Hahaha ja, ik moet me daar nog steeds in verdiepen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je ingelogd?
Dan moet je bij de post die je wilt quoten rechtsboven die post even op de gekleurde aanhalingstekens drukken. Dan krijg je de quote al in je scherm waar je dan je antwoord bij kunt schrijven. Dat scheelt je een hoop gedoe, want ik zie je steeds daarmee rommelen![]()
Nou dan maak jij je maar druk over dat mensen lang om zoiets kunnen treuren...quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik laat je in je waarde, jou niet in je waarde laten is zeggen dat je je aanstelt of erger.
Dat zeg en dat denk ik niet. Ik zet alleen mn vraagtekens bij sommige dingen. Wat voor last heb jij er van als mensen dingen anders zien? Dat is het leven nu eenmaal.
Dat was ook het eerste wat mijn dochter zei: 'Ik vind het lullig om te zeggen, maar tis net een winkelwagentje zo"quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:39 schreef Maddy_K het volgende:
Wat ik wel raar vond: waarom lag er geen kleed over dat ding waar de kist op stond? Ik vond dat eigenlijk geen gezicht, die wieltjes.
Ok, ja hier hetzelfde.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:37 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Nope, dus.
Heb het wel altijd een eenzaam en triest mens gevonden en was altijd wel enigszins gefascineerd door zijn leven, maar dat had vast iedereen wel een beetje, dat laatste. Fan of geen fan.
Maar goed, er komen nu 200 nieuwe MJ songs aan, hoef je er iig niet nog 25 jaar op te wachten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:53 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nou dan maak jij je maar druk over dat mensen lang om zoiets kunnen treuren...
Hmm dacht ik ook al..Zou wel slim van de Familie zijnquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:38 schreef 907 het volgende:
Ben benieuwd waar hij begraven wordt. Zelf denk ik dat ie gister gewoon al begraven is door de familie en dat er een lege kist gisteren gewoon naar staples center is gegaan![]()
Het is nu wachten op de uitgave van de rehearsals van This is it, denk ik.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar goed, er komen nu 200 nieuwe MJ songs aan, hoef je er iig niet nog 25 jaar op te wachten.
En dat black and white, dancing together, Michael de bruggenbouwer. Die speech van de dominee bijvoorbeeld. Zwart Amerika heeft hem keihard laten vallen omdat hij te blank werd en deed.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die is toch onderhand 100 en dementerend scaht ik zo?
Die krijgen ze heul niet toonbaar meer..
Zo meer "sterren" die ik miste.
Sterren in hun nadagen ( toen) die nog nét een graantje meepikten van Michael's succes.
En al die lui die nu zo lopen te speechen en te snotteren, had dat goddomme gezegd toen ie nog leefde?!
Bijna iedereen heeft hem laten vallen, fans incluis, dus kom eik bij mij niet aan met hoe erg het allemaal is.
Erg is hoe het monster De Massa hem gemaakt en gebroken heeft.
Als je bedenkt dat Michael Jackson de eerste zwarte artiest op MTV was ...quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Trouwens, Brooke was echt de enige blanke spreker toch?
Tekenend voor hoe dat nog gaat in de States is dat ergens toch wel.
Die ook. Maar die 200 songs in dat trustfund vind ik boeiender. Sowieso zal er nog veel op de plank liggen. Voor Thriller schreef Jackson ook zo'n 30 a 40 songs geloof ik en 12 haalden de LP.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:57 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Het is nu wachten op de uitgave van de rehearsals van This is it, denk ik.
Neverland...daar had hij toch echt dubbele gevoelens over.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:57 schreef Maddy_K het volgende:
Ik kan me dus echt niet voorstellen dat ze daar gisteren een lege kist neergezet hebben.
Maar er is toch nog niks bekend over de begrafenis? Ik hoop dat ze nog bezig zijn om te regelen dat hij naar Neverland gaat. Dat het daarom allemaal zo lang duurt.
Maar hij is dood, en heeft er niks meer over te zeggen. Neverland wordt het nieuwe Graceland. Al begreep ik dat er niet echt een fatsoenlijke weg naartoe gaat.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:59 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Neverland...daar had hij toch echt dubbele gevoelens over.
Het was zijn way to escape, voordat de rechtzaken over vermeend kindermisbruik startten. Ze hebben toentertijd alles overhoop gehaald daar. Sindsdien wilde hij er niet meer wonen.
We weten nog niet wat hij wel of niet op de plank had.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die ook. Maar die 200 songs in dat trustfund vind ik boeiender. Sowieso zal er nog veel op de plank liggen. Voor Thriller schreef Jackson ook zo'n 30 a 40 songs geloof ik en 12 haalden de LP.
Iig 200 complete nieuwe songs als financiele zekerheid voor zn kidsquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:01 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
We weten nog niet wat hij wel of niet op de plank had.
Ook dit is speculatiequote:Op woensdag 8 juli 2009 11:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar hij is dood, en heeft er niks meer over te zeggen. Neverland wordt het nieuwe Graceland. Al begreep ik dat er niet echt een fatsoenlijke weg naartoe gaat.
Ja, nieuwsgroepen ook, complete dvd's.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:02 schreef tha_dark het volgende:
Is de herdenking al ergens te downloaden? (via torrents ofzo?)
Want ik heb gisteren niet kunnen kijken..
Ga er maar vanuit dat er sowieso een Greatest Hits CD op de markt komt, een album met waarschijnlijk nieuw materiaal en een album waar 'bevriende' artiesten duetten met hem zingen of nummers van hem zingen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:01 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
We weten nog niet wat hij wel of niet op de plank had.
De echte die hard fans vanaf het begin zijn natuurlijk nu allemaal volwassen mensen. Ik ben van kinds af aan fan, maar ik heb echt geen posters meer aan mijn muur hangen natuurlijk. Dat ligt wel een jaar of 25 achter me. En er zijn ook momenten geweest dat ik andere muziek leuker vond, omdat het ook wat stil werd rondom MJ. Dus in die zin zou je kunnen zeggen dat ik "hem heb laten vallen". Wat ik sowieso een rare gedachte vind. Je hebt nu eenmaal verschillende fases in je leven, dus je bent niet je hele leven obsessief met iemand bezig. Dat echte obsessieve dat is voor mij toch echt iets van mijn jeugd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja kom, maar ik bedoel dat er vele fans zoals Shitney zijn. Die wel oprecht zijn en die hem nooit hebben laten vallen. Dat zijn er veel meer dan je denkt.
Ik vond de uitspraak dat zo goed als iedereen hem heeft laten vallen, fans incluis, nogal ongenuanceerd.
Ik was geen fan. Ik ben alleen sensatiebelust. Maar er zijn bergen fans waarvan de tranen geen krokodillentranen waren gisteren.
Jij weet best hoe de Jacksonfamilie in elkaar zit. Die melken alles uit komende jaren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |