En hij is gebalsemd, dus kan nog wel ff duren, ze hebben de tijd iig.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:02 schreef bloempje-moi het volgende:
Forest Lawn schijnt ook maar een tijdelijke rustplek te zijn volgens het document wat LaToya heeft opgesteld.
Ze zullen wel met Neverland bezig zijn. Er komt nu toch geld genoeg binnen om de boel terug te kopen en op te knappen.
Ik ben persoonlijk geïnteresseerd in zijn rehearsals van This is it.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat er sowieso een Greatest Hits CD op de markt komt, een album met waarschijnlijk nieuw materiaal en een album waar 'bevriende' artiesten duetten met hem zingen of nummers van hem zingen.
Er komt nog steeds nieuw materiaal uit van de Beatles dus met MJ zitten we wel gebakken komend decenniumquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat er sowieso een Greatest Hits CD op de markt komt, een album met waarschijnlijk nieuw materiaal en een album waar 'bevriende' artiesten duetten met hem zingen of nummers van hem zingen.
Ik ook, voor de rest niet, en zeker niet de broers en of zussen die straks als jackson 5 op het podium staan, zal me qua stem niets verbazen als ze janet in gaan zetten voor de rol van michael of zoquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:04 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk geïnteresseerd in zijn rehearsals van This is it.
Dat gaan we zien...ik hoop het niet. In ieder geval is dit wel goed op het moment, wat ze doen. Hem ontvoeren naar een onbekende plaats.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jij weet best hoe de Jacksonfamilie in elkaar zit. Die melken alles uit komende jaren.
er zijn altijd uitzonderingen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:06 schreef Shoombak het volgende:
Is het niet verplicht iemand te begraven binnen een bepaalde tijd na het overlijden?
Tito zei geloof ik hierover:quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:06 schreef Shoombak het volgende:
Is het niet verplicht iemand te begraven binnen een bepaalde tijd na het overlijden?
Grootste entertainer ooit, dat is gewoon een feit, met 750.000.000 verkochte platenquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:03 schreef Shitney het volgende:
Voor mij is MJ de grootste die er ooit geweest is en die er ooit zal zijn. Niemand kan aan hem tippen en dat heb ik altijd zo gevoeld.
Amerika in het algemeen heeft hem laten vallen. Hij heeft er volgens mij nooit meer getourd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:57 schreef Noek het volgende:
En dat black and white, dancing together, Michael de bruggenbouwer. Die speech van de dominee bijvoorbeeld. Zwart Amerika heeft hem keihard laten vallen omdat hij te blank werd en deed.
Hij had supertalenten. Dat gecombineerd met zijn grote persoonlijkheid...een onweerstaanbare combinatie.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Grootste entertainer ooit, dat is gewoon een feit, met 750.000.000 verkochte platen
Jaren 80/90 zat de halve wereld voor de TV als er een nieuwe videoclip uitkwam.
Als je op Twitter gaat melden dat je niks in het openbaar wilt zeggen, dan ben je wel ver heen ja.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die is toch onderhand 100 en dementerend scaht ik zo?
Deze dan ook:quote:
Kijk, ik heb er meer verdriet van dan ik ooit had gedacht,dat komt denk ik ook , omdat je er mee overspoeld wordt en alles zon beetje gaat volgen ,en pas nu de boodschap achter vele van zijn latere songs ontdekt,en ik ben er alleen maar in gesterkt dat hij een heel goed en lief mens was en ik heb gelukkig nooit in zijn beschuldigingen geloofd.Hoe ik zijn muziek en dansjes vroeger al goed vond, daar is bijgekomen dat ik hem ook als mens nog meer ben gaan waarderen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Behalve dat zijn familie hem uiteindelijk de dood ingejaagd heeft.
Dat je een artiest mist snap ik best. Maar dat je er dagen of weken kapot van bent en urenlang huilt, daar kan ik niet helemaal bij nee. Tranen bij Paris, oke, snap ik. Bij Brooke ook misschien. Maar uren of dagen achter elkaar?
Dat lijkt mee meer een kwestie van projectie dan echt hartverscheurd zijn om iemand die je kent van radio en tv
Mag ze ver heen zijn...het was een longlasting dear friend of his. Ik kan me wel voorstellen wat voor impact dit op het leven van die bepaalde mensen heeft, en dat ze even niet meer weten hoe dingen aan te pakken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:14 schreef Argento het volgende:
[..]
Als je op Twitter gaat melden dat je niks in het openbaar wilt zeggen, dan ben je wel ver heen ja.
Hmm.. nieuwsgroepen daar heb ik geen verstand van.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, nieuwsgroepen ook, complete dvd's.
Ze kunnen hem tijdelijk begraven, en later weer herbegraven. Zie Pim Fortuynquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:06 schreef Shoombak het volgende:
Hier in nederland mag iemand niet volledig gebasemd worden,dat was Pim Fortuyn ook niet. dus dat is eigenlijk niet te vergelijken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze kunnen hem tijdelijk begraven, en later weer herbegraven. Zie Pim Fortuyn
Alle delen hebben in de voorgaande topics in de uitgebreide OP gestaan, waar ook een wiki van was. Maar in de snelheid gister is dat er niet meer van gekomenquote:
Bij de aankondiging van de release van de Black or White clip (eerste clip die ik bewust heb meegemaakt) Keek ik er tijden van te voren naar uit. Geen enkele artiest heeft mij zover gekregenquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Grootste entertainer ooit, dat is gewoon een feit, met 750.000.000 verkochte platen
Jaren 80/90 zat de halve wereld voor de TV als er een nieuwe videoclip uitkwam.
Ik blij dat ik cnn gekeken hebquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Verlinde heeft geen zin in toespraken Jackson-herdenking
De toespraken tijdens de herdenking van Michael Jackson op dinsdag waren niet rechtstreeks te zien in de speciale live-uitzending van RTL Boulevard. Albert Verlinde vond het niet interessant om lang naar sprekers te kijken. “We kiezen er een beetje voor om de muzikale acts te laten zien vanavond. We zenden later op de avond de highlights uit. Om nou steeds drie, vijf of acht minuten naar een spreker te gaan kijken - dat is bij ons wel leuk, maar daar moeten we het niet hebben natuurlijk.”
RTL Boulevard bracht in plaats van de toespraken commentaar van Albert Verlinde en Winston Gerschtanowitz en reportages. De commerciële concurrent SBS 6 liet de toespraken wel zien. Nederland 3 was het enige station die de herdenking compleet en zonder commentaar en onderbrekingen uitzond.
Bron:mediacourant.nl
Even quoten voor anderen dan maarquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Alle delen hebben in de voorgaande topics in de uitgebreide OP gestaan, waar ook een wiki van was. Maar in de snelheid gister is dat er niet meer van gekomen
Hier de OP en onderaan de wiki, mocht iemand die voor een volgend topic weer willen gebruiken.
Hier staan alle delen van Living With... Take Two. Michael Jackson #21 - Iehhhhhhhhiehhhhhhhhhh!
Liefst kei en keihard doodquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:26 schreef matthijst het volgende:
Kan Albert Verlinde niet een keer dood gaan?
Ik zat gisteren ook RTL Boulevard te kijken en op een gegeven moment ben ik weggezapt. Kwalbert die kwam met allemaal redenen aan waarom het niet interessant zou zijn en dat ze de tijd maar aan het volpraten waren (vanwege de vertraging) en dat ze dat op iedere zender deden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Verlinde heeft geen zin in toespraken Jackson-herdenking
De toespraken tijdens de herdenking van Michael Jackson op dinsdag waren niet rechtstreeks te zien in de speciale live-uitzending van RTL Boulevard. Albert Verlinde vond het niet interessant om lang naar sprekers te kijken. “We kiezen er een beetje voor om de muzikale acts te laten zien vanavond. We zenden later op de avond de highlights uit. Om nou steeds drie, vijf of acht minuten naar een spreker te gaan kijken - dat is bij ons wel leuk, maar daar moeten we het niet hebben natuurlijk.”
RTL Boulevard bracht in plaats van de toespraken commentaar van Albert Verlinde en Winston Gerschtanowitz en reportages. De commerciële concurrent SBS 6 liet de toespraken wel zien. Nederland 3 was het enige station die de herdenking compleet en zonder commentaar en onderbrekingen uitzond.
Bron:mediacourant.nl
Of ze het nou willen of niet, ze blijven voer voor de media. Met of zonder vertoning van gisteren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:28 schreef Maddy_K het volgende:
By the way, hoe meer ik erover nadenk hoe logischer ik het achteraf vind dat ze zijn kids gewoon lieten zien. Je kunt ze in deze tijd wel blijven verstoppen maar dan kun je er donder op zeggen dat alle fotografen achter ze aan komen in de hoop op het eerste/beste plaatje van ze.
Inderdaad...quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Of ze het nou willen of niet, ze blijven voer voor de media. Met of zonder vertoning van gisteren.
Uiteraard. Maar de druk is van de ketel, zeg maar. De wereld heeft ze gezien.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Of ze het nou willen of niet, ze blijven voer voor de media. Met of zonder vertoning van gisteren.
Echt een walgelijk demonisch kereltjequote:Op woensdag 8 juli 2009 11:28 schreef JodeSmurfin het volgende:
[..]
Ik zat gisteren ook RTL Boulevard te kijken en op een gegeven moment ben ik weggezapt. Kwalbert die kwam met allemaal redenen aan waarom het niet interessant zou zijn en dat ze de tijd maar aan het volpraten waren (vanwege de vertraging) en dat ze dat op iedere zender deden.
Ik ben naar CNN overgestapt en ik ben blij toe. Kon ik zonder dat gezeik de herdenking in een keer volgen.
Dat zal allemaal wel, maar je ziet toch ook wel de ironie als iemand uitgerekend op Twitter laat weten dat ze weigert zich uit te laten over het heengaan van MJ omdat ze vindt dat dat privé is.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:18 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Mag ze ver heen zijn...het was een longlasting dear friend of his. Ik kan me wel voorstellen wat voor impact dit op het leven van die bepaalde mensen heeft, en dat ze even niet meer weten hoe dingen aan te pakken.
Hoe moeilijk ook voor de kinderen is, maar ze horen erbij bij de herdenkingsdienst..Niet anoniem meer.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:28 schreef Maddy_K het volgende:
By the way, hoe meer ik erover nadenk hoe logischer ik het achteraf vind dat ze zijn kids gewoon lieten zien. Je kunt ze in deze tijd wel blijven verstoppen maar dan kun je er donder op zeggen dat alle fotografen achter ze aan komen in de hoop op het eerste/beste plaatje van ze.
Ach..ik denk dat dat weer oordelen is zonder dat we weten waar we het over hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:33 schreef Argento het volgende:
[quote]Op woensdag 8 juli 2009 11:18 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Mag ze ver heen zijn...het was een longlasting dear friend of his. Ik kan me wel voorstellen wat voor impact dit op het leven van die bepaalde mensen heeft, en dat ze even niet meer weten hoe dingen aan te pakken.[/quote
Dat zal allemaal wel, maar je ziet toch ook wel de ironie als iemand uitgerekend op Twitter laat weten dat ze weigert zich uit te laten over het heengaan van MJ omdat ze vindt dat dat privé is.
Bovendien, ligt het niet meer voor de hand dat MJ dit moment juist wel zou willen delen met zijn fans wereldwijd? Vanzelfsprekend kent Liz hem heel goed en ik helemaal niet, maar toch..
Demonisch? Typische woordkeuze ...quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:33 schreef seriewoordenaar12 het volgende:
Echt een walgelijk demonisch kereltje
En zo is maar net..quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:31 schreef Maddy_K het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar de druk is van de ketel, zeg maar. De wereld heeft ze gezien.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die weet waar ik de hele show van gister nog een keer kan bekijken, was helaas niet in staat om hem te zien ivm werk
Weet het niet, het werd op CNN vannacht 2x herhaald, maar vandaag weet ik het niet.quote:
Homo's gaan toch naar de hell ?quote:
Dat zei Germaine toch in dat interview op neverland?quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:08 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Tito zei geloof ik hierover:
Er zijn regels voor maar de mensen die deze hebben opgesteld kunnen ze ook veranderen.
Of ging dat nou ergens anders over?
Daar geloof ik dus niet in. Dr zal misschien best ns een fotootje van die kinderen verschijnen in één of ander blad, maar dat ze compleet belaagd worden omdat ze afstammen van MJ, dat zie ik niet gebeuren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:39 schreef Argento het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus niet in. Dr zal misschien best ns een fotootje van die kinderen verschijnen in één of ander blad, maar dat ze compleet belaagd worden omdat ze afstammen van MJ, dat zie ik niet gebeuren.
Ik denk ook dat de kinderen met rust zullen worden gelaten, ze zijn totaal niet interresant meer over een aantal weken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:39 schreef Argento het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus niet in. Dr zal misschien best ns een fotootje van die kinderen verschijnen in één of ander blad, maar dat ze compleet belaagd worden omdat ze afstammen van MJ, dat zie ik niet gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |