Ik ookquote:
Just beat it!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:38 schreef Loveless85 het volgende:
Hee Robijn
MJ is alive, right?
Kusje op je boze bolletje
Hey Len!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:38 schreef Loveless85 het volgende:
Hee Robijn
MJ is alive, right?
Kusje op je boze bolletje
Ga je nu dan weg?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat zal ik in deze niet meer doen, maar ik meen wat ik zeg over het gezeik over anderen en andermans beesten. Kom op zeg, get a life.
Ik hoorde juist dat hij banden had met dutrouxquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij ook heel close was met Karl Noten
En ene Robert M uit Amsterdam ofzo
of op de geboortekaartjes Verassend zijn wij met de geboorte vanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het doet me een beetje denken aan toen ik een discussie had met een collega over hoe je vigerend schrijft. Hij bleef erbij dat dat met een extra n was. Vingerend beleid. Dus
Altijd even slikken hé, die zwarte dagen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:40 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed met de naderende derde sterfdag van haar grote neusloze held over 11 dagen snap ik best wel dat Robijn mss nog labieler is dan anders nu.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Altijd even slikken hé, die zwarte dagen.
of waren ze nou wit?
Omdat dat er staat?quote:
neeeeeeeequote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
of op de geboortekaartjes Verassend zijn wij met de geboorte van
Gelijk de 1ste keer bedoelde ikquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat dat er staat?
Hij sprak het ook zo uit trouwens - vin-gerend beleid. Zo leuk, mensen die moeilijke woordjes gebruiken die ze voor geen meter snappen
Neequote:
quote:hoe je vigerend schrijft.
Het lijkt eropquote:
quote:
Ga snel, ik ga ff pissen, ik moet echt zeiken als een dolle stier manquote:
Ah, daar komt het 'de jeugd van tegenwoordig' riedeltje weerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:44 schreef Robijn48 het volgende:
Als jullie ouder zijn zullen jullie hier nog eens aan terugdenken
Ik hoop op m'n 50e ietwat minder te vloeken, dank jequote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:44 schreef Robijn48 het volgende:
Als jullie ouder zijn zullen jullie hier nog eens aan terugdenken
Nee, ik heb niets gezegd over " de jeugd van tegenwoordig"quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah, daar komt het 'de jeugd van tegenwoordig' riedeltje weer![]()
Vertel nog eens hoe het vroeger allemaal beter was
Heb ik gevloekt dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop op m'n 50e ietwat minder te vloeken, dank je
Ik denk altijd maar: ik hoop dat ik nooit zo'n wijsneus wordquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah, daar komt het 'de jeugd van tegenwoordig' riedeltje weer![]()
Vertel nog eens hoe het vroeger allemaal beter was
Lame he, ik heb nog steeds een volle blaasquote:
Tja. Dat zal je pas weten als je zelf ouder bent.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar: ik hoop dat ik nooit zo'n wijsneus word
En neeeeee, dat is niet met dt
Oh?????quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop op m'n 50e ietwat minder te vloeken, dank je
Niet letterlijk neequote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:46 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, ik heb niets gezegd over " de jeugd van tegenwoordig"
En ook niet hoe het vroeger beter was.
Ik niet hoor, ik hoop nog wat te leren voor die tijd , maar dat zal lastig wordenquote:
Echt hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lame he, ik heb nog steeds een volle blaas
Oh nee, want 'in het echte leven is het niet zoals op Fok!, toch?'quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:46 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee, ik heb niets gezegd over " de jeugd van tegenwoordig"
Zie, ik hou van jouWWWquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik hoop nog wat te leren voor die tijd , maar dat zal lastig worden
Jaquote:
Oh ja? En ik heb geen verstand? Waarom heb ik dan, en merk ik om me heen, niet zoveel gezeik over huisdieren als hier op Fok!?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben al bijna even oud als Robijn maar goddank heb ik wel mijn verstand nog
ZONDER W JIJ DOMME HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:
Nee, dat is het zeker niet. Er is een verschil van dag en nacht.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh nee, want 'in het echte leven is het niet zoals op Fok!, toch?'
Viva-forum?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:48 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh ja? En ik heb geen verstand? Waarom heb ik dan, en merk ik om me heen, niet zoveel gezeik over huisdieren als hier op Fok!?
Omdat je die wss niet mag hebben in dat gekkenhuis van je...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:48 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh ja? En ik heb geen verstand? Waarom heb ik dan, en merk ik om me heen, niet zoveel gezeik over huisdieren als hier op Fok!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |