Het viel idd op, maar ook dat Joe Jackson als een koe zat te herkauwen, en als opa het mag dan is het lastig om het de (klein)kinderen te verbieden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, er waren er meer die dat was opgevallen
Vooral pa Jackson
Ik denk dat het kind is opgevoed is een trailerpark.Kan ze verder ook niets aan doen.quote:
kruip jij haar ff lekker in dr reet ofzoquote:
Niet verlagen tot het nivo van een ander, gewoon nieuws posten pls, dat scheelt mij speurenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
It takes one to know one, obviously
Mijn hart huilt voor je kinderen. Wat zullen die een moeilijke tijd hebben met zo'n zwakzinnige moeder
Trailertrash, you know it.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:11 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik denk dat het kind is opgevoed is een trailerpark.Kan ze verder ook niets aan doen.
Als je zo oud en verstandig zou zijn als dat je denkt te doen voorkomen, doe dan normaal.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:11 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik denk dat het kind is opgevoed is een trailerpark.Kan ze verder ook niets aan doen.
Dat was inderdaad vakkundig gedaan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat wij overigens erg opvallend vonden, was de manier waarop Al Sharpton vakkundig opa Joe Jackson negeerde, zowel bij de after-speech hug met de broers, als daarna toen hij bij oma Katherine wegliep.
Volgens mij heeft Sharpton een hartgrondige hekel aan opa Joe
dat is er nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:12 schreef moussy het volgende:
[..]
Niet verlagen tot het nivo van een ander, gewoon nieuws posten pls, dat scheelt mij speuren
Wie Michael Jackson was...daar zal jij werkelijk nooit iets van snappen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Trailertrash, you know it.
moet je niet even michael jackson uber vereren ofzo? Heb je al een altaar voor hem gemaakt?
Nou, dat valt met de Beatles iig wel heel erg mee/tegen, zoveel nieuw materiaal is er niet uitgekomen na 1970. Op de Anthology reeks stonden een paar onuitgebrachte nummers en veel demo's, daarnaast ligt er iig nog een beetje in de kluizen en op bootlegs. Daarnaast zijn er natuurlijk wel vele demo's e.d., maar dat noem ik nou niet echt nieuw materiaal en die worden ook vrijwel niet officieel uitgebracht. Dus dat er nog steeds nieuw materiaal van de Beatles uit komt???quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Er komt nog steeds nieuw materiaal uit van de Beatles dus met MJ zitten we wel gebakken komend decennium
Idd zeg, je zou d'r toch negeren, doe dat dan ook.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:13 schreef moussy het volgende:
[..]
Als je zo oud en verstandig zou zijn als dat je denkt te doen voorkomen, doe dan normaal.
Jij ook Robijn, drop it.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:14 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Wie Michael Jackson was...daar zal jij werkelijk nooit iets van snappen.
Je hebt alleen maar een grote mond. Weet je moeder wel, wat je hier allemaal zit te doen?
Je bent verre van de enige.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de kriebels van die kerel
Mens, jij zou je kids nog door MJ laten neuken, om vervolgens hysterisch te gaan verkondigen dat je kinderen MJ hebben gevoelt. Doe iedereen een plezier, en hou je snufferd (waar toch al bijster weinig nuttigs uitkwam) ff lekker dicht.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:14 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Je hebt alleen maar een grote mond. Weet je moeder wel, wat je hier allemaal zit te doen?
Je maakt jezelf nu officieel belachelijk...quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:14 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik geloof dat blanket aan de rechterkant van MJ's moeder zat, en naast Blanket zat volgens mij Joe.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:15 schreef Rianne84 het volgende:
Waar zat Joe eigenlijk in het publiek?
Dat is ruim 24u geleden al gebeurt. Wacht, ik ga het ff zoeken voor jequote:Op woensdag 8 juli 2009 13:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je maakt jezelf nu officieel belachelijk...
Oh, domme, domme kinderen. Werkelijk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je maakt jezelf nu officieel belachelijk...
Waar staat dat?!quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Idd zeg, je zou d'r toch negeren, doe dat dan ook.
Links van de broers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |