Dat ontkent niemand, maar als het je niet aanstaat, ga dan weg. Echt...quote:Op maandag 6 juli 2009 15:34 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Inderdaad. Het domste van het domste.
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:27 schreef Robijn1961 het volgende:
Jullie zouden je moeten schamen.
Het gaat hier wel om iemand die meer dan 40 jaar veel voor de mensheid betekent heeft.
Maar nee, het roddelen gaat jullie boven alles, en de muziekl daar hoor ik jullie niet over.
Veel succes ermee, stelletjes roddelaars.
Ga nou weg, ipv hier te blijven mekkeren. Alsjeblieft. Doe ons en jezelf een plezier.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:34 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Inderdaad. Het domste van het domste.
Je zit in het buitenland?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:28 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb de speciale editie van Time Magazine gekocht vanmorgen. Ik vond de cover zo mooi. Leuk aandenken.
Mijn dochter is al sinds jaar en dag MJ fan en die komt binnenkort over vanuit nederland, ze neemt vast al haar DVD's enzo mee, dan gaan we wel een MJ tribute avond houdenquote:Op maandag 6 juli 2009 15:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vrijdag bij de buurman, die besloot dangerous tour op te zetten, en zaterdag avond verjaardag van vrienden, en daar werdt ook MJ gedraaid
Je kunt subfora uit je index slopen. Doe er je voordeel mee.quote:
Ik ben allebei. Denk niet zo zwart wit.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:35 schreef Robijn1961 het volgende:
Jullie zijn geen muziekliefhebbers, jullie zijn sensatieliefhebbers. Blegh Doei doei.
Dat gaat heel goed samen hoor. Toedels.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:35 schreef Robijn1961 het volgende:
Jullie zijn geen muziekliefhebbers, jullie zijn sensatieliefhebbers. Blegh Doei doei.
doei doei!quote:Op maandag 6 juli 2009 15:35 schreef Robijn1961 het volgende:
Hahaha, jij, met je AH acties. Moet jij wat zeggen, dom kindquote:Op maandag 6 juli 2009 15:36 schreef Qwea het volgende:
[quote]Op maandag 6 juli 2009 15:27 schreef Robijn1961 het volgende:
Jullie zouden je moeten schamen.
Het gaat hier wel om iemand die meer dan 40 jaar veel voor de mensheid betekent heeft.
Maar nee, het roddelen gaat jullie boven alles, en de muziekl daar hoor ik jullie niet over.
Veel succes ermee, stelletjes roddelaars.
[/quote![]()
[ afbeelding ]
Dát is het enige wat op jouw reply past.
Ciao!quote:Op maandag 6 juli 2009 15:39 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hahaha, jij, met je AH acties. Moet jij wat zeggen, dom kind![]()
Wat een zielige lui hier, sensatieliefhebbers, niet meer. Van muziek hebben ze geen kaas gegeten. Maar wel een grote mond, want het gaat ze om de sensatie.![]()
Goodbye.
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:35 schreef wapwip het volgende:
[..]
En als ie dan zijn hoogtepunt bereikt, dan roept ie: wieeeehieeee![]()
Oooh, mevrouw is op dr teentjes getrapt en begint over mijn AH actie. Ooh noes, Hurt, cardiac arrest, die, NOES!quote:Op maandag 6 juli 2009 15:39 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hahaha, jij, met je AH acties. Moet jij wat zeggen, dom kind![]()
Wat een zielige lui hier, sensatieliefhebbers, niet meer. Van muziek hebben ze geen kaas gegeten. Maar wel een grote mond, want het gaat ze om de sensatie.![]()
Goodbye.
Ik denk dat dat wijf ernstig dement is.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Ciao!
En hoe vaak ga je de mensen nog groeten?
Zij spoort niet hoor!
Eng.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Verbazingwekkend hoeveel mensen niet met dit forum om kunnen gaan.
Dit is een gossiprubriek, er wordt hier geroddeld, gevuilbekt, dirt gespuid met kruiwagens tegelijk en ja, dat mag op 100% speculatie berusten en nee, er hoeven niet altijd een evenwichtige, diepgaande discussies te worden gevoerd.
vuilbekkerijquote:Op maandag 6 juli 2009 15:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit is een gossiprubriek, er wordt hier geroddeld, gevuilbekt, dirt gespuid met kruiwagens tegelijk en ja, dat mag op 100% speculatie berusten en nee, er hoeven niet altijd een evenwichtige, diepgaande discussies te worden gevoerd.
En dan heeft het merendeel hier ook nog eens best verstand van muziek. Naast verstand van roddelen. Het een vlakt het ander niet uit. Net als een kritische houding niet automatisch betekent dat er geen respect is voor Jackson's enorme talent en verworvenheden.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat waren we 43x geleden toch ook al?quote:
ik moest hardop lachenquote:Op maandag 6 juli 2009 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wijf ernstig dement is.
"IK GA WEG UIT DEZE REEKS! DOEI!"
*wat ging ik ook alweer doen?* *topic + reacties lezen gaat*
*wat ging ik ook alweer doen?* *topic + reacties lezen gaat*
And we go on and on and on
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:43 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Eng.
Jullie zijn dan van mij verlost.
Hihihiiiiiiiiihihi.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:41 schreef Shitney het volgende:
[..]
![]()
Ik geloof er lekker niks van. Met dat magere lijf was hij beresterk. Die trok je zo alle hoeken van de slaapkamer door, aan je haren. Nadat hij je eerst als een caveman over zijn schouder naar binnen had gesleurd. Om je vervolgens met die vinger, die heupen... okee, nu moet ik even gaan afkoelen
Turf je? Volgens mij zit ze qua afscheid nemen en gedag zeggen al op zes inmiddels!quote:
Mijn maandag middag lol, wat doet zequote:
Ach, ik tel gewoon alvast vooruit. Wedden dat er nog meer "ik ga weg uii deze reeks, doei!" komen?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Turf je? Volgens mij zit ze qua afscheid nemen en gedag zeggen al op zes inmiddels!
*Proest*quote:Op maandag 6 juli 2009 15:41 schreef Shitney het volgende:
[..]
![]()
Ik geloof er lekker niks van. Met dat magere lijf was hij beresterk. Die trok je zo alle hoeken van de slaapkamer door, aan je haren. Nadat hij je eerst als een caveman over zijn schouder naar binnen had gesleurd. Om je vervolgens met die vinger, die heupen... okee, nu moet ik even gaan afkoelen
Hij scheen wel de zwarte band in karate te hebben gehadquote:Op maandag 6 juli 2009 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihiiiiiiiiihihi.
En dat je dan ook nog 'vinger' in enkelvoud schrijft.
En hem caveman noemt!
Serieuze vraag: ben jij een petit dametje? Als in klein en tenger?
Want ik kan me met mijn 1.82 bv echt NIETS voorstellen bij die over-zijn-schouder-werp-praktijken die je beschrijft, aangezien hij zo'n ielig klein kereltje was. Ik denk dat het bij mij dan andersom zou moetenIk hem over de schouder!
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihiiiiiiiiihihi.
En hem caveman noemt!
Want ik kan me met mijn 1.82 bv echt NIETS voorstellen bij die over-zijn-schouder-werp-praktijken die je beschrijft, aangezien hij zo'n ielig klein kereltje was. Ik denk dat het bij mij dan andersom zou moetenIk hem over de schouder!
Precies. Als je de insteek van dit forum snapt, dan kun je lekker mee vuilbekken! Is hartstikke ontspannend.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan heeft het merendeel hier ook nog eens best verstand van muziek. Naast verstand van roddelen. Het een vlakt het ander niet uit. Net als een kritische houding niet automatisch betekent dat er geen respect is voor Jackson's enorme talent en verworvenheden.
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihiiiiiiiiihihi.
En hem caveman noemt!
pluto is helemaal niet op de wiiquote:Op maandag 6 juli 2009 15:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
*Proest*
Shitney toch!!
Ik zie hem met die vinger eerder een Wii beroeren om Pluto over een slootje te laten springen.
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat was zijn badjas, die had een zwarte band. Had verder niks met karate te makenquote:Op maandag 6 juli 2009 15:47 schreef JX het volgende:
[..]
Hij scheen wel de zwarte band in karate te hebben gehadZoiets meen ik me tenminste te herinneren..!
tsja, t blijft een neger hequote:Op maandag 6 juli 2009 15:48 schreef Shitney het volgende:
[..]
![]()
Ik ben inderdaad zelf nog geen 1.70. Dus past prima hoor, MJ en ik. Op dat ene filmpje wat ik eerder postte had een meisje een hele compilatie van zijn vinger gemaakt (Michael's sexy tools heet dat filmpje) en dan ga je er toch met andere ogen naar kijken, naar die vinger. en dan hebben we the package in zijn gouden broek nog niet eens gehad...
Lekkers is maar ene vinger lang, nietwaar Shitney?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:48 schreef Shitney het volgende:
[..]
![]()
Ik ben inderdaad zelf nog geen 1.70. Dus past prima hoor, MJ en ik. Op dat ene filmpje wat ik eerder postte had een meisje een hele compilatie van zijn vinger gemaakt (Michael's sexy tools heet dat filmpje) en dan ga je er toch met andere ogen naar kijken, naar die vinger. en dan hebben we the package in zijn gouden broek nog niet eens gehad...
Jíj snapt 't!quote:Op maandag 6 juli 2009 15:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Koppie thee met een kaneelbeschuitje??
Jaaaaa! Ik zeg het net nog, dat het eigenlijk absurd is dat mensen dachten dat hij blank wilde zijn. Als je sommige van die filmpjes ziet (trefwoord sexy, michael jackson, er gaat een wereld voor je openquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Lekkers is maar ene vinger lang, nietwaar Shitney?![]()
doet even een quote, want dit is leuk afpersings-materiaalquote:Op maandag 6 juli 2009 15:52 schreef Shitney het volgende:
[..]
Jaaaaa! Ik zeg het net nog, dat het eigenlijk absurd is dat mensen dachten dat hij blank wilde zijn. Als je sommige van die filmpjes ziet (trefwoord sexy, michael jackson, er gaat een wereld voor je open) dan is er geen twijfel over mogelijk hoor. Daar helpt geen chloor meer tegen, dat is 100% black sexyness. laat mijn man me maar niet horen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |