Hele nare man. Als ik die man zo zie, kan ik me indenken waarom Michael zo'n hekel aan hem hadquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de kriebels van die kerel
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:39 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
ben het helemaal met je eens.
Alleen die Joe kreeg ik wel rillingen van
het was daar nog in de ochtend. Na de ceremonie zijn ze in een hotel gaan lunchen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind t ook niet nodig om op die kids te gaan vitten hoor, het hele gebeuren duurde twee uur, ze waren al de hele dag in touw,
Jawel, toen ze met z'n allen op het podium stonden en "Heal the World" zongen stond die oudste jongen zo halfslachtig mee te zingen en ondertussen te malen als een herkauwende koe, ik vond het werkelijk geen gezicht. Ik vond hem sws een heel ongeinteresseerde uitstraling hebben, maar goed.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:27 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee hoor ik zei dit gisteravond al, verschrikkelijk gewoon ,later is t denk ik iemand opgevallen toen had ie t niet meer,bij de allerlaatste woorden.
Het jochie is 11 of 12quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jawel, toen ze met z'n allen op het podium stonden en "Heal the World" zongen stond die oudste jongen zo halfslachtig mee te zingen en ondertussen te malen als een herkauwende koe, ik vond het werkelijk geen gezicht. Ik vond hem sws een heel ongeinteresseerde uitstraling hebben, maar goed.
Die Joe heeft idd een ultiem negatieve vibe om zich heen hangen zeg...ook heel subtiel hoe hij door de meesten maar even werd "overgeslagen" bij het speechen.
Nee, niks noppes ende nada.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:52 schreef Duderella het volgende:
Even zonder bijlezen, want geen tijd: is er nou al iets bekend over de begrafenis? Hoe en waar en zo?
Ik vermoedt Neverland. Maar dat is alleen maar een vermoeden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:52 schreef Duderella het volgende:
Even zonder bijlezen, want geen tijd: is er nou al iets bekend over de begrafenis? Hoe en waar en zo?
Nee, Duderella. De familie heeft zijn lichaam ontvoerd, en niemand weet waarheen. Gelukkig.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:52 schreef Duderella het volgende:
Anonymouszquote:
Ok, niks gemist dus nog, thanks.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:22 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Daarom is hij als Jezus.
Gisteren zag ik een aantal reacties van 'nuchtere' Nederlanders die alle opmerkingen over God wat te veel van het goede vonden.
Michael was zelf diep religieus en probeerde te zijn als Jezus. Als je dat niet ziet, mis je toch een flink deel van wat hij heeft bedoeld.
vuurvosjequote:
Zoals ik t goed begrepen heb, was t na zijn beschulgigingen zijn geliefde plek niet meer, hij voelde zich verraden door de staat en is daar toen vertrokken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vermoedt Neverland. Maar dat is alleen maar een vermoeden.
Zo had hij het (denk ik) graag gewild. Op zijn favoriete plekje op aarde.
Je komt ook werkelijk alleen om te stoken, he?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ok, niks gemist dus nog, thanks.
Al zoekende naar snelle info scrollde ik ook even door het andere topic. Kan het niet laten:
[..]
![]()
Nu vergaderen.
de beste speech van de herdenkingsdienstquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik denk dat zij menig hartje heeft gestolen,adorable..
Ik speur al de hele ochtend als een ramptoerist da internets af om te zien of zn lijk nog versleept gaat worden, en zo ja, waar naar toe. Nog niksquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:58 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ok, niks gemist dus nog, thanks.
Al zoekende naar snelle info scrollde ik ook even door het andere topic. Kan het niet laten:
[..]
![]()
Nu vergaderen.
jankbek niet zo.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:00 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Je komt ook werkelijk alleen om te stoken, he?
? Die Duderella komt om te stoken. Verder niks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |