Jouw zolderkamer is niet de echte wereldquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:08 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Niks geen serieus argument. Je snapt nog steeds niet dat het IN DE ECHTE WERELD er niet zo aan toe gaat, en er niet zoveel gezeik over andermans beesten is.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen; terug naar school, leren rekenen
Misschien moet je eens naar buiten gaanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:08 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Niks geen serieus argument. Je snapt nog steeds niet dat het IN DE ECHTE WERELD er niet zo aan toe gaat, en er niet zoveel gezeik over andermans beesten is.
Whoehahahha, ik heb een zoon van 26. Ouder dan jullie. Dom kind.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jouw zolderkamer is niet de echte wereld
Das heulig engquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens naar buiten gaan
Misschien moet je niet eens zo hersenloos meelullen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens naar buiten gaan
fixed. Geen dankquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:10 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Whoehahahha, ik heb een zoon van 26. Ouder dan jullie jou. Dom kind.
Een taart van 50 die zo loopt te schelden, klassequote:
Ik vraag me af of jij wel zelfstandig mag rondbewegen in de echte wereldquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:08 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
En dat noemt mij een tokkiequote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een taart van 50 die zo loopt te schelden, klasse, net als de kat buiten overlast laten veroorzaken
Misschien moet je naar buiten gaan, genoeg buren die ruzie hebben wegens het overlast van de katten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:10 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Misschien moet je niet eens zo hersenloos meelullen.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vraag me af of jij wel zelfstandig mag rondbewegen in de echte wereld
Je vraagt je maar zoveel af. Net zoals je doet over andermans beesten. Er is alleen niemand van deze kant die het iets kan schelen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vraag me af of jij wel zelfstandig mag rondbewegen in de echte wereld
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Maar jemig, het was dus niet een kind van 12 dat zo liep te janken bij dat MJ gedoe allemaal?
Ik ben echt in shock
Allemaal buren met 4 katten zeker, gotta love them neighboursquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:12 schreef Robijn48 het volgende:
Er is alleen niemand van deze kant die het iets kan schelen.
Nee, dat snap ik.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:12 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je vraagt je maar zoveel af. Net zoals je doet over andermans beesten. Er is alleen niemand van deze kant die het iets kan schelen.
Wat zeg je? Ik probeer het te lezen maar er staat enkel allemaal poepquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:12 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je vraagt je maar zoveel af. Net zoals je doet over andermans beesten. Er is alleen niemand van deze kant die het iets kan schelen.
Is dat dan die ene zijde met MJ? Of is die nog niet over?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:12 schreef Robijn48 het volgende:
Er is alleen niemand van deze kant die het iets kan schelen.
Strooi nou toch geen zout in de wonde, die knakker is pas bijna 3 jaar dood, dat is nog vers, you biatchquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat dan die ene zijde met MJ? Of is die nog niet over?
Ze moet toch of a) enorm dronken zijn elke dag b) enorm high zijn elke dag of c) enorm suïcidaal zijn elke dag.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik.
Beter kan het je allemaal echt niks meer schelen, anders moet het echt ondraaglijk zijn in jouw geval
*proest*quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doeidoei,quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:14 schreef Robijn48 het volgende:
Veel plezier nog met het roddelen over anderen en over andermans beesten! Tokkies.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dag kampertquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:14 schreef Robijn48 het volgende:
Veel plezier nog met het roddelen over anderen en over andermans beesten! Tokkies.
Ik denk dat niks haar nog wat kan schelen, anders kun je niet leven hoor, met zulke ideeën.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze moet toch of a) enorm dronken zijn elke dag b) enorm high zijn elke dag of c) enorm suïcidaal zijn elke dag.
Iets anders kan haast niet
Het laatste wat ik ben is een Kamper. Jullie daarentegen...dat heb jullie wel bewezen door de jaren heen.quote:
Wie heeft het hier nou nog over beesten?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:14 schreef Robijn48 het volgende:
Godverdomme, ben je nou nog niet wegquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:15 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Het laatste wat ik ben is een Kamper. Jullie daarentegen...dat heb jullie wel bewezen door de jaren heen.
vergeet even geen gedag te zeggen als je gaat, popjequote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:15 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Het laatste wat ik ben is een Kamper. Jullie daarentegen...dat heb jullie wel bewezen door de jaren heen.
Zoek nog even het SHO topic op!
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:41 schreef beequeen het volgende:
Robijn is een soort Heintje Davids. Dit begint echt heel lachwekkend te worden.
Je hebt zo'n grote mond. Maar als je in real life tegenover me zou staan, zou je geen woord weten uit te brengen. Karakterloze.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
vergeet even geen gedag te zeggen als je gaat, popje
Nou, dat denk ik wel ja. Dat onze Q bibberend en zonder woorden voor je zou staan in het echt, zo is ze welquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:18 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je hebt zo'n grote mond. Maar als je in real life tegenover me zou staan, zou je geen woord weten uit te brengen. Karakterloze.
Oh hoi, ben je dr nog???quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:16 schreef Robijn48 het volgende:
Nee, ben nog niet weg, jammer he Qwea tokkie?
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik wel ja. Dat onze Q bibberend en zonder woorden voor je zou staan in het echt, zo is ze wel
Inderdaad, daar hoef je geen psychologie voor gestudeerd te hebben.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik wel ja. Dat onze Q bibberend en zonder woorden voor je zou staan in het echt, zo is ze wel
Gelukkig breng jij je dag ook hier doorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:20 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Inderdaad, daar hoef je geen psychologie voor gestudeerd te hebben.
Maar iedereen die hier zijn dagen doorbrengt is zo.
Bij jou in de kliniek ja?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:20 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Inderdaad, daar hoef je geen psychologie voor gestudeerd te hebben.
Maar iedereen die hier zijn dagen doorbrengt is zo.
Jij komt alleen in het MJ topic, daar zitten de allerergste natuurlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:21 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee. Dat doe ik niet. Kijk mijn posthistorie er maar op na.
WOW, je kent het woord dommerdquote:
Tuurlijk. Je moet je pillen hebben.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:21 schreef Qwea het volgende:
Ik vind alles best Robijn, maar neem om een uur of 17 ff 10 min pauzeik moet echt naar de apotheek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |