Jawel:quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:52 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Daar heb ik niks over gezegd. Leer eens lezen.
Iedereen is maar een zielpiet. En de rest negeer je, puberquote:
Die slaat zichzelf dadelijk voor dr kopquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee nee, die moest naar de sportschool , wat een wrong choice
Ik zeik alleen op andermans beesten als ik er last van heb.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:53 schreef Robijn48 het volgende:
Ja, gek zijn jullie op rellen, ik weet het. Net zo gek als op het zeiken op andermans beesten.
Weet je. In de echte wereld, dus niet op Fok!, zeikt niemand zo op andermans beesten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zeik alleen op andermans beesten als ik er last van heb.
Jij bent echt zo ontieglijk dom, dat het bijna onwaarschijnlijk is dat je niet trollt hoor.
WEET JE MOEDER WEL DAT JE ZULKE RARE DINGEN OP HET INTERNET POST???????quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:56 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Weet je. In de echte wereld, dus niet op Fok!, zeikt niemand zo op andermans beesten.
En dat je mij dom vind, nogmaals, raakt me niet. Niet van iemand die half mijn leeftijd is. Als je straks groot bent, zal je hier nog eens aan terugdenken.
Neequote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:57 schreef Qwea het volgende:
Nou jongens, ff kappen met robijn pesten, want straks ligt ze in een hoekje te huilen. Zielepiet.
Weer negerenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:56 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Weet je. In de echte wereld, dus niet op Fok!, zeikt niemand zo op andermans beesten.
Ben jij echt bijna 80?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:56 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
En dat je mij dom vind, nogmaals, raakt me niet. Niet van iemand die half mijn leeftijd is. Als je straks groot bent, zal je hier nog eens aan terugdenken.
Ik ben 50, en mijn moeder is overleden, kleintje.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
WEET JE MOEDER WEL DAT JE ZULKE RARE DINGEN OP HET INTERNET POST???????
Hier stopte ik met lezen. Alsof jij in de echte wereld komtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:56 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Weet je. In de echte wereld, dus niet op Fok!
RIP aan de nabestaanden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:58 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik ben 50, en mijn moeder is overleden, kleintje.
Je gebash maakt me niet uit, oh oh. Je laat daarmee enkel jezelf heel erg kennen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben jij echt bijna 80?
Dat verklaart wel hoor
Maar eh, ga je na 100 posts nog eens reageren op mensen met een allergie, of lees ik er steeds overheen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:58 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je gebash maakt me niet uit, oh oh. Je laat daarmee enkel jezelf heel erg kennen.
Nee, ze gaat zo roepen dat ze weggaat x300 en dan komt ze vanaaf terugquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar eh, ga je na 100 posts nog eens reageren op mensen met een allergie, of lees ik er steeds overheen?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:58 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik ben 50, en mijn moeder is overleden, kleintje.
Oh ja dat jaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ze gaat zo roepen dat ze weggaat x300 en dan komt ze vanaaf terugTrue story.
quote:
Ga nog een wat?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:00 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Kijk eens naar jezelf, dombo. En ga nog een naar de AH.
Kan niet, heeft geen actie meerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:00 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Kijk eens naar jezelf, dombo. En ga nog een naar de AH.
*proest.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:01 schreef oh-oh het volgende:
Hoe is het met de piempie van je mannie en gaan jullie nog met de toettoet?
doeidoei,quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:01 schreef Robijn48 het volgende:
Maar goed. Bash maar lekker door, das typisch Fok! Allemaal mensen die niks voorstellen, maar enkel op internet een grote bek hebben. Veel plezier
quote:
Ga je weg hier nu?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:01 schreef Robijn48 het volgende:
Maar goed. Bash maar lekker door, das typisch Fok! Allemaal mensen die niks voorstellen, maar enkel op internet een grote bek hebben. Veel plezier
NOOOOOOOES. MIJN VRIJDAGMIDDAG, WAT DOE JE.quote:
Oh hai.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh hai.
Wanneer ga je weg? wanneer kom je weer terug?
Kun je het dan wel even laten weten?quote:
Goh, is er toch nog iemand die iets in dr toontquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kun je het dan wel even laten weten?
Ik toon interesse, ben blij.
Je bent niks.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kun je het dan wel even laten weten?
Ik toon interesse, ben blij.
Dit MOET een kloon van LK zijn, oh-ohquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:06 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je bent niks.
Een sensatiebelust persoon zonder karakter, that's all.
Jij bent de grootste held, als ouwe taart niet eens reageren op een serieus argument. Hulde!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:01 schreef Robijn48 het volgende:
Ik zou zeggen; terug naar school, leren rekenenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:07 schreef Robijn48 het volgende:
En mochten jullie het nu nog niet snappen: ik ben niet geinteresseerd wat bashers van de helft van mijn leeftijd te zeggen hebben.
Net was je nog 50, nu alweer 80? Gaat rap met je.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:07 schreef Robijn48 het volgende:
En mochten jullie het nu nog niet snappen: ik ben niet geinteresseerd wat bashers van de helft van mijn leeftijd te zeggen hebben.
Beter karakterloos dan hersenloosquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:08 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Aan kloons doe ik niet, karakterloze.
Niks geen serieus argument. Je snapt nog steeds niet dat het IN DE ECHTE WERELD er niet zo aan toe gaat, en er niet zoveel gezeik over andermans beesten is.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent de grootste held, als ouwe taart niet eens reageren op een serieus argument. Hulde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |