De jacksons hebben allang een plan om dit uit te melken. Een tour zogenaamd ter ere van Michael met allemaal gastoptredens. DVD, cd, tour. Wedden?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als de familie Jackson niet had gewild dat ie zong dan had ie ook echt niet gezongen hoor....
Gein toch hoe iedereen het anders ervoerquote:
Ja, jij vond die zwarte Rita Verdonk weer mooiquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gein toch hoe iedereen het anders ervoer
Van mij mogen ze.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:14 schreef Stefan het volgende:
De jacksons hebben allang een plan om dit uit te melken. Een tour zogenaamd ter ere van Michael met allemaal gastoptredens. DVD, cd, tour. Wedden?
Wat een irritant wijf was dat zeg.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, jij vond die zwarte Rita Verdonk weer mooi
Hoe ben jij gisteravond doorgekomen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:17 schreef Robijn1961 het volgende:
Niemand weet waar Michael is, hoe heerlijk. Goed gedaan van de familie...eindelijk.
Met mijn zoon. Heb dikke ogen en opgezet gezicht, Ik hoop zo, dat hij nu eindelijk met rust gelaten wordt.quote:
Ingestort las ik gisteren in een van de tientallen topics.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:19 schreef Stefan het volgende:
Waarom boycotte Elizabeth Taylor de ceremonie?
Hai! Hoe gaat het? Gisteren een beetje goed doorgekomen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:17 schreef Robijn1961 het volgende:
Niemand weet waar Michael is, hoe heerlijk. Goed gedaan van de familie...eindelijk.
Taylor op Twitterquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:20 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ingestort las ik gisteren in een van de tientallen topics.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:19 schreef Stefan het volgende:
quote:"I've been asked to speak at the Staples Center. I cannot be part of the public whoopla. And I cannot guarantee that I would be coherent to say a word. I just don't believe that Michael would want me to share my grief with millions of others. How I feel is between us. Not a public event. I said I wouldn't go to the Staples Center and I certainly don't want to become a part of it. I love him too much.
My love goes out to Katherine and Michael's beloved children."
Ze vond hetquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:19 schreef Stefan het volgende:
Kan nog wel even duren, er zijn gisteren veel programma's verschoven en uitgelopen, dus ze moeten veel veranderen aan de programma schema's bij SKO. Daarom loopt het uitquote:
Ik had mijn neefje beloofd hem te helpen met iets voor school en kon niet live kijken. Heb het opgenomen en gisteravond laat gekeken. Met breekpuntjes.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:19 schreef Robijn1961 het volgende:
Met mijn zoon. Heb dikke ogen en opgezet gezicht, Ik hoop zo, dat hij nu eindelijk met rust gelaten wordt.
En jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |