Alsjeblieft zegquote:Op maandag 6 juli 2009 14:26 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
ElizabethR. Je ging niet eens in op mijn post over dat niemand weet, of hij die opiaten rond heeft laten slingeren in zijn huis, Dat zegt mij al genoeg. Oordeel niet zo, alsjeblieft.
dat van Off the Wall herken ik wel. ik behoor ook tot de jongvolwassenen en ken die nummers van Off the Wall wel, maar wist ik veel dat al die liedjes van MJ warenquote:Op maandag 6 juli 2009 15:20 schreef Shitney het volgende:
Wij hebben een keer per jaar een soort buurtbarbecue in ons hofje waar wij wonen. Toevallig was dat afgelopen zaterdag, en uiteraard was ik de baas over de muziekinstallatie omdat ik nu eenmaal degene ben die alle MJ albums bezit.
Het werd uiteindelijk een soort mini herdenkingsfeestje, want een voor een kwamen ook mensen uit het hofje achter ons meeswingen. Wat leuk is, is dat je nu dan weer ziet dat er pubers zijn of jong volwassenen die een album als Off the Wall niet eens kennen, maar unaniem zeggen dat als die plaat nu voor het eerst uitgegeven zou worden ze hem zo zouden kopen. En dat terwijl dat album al dertig jaar oud is. En Thriller, de genialiteit van dat album is al helemaal met geen pen te beschrijven. Elke track is uitzonderlijk, en zou zelfs nu nog als vernieuwend gekwalificeerd worden.
Nice!quote:Op maandag 6 juli 2009 15:20 schreef Shitney het volgende:
Wij hebben een keer per jaar een soort buurtbarbecue in ons hofje waar wij wonen. Toevallig was dat afgelopen zaterdag, en uiteraard was ik de baas over de muziekinstallatie omdat ik nu eenmaal degene ben die alle MJ albums bezit.
Het werd uiteindelijk een soort mini herdenkingsfeestje, want een voor een kwamen ook mensen uit het hofje achter ons meeswingen. Wat leuk is, is dat je nu dan weer ziet dat er pubers zijn of jong volwassenen die een album als Off the Wall niet eens kennen, maar unaniem zeggen dat als die plaat nu voor het eerst uitgegeven zou worden ze hem zo zouden kopen. En dat terwijl dat album al dertig jaar oud is. En Thriller, de genialiteit van dat album is al helemaal met geen pen te beschrijven. Elke track is uitzonderlijk, en zou zelfs nu nog als vernieuwend gekwalificeerd worden.
Wel een superleuke foto zeg!quote:Op maandag 6 juli 2009 15:24 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
hij deed het eerst wel en nu niet meer.
Denk dat MJ hier niet wilde zijn met al dat gediscussieer
Ik ben zoals gewoonlijk weer eens het schaap dat nergens van gehoord heeftquote:Op maandag 6 juli 2009 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, en ik heb ook van die Lambert gehoord. En ik kijk niet eens American Idol.
Dat erken ik ook, dat erkent MJ zelf zelfs, dat zonder zijn vader hij nooit zo succesvol was geweest. Ik zat van het weekend naar dat Madison Square Garden optreden van de Jackson 5 te kijken, en verbaasde me erover dat die mannen daar allemaal veertigers en vijftigers zijn, maar nog alsof ze kinderen zijn zo naadloos in die dansjes vervallen. Toen dacht ik nog "die vader heeft ze zo gedrild dat als je nu Michaels lijk rechtop zou zetten, hij wéér die danspasjes doet".quote:Op maandag 6 juli 2009 15:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
YepEn niet in de laatste plaats door het pushen van papa Joe is dat zo gekomen. En wat ik herboven ook al zei, tegenwoordig is het veel moeilijker om voet aan de grond te krijgen als artiest, er zijn er teveel, de media is te groots geworden, de mazzelfactor is veel belangrijker, etcetera. Hetgeen niet wegneemt dat Michael nooit zo groot geworden was als ie geen megatalent was geweest hoor!!
[..]
Sja, verschillen we weer van mening
Hij vond dat prachtig, dat iedereen maar wat speculeerde.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:24 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
hij deed het eerst wel en nu niet meer.
Denk dat MJ hier niet wilde zijn met al dat gediscussieer
Zo lukt het wel. Zeker een leuke foto.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:26 schreef Greys het volgende:
Wel een superleuke foto zeg!
(Als ik op het linkje klik in de quote van Beequeen zie ik de foto wel gewoon).
Doeiquote:Op maandag 6 juli 2009 15:27 schreef Robijn1961 het volgende:
Jullie zouden je moeten schamen.
Het gaat hier wel om iemand die meer dan 40 jaar veel voor de mensheid betekent heeft.
Maar nee, het roddelen gaat jullie boven alles, en de muziekl daar hoor ik jullie niet over.
Veel succes ermee, stelletjes roddelaars.
je trekt me de woorden uit mijn giecheltje. In MUZ zitten ze allemaal "_O_quote:Op maandag 6 juli 2009 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen, maar om zijn muziek te vieren, is de reeks in MUZ wellicht een betere -minder frustrerende- optie. Deze reeks staat in SHO en dat is nu eenmaal ook het domein van roddel en achterklap.
Nou, de ladies zaten aan het einde van het vorige topic te roepen dat hij vast heel eh... dominant in bed was. En passioneel. En kinky enzo.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:27 schreef wapwip het volgende:
Kinky luiers?
Ik ben even niet op fok, en het gaat over kinky luiers...![]()
Wie praat me even bij
Dan lees JIJ niet goed. Met je 'de muziek daar hoor ik jullie niet over'.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:27 schreef Robijn1961 het volgende:
Het gaat hier wel om iemand die meer dan 40 jaar veel voor de mensheid betekent heeft.
Maar nee, het roddelen gaat jullie boven alles, en de muziekl daar hoor ik jullie niet over.
weer een mooi kruisquote:Op maandag 6 juli 2009 15:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo lukt het wel. Zeker een leuke foto.
[ afbeelding ]
pff, je zet jezelf steeds meer neer als een zeik wijf. Lighten up. Als het je niet aanstaat moet je naar muziek gaan. Dit is Showbizz, met de kutten van paris en britney.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:27 schreef Robijn1961 het volgende:
Er was welgeteld 1 persoon bij die een beetje narrig zei dat hij "nooit begrepen had wat mensen in die mafkees zagen". Die hebben we dus maar gewoon genegeerd.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Klinkt tof!
Maar zijn er dan geen mensen die na een uur MJ muziek eigenlijk hadden willen zeggen 'Kunnen we nu even Frans Bauer draaien?'. Want ik kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die echt NIETS met MJ muziek hebben. En om die dan een hele avond dat voor te schotelen
Zeg, pleur allemaal eens op van tmz! ik wil dat filmpje zien.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:18 schreef beequeen het volgende:
Je zou toch stapelgek worden van die paparazzi. Btw, Debbie ziet er gezond uit.![]()
TMZ + filmpje.
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:27 schreef Robijn1961 het volgende:
Oh, is die al uit in NL? Ga ik hem ook halen!quote:Op maandag 6 juli 2009 15:28 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb de speciale editie van Time Magazine gekocht vanmorgen. Ik vond de cover zo mooi. Leuk aandenken.
Krijg nou tieten, net deed hij het wel. Nou ja, doe maar wat Greys zegt. Op het linkje klikken dus.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:31 schreef Rianne84 het volgende:
weer een mooi kruis
edit: oh nu zie ik 'm wel
Inderdaad. Het domste van het domste.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:32 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
pff, je zet jezelf steeds meer neer als een zeik wijf. Lighten up. Als het je niet aanstaat moet je naar muziek gaan. Dit is Showbizz, met de kutten van paris en britney.
Vrijdag bij de buurman, die besloot dangerous tour op te zetten, en zaterdag avond verjaardag van vrienden, en daar werdt ook MJ gedraaidquote:Op maandag 6 juli 2009 15:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nice!![]()
Ik heb gisteravond ook een MJ avondje gehad, eerst een top 40 van zijn video's gepresenteerd door David Gest
En toen de BET awards nog. Heerlijk hoor.
En als ie dan zijn hoogtepunt bereikt, dan roept ie: wieeeehieeeequote:Op maandag 6 juli 2009 15:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, de ladies zaten aan het einde van het vorige topic te roepen dat hij vast heel eh... dominant in bed was. En passioneel. En kinky enzo.
En ik dacht bij MJ in bed meer aan een volwassen man in luiers die als een baby behandeld zou willen wordenZoiets was het.
[..]
Dan lees JIJ niet goed. Met je 'de muziek daar hoor ik jullie niet over'.
Daar hebben we het al honderd keer over gehad en youtube filmpjes geplaatst en bejubeld.
Jij leest alleen wat je wilt lezen. Huillie.
En nu klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |