Zij is ook heel leuk volgens mij om op de kiek te zetten, goeie kleding enzoquote:
Yepzquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zij is ook heel leuk volgens mij om op de kiek te zetten, goeie kleding enzo
dawg?quote:
Volgens mij ook een echt aardig persoon, niet zo naast d'r schoenen gaan lopen.quote:
Ja!quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben je ook zo schijtzenuwachtig
Omg, jij snapt er niks vanquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Get a life zeg, tis maar een spelletje
Potver ik kan niet meezingen, where's mah lyric?quote:
Frezer zag ik laatst na jaren afwezigheid, dawg, geen idee, die playered overal en nergensquote:
Bitterballen al klaar?quote:
quote:
die spreek ik ook nog wel eens.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Frezer zag ik laatst na jaren afwezigheid,
is er een rel, dan is hij er welquote:dawg, geen idee, die playered overal en nergens
Jee die moet je toch gewoon uit je hoofd kennen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Potver ik kan niet meezingen, where's mah lyric?
Kunnen we in principe nog winnen. Tering moeilijk, maar KAN wel. Daarom moet port ook van de denen winnen vanaaf!quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het ook leuker als we winnen, maar vanwege de hysterie denk ik stiekem wel nou als we verliezen is t kansloos en kunnen ze kappen met gek doen
quote:
omg, ik hou nu nog veel meer van jequote:Op woensdag 13 juni 2012 10:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik weet zelfs precies van buiten spel is hoor, ik heb jaaaaaaarenlang een seizoenskaart voor Fortuna gehad
Ik zit echt zo van : Tering, duurt lang!quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Erg heDuurt nog zo lang. Ik heb voorspelt dat we met 1-0 winnen en dat er in de 68e minuut gescoord wordt.
Whut?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:50 schreef oh-oh het volgende:
ik heb jaaaaaaarenlang een seizoenskaart voor Fortuna gehad
Ik ookquote:
quote:
Ik durfde niet tegen mijn opa te zeggen dat ik niet mee wilde want hij vond het zoooooo leuk dat ik meeging.quote:
Dat is nogal zinloos, dat is maar 1 seizoen geldig, wat moet je er jaren mee?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ik heb jaaaaaaarenlang een seizoenskaart voor Fortuna gehad
Ahquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik durfde niet tegen mijn opa te zeggen dat ik niet mee wilde want hij vond het zoooooo leuk dat ik meeging.![]()
Ik hoopte elke keer dat ie me zou vergeten maar neeeeee hij kwam me bij elke wedstrijd halen.
Tot mn 15e of zo zelfs![]()
Maar hij was zo trots, eeeeeeeeelke wedstrijd pronken met me, en tegen iedereen vertellen dat ik zijn kleindochter was en dat ik al sinds mijn zevende of zo mee kwam![]()
Dat was wel cute en daarom heb ik er ook geen spijt van.
GODZIJDANK nam me mn broertje daarna mee, die was als baby al verziektquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit echt zo van : Tering, duurt lang!
Net wel een vlaggenstok gefixt en vlag buiten gehangen
[ afbeelding ]
Ik ga eerst Port - Den kijken, en dan naar de oranjetempel
quote:
Oranjetempel Zaterdag :quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Ja hier hangt ook de vlag al buiten. Rob mocht hem vannacht ook niet binnenhalen, bijgeloof enzoMaar het duurt echt lang ja....
We gaan met vrienden hier bij mij kijkenMaar ik hem ook wel een oranjetempel hoor
Jaaaaquote:
CA's tweelingzus links onderquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:01 schreef oh-oh het volgende:
OMFG ik heb weer een mooi gevalletje aan de telefoon hoor![]()
Ja nou de hele gemeenteraad en iedereen in de stad denkt dat ik gek ben hoor, ik wil een goeie avvecaat _O-
Gewoon een avocado sturen. Of Dick.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:01 schreef oh-oh het volgende:
OMFG ik heb weer een mooi gevalletje aan de telefoon hoor![]()
Ja nou de hele gemeenteraad en iedereen in de stad denkt dat ik gek ben hoor, ik wil een goeie avvecaat _O-
Of Dickquote:
whutquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:03 schreef oh-oh het volgende:
dr huisarts wil dr niet meer, dr zorgverlener wil niet meer komen, ze zeggen dat ze mensen slaat en dat ze mensen opsluiten, en de burgemeester wil dr ook al niet spreken
Pfffff ik ben dr nu pas vanafquote:
quote:
Youtubequote:
quote:
Ik ga zo het dorp inquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:02 schreef Miniem het volgende:
Terug, niks gekocht.![]()
Sale is net begonnen denk ik, het is nog maar weinig.
Meeste winkels zelfs nog helemaal niet.
Niet de moeite iig
Eigenlijk helemaal nietquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal nietMaar mama wilde graag, en ik weet dat ze het alleen niet leuk vindt en zo.
Haha, mag zij mij morgen entertainen als ik op Het Telefoontje wachtquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Opoffering, dat mams maar een leuke middag heeft!
Nou inderdaad.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, mag zij mij morgen entertainen als ik op Het Telefoontje wacht
Keiharde onderhandelingenquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou inderdaad.Wel alvast die afspraak maken dan.
Ik ga er voorzichtig van uit jaquote:
Ik heb mijn man er ook op uit gestuurd net voor een prikbord want ik vind het zonde dat al die leuke kaarten in de la liggen dus ik ga ze allemaal ophangen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:12 schreef Pisces29 het volgende:
Strega en Pagan, bedankt voor de bloemenmatEn de mooie kaart met roodborstjes! Die gaan op de koelkast of op het prikbord
![]()
Heb je geen deur in huis of zo waar je ze allemaal op kan plakken?quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:25 schreef indaha het volgende:
Lutte, je hebt het niet nodig denk ik ,maar ik duim evengoed dat je met vlag en wimpel gaat slagen .
[..]
Ik heb mijn man er ook op uit gestuurd net voor een prikbord want ik vind het zonde dat al die leuke kaarten in de la liggen dus ik ga ze allemaal ophangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Oh, ik vind ze echt nice en ik vind de materialen zo mooi en Marleyquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:33 schreef DeZwabber het volgende:
Also, ik heb vandaag alle Marley koptelefoons geprobeerd, was wel nieuwsgierig. Er zijn veel betere koptelefoons te krijgen voor die prijs, maar het geluid is niet om je voor te schamen in ieder geval. Beter dan friggin' Skullcandy en Beats in ieder geval. Het midden is een beetje vlak, en het hoog een beetje dof, maar dat kan ook aan de waardeloze bron liggen die er aan hing
Ah ok.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:36 schreef DeZwabber het volgende:
De Positive Vibrations waren 50 euro, vanaf daar loopt het op tot 200. De materialen zijn zeker wel tof gedaan, aluinium, leer, hout,weinig plastic
Ik heb nog wat beters een hele wc wand om te beginnenquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je geen deur in huis of zo waar je ze allemaal op kan plakken?
Of binnenkant wc deur of zo?
Mannen moeten niet zo zeiken, beetje vrouw maakt ze dat wel duidelijkquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik heb nog wat beters een hele wc wand om te beginnen, maar dan moet ik voorzichtig beginnen met een prikbord want ik heb een man he
en die begint dan over dat de verf dan beschadigd wordt en zo , jeweetz mannen
Ssssssst, ze denkt dat het een halsband isquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
He, wou ze een keertje meedoen![]()
uhuhquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ok.
Ik moet mss eerst es een mp3 of zo
Uhm ja, jawel hoor, maar ik heb dr geen extra geheugen in of niksquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh
Heeft die Chacha van je geen koptelefoonuitgang?
Ja, mooie kaarten zijn idd zonde in een la, althans zolang je wat op kunt hangen, altijd doenquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:25 schreef indaha het volgende:
Lutte, je hebt het niet nodig denk ik ,maar ik duim evengoed dat je met vlag en wimpel gaat slagen .
[..]
Ik heb mijn man er ook op uit gestuurd net voor een prikbord want ik vind het zonde dat al die leuke kaarten in de la liggen dus ik ga ze allemaal ophangen.
je kan er een microsdkaartje in prakken van een tientje, en voila, mp3spelerquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm ja, jawel hoor, maar ik heb dr geen extra geheugen in of niks
I know, ik weet niet eens hoe ik dr muziek op krijg dan dus laaaat maarquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je kan er een microsdkaartje in prakken van een tientje, en voila, mp3speler
Je hangt em aan je laptop, dan ziet je computer em gewoon als een usb stick. En levert HTC niet standaard een 4gb kaartje in je telefoon?quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
I know, ik weet niet eens hoe ik dr muziek op krijg dan dus laaaat maar
IK HEB GEEN IDEEquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je hangt em aan je laptop, dan ziet je computer em gewoon als een usb stick. En levert HTC niet standaard een 4gb kaartje in je telefoon?
oh damnquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
IK HEB GEEN IDEE![]()
Oh, en ik heb op mn laptop ook geen muziek hoor.
Alleen in den kast , op cd's, jeweetz![]()
Ja is goedquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Hij is echt heel tof Pis, teken je m voor mij na een keer ?????
skullcandy en beat moeten kapot. Zelf erg blij met mijn shuresquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:33 schreef DeZwabber het volgende:
Also, ik heb vandaag alle Marley koptelefoons geprobeerd, was wel nieuwsgierig. Er zijn veel betere koptelefoons te krijgen voor die prijs, maar het geluid is niet om je voor te schamen in ieder geval. Beter dan friggin' Skullcandy en Beats in ieder geval. Het midden is een beetje vlak, en het hoog een beetje dof, maar dat kan ook aan de waardeloze bron liggen die er aan hing
DAAR WACHT ZE AL EEN JAAR OPquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh damn![]()
Moet ik een keer langskomen met m'n laptop?
Doe normaalquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh damn![]()
Moet ik een keer langskomen met m'n laptop?
Whehehe al een jaar of 3 / 4 denk ik ondertussenquote:
Wait wut?quote:
Ja dus tochquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehe al een jaar of 3 / 4 denk ik ondertussen
Ook niet in mijn Sensatie!quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:04 schreef DeZwabber het volgende:
En levert HTC niet standaard een 4gb kaartje in je telefoon?
Ho correctie, natuurlijk jaquote:
Dan wachten we even totdat ik weer mag eten, en dan sushi of bapao'squote:Op woensdag 13 juni 2012 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Zwab mag graag een keer langskomen hoor, maar niet om muziek op mn foon te zetten.
Mocht ik daar echt heel erg de behoefte aan gehad hebben dan had ik dat al lang zelf gedaan hoor
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan wachten we even totdat ik weer mag eten, en dan sushi of bapao's
De Sensatie is nu in een nieuw leren jasje gestoken. Mooi hoesje is net binnenquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:11 schreef DeZwabber het volgende:
hihi, praten over wat er in Pisces haar sensatie gestoken is
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:11 schreef DeZwabber het volgende:
hihi, praten over wat er in Pisces haar sensatie gestoken is
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Maar ik mag niet lachen want ik weet bij god niet wat dr in mijn chacha zit
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Anders koop je zo'n 2e tril-wekker-eiquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik word er altijd een beetje emo van als ik die vlag zie hangen
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Mn Molukse neefje is geslaagd ieg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik word er altijd een beetje emo van als ik die vlag zie hangen
🐙
Mooi dat ie er was, had hem vorige week al verstuurd.. Ik zit al dagen te wachten op een bloemenpers van marktplaats. Of Postanaal faalt weer eens, of die hoerige verkoper is lui met versturen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:12 schreef Pisces29 het volgende:
Strega en Pagan, bedankt voor de bloemenmatEn de mooie kaart met roodborstjes! Die gaan op de koelkast of op het prikbord
![]()
Ow stom is dat hequote:Op woensdag 13 juni 2012 15:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Mooi dat ie er was, had hem vorige week al verstuurd.. Ik zit al dagen te wachten op een bloemenpers van marktplaats. Of Postanaal faalt weer eens, of die hoerige verkoper is lui met versturen.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
jezus Fuck Zwab! Wat veel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Ja, 6 euri incl. verzenden. Nu moet ie wel komen anders zijn m'n viooltjes te ver om te drogen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow stom is dat he![]()
Ik moet er ook nog eens een kopen!
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die vent die me woog stond er zelf ook van te kijken
Ja, het is ook echt heel veel!quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die vent die me woog stond er zelf ook van te kijken
Als we er uitliggen dan weg met die meuk!quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Jalalalalalaaaaaaaaaa jalalalalalaaaaaaa van mij mogen Coen en Sander die EK tune wel houden
Zeiknelquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als we er uitliggen dan weg met die meuk!
Thanksquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:25 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik ken dr nietquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Moet tante Truus er weer wat van zeggen?
Oh doen die het op de radio?quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Aan de ene kant ben ik wel benieuwd wat Gerard en Michiel van het wedstrijdverslag maken. Maar ik heb liever onderwijl normaal commentaar.
Ik vond het wel es een ouderwetse snackbar avond eigenlijkquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:33 schreef Pisces29 het volgende:
Macaroni staat al opWat eten jullie vanavond?
Ook lekkerquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vond het wel es een ouderwetse snackbar avond eigenlijk![]()
Wel fijn dat je dan een nieuwe bak hebt, maar idd dat omruilen van zo'n gevaartequote:Op woensdag 13 juni 2012 17:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh die faalneuzen van Zooplus ook, gaan ze een nieuwe kooi opsturen ( megagrotezwaredoos, remember? ) moet ik de bak omwisselen met die van mij met de scheur en het hele gevaarte weer retour sturen
Ik proest bijna m'n koffie op het schermquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:54 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon doen joh, wss zijn ze er apetrots op![]()
De Duggars?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:07 schreef Lutte het volgende:
Hahaha
Ik kijk een programma over een stel met achttien kinderenNormaal vind ik mensen met zulke gezinnen maar *apart* maar zij
Jaquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Huuu vind je die?
Verschil moet er wezen
Ja okee maar vergeleken met Octomom en Crazy Kate staan een heleboel mensen er goed opquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
JaOké achttien is een beeetje veel en zo, met tien heb je je statement ook wel gemaakt. Maar vind het een heel liefdevol gezin.
Als je het vergelijk met zo'nOctomom
of Jon and Kate na de verhuizing.
Truequote:Op woensdag 13 juni 2012 19:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja okee maar vergeleken met Octomom en Crazy Kate staan een heleboel mensen er goed op
Maar ach, ieder zijn meug. Zolang ik het niet hoef te doen vind ik het best
Whut?quote:
Ah, verrassendquote:God has opened many doors for them to share that children are a blessing from the Lord!
Schelen alle kinderen ook 9 maanden met elkaar?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja het zijn van die Bible fanatics die niet in voorbehoedsmiddelen geloven.
Sowieso een setje tweelingen jaquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
18, kanonne, zitten er nog tweelingen bij?
19 moetjes, pittig welquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja het zijn van die Bible fanatics die niet in voorbehoedsmiddelen geloven.
Toch vind ik dat een mooie opvoeding hoorquote:
La Chouffe is lekkerquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
Zwabbie?
Hoe smaakt Duvel en La Chouffe? Ik zie een bierpakket...
Wat voor smaak is het? M'n vader drinkt enkel Grolsch/Palm/Heineken en Guiness. En ik ken zelf ook alleen al die bekende merkenquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:23 schreef Miniem het volgende:
[..]
La Chouffe is lekker
Tegenwoordig hebben ze bij ons ook nog een donkere, in een oranje verpakking.
Omdat je zelf ook gelooftquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Toch vind ik dat een mooie opvoeding hoor
Hmm,de smaak vind ik altijd lastig te beschrijven.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat voor smaak is het? M'n vader drinkt enkel Grolsch/Palm/Heineken en Guiness. En ik ken zelf ook alleen al die bekende merkenWijntje geeft iedereen al, dus vind ik niet leuk.
Van de site van Lachouffe zelfquote:Het is aangenaam fruitig, gekruid met koriander en een lichte hopsmaak.
Dat zal wel meespelen inderdaadquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat je zelf ook gelooft
Maar ik snap wat je bedoelt
Thanks!quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:27 schreef Miniem het volgende:
Pisces,
[..]
Van de site van Lachouffe zelf
Ja joh, anders gaan ze tegen God in.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
Maar die zoon is onlangs vader geworden, maar oma broedt ook nog verder?
Ik zie inmiddels ook dat alle kinderen een kind van god zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja joh, anders gaan ze tegen God in.
quote:
Ik snapte hem al nietquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik had niet geupdate, dus ik dacht dat ik rechtstreeks op je Dickopmerking antwoordde
OMG, dat bandjequote:
Beide lichte blonde bieren, Duvel is wat bitter als je de gist meegiet en is qua alcohol wat zwaarder dan hij proeft. La Chouffe vind ik persoonlijk de lekkerste, zijn beide vrij makkelike bieren maar wel best goed.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
Zwabbie?
Hoe smaakt Duvel en La Chouffe? Ik zie een bierpakket...
Thanks!quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beide lichte blonde bieren, Duvel is wat bitter als je de gist meegiet en is qua alcohol wat zwaarder dan hij proeft. La Chouffe vind ik persoonlijk de lekkerste, zijn beide vrij makkelike bieren maar wel best goed.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:34 schreef Ynske het volgende:
ow werkelijk wist je dat je CF kaartjes kunt wassen in de wasmachine, daarna in je pc stoppen en dat de foto's die er op staan nog gewoon te gebruiken zijn
Nou die vernielingen gaan echt wel plaatsvinden hoor, let maar opquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:34 schreef PetervdK het volgende:
Welnee, die dobber is al lang onder en komt niet meer boven. Gelukkig. Scheelt NL weer een hoop belastinggeld omdat al die feesten vernielingen nu niet gaan plaatsvinden.
Hahaha wat een frustratie, tis maar een spelletje hoorquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:03 schreef PetervdK het volgende:
Wat een prutsteam. Ze verdienen echt niet om te winnen!
Het zijn net tafelvoetbalpoppetjes. Net zo vast op hun plek en draaien alleen om hun as...
Veel te bang om moe te worden. Makkelijk verdiend zo, al die tonnen. Ik word overdag moeier op de ICT afdeling...
Ja, drukte om niets....quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahaha wat een frustratie, tis maar een spelletje hoor
Ja, zo'n chip is een gesloten geheel en er staat geen stroom op als hij uit de pc is, dus er is niets dat schade op kan lopen van waterquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:34 schreef Ynske het volgende:
ow werkelijk wist je dat je CF kaartjes kunt wassen in de wasmachine, daarna in je pc stoppen en dat de foto's die er op staan nog gewoon te gebruiken zijn
Precies, soms kriebelt het Nederlands elftal bij mij, maar meestal boeit het me niet. Ik voel ook niets bij het team. Het is totaal anders dan bij PSV. Daar heb ik bewust voor gekozen om supporter van te zijn. Ik vind niet dat ik voor Nederland moet zijn omdat ik Nederlander ben, ik vind dat je vrijwillig moet kunnen kiezen voor welk land je bent.quote:
Daar heb ik gisteravond nog aan zitten denkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:57 schreef oh-oh het volgende:
Mogge Pis!
Hihi, zouden de oranjetompoucen vandaag gratis zijn?
Gisteren waren ze 4 voor 2 euro
Als ik elke week bakkersvlaaien op werk zou krijgen, dan liet ik die kleffe zooi ook liggen.quote:
Ik dacht heel even dat het al vrijdag was, deze week vliegt als een mallequote:Op donderdag 14 juni 2012 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Het is gewoon alweer boodschappendonderdag vandaag!
We hadden een keer een etentje met collegas + partners. Een vrouw van een collega werkt op een middelbare school als natuurkunde of techniek docent en dergelijke. En ze hadden daar voedsel met kleurstoffen gemengd zonder de smaak aan te passen. Bijvoorbeeld pannenkoeken die groen waren maar gewoon naar pannekoek smaken enzo. De leerlingen moesten toen proeven waar het naar smaakte en ze benoemde steeds groene groente zoals spinazie en boerenkoolquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:01 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik vind gek genoeg die oranje altijd viezig uitzien.
Die roze lijken zoeter, bij die oranje moet ik altijd aan sinaasappelsmaak denken, en dat lust ik nie![]()
Gaat echt nergens over want ze smaken hetzelfde maar toch
Je bent me net voorquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:54 schreef Muis006 het volgende:
Oh-oh, stel dat je moest kiezen: ga je naar een concert van Blof of Muse?
Krijg je die dame erbij?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:55 schreef Pisces29 het volgende:
Kak, ik wil net dit setje bij H&M bestellen, maar het jasje is helemaal niet meer op de site. Jammer wel, sportsetjes vind ik altijd al zo'n gedoe om leuk en toch betaalbaar te vinden.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/F54_0137_096R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.05]&set=key[width],value[2752]&set=key[height],value[3218]&set=key[x],value[1741]&set=key[y],value[23]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Misschien als je lief kijktquote:
Dood wil ik dan , echt!quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:54 schreef Muis006 het volgende:
Oh-oh, stel dat je moest kiezen: ga je naar een concert van Blof of Muse?
Misschien dat ze speciaal voor jou gaan samenwerkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dood wil ik dan , echt!
Muse was de laatste keer Pinkpop afsluiter, maar mooi dat ik toen maakte dat ik weg kwam, dus daar heb ik niks van meegekregen
Blusequote:Op donderdag 14 juni 2012 12:07 schreef Muis006 het volgende:
Misschien dat ze speciaal voor jou gaan samenwerkenals Bluse
Of Möf
Ja en dan een bom eropquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Misschien dat ze speciaal voor jou gaan samenwerkenals Bluse
Of Möf
quote:
Ja watje ten tijde van de hereniging,quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja watje ten tijde van de hereniging,
En macho is ook leuk.
Macho Macho stoere mannen Macho
Macho Macho was ik maar een vrouw, dan breidde ik met oh-oh
quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja watje ten tijde van de hereniging,
En macho is ook leuk.
Macho Macho stoere mannen Macho
Macho Macho was ik maar een vrouw, dan breidde ik met oh-oh
Ja dat ja!quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Tof tof, konden we je maar een kaartje sturen
Hoezo kan dat niet?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Tof tof, konden we je maar een kaartje sturen
quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:53 schreef indaha het volgende:
Oh-Oh dank je wel voor je mooie en lieve kaartje
Oh ja, tuurlijk, jij bent dr ook zo eentjequote:Op donderdag 14 juni 2012 17:12 schreef Muis006 het volgende:
Wat een mooie lijst Lutte!
Ik kan me ook vinden in die herkansingheb het vorig jaar zelf ook gedaan.
Haha ja, herprofileren heet dat dan officieelquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:11 schreef oh-oh het volgende:
Wauw, dat is wel heel erg fanatiek, dat je het overweegt.
Nooit in me opgekomen dat dat ook kon, daarom herkansen
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:10 schreef Lutte het volgende:
Nederlands is balen ja, maar geen verrassing. Ik kan gewoon niet samenvatten(Verbaast jullie vast niks
) Tweetiende hoger had dat hele herkansen van Duits overbodig gemaakt
![]()
Oh en het maakt niet uit, maar ja een zeven staat mooier
Dank je Vaduz
Thanks!quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:12 schreef Muis006 het volgende:
Wat een mooie lijst Lutte!
Ik kan me ook vinden in die herkansingheb het vorig jaar zelf ook gedaan.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, tuurlijk, jij bent dr ook zo eentje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |