeg over het gezeik over anderen en andermans beesten. Kom op zeg, get a life.
Ik hoorde juist dat hij banden had met dutrouxquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij ook heel close was met Karl Noten
En ene Robert M uit Amsterdam ofzo
of op de geboortekaartjes Verassend zijn wij met de geboorte vanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Altijd even slikken hé, die zwarte dagen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:40 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed met de naderende derde sterfdag van haar grote neusloze held over 11 dagen snap ik best wel dat Robijn mss nog labieler is dan anders nu.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Altijd even slikken hé, die zwarte dagen.
of waren ze nou wit?
Omdat dat er staat?quote:
neeeeeeeequote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
of op de geboortekaartjes Verassend zijn wij met de geboorte van
Gelijk de 1ste keer bedoelde ikquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat dat er staat?
Hij sprak het ook zo uit trouwens - vin-gerend beleid. Zo leuk, mensen die moeilijke woordjes gebruiken die ze voor geen meter snappen
Neequote:
quote:hoe je vigerend schrijft.
Het lijkt eropquote:
quote:
Ga snel, ik ga ff pissen, ik moet echt zeiken als een dolle stier manquote:
Ah, daar komt het 'de jeugd van tegenwoordig' riedeltje weerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:44 schreef Robijn48 het volgende:
Als jullie ouder zijn zullen jullie hier nog eens aan terugdenken
Ik hoop op m'n 50e ietwat minder te vloeken, dank jequote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:44 schreef Robijn48 het volgende:
Als jullie ouder zijn zullen jullie hier nog eens aan terugdenken
Nee, ik heb niets gezegd over " de jeugd van tegenwoordig"quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah, daar komt het 'de jeugd van tegenwoordig' riedeltje weer![]()
Vertel nog eens hoe het vroeger allemaal beter was
Heb ik gevloekt dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop op m'n 50e ietwat minder te vloeken, dank je
Ik denk altijd maar: ik hoop dat ik nooit zo'n wijsneus wordquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah, daar komt het 'de jeugd van tegenwoordig' riedeltje weer![]()
Vertel nog eens hoe het vroeger allemaal beter was
Lame he, ik heb nog steeds een volle blaasquote:
Tja. Dat zal je pas weten als je zelf ouder bent.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar: ik hoop dat ik nooit zo'n wijsneus word
En neeeeee, dat is niet met dt
Oh?????quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop op m'n 50e ietwat minder te vloeken, dank je
Niet letterlijk neequote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:46 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, ik heb niets gezegd over " de jeugd van tegenwoordig"
En ook niet hoe het vroeger beter was.
Ik niet hoor, ik hoop nog wat te leren voor die tijd , maar dat zal lastig wordenquote:
Echt hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lame he, ik heb nog steeds een volle blaas
Oh nee, want 'in het echte leven is het niet zoals op Fok!, toch?'quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:46 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, ik heb niets gezegd over " de jeugd van tegenwoordig"
Zie, ik hou van jouWWWquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik hoop nog wat te leren voor die tijd , maar dat zal lastig worden
Jaquote:
Oh ja? En ik heb geen verstand? Waarom heb ik dan, en merk ik om me heen, niet zoveel gezeik over huisdieren als hier op Fok!?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben al bijna even oud als Robijn maar goddank heb ik wel mijn verstand nog
ZONDER W JIJ DOMME HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:
Nee, dat is het zeker niet. Er is een verschil van dag en nacht.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh nee, want 'in het echte leven is het niet zoals op Fok!, toch?'
Viva-forum?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:48 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh ja? En ik heb geen verstand? Waarom heb ik dan, en merk ik om me heen, niet zoveel gezeik over huisdieren als hier op Fok!?
Omdat je die wss niet mag hebben in dat gekkenhuis van je...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:48 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh ja? En ik heb geen verstand? Waarom heb ik dan, en merk ik om me heen, niet zoveel gezeik over huisdieren als hier op Fok!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |