De jacksons hebben allang een plan om dit uit te melken. Een tour zogenaamd ter ere van Michael met allemaal gastoptredens. DVD, cd, tour. Wedden?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als de familie Jackson niet had gewild dat ie zong dan had ie ook echt niet gezongen hoor....
Gein toch hoe iedereen het anders ervoerquote:
Ja, jij vond die zwarte Rita Verdonk weer mooiquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gein toch hoe iedereen het anders ervoer
Van mij mogen ze.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:14 schreef Stefan het volgende:
De jacksons hebben allang een plan om dit uit te melken. Een tour zogenaamd ter ere van Michael met allemaal gastoptredens. DVD, cd, tour. Wedden?
Wat een irritant wijf was dat zeg.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, jij vond die zwarte Rita Verdonk weer mooi
Hoe ben jij gisteravond doorgekomen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:17 schreef Robijn1961 het volgende:
Niemand weet waar Michael is, hoe heerlijk. Goed gedaan van de familie...eindelijk.
Met mijn zoon. Heb dikke ogen en opgezet gezicht, Ik hoop zo, dat hij nu eindelijk met rust gelaten wordt.quote:
Ingestort las ik gisteren in een van de tientallen topics.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:19 schreef Stefan het volgende:
Waarom boycotte Elizabeth Taylor de ceremonie?
Hai! Hoe gaat het? Gisteren een beetje goed doorgekomen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:17 schreef Robijn1961 het volgende:
Niemand weet waar Michael is, hoe heerlijk. Goed gedaan van de familie...eindelijk.
Taylor op Twitterquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:20 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ingestort las ik gisteren in een van de tientallen topics.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:19 schreef Stefan het volgende:
quote:"I've been asked to speak at the Staples Center. I cannot be part of the public whoopla. And I cannot guarantee that I would be coherent to say a word. I just don't believe that Michael would want me to share my grief with millions of others. How I feel is between us. Not a public event. I said I wouldn't go to the Staples Center and I certainly don't want to become a part of it. I love him too much.
My love goes out to Katherine and Michael's beloved children."
Ze vond hetquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:19 schreef Stefan het volgende:
Kan nog wel even duren, er zijn gisteren veel programma's verschoven en uitgelopen, dus ze moeten veel veranderen aan de programma schema's bij SKO. Daarom loopt het uitquote:
Ik had mijn neefje beloofd hem te helpen met iets voor school en kon niet live kijken. Heb het opgenomen en gisteravond laat gekeken. Met breekpuntjes.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:19 schreef Robijn1961 het volgende:
Met mijn zoon. Heb dikke ogen en opgezet gezicht, Ik hoop zo, dat hij nu eindelijk met rust gelaten wordt.
En jij?
Hai! Veel gehuild, normaal huil ik heel moeilijk, maar nu bleef het maar komen. De hele dag trouwens.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:20 schreef Shitney het volgende:
[..]
Hai! Hoe gaat het? Gisteren een beetje goed doorgekomen?
Die is toch onderhand 100 en dementerend scaht ik zo?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:19 schreef Stefan het volgende:
MJ haatte zijn familie zon beetje dus ik denk het niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:21 schreef Greys het volgende:
Maar misschien is ze wel bij die familie/vrienden bijeenkomst geweest daarvoor?
Ja, want als je ontroerd raakt, wil je meteen zelf werpen. Want vrouwquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:22 schreef Stefan het volgende:
Opvallend dat veel vrouwen ineens klapperende eierstokken kregen na het zien van Paris en Blanket met de MJ-pop.
Dat vond ik ook zo verdrietig aan Smokey Robinson, Berry Gordy en Stevie Wonder. Dat Stevie Wonder ook zei: "This is a moment that I wished that I didn't live to see come, but as much as I can say that and mean it, I do know that God is good," dan realiseer je je weer dat het met name voor die oude mensen zo onnatuurlijk is om iemand die zij als kind zien te begraven. Echt heel zielig.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:20 schreef Copycat het volgende:
Liz Taylor kon het blijkbaar mentaal niet aan. Die had met haar jarenlange gezondheidsproblemen waarschijnlijk sowieso niet verwacht Michael te uitleven.
paar dagen geleden werd hier nog gedacht dat er meer mensen zouden kijken dan naar Joranquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Kan nog wel even duren, er zijn gisteren veel programma's verschoven en uitgelopen, dus ze moeten veel veranderen aan de programma schema's bij SKO. Daarom loopt het uitBen erg benieuwd, maar denk dat er in totaal zo'n 2,5-3 miljoen mensen gekeken hebben naar de herdenking
Wauw, dat neefje mag je wel dankbaar zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had mijn neefje beloofd hem te helpen met iets voor school en kon niet live kijken. Heb het opgenomen en gisteravond laat gekeken. Met breekpuntjes.
Ik vond het een mooie, ingetogen, emotionele dienst
Dit is toch wel de grootste schijnheil die er moet bestaan!quote:
Dat was dus mijn grootste klacht gisteravond. Dat krokodillentranen gejank, zowel van celebs als van vele fans. We missen hem zo. Terwijl MJ sinds de rechtzaak tot aan het komend optreden zo goed als onzichtbaar was. En nu hij dood is huilt iedereen tranen met tuiten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:23 schreef yvonne het volgende:
Bijna iedereen heeft hem laten vallen, fans incluis, dus kom eik bij mij niet aan met hoe erg het allemaal is.
Ik ook, heb er nog helemaal van die dikke ogen van. Ik begon al toen ik de kist de auto in zag gaan zo'n beetje. Het heeft ook wel iets opluchtends, vind ik. Het was een goede huilbuiquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:22 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hai! Veel gehuild, normaal huil ik heel moeilijk, maar nu bleef het maar komen. De hele dag trouwens.
En jij meid?
Dus toch! Ik dacht dat ik het verkeerd hoorde gisteren!quote:"This is a moment that I wished that I didn't live to see come"
Ik moest keihard lachen gisterenquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:26 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dus toch! Ik dacht dat ik het verkeerd hoorde gisteren!![]()
Vandaar de uitsluiting voor de memorial van enkele staten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
De jacksons hebben allang een plan om dit uit te melken. Een tour zogenaamd ter ere van Michael met allemaal gastoptredens. DVD, cd, tour. Wedden?
Het was een grapje van Stevie dacht ik ookquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:26 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dus toch! Ik dacht dat ik het verkeerd hoorde gisteren!![]()
Ik heb ook niet gekeken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:24 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
paar dagen geleden werd hier nog gedacht dat er meer mensen zouden kijken dan naar Joran
Ik heb geen idee hoeveel mensen gekeken hebben... Eerst dacht ik dat iedereen zou kijken, maar gisteren vroeg ik aan mijn collega's of ze zouden kijken en toen vroegen ze doodleuk in koor "waarnaar?"
Ja, datzeggik. Had eerder gezegd hoe lief en leuk en aardig en grappig en vooral niet kindonvriendelijk en vooral wel wereldmooimakend je hem vond. Toen had hij het harder nodig dan nu.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:23 schreef yvonne het volgende:
En al die lui die nu zo lopen te speechen en te snotteren, had dat goddomme gezegd toen ie nog leefde?!
Bijna iedereen heeft hem laten vallen, fans incluis, dus kom eik bij mij niet aan met hoe erg het allemaal is.
Erg is hoe het monster De Massa hem gemaakt en gebroken heeft.
Hoho, niet iedereen over 1 kam scheren. Ik heb nooit in zijn schuld geloofd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:26 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat was dus mijn grootste klacht gisteravond. Dat krokodillentranen gejank, zowel van celebs als van vele fans. We missen hem zo. Terwijl MJ sinds de rechtzaak tot aan het komend optreden zo goed als onzichtbaar was. En nu hij dood is huilt iedereen tranen met tuiten.
Ik vind het zielig voor de kids, hoop dat ze een beetje normale jeugd krijgen en dan moeten ze niet bij de Jacksons blijven, want die gaan ze exploiteren, net als vroeger.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:23 schreef yvonne het volgende:
En hoe zit het dan met enorme fans als Shitney, die hem altijd al geadoreerd heeft? In welk opzicht heeft zij hem laten vallen dan bijvoorbeeld? En wat dan 'krokodillentranengejank'?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:26 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat was dus mijn grootste klacht gisteravond. Dat krokodillentranen gejank, zowel van celebs als van vele fans. We missen hem zo. Terwijl MJ sinds de rechtzaak tot aan het komend optreden zo goed als onzichtbaar was. En nu hij dood is huilt iedereen tranen met tuiten.
Nou, ik merkte dat ik vooral jankte om zijn trieste leven. Ik had hem zoveel beter gegund. Het is niet voor niets, dat hij zo vroeg gestorven is.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:26 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik ook, heb er nog helemaal van die dikke ogen van. Ik begon al toen ik de kist de auto in zag gaan zo'n beetje. Het heeft ook wel iets opluchtends, vind ik. Het was een goede huilbui.
Ik heb het nu niet over de rechtzaak. Maar dan sinds 2005 vele fans hem gewoon hadden afgeschreven. Heb t niet over iedereen, maar het is wel een beetje massa hysterie.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:30 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hoho, niet iedereen over 1 kam scheren. Ik heb nooit in zijn schuld geloofd.
Kromme gedachte vind ik dit. Je hoeft niet iedere dag met iemand te praten om kapot te kunnen zijn van zijn of haar dood. Bij sommige mensen is het zelfs zo dat ze zo vanzelfsprekend in je leven zijn (en daar bedoel ik niet per se MJ mee, maar in het algemeen) dat het niet eens in je opkomt dat ze er ooit niet meer zullen zijn. Dus dan hoef je niet elke dag te zeggen dat je van ze houdt, of dat je ze zo waardeert, omdat je denkt dat je dat je hele leven nog zal kunnen doen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:26 schreef Stefan het volgende:
[..]
En anders heeft ze geen recht van spreken? En is ze geen echte fan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:32 schreef Stefan het volgende:
Maar ken jij iedereen in het die hard Michael Jackson fancamp?
Met dit soort uitspraken kun je dus niet zo 1,2,3 posten alle fans behalve Shitney hèquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:31 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
En hoe zit het dan met enorme fans als Shitney, die hem altijd al geadoreerd heeft? In welk opzicht heeft zij hem laten vallen dan bijvoorbeeld? En wat dan 'krokodillentranengejank'?
Je hebt diverse soorten fansquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:31 schreef Greys het volgende:
En hoe zit het dan met enorme fans als Shitney, die hem altijd al geadoreerd heeft? In welk opzicht heeft zij hem laten vallen dan bijvoorbeeld? En wat dan 'krokodillentranengejank'?
Neenee. Ik ben een groot muziekliefhebber vanaf kind, en ik was gewoon meer met mijn verzameling rond de Beatles bezig. Michael was op een gegeven moment muzikaal ook buiten beeld, en toen verloor ik hem lichtelijk uit het oog. Dit heeft voor mij alles weer opgehaald.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb het nu niet over de rechtzaak. Maar dan sinds 2005 vele fans hem gewoon hadden afgeschreven. Heb t niet over iedereen, maar het is wel een beetje massa hysterie.
Maar ken jij iedereen in het die hard Michael Jackson fancamp?
Ik ook niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:30 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hoho, niet iedereen over 1 kam scheren. Ik heb nooit in zijn schuld geloofd.
Nee, dan was ik benieuwd of ze een ex van me kent. Imega Jakckson fan, iemand die met andere fans schreef (pré internet) en dan achter de voornaam de naam Jackson zettequote:Op woensdag 8 juli 2009 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
En anders heeft ze geen recht van spreken? En is ze geen echte fan?
Ja kom, maar ik bedoel dat er vele fans zoals Shitney zijn. Die wel oprecht zijn en die hem nooit hebben laten vallen. Dat zijn er veel meer dan je denkt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met dit soort uitspraken kun je dus niet zo 1,2,3 posten alle fans behalve Shitney hè
Jij leest heus de nuance wel, of kunt die zeker maken
quote:
Nope, dus.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja kom, maar ik bedoel dat er vele fans zoals Shitney zijn. Die wel oprecht zijn en die hem nooit hebben laten vallen. Dat zijn er veel meer dan je denkt.
Ik vond de uitspraak dat zo goed als iedereen hem heeft laten vallen, fans incluis, nogal ongenuanceerd.
Ik was geen fan. Ik ben alleen sensatiebelust. Maar er zijn bergen fans waarvan de tranen geen krokodillentranen waren gisteren.
Heb ik gelezenquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb ik gelezen![]()
Bedankt voor je reply, good to have you back
Dat gare wijf kwam toch ook met zo'n oorkonde aanzetten ofzo? Had dat inderdaad gegeven toen ie nog in leven was.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
En al die lui die nu zo lopen te speechen en te snotteren, had dat goddomme gezegd toen ie nog leefde?!
Die Verlinde, daar kijk ik nooit naar.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:38 schreef K-Girly het volgende:
En wat is die Albert Verlinde trouwesn n grote LUL, met z'n achterlijke uitspraak bij Boulevard gisteren om 22:30.
''Zouden de tranen van Paris wel echt zijn?''
Het is haar vader domme debiel, wat denk die dan?
Behalve dat zijn familie hem uiteindelijk de dood ingejaagd heeft.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:32 schreef Shitney het volgende:
Juist dit soort onverwachte overlijdens drukken je dan weer met de neus op de feiten. Dat je wel elke dag moet zeggen tegen je ouders, je broers en zussen, je kinderen, je partner, je beste vrienden dat je ze waardeert en van ze houdt, omdat ze er zomaar ineens niet meer kunnen zijn.
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:38 schreef 907 het volgende:
Ben benieuwd waar hij begraven wordt. Zelf denk ik dat ie gister gewoon al begraven is door de familie en dat er een lege kist gisteren gewoon naar staples center is gegaan![]()
Ben je ingelogd?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:45 schreef Robijn1961 het volgende:
Dat je een artiest mist snap ik best. Maar dat je er dagen of weken kapot van bent en urenlang huilt, daar kan ik niet helemaal bij nee. Tranen bij Paris, oke, snap ik. Bij Brooke ook misschien. Maar uren of dagen achter elkaar? quote Stefan
Och, laat iedereen toch in zijn waarde. Wat voor last heb jij ervan=
Ik laat je in je waarde, jou niet in je waarde laten is zeggen dat je je aanstelt of erger.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:45 schreef Robijn1961 het volgende:
Och, laat iedereen toch in zijn waarde. Wat voor last heb jij ervan=
Hahaha ja, ik moet me daar nog steeds in verdiepen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je ingelogd?
Dan moet je bij de post die je wilt quoten rechtsboven die post even op de gekleurde aanhalingstekens drukken. Dan krijg je de quote al in je scherm waar je dan je antwoord bij kunt schrijven. Dat scheelt je een hoop gedoe, want ik zie je steeds daarmee rommelen![]()
Nou dan maak jij je maar druk over dat mensen lang om zoiets kunnen treuren...quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik laat je in je waarde, jou niet in je waarde laten is zeggen dat je je aanstelt of erger.
Dat zeg en dat denk ik niet. Ik zet alleen mn vraagtekens bij sommige dingen. Wat voor last heb jij er van als mensen dingen anders zien? Dat is het leven nu eenmaal.
Dat was ook het eerste wat mijn dochter zei: 'Ik vind het lullig om te zeggen, maar tis net een winkelwagentje zo"quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:39 schreef Maddy_K het volgende:
Wat ik wel raar vond: waarom lag er geen kleed over dat ding waar de kist op stond? Ik vond dat eigenlijk geen gezicht, die wieltjes.
Ok, ja hier hetzelfde.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:37 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Nope, dus.
Heb het wel altijd een eenzaam en triest mens gevonden en was altijd wel enigszins gefascineerd door zijn leven, maar dat had vast iedereen wel een beetje, dat laatste. Fan of geen fan.
Maar goed, er komen nu 200 nieuwe MJ songs aan, hoef je er iig niet nog 25 jaar op te wachten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:53 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nou dan maak jij je maar druk over dat mensen lang om zoiets kunnen treuren...
Hmm dacht ik ook al..Zou wel slim van de Familie zijnquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:38 schreef 907 het volgende:
Ben benieuwd waar hij begraven wordt. Zelf denk ik dat ie gister gewoon al begraven is door de familie en dat er een lege kist gisteren gewoon naar staples center is gegaan![]()
Het is nu wachten op de uitgave van de rehearsals van This is it, denk ik.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar goed, er komen nu 200 nieuwe MJ songs aan, hoef je er iig niet nog 25 jaar op te wachten.
En dat black and white, dancing together, Michael de bruggenbouwer. Die speech van de dominee bijvoorbeeld. Zwart Amerika heeft hem keihard laten vallen omdat hij te blank werd en deed.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die is toch onderhand 100 en dementerend scaht ik zo?
Die krijgen ze heul niet toonbaar meer..
Zo meer "sterren" die ik miste.
Sterren in hun nadagen ( toen) die nog nét een graantje meepikten van Michael's succes.
Als je bedenkt dat Michael Jackson de eerste zwarte artiest op MTV was ...quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Trouwens, Brooke was echt de enige blanke spreker toch?
Tekenend voor hoe dat nog gaat in de States is dat ergens toch wel.
Die ook. Maar die 200 songs in dat trustfund vind ik boeiender. Sowieso zal er nog veel op de plank liggen. Voor Thriller schreef Jackson ook zo'n 30 a 40 songs geloof ik en 12 haalden de LP.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:57 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Het is nu wachten op de uitgave van de rehearsals van This is it, denk ik.
Neverland...daar had hij toch echt dubbele gevoelens over.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:57 schreef Maddy_K het volgende:
Ik kan me dus echt niet voorstellen dat ze daar gisteren een lege kist neergezet hebben.
Maar er is toch nog niks bekend over de begrafenis? Ik hoop dat ze nog bezig zijn om te regelen dat hij naar Neverland gaat. Dat het daarom allemaal zo lang duurt.
Maar hij is dood, en heeft er niks meer over te zeggen. Neverland wordt het nieuwe Graceland. Al begreep ik dat er niet echt een fatsoenlijke weg naartoe gaat.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:59 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Neverland...daar had hij toch echt dubbele gevoelens over.
Het was zijn way to escape, voordat de rechtzaken over vermeend kindermisbruik startten. Ze hebben toentertijd alles overhoop gehaald daar. Sindsdien wilde hij er niet meer wonen.
We weten nog niet wat hij wel of niet op de plank had.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die ook. Maar die 200 songs in dat trustfund vind ik boeiender. Sowieso zal er nog veel op de plank liggen. Voor Thriller schreef Jackson ook zo'n 30 a 40 songs geloof ik en 12 haalden de LP.
Iig 200 complete nieuwe songs als financiele zekerheid voor zn kidsquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:01 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
We weten nog niet wat hij wel of niet op de plank had.
Ook dit is speculatiequote:Op woensdag 8 juli 2009 11:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar hij is dood, en heeft er niks meer over te zeggen. Neverland wordt het nieuwe Graceland. Al begreep ik dat er niet echt een fatsoenlijke weg naartoe gaat.
Ja, nieuwsgroepen ook, complete dvd's.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:02 schreef tha_dark het volgende:
Is de herdenking al ergens te downloaden? (via torrents ofzo?)
Want ik heb gisteren niet kunnen kijken..
Ga er maar vanuit dat er sowieso een Greatest Hits CD op de markt komt, een album met waarschijnlijk nieuw materiaal en een album waar 'bevriende' artiesten duetten met hem zingen of nummers van hem zingen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:01 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
We weten nog niet wat hij wel of niet op de plank had.
De echte die hard fans vanaf het begin zijn natuurlijk nu allemaal volwassen mensen. Ik ben van kinds af aan fan, maar ik heb echt geen posters meer aan mijn muur hangen natuurlijk. Dat ligt wel een jaar of 25 achter me. En er zijn ook momenten geweest dat ik andere muziek leuker vond, omdat het ook wat stil werd rondom MJ. Dus in die zin zou je kunnen zeggen dat ik "hem heb laten vallen". Wat ik sowieso een rare gedachte vind. Je hebt nu eenmaal verschillende fases in je leven, dus je bent niet je hele leven obsessief met iemand bezig. Dat echte obsessieve dat is voor mij toch echt iets van mijn jeugd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja kom, maar ik bedoel dat er vele fans zoals Shitney zijn. Die wel oprecht zijn en die hem nooit hebben laten vallen. Dat zijn er veel meer dan je denkt.
Ik vond de uitspraak dat zo goed als iedereen hem heeft laten vallen, fans incluis, nogal ongenuanceerd.
Ik was geen fan. Ik ben alleen sensatiebelust. Maar er zijn bergen fans waarvan de tranen geen krokodillentranen waren gisteren.
Jij weet best hoe de Jacksonfamilie in elkaar zit. Die melken alles uit komende jaren.quote:
En hij is gebalsemd, dus kan nog wel ff duren, ze hebben de tijd iig.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:02 schreef bloempje-moi het volgende:
Forest Lawn schijnt ook maar een tijdelijke rustplek te zijn volgens het document wat LaToya heeft opgesteld.
Ze zullen wel met Neverland bezig zijn. Er komt nu toch geld genoeg binnen om de boel terug te kopen en op te knappen.
Ik ben persoonlijk geïnteresseerd in zijn rehearsals van This is it.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat er sowieso een Greatest Hits CD op de markt komt, een album met waarschijnlijk nieuw materiaal en een album waar 'bevriende' artiesten duetten met hem zingen of nummers van hem zingen.
Er komt nog steeds nieuw materiaal uit van de Beatles dus met MJ zitten we wel gebakken komend decenniumquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat er sowieso een Greatest Hits CD op de markt komt, een album met waarschijnlijk nieuw materiaal en een album waar 'bevriende' artiesten duetten met hem zingen of nummers van hem zingen.
Ik ook, voor de rest niet, en zeker niet de broers en of zussen die straks als jackson 5 op het podium staan, zal me qua stem niets verbazen als ze janet in gaan zetten voor de rol van michael of zoquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:04 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk geïnteresseerd in zijn rehearsals van This is it.
Dat gaan we zien...ik hoop het niet. In ieder geval is dit wel goed op het moment, wat ze doen. Hem ontvoeren naar een onbekende plaats.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jij weet best hoe de Jacksonfamilie in elkaar zit. Die melken alles uit komende jaren.
er zijn altijd uitzonderingen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:06 schreef Shoombak het volgende:
Is het niet verplicht iemand te begraven binnen een bepaalde tijd na het overlijden?
Tito zei geloof ik hierover:quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:06 schreef Shoombak het volgende:
Is het niet verplicht iemand te begraven binnen een bepaalde tijd na het overlijden?
Grootste entertainer ooit, dat is gewoon een feit, met 750.000.000 verkochte platenquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:03 schreef Shitney het volgende:
Voor mij is MJ de grootste die er ooit geweest is en die er ooit zal zijn. Niemand kan aan hem tippen en dat heb ik altijd zo gevoeld.
Amerika in het algemeen heeft hem laten vallen. Hij heeft er volgens mij nooit meer getourd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:57 schreef Noek het volgende:
En dat black and white, dancing together, Michael de bruggenbouwer. Die speech van de dominee bijvoorbeeld. Zwart Amerika heeft hem keihard laten vallen omdat hij te blank werd en deed.
Hij had supertalenten. Dat gecombineerd met zijn grote persoonlijkheid...een onweerstaanbare combinatie.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Grootste entertainer ooit, dat is gewoon een feit, met 750.000.000 verkochte platen
Jaren 80/90 zat de halve wereld voor de TV als er een nieuwe videoclip uitkwam.
Als je op Twitter gaat melden dat je niks in het openbaar wilt zeggen, dan ben je wel ver heen ja.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die is toch onderhand 100 en dementerend scaht ik zo?
Deze dan ook:quote:
Kijk, ik heb er meer verdriet van dan ik ooit had gedacht,dat komt denk ik ook , omdat je er mee overspoeld wordt en alles zon beetje gaat volgen ,en pas nu de boodschap achter vele van zijn latere songs ontdekt,en ik ben er alleen maar in gesterkt dat hij een heel goed en lief mens was en ik heb gelukkig nooit in zijn beschuldigingen geloofd.Hoe ik zijn muziek en dansjes vroeger al goed vond, daar is bijgekomen dat ik hem ook als mens nog meer ben gaan waarderen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Behalve dat zijn familie hem uiteindelijk de dood ingejaagd heeft.
Dat je een artiest mist snap ik best. Maar dat je er dagen of weken kapot van bent en urenlang huilt, daar kan ik niet helemaal bij nee. Tranen bij Paris, oke, snap ik. Bij Brooke ook misschien. Maar uren of dagen achter elkaar?
Dat lijkt mee meer een kwestie van projectie dan echt hartverscheurd zijn om iemand die je kent van radio en tv
Mag ze ver heen zijn...het was een longlasting dear friend of his. Ik kan me wel voorstellen wat voor impact dit op het leven van die bepaalde mensen heeft, en dat ze even niet meer weten hoe dingen aan te pakken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:14 schreef Argento het volgende:
[..]
Als je op Twitter gaat melden dat je niks in het openbaar wilt zeggen, dan ben je wel ver heen ja.
Hmm.. nieuwsgroepen daar heb ik geen verstand van.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, nieuwsgroepen ook, complete dvd's.
Ze kunnen hem tijdelijk begraven, en later weer herbegraven. Zie Pim Fortuynquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:06 schreef Shoombak het volgende:
Hier in nederland mag iemand niet volledig gebasemd worden,dat was Pim Fortuyn ook niet. dus dat is eigenlijk niet te vergelijken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze kunnen hem tijdelijk begraven, en later weer herbegraven. Zie Pim Fortuyn
Alle delen hebben in de voorgaande topics in de uitgebreide OP gestaan, waar ook een wiki van was. Maar in de snelheid gister is dat er niet meer van gekomenquote:
Bij de aankondiging van de release van de Black or White clip (eerste clip die ik bewust heb meegemaakt) Keek ik er tijden van te voren naar uit. Geen enkele artiest heeft mij zover gekregenquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Grootste entertainer ooit, dat is gewoon een feit, met 750.000.000 verkochte platen
Jaren 80/90 zat de halve wereld voor de TV als er een nieuwe videoclip uitkwam.
Ik blij dat ik cnn gekeken hebquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Verlinde heeft geen zin in toespraken Jackson-herdenking
De toespraken tijdens de herdenking van Michael Jackson op dinsdag waren niet rechtstreeks te zien in de speciale live-uitzending van RTL Boulevard. Albert Verlinde vond het niet interessant om lang naar sprekers te kijken. “We kiezen er een beetje voor om de muzikale acts te laten zien vanavond. We zenden later op de avond de highlights uit. Om nou steeds drie, vijf of acht minuten naar een spreker te gaan kijken - dat is bij ons wel leuk, maar daar moeten we het niet hebben natuurlijk.”
RTL Boulevard bracht in plaats van de toespraken commentaar van Albert Verlinde en Winston Gerschtanowitz en reportages. De commerciële concurrent SBS 6 liet de toespraken wel zien. Nederland 3 was het enige station die de herdenking compleet en zonder commentaar en onderbrekingen uitzond.
Bron:mediacourant.nl
Even quoten voor anderen dan maarquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Alle delen hebben in de voorgaande topics in de uitgebreide OP gestaan, waar ook een wiki van was. Maar in de snelheid gister is dat er niet meer van gekomen
Hier de OP en onderaan de wiki, mocht iemand die voor een volgend topic weer willen gebruiken.
Hier staan alle delen van Living With... Take Two. Michael Jackson #21 - Iehhhhhhhhiehhhhhhhhhh!
Liefst kei en keihard doodquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:26 schreef matthijst het volgende:
Kan Albert Verlinde niet een keer dood gaan?
Ik zat gisteren ook RTL Boulevard te kijken en op een gegeven moment ben ik weggezapt. Kwalbert die kwam met allemaal redenen aan waarom het niet interessant zou zijn en dat ze de tijd maar aan het volpraten waren (vanwege de vertraging) en dat ze dat op iedere zender deden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:23 schreef Haaibaaike het volgende:
De toespraken tijdens de herdenking van Michael Jackson op dinsdag waren niet rechtstreeks te zien in de speciale live-uitzending van RTL Boulevard. Albert Verlinde vond het niet interessant om lang naar sprekers te kijken. “We kiezen er een beetje voor om de muzikale acts te laten zien vanavond. We zenden later op de avond de highlights uit. Om nou steeds drie, vijf of acht minuten naar een spreker te gaan kijken - dat is bij ons wel leuk, maar daar moeten we het niet hebben natuurlijk.”
RTL Boulevard bracht in plaats van de toespraken commentaar van Albert Verlinde en Winston Gerschtanowitz en reportages. De commerciële concurrent SBS 6 liet de toespraken wel zien. Nederland 3 was het enige station die de herdenking compleet en zonder commentaar en onderbrekingen uitzond.
Of ze het nou willen of niet, ze blijven voer voor de media. Met of zonder vertoning van gisteren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:28 schreef Maddy_K het volgende:
By the way, hoe meer ik erover nadenk hoe logischer ik het achteraf vind dat ze zijn kids gewoon lieten zien. Je kunt ze in deze tijd wel blijven verstoppen maar dan kun je er donder op zeggen dat alle fotografen achter ze aan komen in de hoop op het eerste/beste plaatje van ze.
Inderdaad...quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Of ze het nou willen of niet, ze blijven voer voor de media. Met of zonder vertoning van gisteren.
Uiteraard. Maar de druk is van de ketel, zeg maar. De wereld heeft ze gezien.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Of ze het nou willen of niet, ze blijven voer voor de media. Met of zonder vertoning van gisteren.
Echt een walgelijk demonisch kereltjequote:Op woensdag 8 juli 2009 11:28 schreef JodeSmurfin het volgende:
[..]
Ik zat gisteren ook RTL Boulevard te kijken en op een gegeven moment ben ik weggezapt. Kwalbert die kwam met allemaal redenen aan waarom het niet interessant zou zijn en dat ze de tijd maar aan het volpraten waren (vanwege de vertraging) en dat ze dat op iedere zender deden.
Ik ben naar CNN overgestapt en ik ben blij toe. Kon ik zonder dat gezeik de herdenking in een keer volgen.
Dat zal allemaal wel, maar je ziet toch ook wel de ironie als iemand uitgerekend op Twitter laat weten dat ze weigert zich uit te laten over het heengaan van MJ omdat ze vindt dat dat privé is.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:18 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Mag ze ver heen zijn...het was een longlasting dear friend of his. Ik kan me wel voorstellen wat voor impact dit op het leven van die bepaalde mensen heeft, en dat ze even niet meer weten hoe dingen aan te pakken.
Hoe moeilijk ook voor de kinderen is, maar ze horen erbij bij de herdenkingsdienst..Niet anoniem meer.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:28 schreef Maddy_K het volgende:
By the way, hoe meer ik erover nadenk hoe logischer ik het achteraf vind dat ze zijn kids gewoon lieten zien. Je kunt ze in deze tijd wel blijven verstoppen maar dan kun je er donder op zeggen dat alle fotografen achter ze aan komen in de hoop op het eerste/beste plaatje van ze.
Ach..ik denk dat dat weer oordelen is zonder dat we weten waar we het over hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:33 schreef Argento het volgende:
[quote]Op woensdag 8 juli 2009 11:18 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Mag ze ver heen zijn...het was een longlasting dear friend of his. Ik kan me wel voorstellen wat voor impact dit op het leven van die bepaalde mensen heeft, en dat ze even niet meer weten hoe dingen aan te pakken.[/quote
Dat zal allemaal wel, maar je ziet toch ook wel de ironie als iemand uitgerekend op Twitter laat weten dat ze weigert zich uit te laten over het heengaan van MJ omdat ze vindt dat dat privé is.
Bovendien, ligt het niet meer voor de hand dat MJ dit moment juist wel zou willen delen met zijn fans wereldwijd? Vanzelfsprekend kent Liz hem heel goed en ik helemaal niet, maar toch..
Demonisch? Typische woordkeuze ...quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:33 schreef seriewoordenaar12 het volgende:
Echt een walgelijk demonisch kereltje
En zo is maar net..quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:31 schreef Maddy_K het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar de druk is van de ketel, zeg maar. De wereld heeft ze gezien.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die weet waar ik de hele show van gister nog een keer kan bekijken, was helaas niet in staat om hem te zien ivm werk
Weet het niet, het werd op CNN vannacht 2x herhaald, maar vandaag weet ik het niet.quote:
Homo's gaan toch naar de hell ?quote:
Dat zei Germaine toch in dat interview op neverland?quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:08 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Tito zei geloof ik hierover:
Er zijn regels voor maar de mensen die deze hebben opgesteld kunnen ze ook veranderen.
Of ging dat nou ergens anders over?
Daar geloof ik dus niet in. Dr zal misschien best ns een fotootje van die kinderen verschijnen in één of ander blad, maar dat ze compleet belaagd worden omdat ze afstammen van MJ, dat zie ik niet gebeuren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:39 schreef Argento het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus niet in. Dr zal misschien best ns een fotootje van die kinderen verschijnen in één of ander blad, maar dat ze compleet belaagd worden omdat ze afstammen van MJ, dat zie ik niet gebeuren.
Ik denk ook dat de kinderen met rust zullen worden gelaten, ze zijn totaal niet interresant meer over een aantal weken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:39 schreef Argento het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus niet in. Dr zal misschien best ns een fotootje van die kinderen verschijnen in één of ander blad, maar dat ze compleet belaagd worden omdat ze afstammen van MJ, dat zie ik niet gebeuren.
Verlinde is zelf ook absoluut niet interessant al heeft hij zelf een totaal andere mening.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Albert Verlinde vond het niet interessant om lang naar sprekers te kijken.
. De commerciële concurrent SBS 6 liet de toespraken wel zien. Nederland 3 was het enige station die de herdenking compleet en zonder commentaar en onderbrekingen uitzond.
Ik denk dat ze wel respectvol behandeld gaan worden gezien de respect die M ook nu van alle kanten krijgt,weliswaar te laat,maar ik denk dat t wel goed komt met die kinderen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:28 schreef Maddy_K het volgende:
Was dat Jermaine???quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat zei Germaine toch in dat interview op neverland?
Ik heb alles op CNN gevolgd. Nederlands inbreng vond ik niet interessant, plus er zat een kleine vertraging om de ondertiteling toe te voegen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:42 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Verlinde is zelf ook absoluut niet interessant al heeft hij zelf een totaal andere mening.
Ik heb naar Ned3 gekeken omdat daar idd geen commentaar tussenzat.
ow das altijd irritant, als de ondertiteling verkeerd is of niet goed meeloopt. Je zit automatisch toch te lezen... Ik heb gewoon CNN maar gevolgd op de achtergrondquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb alles op CNN gevolgd. Nederlands inbreng vond ik niet interessant, plus er zat een kleine vertraging om de ondertiteling toe te voegen.
is dit serieus? dan had zijn opa toch wel een onfrotuinlijke naam... Je voornamen vormen een piercing en je achternaam is schroeven...quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:49 schreef Rosalyne het volgende:
[quote]Op zich wel grappig dat ie beide zoontjes Prince noemt terwijl hij niet goed met de artiest Prince kon opschieten [/qoute]
De zonen van Michael Jackon zijn vernoemd naar zijn opa(vader van Katherine) Prince Albert Screws.
Katherine's father later changed his surname to "Scruse", and her name was changed to Katherine Esther Scruse when she was four.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:51 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
is dit serieus? dan had zijn opa toch wel een onfrotuinlijke naam... Je voornamen vormen een piercing en je achternaam is schroeven...
Niet alleen schroevenquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:51 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
is dit serieus? dan had zijn opa toch wel een onfrotuinlijke naam... Je voornamen vormen een piercing en je achternaam is schroeven...
En neuken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:51 schreef Rianne84 het volgende:
Ja maar voor mensen die niet goed Engels kunnen ..was het toch prettig om op NED3 te volgenquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb alles op CNN gevolgd. Nederlands inbreng vond ik niet interessant, plus er zat een kleine vertraging om de ondertiteling toe te voegen.
Ik begon bij SBS6, maar dat zapte ik na 4 seconde weg toen Kwalbert in beeld kwam. Toen naar ned3, maar zapte weg om Boris die zich de laatste 2 weken wel heel erg nadrukkelijk in de media vertoont, en dat bij mij overkomt als lijkenpikkerij.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow das altijd irritant, als de ondertiteling verkeerd is of niet goed meeloopt. Je zit automatisch toch te lezen... Ik heb gewoon CNN maar gevolgd op de achtergrond
Ik vond het altijd al apart dat hij was getrouwd met de dochter van de The King of Rock.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:59 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik dacht dat Prince werkelijk was afgeleid van de zoon van de King. Dat heb ik altijd erg vreemd gevonden, maar dat is dus nu ook helemaal niet zo![]()
Hele stuk met grafiek opquote:King of Pop Proves to be King of Traffic: MJ’s Online Memorial Pushes Internet’s Limits
Michael Jackson’s memorial held today at the Staples Center in Los Angeles turned out to be one of the biggest online events ever, according to various reports. Akamai says that it was the second-largest day in terms of total traffic on its network. Akamai delivered more than 2,185,000 live and on-demand streams in both the Flash and Windows Media formats. Total traffic on the Akamai network surpassed a rate of more than 2 terabits per second during the memorial service. Akamai says that it delivered 548 Gbps of live and on-demand Flash streams utilizing Adobe Flash technology.
There were 3,924,370 visitors per minute as of 1 pm EST and an average of more than 3.3 million visitors per minute overall. That is second only to the 4,247,971 global visitors per minute who visited news sites on June 25th when the news of Michael Jackson first hit the web. Unlike June 25th, there weren’t many outages reported, but there were widespread slowdowns. According to Gomez, a company that monitors the web, the availability of the home pages of seven of the mainstream news media sites from 12:45 pm-3 pm EST only dipped as low as 98.2 percent even though the response time was slower than usual. Response time (page load times) ranged from 6.5 seconds to 18.5 seconds (usually spans 3.5-7.3 seconds), according to Gomez. However, when it comes to live streaming, Gomez saw lots of rebuffering (i.e.. video ‘stalling issues’) at these news sites — time spent waiting rather than watching was under 5 percent in the U.S. but as high as 40 percent in Asia.
Dat zal ook wel een soort van trofee voor hem zijn geweest denk ik.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vond het altijd al apart dat hij was getrouwd met de dochter van de The King of Rock.
Heb jouw smile aangepastquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:02 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Dat zal ook wel een soort van trofee voor hem zijn geweest denk ik.
In jouw quote staat nog een verkeerde smileyIk had hem even uit mijn hoofd gedaan maar dat is dus geen goed idee
Ik ben die avond nog teruggezapt naar NL 3. En daar zat nog steeds Boris. Die nog niet kon begrijpen dat MJ er niet meer was. Maar hij heeft toch niet voor niks dat afscheidsconcert georganiseerd. Dan ben je toch wel met het feit bezig dat hij niet meer is. Vond het een beetje raar overkomen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik begon bij SBS6, maar dat zapte ik na 4 seconde weg toen Kwalbert in beeld kwam. Toen naar ned3, maar zapte weg om Boris die zich de laatste 2 weken wel heel erg nadrukkelijk in de media vertoont, en dat bij mij overkomt als lijkenpikkerij.
Moet hier nogal om lachen. Ik zat gisteren tijdens de herdenking hier op fok mee te lzen en het gross van de posters viel over de hoeveelheid sprekers heen en dat het saai was op en paar juweeltjes na dan. RTL boulevard kiest er dus voor om die sprekers niet uit te zenden en dan valt mer hier daar weer over.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:28 schreef JodeSmurfin het volgende:
[..]
Ik zat gisteren ook RTL Boulevard te kijken en op een gegeven moment ben ik weggezapt. Kwalbert die kwam met allemaal redenen aan waarom het niet interessant zou zijn en dat ze de tijd maar aan het volpraten waren (vanwege de vertraging) en dat ze dat op iedere zender deden.
Ik ben naar CNN overgestapt en ik ben blij toe. Kon ik zonder dat gezeik de herdenking in een keer volgen.
Volgens mij is er nog nergens de hele 'show' te zien.quote:
Wat kan die Verlinde schelen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:06 schreef marky het volgende:
[..]
Moet hier nogal om lachen. Ik zat gisteren tijdens de herdenking hier op fok mee te lzen en het gross van de posters viel over de hoeveelheid sprekers heen en dat het saai was op en paar juweeltjes na dan. RTL boulevard kiest er dus voor om die sprekers niet uit te zenden en dan valt mer hier daar weer over.
Overigens de opmerking van Albert of de tranen echt waren heb ik niet op die manier begrepen kwam meer op mij over alsof er mensen waren die eraan zouden twijfelen dat toch echt niet moesten doen. Maargoed niemand kijkt naar Boulevard maar ondertussen hebben ze al jaren het best bekeken programma op dat tijdslot en als Albert er niet is zijn de kijkcijfers lager .
Ik kijk normaal gesproken ook Boulevard en ik vind Kwalbert meestal gewoon Albert. Maar gisteren vond ik het cynische toontje niet gepast. Op andere momenten kan ik er wel om lachen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:06 schreef marky het volgende:
[..]
Moet hier nogal om lachen. Ik zat gisteren tijdens de herdenking hier op fok mee te lzen en het gross van de posters viel over de hoeveelheid sprekers heen en dat het saai was op en paar juweeltjes na dan. RTL boulevard kiest er dus voor om die sprekers niet uit te zenden en dan valt mer hier daar weer over.
Overigens de opmerking van Albert of de tranen echt waren heb ik niet op die manier begrepen kwam meer op mij over alsof er mensen waren die eraan zouden twijfelen dat toch echt niet moesten doen. Maargoed niemand kijkt naar Boulevard maar ondertussen hebben ze al jaren het best bekeken programma op dat tijdslot en als Albert er niet is zijn de kijkcijfers lager .
Absoluut.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:14 schreef yvonne het volgende:
Toch wel aangrijpend hoor deze serie
Viel mij ook op. Die vader ook met dat hoedje en die kauwgom...de gangstahquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:19 schreef Vivi het volgende:
Ik heb niet teruggelezen maar ben ik de enige die zich ergerde aan de constant malende kaken van Blanket en Prince Michael () ? Ik vond het echt storend en disrespectvol, ofzo.
Die kinderen zijn nog zo jong. De enige die er iets van snapte en meekreeg wat Paris.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:19 schreef Vivi het volgende:
Ik heb niet teruggelezen maar ben ik de enige die zich ergerde aan de constant malende kaken van Blanket en Prince Michael () ? Ik vond het echt storend en disrespectvol, ofzo.
Nee hoor, er waren er meer die dat was opgevallenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:19 schreef Vivi het volgende:
Nou sorry, Prince is ouder dan Parisquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:20 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Die kinderen zijn nog zo jong. De enige die er iets van snapte en meekreeg wat Paris.
Is dat zo? Whaha, dan zit ik verkeerd.quote:
Al over nagedacht dat het wellicht een vorm van stress kan zijn?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:19 schreef Vivi het volgende:
Nee hoor ik zei dit gisteravond al, verschrikkelijk gewoon ,later is t denk ik iemand opgevallen toen had ie t niet meer,bij de allerlaatste woorden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:19 schreef Vivi het volgende:
Dat zou ook best kunnen hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Al over nagedacht dat het wellicht een vorm van stress kan zijn?
Nee, mij viel het ook niet opquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat zou ook best kunnen hoor![]()
Het was mij ook niet opgevallen eerlijk gezegd
Ja misschien hebben ze maar de kids laten doe wat ze wilden, kijk het is bijna 2 weken geleden en op gegeven moment vallen kinderen dan toch weer na hun verdriet in hun gewone doen ,misschien is t ook wel goed ,quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Al over nagedacht dat het wellicht een vorm van stress kan zijn?
Ze werden de hele avond geconfronteerd met het feit dat hun (geliefde) vader is overleden. Al waren ze op hun kop gaan staan, ik vond het sowieso erg dapper van ze dat ze er bij waren (zonder masker).quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja misschien hebben ze maar de kids laten doe wat ze wilden, kijk het is bijna 2 weken geleden en op gegeven moment vallen kinderen dan toch weer na hun verdriet in hun gewone doen ,misschien is t ook wel goed ,
Ja iddquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze werden de hele avond geconfronteerd met het feit dat hun (geliefde) vader is overleden. Al waren ze op hun kop gaan staan, ik vond het sowieso erg dapper van ze dat ze er bij waren (zonder masker).
Storm in een glas water.
ben het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze werden de hele avond geconfronteerd met het feit dat hun (geliefde) vader is overleden. Al waren ze op hun kop gaan staan, ik vond het sowieso erg dapper van ze dat ze er bij waren (zonder masker).
Storm in een glas water.
Ik krijg altijd de kriebels van die kerelquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:39 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
ben het helemaal met je eens.
Alleen die Joe kreeg ik wel rillingen van
Hele nare man. Als ik die man zo zie, kan ik me indenken waarom Michael zo'n hekel aan hem hadquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de kriebels van die kerel
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:39 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
ben het helemaal met je eens.
Alleen die Joe kreeg ik wel rillingen van
het was daar nog in de ochtend. Na de ceremonie zijn ze in een hotel gaan lunchen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind t ook niet nodig om op die kids te gaan vitten hoor, het hele gebeuren duurde twee uur, ze waren al de hele dag in touw,
Jawel, toen ze met z'n allen op het podium stonden en "Heal the World" zongen stond die oudste jongen zo halfslachtig mee te zingen en ondertussen te malen als een herkauwende koe, ik vond het werkelijk geen gezicht. Ik vond hem sws een heel ongeinteresseerde uitstraling hebben, maar goed.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:27 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee hoor ik zei dit gisteravond al, verschrikkelijk gewoon ,later is t denk ik iemand opgevallen toen had ie t niet meer,bij de allerlaatste woorden.
Het jochie is 11 of 12quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jawel, toen ze met z'n allen op het podium stonden en "Heal the World" zongen stond die oudste jongen zo halfslachtig mee te zingen en ondertussen te malen als een herkauwende koe, ik vond het werkelijk geen gezicht. Ik vond hem sws een heel ongeinteresseerde uitstraling hebben, maar goed.
Die Joe heeft idd een ultiem negatieve vibe om zich heen hangen zeg...ook heel subtiel hoe hij door de meesten maar even werd "overgeslagen" bij het speechen.
Nee, niks noppes ende nada.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:52 schreef Duderella het volgende:
Even zonder bijlezen, want geen tijd: is er nou al iets bekend over de begrafenis? Hoe en waar en zo?
Ik vermoedt Neverland. Maar dat is alleen maar een vermoeden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:52 schreef Duderella het volgende:
Even zonder bijlezen, want geen tijd: is er nou al iets bekend over de begrafenis? Hoe en waar en zo?
Nee, Duderella. De familie heeft zijn lichaam ontvoerd, en niemand weet waarheen. Gelukkig.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:52 schreef Duderella het volgende:
Anonymouszquote:
Ok, niks gemist dus nog, thanks.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:22 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Daarom is hij als Jezus.
Gisteren zag ik een aantal reacties van 'nuchtere' Nederlanders die alle opmerkingen over God wat te veel van het goede vonden.
Michael was zelf diep religieus en probeerde te zijn als Jezus. Als je dat niet ziet, mis je toch een flink deel van wat hij heeft bedoeld.
vuurvosjequote:
Zoals ik t goed begrepen heb, was t na zijn beschulgigingen zijn geliefde plek niet meer, hij voelde zich verraden door de staat en is daar toen vertrokken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vermoedt Neverland. Maar dat is alleen maar een vermoeden.
Zo had hij het (denk ik) graag gewild. Op zijn favoriete plekje op aarde.
Je komt ook werkelijk alleen om te stoken, he?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ok, niks gemist dus nog, thanks.
Al zoekende naar snelle info scrollde ik ook even door het andere topic. Kan het niet laten:
[..]
![]()
Nu vergaderen.
de beste speech van de herdenkingsdienstquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik denk dat zij menig hartje heeft gestolen,adorable..
Ik speur al de hele ochtend als een ramptoerist da internets af om te zien of zn lijk nog versleept gaat worden, en zo ja, waar naar toe. Nog niksquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ok, niks gemist dus nog, thanks.
Al zoekende naar snelle info scrollde ik ook even door het andere topic. Kan het niet laten:
[..]
![]()
Nu vergaderen.
jankbek niet zo.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:00 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Je komt ook werkelijk alleen om te stoken, he?
? Die Duderella komt om te stoken. Verder niks.quote:
Ach flikker toch op met je tot in den trieste toe die mj te verheerlijken. Dude komt helemaal niet om te stoken. Zoals je de vorige keer ook al verteld is, is dit sho. En in sho hebben mensen ook een mening, en als je die niet aanstaat, dan vertrek je maar (againquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:03 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
? Die Duderella komt om te stoken. Verder niks.
En dat jij dat niet snapt, met je jonge jaren..tja.
Ik vond het echt heel sneuquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat deed ze mooi haar toespraak naar haar vader![]()
Oh, jij bent zo'n zichzelf overserieusnemende fanboywoman (nog erger) ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:00 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Je komt ook werkelijk alleen om te stoken, he?
Ik vraag het me afquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vermoedt Neverland. Maar dat is alleen maar een vermoeden.
Zo had hij het (denk ik) graag gewild. Op zijn favoriete plekje op aarde.
Wil je me geen ongewenste PM's meer sturen? Dom, niet opgevoed kind.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach flikker toch op met je tot in den trieste toe die mj te verheerlijken. Dude komt helemaal niet om te stoken. Zoals je de vorige keer ook al verteld is, is dit sho. En in sho hebben mensen ook een mening, en als je die niet aanstaat, dan vertrek je maar (again)
Ooh nee viv, nog veel ergerquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, jij bent zo'n zichzelf overserieusnemende fanboy?.
Ik mag toch hopen dat je dat filmpje van " michael jackson is dead" niet nu pas gekregen hebtquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:06 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Wil je me geen ongewenste PM's meer sturen? Dom, niet opgevoed kind.
je bent de allerliefste papa ter wereldquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat deed ze mooi haar toespraak naar haar vader![]()
Ja zo bedoel ik het niet ...het is zeker sneu voor de kidsquote:
stel je niet zo aan, je hoeft het niet te lezen en al helemaal niet te reagerenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:03 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
? Die Duderella komt om te stoken. Verder niks.
En dat jij dat niet snapt, met je jonge jaren..tja.
Robijn, calm down.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:06 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Wil je me geen ongewenste PM's meer sturen? Dom, niet opgevoed kind.
ik bedoelde dat ik het sneu voor paris vond. Hoe ze daar zo moest huilenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja zo bedoel ik het niet ...het is zeker sneu voor de kidsMaar hoe Paris toch kon verwoorden vond het knap van het meisje..
Ik kom mezelf nog wel tegenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:07 schreef moussy het volgende:
[..]
stel je niet zo aan, je hoeft het niet te lezen en al helemaal niet te reagerenalsof jonge mensen niks snappen.
Quea: ik vind je een tokkie.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je dat filmpje van " michael jackson is dead" niet nu pas gekregen hebt!
ja, of je bent zo traag als een stuk stront door een trechter, dat kan ook
uit de kast?!quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Robijn, calm down.
Laat je niet uit de kast jagen.
Het lijkt er wel op..quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:05 schreef Copycat het volgende:
Krijgen toch niet weer dit over en weer gezeur, hè?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:08 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
uit de kast?!![]()
moet je ons iets vertellen robijn?
nee, ik vind het een schattige fout
It takes one to know one, obviouslyquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:08 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Quea: ik vind je een tokkie.
Je bent jonger dan mijn kind, en ik neem werkelijk niets van wat je zegt serieus. En nu, bij deze, negeer ik je.
Qwea, drop itquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
It takes one to know one, obviously
Mijn hart huilt voor je kinderen. Wat zullen die een moeilijke tijd hebben met zo'n zwakzinnige moeder
Het viel idd op, maar ook dat Joe Jackson als een koe zat te herkauwen, en als opa het mag dan is het lastig om het de (klein)kinderen te verbieden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, er waren er meer die dat was opgevallen
Vooral pa Jackson
Ik denk dat het kind is opgevoed is een trailerpark.Kan ze verder ook niets aan doen.quote:
kruip jij haar ff lekker in dr reet ofzoquote:
Niet verlagen tot het nivo van een ander, gewoon nieuws posten pls, dat scheelt mij speurenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
It takes one to know one, obviously
Mijn hart huilt voor je kinderen. Wat zullen die een moeilijke tijd hebben met zo'n zwakzinnige moeder
Trailertrash, you know it.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:11 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik denk dat het kind is opgevoed is een trailerpark.Kan ze verder ook niets aan doen.
Als je zo oud en verstandig zou zijn als dat je denkt te doen voorkomen, doe dan normaal.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:11 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik denk dat het kind is opgevoed is een trailerpark.Kan ze verder ook niets aan doen.
Dat was inderdaad vakkundig gedaan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat wij overigens erg opvallend vonden, was de manier waarop Al Sharpton vakkundig opa Joe Jackson negeerde, zowel bij de after-speech hug met de broers, als daarna toen hij bij oma Katherine wegliep.
Volgens mij heeft Sharpton een hartgrondige hekel aan opa Joe
dat is er nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:12 schreef moussy het volgende:
[..]
Niet verlagen tot het nivo van een ander, gewoon nieuws posten pls, dat scheelt mij speuren
Wie Michael Jackson was...daar zal jij werkelijk nooit iets van snappen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Trailertrash, you know it.
moet je niet even michael jackson uber vereren ofzo? Heb je al een altaar voor hem gemaakt?
Nou, dat valt met de Beatles iig wel heel erg mee/tegen, zoveel nieuw materiaal is er niet uitgekomen na 1970. Op de Anthology reeks stonden een paar onuitgebrachte nummers en veel demo's, daarnaast ligt er iig nog een beetje in de kluizen en op bootlegs. Daarnaast zijn er natuurlijk wel vele demo's e.d., maar dat noem ik nou niet echt nieuw materiaal en die worden ook vrijwel niet officieel uitgebracht. Dus dat er nog steeds nieuw materiaal van de Beatles uit komt???quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Er komt nog steeds nieuw materiaal uit van de Beatles dus met MJ zitten we wel gebakken komend decennium
Idd zeg, je zou d'r toch negeren, doe dat dan ook.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:13 schreef moussy het volgende:
[..]
Als je zo oud en verstandig zou zijn als dat je denkt te doen voorkomen, doe dan normaal.
Jij ook Robijn, drop it.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:14 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Wie Michael Jackson was...daar zal jij werkelijk nooit iets van snappen.
Je hebt alleen maar een grote mond. Weet je moeder wel, wat je hier allemaal zit te doen?
Je bent verre van de enige.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de kriebels van die kerel
Mens, jij zou je kids nog door MJ laten neuken, om vervolgens hysterisch te gaan verkondigen dat je kinderen MJ hebben gevoelt. Doe iedereen een plezier, en hou je snufferd (waar toch al bijster weinig nuttigs uitkwam) ff lekker dicht.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:14 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Je hebt alleen maar een grote mond. Weet je moeder wel, wat je hier allemaal zit te doen?
Je maakt jezelf nu officieel belachelijk...quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:14 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik geloof dat blanket aan de rechterkant van MJ's moeder zat, en naast Blanket zat volgens mij Joe.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:15 schreef Rianne84 het volgende:
Waar zat Joe eigenlijk in het publiek?
Dat is ruim 24u geleden al gebeurt. Wacht, ik ga het ff zoeken voor jequote:Op woensdag 8 juli 2009 13:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je maakt jezelf nu officieel belachelijk...
Oh, domme, domme kinderen. Werkelijk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waar staat dat?!quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Idd zeg, je zou d'r toch negeren, doe dat dan ook.
Links van de broers.quote:
Viel mij voor het eerst op bij de toespraak van Brooke Shields, als ik mij niet vergis.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die Joe heeft idd een ultiem negatieve vibe om zich heen hangen zeg...ook heel subtiel hoe hij door de meesten maar even werd "overgeslagen" bij het speechen.
ik heb er 1 gezien jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heeft iemand 3T voorbij zien komen? Ik niet in ieder geval
quote:
Als goede vriendin/de vriendin van Michael zal ze genoeg shit over hem hebben gehoord.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:18 schreef Goofup het volgende:
[..]
Viel mij voor het eerst op bij de toespraak van Brooke Shields, als ik mij niet vergis.
Ik was als kind ook hartstikke blond, rood zelfs op een gegeven moment.. nu hartstikke donkerbruinquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:19 schreef controlaltdelete het volgende:
blanket als peuter was vroeger hartstikke blond nu heeft ie zwart haar, iemand een idee?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:14 schreef Robijn1961 het volgende:
Jullie moeten je waarlijk schamen. De man is net dood. Debiele internethelden.
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:17 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Zegt een hoop van jullie. Veel plezier morgenavond he? Debielen.
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:20 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Aannames, noemt ze dat. Ik zie toch hoe jullie nergens respect voor hebben. Echt om te kotsen.
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:23 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Als je het probeerde, zat je niet meer hier.
Hier zitten een stel internetdebielen, die alleen maar willen roddelen over een ander, zodat ze hun eigen fouten even kunnen vergeten. Om te kotsen.
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:24 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Jup. Maar net zo goed roddelen jullie, lachen jullie om iemand meer dan 40 jaar betekenis heeft gehad. Dit zegt heel veel over jullie, namelijk gebrek aan karakter.
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:29 schreef Robijn1961 het volgende:
En ga maar lekker morgenavond voor de buis zitten, en roddelen en lachen.
Als jullie zelf iets ergs meemaken, dan kijken jullie nog goed op jullie neus.
Stelletje kinderen.
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:32 schreef Robijn1961 het volgende:
Ja. Als ik het zo lees, vind ik jullie een stelletje kinderen.
Dat oordeelt maar, en oordeelt maar. Om te kotsen.
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:40 schreef Robijn1961 het volgende:
Domme, onwetende lui.
Jullie komen er nog wel achter, als jullie volwassen zijn. Doeiii
.
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:55 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Oh. Kom net terug van tandenpoetsen, en zie dit.
Wat erg. Precies dit soort veroordelingen hebben hem kapot gemaakt. Wie ben jij om zo te oordelen?
quote:Op maandag 6 juli 2009 01:16 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nee, niet alleen als je kritiekloos bent. Maar bij jou zit er zoveel venijn en domme smileys. En weet je. Het is net voor zijn begrafenis. En net na zijn dood. Kan je niet effe wachten, met je gedoe?
Do I need to say more?quote:Op maandag 6 juli 2009 01:35 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Tja inderdaad, dat laatste ben ik met je eens.
Je haalt bij mij het bloed onder de nagels vandaan. En ik laat Shitney helemaal niks uit het vuur halen. Siert je niet, zeg je dan. Oordeel, oordeel. Kan je goed, blijkbaar.
Ik ben op het moment redelijk down door de ontwikkelingen ja, en heb even niet de puf om er op in te gaan.
Vind het ook niet nodig. Ik hield wel van hem, en kon hem wel begrijpen. Snappie?
Discussie werd gisteren al gevoerd. Je kan als halfbloedje naarmate je ouder wordt, een donkerder haarkleur krijgen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:19 schreef controlaltdelete het volgende:
blanket als peuter was vroeger hartstikke blond nu heeft ie zwart haar, iemand een idee?
Als de uitlatingen van een poster niet bevallen. En een discussie niet helpt. Dan is het het verstandigst om te negeren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:20 schreef Robijn1961 het volgende:
Ik weet nu wel, dat dit niet mijn stuk is.
Die Quea zit in een topic, waar ze helemaal niks van snapt.
En je denkt dat er over jou niet zo'n lijst te maken is?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Do I need to say more?
Nee, laten we het vanaf nu gewoon weer over MJ hebbenquote:
Pardon, jij dacht net nog dat Paris het oudste kind was!quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:14 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik hoef blijkbaar nog niet te wisselen van anti-rimpelcremequote:Op woensdag 8 juli 2009 13:17 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Oh, domme, domme kinderen. Werkelijk.
Ook Janet liep af en toe te kauwen...wat een spook is dat zeg,,,of mag dit ook niet gezegd worden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het viel idd op, maar ook dat Joe Jackson als een koe zat te herkauwen, en als opa het mag dan is het lastig om het de (klein)kinderen te verbieden.
Wat wij overigens erg opvallend vonden, was de manier waarop Al Sharpton vakkundig opa Joe Jackson negeerde, zowel bij de after-speech hug met de broers, als daarna toen hij bij oma Katherine wegliep.
Volgens mij heeft Sharpton een hartgrondige hekel aan opa Joe
Ik vond Janet er juist mooi uit zien.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:24 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ook Janet liep af en toe te kauwen...wat een spook is dat zeg,,,of mag dit ook niet gezegd worden.
Vindt die hele familie raar.
Dat is redelijk normaal, ik was ook witblond als peuter en later haske donker.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:19 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik snap het niet hoor. Als je niets met MJ hebt, waarom zit je dan hier?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Pardon, jij dacht net nog dat Paris het oudste kind was!![]()
En wat nou stoken?
Ik heb louter met jou te maken gehad in een prima discussie laatst waar jij ook in zat.
Als dat stoken is, is FOK! een spijkerbed.
Mijn hemel.En hou eens op je met MJ te vereenzelvigen en je alles over hem persoonlijk aan te trekken.
Nu echt doei (x 1000)
Ehm, nee.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:22 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
En je denkt dat er over jou niet zo'n lijst te maken is?
nieuws slurpen, de hele wereld praat er over, dus waarom zou je niet meeslurpen, doe ik ook en ik was ook geen mega hysterische fan, zn muziek vond ik leuk, dat is het.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:26 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik snap het niet hoor. Als je niets met MJ hebt, waarom zit je dan hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |