Waar is die laatste zin van? Ik kan me in ene vaag een liedje herinnerenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij komt alleen in het MJ topic, daar zitten de allerergste natuurlijk![]()
Oh nee, de allerergste, dat ben jij
quote:
Nee, daar zitten niet de allerergste. Dat zijn degenen die elke dag hier over iets zeiken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij komt alleen in het MJ topic, daar zitten de allerergste natuurlijk![]()
Oh nee, de allerergste, dat ben jij
Dat zal, maar het is toch echt geen jouW hoor in dit gevalquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
WOW, je kent het woord dommerd![]()
![]()
![]()
Ik ben onder de indruk. Zwaar
Jullie? Meid ik heb nooit in die andere topics gezetenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:15 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Het laatste wat ik ben is een Kamper. Jullie daarentegen...dat heb jullie wel bewezen door de jaren heen.
Zoek nog even het SHO topic op!
Klopt! Wat slim van je dat je dat snaptquote:
WHOEHAHAHHAHAHAHAAAquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
hoerende neuk fuck me, dat is echt een juweeltje van je.
Nee het is JOU hier, het is geen bezittelijk voornaamwoord, ontieglijk domme kwezel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die kliniek is van haar hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zal, maar het is toch echt geen jouW hoor in dit geval
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zal, maar het is toch echt geen jouW hoor in dit geval
Deze moet je gewoon op FB posten hoor. Mijn bood is er godverdomme niks bijquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
hoerende neuk fuck me, dat is echt een juweeltje van je.
Nee het is JOU hier, het is geen bezittelijk voornaamwoord, ontieglijk domme kwezel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Deze moet je gewoon op FB posten hoor. Mijn bood is er godverdomme niks bij
quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Echt, de tering zeg , ik val bijna van mn stoel van het lachen.
Jezus.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Echt, de tering zeg , ik val bijna van mn stoel van het lachen.
Nee, dat ben ik niet.quote:
Neeeeeeeee, waaaaaaaaaaarom zou er een w achter moetenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:24 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet.
En het is Jouw in deze. Nog er tegen in gaan ook. DOMME LUI.
Mijn god. Ik kan me niet heugen wanneer ik zo stuk gegaan ben op fokquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Dit kan echt echt echt geen echt mens zijn, als ze zo dom zijn kunnen ze helemaal niet typen![]()
![]()
![]()
Kijk eens naar jezelf, oh oh. Je maakt een spelfout, maar de ander heeft de schuld. Goh, dat doet mij denken aan hoe jullie hier met anderen omgaan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Dit kan echt echt echt geen echt mens zijn, als ze zo dom zijn kunnen ze helemaal niet typen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn god. Ik kan me niet heugen wanneer ik zo stuk gegaan ben op fok
Vol blijven houden dat ik de fout maak ook nog.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:26 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Kijk eens naar jezelf, oh oh. Je maakt een spelfout, maar de ander heeft de schuld. Goh, dat doet mij denken aan hoe jullie hier met anderen omgaan.
However. Mocht je denken dat me dit iets kan schelen, dan heb je het mis. Ik zie jullie als een stel pubers.
En daar ging m'n theequote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:26 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Kijk eens naar jezelf, oh oh. Je maakt een spelfout, maar de ander heeft de schuld. Goh, dat doet mij denken aan hoe jullie hier met anderen omgaan.
However. Mocht je denken dat me dit iets kan schelen, dan heb je het mis. Ik zie jullie als een stel pubers.
Robijn voor jou, aangezien ik een stuk ouder ben als jij. Maar hee. Genoeg gespeeld, het echte leven roept weer. Roddelse nog!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vol blijven houden dat ik de fout maak ook nog.
Het is JOUW spelfout hoor, Robijntje![]()
![]()
![]()
Doeidoei..........quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Robijn voor jou, aangezien ik een stuk ouder ben als jij. Maar hee. Genoeg gespeeld, het echte leven roept weer. Roddelse nog!
Zelden zo een pareltje gezien, echt waarquote:
Ga je weg?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Robijn voor jou, aangezien ik een stuk ouder ben als jij. Maar hee. Genoeg gespeeld, het echte leven roept weer. Roddelse nog!
Tja, dat heb je als je niks anders te doen hebt. Zoals jullie hier iedereen elke dag zitten af te zeiken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zelden zo een pareltje gezien, echt waar![]()
Robijntje, vanuit de bodem van MIJN hart:
Dank je wel voor het prijsloze vermaak
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Daar is ze weerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:30 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tja, dat heb je als je niks anders te doen hebt. Zoals jullie hier iedereen elke dag zitten af te zeiken.
Veel plezier ermee.
Strijk ze! Tjuus!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:27 schreef Robijn48 het volgende:
het echte leven roept weer. Roddelse nog!
Je wilde het eigenlijk met een w schrijven he? Geef maar toe!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zelden zo een pareltje gezien, echt waar![]()
Robijntje, vanuit de bodem van MIJN hart:
Dank je wel voor het prijsloze vermaak
Ze mag heus niet met hete strijkijzers werken daar, ben jij helemaal besodemieterdquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je wilde het eigenlijk met een w schrijven he? Geef maar toe!
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze mag heus niet met hete strijkijzers werken daar, ben jij helemaal besodemieterd![]()
![]()
Nou, dan wil ik ook nog graag even horen dat die jou van mij geen jouw moest zijn, want nu wordt het een principekwestie.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:31 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
dan jij. Hierin hebben jullie gelijk. Ere wie ere toekomt
Als jij goed op de hoogte bent wat er hier dagelijks geschreven wordt, dan heb je zeker de vorige TT gemist?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:30 schreef Robijn48 het volgende:
Zoals jullie hier iedereen elke dag zitten af te zeiken.
Het doet me een beetje denken aan toen ik een discussie had met een collega over hoe je vigerend schrijft. Hij bleef erbij dat dat met een extra n was. Vingerend beleid. Dusquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dan wil ik ook nog graag even horen dat die jou van mij geen jouw moest zijn, want nu wordt het een principekwestie.
Open een topic of zo
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het doet me een beetje denken aan toen ik een discussie had met een collega over hoe je vigerend schrijft. Hij bleef erbij dat dat met een extra n was. Vingerend beleid. Dus
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het doet me een beetje denken aan toen ik een discussie had met een collega over hoe je vigerend schrijft. Hij bleef erbij dat dat met een extra n was. Vingerend beleid. Dus
Ja. Ik geef het toe. Er hoort hier geen W bij. Excuses.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dan wil ik ook nog graag even horen dat die jou van mij geen jouw moest zijn, want nu wordt het een principekwestie.
Open een topic of zo
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:36 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja. Ik geef het toe. Er hoort hier geen W bij. Excuses.
*PROEST*quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:36 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja. Ik geef het toe. Er hoort hier geen W bij. Excuses.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:26 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |