Viel mij voor het eerst op bij de toespraak van Brooke Shields, als ik mij niet vergis.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die Joe heeft idd een ultiem negatieve vibe om zich heen hangen zeg...ook heel subtiel hoe hij door de meesten maar even werd "overgeslagen" bij het speechen.
ik heb er 1 gezien jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heeft iemand 3T voorbij zien komen? Ik niet in ieder geval
quote:
Als goede vriendin/de vriendin van Michael zal ze genoeg shit over hem hebben gehoord.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:18 schreef Goofup het volgende:
[..]
Viel mij voor het eerst op bij de toespraak van Brooke Shields, als ik mij niet vergis.
Ik was als kind ook hartstikke blond, rood zelfs op een gegeven moment.. nu hartstikke donkerbruinquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:19 schreef controlaltdelete het volgende:
blanket als peuter was vroeger hartstikke blond nu heeft ie zwart haar, iemand een idee?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je maakt jezelf nu officieel belachelijk...
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:14 schreef Robijn1961 het volgende:
Jullie moeten je waarlijk schamen. De man is net dood. Debiele internethelden.
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:17 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Zegt een hoop van jullie. Veel plezier morgenavond he? Debielen.
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:20 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Aannames, noemt ze dat. Ik zie toch hoe jullie nergens respect voor hebben. Echt om te kotsen.
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:23 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Als je het probeerde, zat je niet meer hier.
Hier zitten een stel internetdebielen, die alleen maar willen roddelen over een ander, zodat ze hun eigen fouten even kunnen vergeten. Om te kotsen.
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:24 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Jup. Maar net zo goed roddelen jullie, lachen jullie om iemand meer dan 40 jaar betekenis heeft gehad. Dit zegt heel veel over jullie, namelijk gebrek aan karakter.
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:29 schreef Robijn1961 het volgende:
En ga maar lekker morgenavond voor de buis zitten, en roddelen en lachen.
Als jullie zelf iets ergs meemaken, dan kijken jullie nog goed op jullie neus.
Stelletje kinderen.
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:32 schreef Robijn1961 het volgende:
Ja. Als ik het zo lees, vind ik jullie een stelletje kinderen.
Dat oordeelt maar, en oordeelt maar. Om te kotsen.
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:40 schreef Robijn1961 het volgende:
Domme, onwetende lui.
Jullie komen er nog wel achter, als jullie volwassen zijn. Doeiii
.
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:55 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Oh. Kom net terug van tandenpoetsen, en zie dit.
Wat erg. Precies dit soort veroordelingen hebben hem kapot gemaakt. Wie ben jij om zo te oordelen?
quote:Op maandag 6 juli 2009 01:16 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nee, niet alleen als je kritiekloos bent. Maar bij jou zit er zoveel venijn en domme smileys. En weet je. Het is net voor zijn begrafenis. En net na zijn dood. Kan je niet effe wachten, met je gedoe?
Do I need to say more?quote:Op maandag 6 juli 2009 01:35 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Tja inderdaad, dat laatste ben ik met je eens.
Je haalt bij mij het bloed onder de nagels vandaan. En ik laat Shitney helemaal niks uit het vuur halen. Siert je niet, zeg je dan. Oordeel, oordeel. Kan je goed, blijkbaar.
Ik ben op het moment redelijk down door de ontwikkelingen ja, en heb even niet de puf om er op in te gaan.
Vind het ook niet nodig. Ik hield wel van hem, en kon hem wel begrijpen. Snappie?
Discussie werd gisteren al gevoerd. Je kan als halfbloedje naarmate je ouder wordt, een donkerder haarkleur krijgen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:19 schreef controlaltdelete het volgende:
blanket als peuter was vroeger hartstikke blond nu heeft ie zwart haar, iemand een idee?
Als de uitlatingen van een poster niet bevallen. En een discussie niet helpt. Dan is het het verstandigst om te negeren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:20 schreef Robijn1961 het volgende:
Ik weet nu wel, dat dit niet mijn stuk is.
Die Quea zit in een topic, waar ze helemaal niks van snapt.
En je denkt dat er over jou niet zo'n lijst te maken is?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Do I need to say more?
Nee, laten we het vanaf nu gewoon weer over MJ hebbenquote:
Pardon, jij dacht net nog dat Paris het oudste kind was!quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:14 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Wie Michael Jackson was...daar zal jij werkelijk nooit iets van snappen.
Je hebt alleen maar een grote mond. Weet je moeder wel, wat je hier allemaal zit te doen?
Ik hoef blijkbaar nog niet te wisselen van anti-rimpelcremequote:Op woensdag 8 juli 2009 13:17 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Oh, domme, domme kinderen. Werkelijk.
Ook Janet liep af en toe te kauwen...wat een spook is dat zeg,,,of mag dit ook niet gezegd worden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het viel idd op, maar ook dat Joe Jackson als een koe zat te herkauwen, en als opa het mag dan is het lastig om het de (klein)kinderen te verbieden.
Wat wij overigens erg opvallend vonden, was de manier waarop Al Sharpton vakkundig opa Joe Jackson negeerde, zowel bij de after-speech hug met de broers, als daarna toen hij bij oma Katherine wegliep.
Volgens mij heeft Sharpton een hartgrondige hekel aan opa Joe
Ik vond Janet er juist mooi uit zien.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:24 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ook Janet liep af en toe te kauwen...wat een spook is dat zeg,,,of mag dit ook niet gezegd worden.
Vindt die hele familie raar.
Dat is redelijk normaal, ik was ook witblond als peuter en later haske donker.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik snap het niet hoor. Als je niets met MJ hebt, waarom zit je dan hier?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Pardon, jij dacht net nog dat Paris het oudste kind was!![]()
En wat nou stoken?
Ik heb louter met jou te maken gehad in een prima discussie laatst waar jij ook in zat.
Als dat stoken is, is FOK! een spijkerbed.
Mijn hemel.En hou eens op je met MJ te vereenzelvigen en je alles over hem persoonlijk aan te trekken.
Nu echt doei (x 1000)
Ehm, nee.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:22 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
En je denkt dat er over jou niet zo'n lijst te maken is?
nieuws slurpen, de hele wereld praat er over, dus waarom zou je niet meeslurpen, doe ik ook en ik was ook geen mega hysterische fan, zn muziek vond ik leuk, dat is het.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:26 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik snap het niet hoor. Als je niets met MJ hebt, waarom zit je dan hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |