En anders heeft ze geen recht van spreken? En is ze geen echte fan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:32 schreef Stefan het volgende:
Maar ken jij iedereen in het die hard Michael Jackson fancamp?
Met dit soort uitspraken kun je dus niet zo 1,2,3 posten alle fans behalve Shitney hèquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:31 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
En hoe zit het dan met enorme fans als Shitney, die hem altijd al geadoreerd heeft? In welk opzicht heeft zij hem laten vallen dan bijvoorbeeld? En wat dan 'krokodillentranengejank'?
Je hebt diverse soorten fansquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:31 schreef Greys het volgende:
En hoe zit het dan met enorme fans als Shitney, die hem altijd al geadoreerd heeft? In welk opzicht heeft zij hem laten vallen dan bijvoorbeeld? En wat dan 'krokodillentranengejank'?
Neenee. Ik ben een groot muziekliefhebber vanaf kind, en ik was gewoon meer met mijn verzameling rond de Beatles bezig. Michael was op een gegeven moment muzikaal ook buiten beeld, en toen verloor ik hem lichtelijk uit het oog. Dit heeft voor mij alles weer opgehaald.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb het nu niet over de rechtzaak. Maar dan sinds 2005 vele fans hem gewoon hadden afgeschreven. Heb t niet over iedereen, maar het is wel een beetje massa hysterie.
Maar ken jij iedereen in het die hard Michael Jackson fancamp?
Ik ook niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:30 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hoho, niet iedereen over 1 kam scheren. Ik heb nooit in zijn schuld geloofd.
Nee, dan was ik benieuwd of ze een ex van me kent. Imega Jakckson fan, iemand die met andere fans schreef (pré internet) en dan achter de voornaam de naam Jackson zettequote:Op woensdag 8 juli 2009 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
En anders heeft ze geen recht van spreken? En is ze geen echte fan?
Ja kom, maar ik bedoel dat er vele fans zoals Shitney zijn. Die wel oprecht zijn en die hem nooit hebben laten vallen. Dat zijn er veel meer dan je denkt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met dit soort uitspraken kun je dus niet zo 1,2,3 posten alle fans behalve Shitney hè
Jij leest heus de nuance wel, of kunt die zeker maken
quote:
Nope, dus.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja kom, maar ik bedoel dat er vele fans zoals Shitney zijn. Die wel oprecht zijn en die hem nooit hebben laten vallen. Dat zijn er veel meer dan je denkt.
Ik vond de uitspraak dat zo goed als iedereen hem heeft laten vallen, fans incluis, nogal ongenuanceerd.
Ik was geen fan. Ik ben alleen sensatiebelust. Maar er zijn bergen fans waarvan de tranen geen krokodillentranen waren gisteren.
Heb ik gelezenquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb ik gelezen![]()
Bedankt voor je reply, good to have you back
Dat gare wijf kwam toch ook met zo'n oorkonde aanzetten ofzo? Had dat inderdaad gegeven toen ie nog in leven was.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
En al die lui die nu zo lopen te speechen en te snotteren, had dat goddomme gezegd toen ie nog leefde?!
Bijna iedereen heeft hem laten vallen, fans incluis, dus kom eik bij mij niet aan met hoe erg het allemaal is.
Erg is hoe het monster De Massa hem gemaakt en gebroken heeft.
Die Verlinde, daar kijk ik nooit naar.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:38 schreef K-Girly het volgende:
En wat is die Albert Verlinde trouwesn n grote LUL, met z'n achterlijke uitspraak bij Boulevard gisteren om 22:30.
''Zouden de tranen van Paris wel echt zijn?''
Het is haar vader domme debiel, wat denk die dan?
Behalve dat zijn familie hem uiteindelijk de dood ingejaagd heeft.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:32 schreef Shitney het volgende:
Juist dit soort onverwachte overlijdens drukken je dan weer met de neus op de feiten. Dat je wel elke dag moet zeggen tegen je ouders, je broers en zussen, je kinderen, je partner, je beste vrienden dat je ze waardeert en van ze houdt, omdat ze er zomaar ineens niet meer kunnen zijn.
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:38 schreef 907 het volgende:
Ben benieuwd waar hij begraven wordt. Zelf denk ik dat ie gister gewoon al begraven is door de familie en dat er een lege kist gisteren gewoon naar staples center is gegaan![]()
Ben je ingelogd?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:45 schreef Robijn1961 het volgende:
Dat je een artiest mist snap ik best. Maar dat je er dagen of weken kapot van bent en urenlang huilt, daar kan ik niet helemaal bij nee. Tranen bij Paris, oke, snap ik. Bij Brooke ook misschien. Maar uren of dagen achter elkaar? quote Stefan
Och, laat iedereen toch in zijn waarde. Wat voor last heb jij ervan=
Ik laat je in je waarde, jou niet in je waarde laten is zeggen dat je je aanstelt of erger.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:45 schreef Robijn1961 het volgende:
Och, laat iedereen toch in zijn waarde. Wat voor last heb jij ervan=
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |