Ik kijk normaal gesproken ook Boulevard en ik vind Kwalbert meestal gewoon Albert. Maar gisteren vond ik het cynische toontje niet gepast. Op andere momenten kan ik er wel om lachen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:06 schreef marky het volgende:
[..]
Moet hier nogal om lachen. Ik zat gisteren tijdens de herdenking hier op fok mee te lzen en het gross van de posters viel over de hoeveelheid sprekers heen en dat het saai was op en paar juweeltjes na dan. RTL boulevard kiest er dus voor om die sprekers niet uit te zenden en dan valt mer hier daar weer over.
Overigens de opmerking van Albert of de tranen echt waren heb ik niet op die manier begrepen kwam meer op mij over alsof er mensen waren die eraan zouden twijfelen dat toch echt niet moesten doen. Maargoed niemand kijkt naar Boulevard maar ondertussen hebben ze al jaren het best bekeken programma op dat tijdslot en als Albert er niet is zijn de kijkcijfers lager .
Absoluut.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:14 schreef yvonne het volgende:
Toch wel aangrijpend hoor deze serie
Viel mij ook op. Die vader ook met dat hoedje en die kauwgom...de gangstahquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:19 schreef Vivi het volgende:
Ik heb niet teruggelezen maar ben ik de enige die zich ergerde aan de constant malende kaken van Blanket en Prince Michael () ? Ik vond het echt storend en disrespectvol, ofzo.
Die kinderen zijn nog zo jong. De enige die er iets van snapte en meekreeg wat Paris.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:19 schreef Vivi het volgende:
Ik heb niet teruggelezen maar ben ik de enige die zich ergerde aan de constant malende kaken van Blanket en Prince Michael () ? Ik vond het echt storend en disrespectvol, ofzo.
Nee hoor, er waren er meer die dat was opgevallenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:19 schreef Vivi het volgende:
Nou sorry, Prince is ouder dan Parisquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:20 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Die kinderen zijn nog zo jong. De enige die er iets van snapte en meekreeg wat Paris.
Is dat zo? Whaha, dan zit ik verkeerd.quote:
Al over nagedacht dat het wellicht een vorm van stress kan zijn?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:19 schreef Vivi het volgende:
Nee hoor ik zei dit gisteravond al, verschrikkelijk gewoon ,later is t denk ik iemand opgevallen toen had ie t niet meer,bij de allerlaatste woorden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:19 schreef Vivi het volgende:
Dat zou ook best kunnen hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Al over nagedacht dat het wellicht een vorm van stress kan zijn?
Nee, mij viel het ook niet opquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat zou ook best kunnen hoor![]()
Het was mij ook niet opgevallen eerlijk gezegd
Ja misschien hebben ze maar de kids laten doe wat ze wilden, kijk het is bijna 2 weken geleden en op gegeven moment vallen kinderen dan toch weer na hun verdriet in hun gewone doen ,misschien is t ook wel goed ,quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Al over nagedacht dat het wellicht een vorm van stress kan zijn?
Ze werden de hele avond geconfronteerd met het feit dat hun (geliefde) vader is overleden. Al waren ze op hun kop gaan staan, ik vond het sowieso erg dapper van ze dat ze er bij waren (zonder masker).quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja misschien hebben ze maar de kids laten doe wat ze wilden, kijk het is bijna 2 weken geleden en op gegeven moment vallen kinderen dan toch weer na hun verdriet in hun gewone doen ,misschien is t ook wel goed ,
Ja iddquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze werden de hele avond geconfronteerd met het feit dat hun (geliefde) vader is overleden. Al waren ze op hun kop gaan staan, ik vond het sowieso erg dapper van ze dat ze er bij waren (zonder masker).
Storm in een glas water.
ben het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze werden de hele avond geconfronteerd met het feit dat hun (geliefde) vader is overleden. Al waren ze op hun kop gaan staan, ik vond het sowieso erg dapper van ze dat ze er bij waren (zonder masker).
Storm in een glas water.
Ik krijg altijd de kriebels van die kerelquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:39 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
ben het helemaal met je eens.
Alleen die Joe kreeg ik wel rillingen van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |