Dat is nogal zinloos, dat is maar 1 seizoen geldig, wat moet je er jaren mee?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ik heb jaaaaaaarenlang een seizoenskaart voor Fortuna gehad
Ahquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik durfde niet tegen mijn opa te zeggen dat ik niet mee wilde want hij vond het zoooooo leuk dat ik meeging.![]()
Ik hoopte elke keer dat ie me zou vergeten maar neeeeee hij kwam me bij elke wedstrijd halen.
Tot mn 15e of zo zelfs![]()
Maar hij was zo trots, eeeeeeeeelke wedstrijd pronken met me, en tegen iedereen vertellen dat ik zijn kleindochter was en dat ik al sinds mijn zevende of zo mee kwam![]()
Dat was wel cute en daarom heb ik er ook geen spijt van.
GODZIJDANK nam me mn broertje daarna mee, die was als baby al verziektquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit echt zo van : Tering, duurt lang!
Net wel een vlaggenstok gefixt en vlag buiten gehangen
[ afbeelding ]
Ik ga eerst Port - Den kijken, en dan naar de oranjetempel
quote:
Oranjetempel Zaterdag :quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Ja hier hangt ook de vlag al buiten. Rob mocht hem vannacht ook niet binnenhalen, bijgeloof enzoMaar het duurt echt lang ja....
We gaan met vrienden hier bij mij kijkenMaar ik hem ook wel een oranjetempel hoor
Jaaaaquote:
CA's tweelingzus links onderquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:01 schreef oh-oh het volgende:
OMFG ik heb weer een mooi gevalletje aan de telefoon hoor![]()
Ja nou de hele gemeenteraad en iedereen in de stad denkt dat ik gek ben hoor, ik wil een goeie avvecaat _O-
Gewoon een avocado sturen. Of Dick.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:01 schreef oh-oh het volgende:
OMFG ik heb weer een mooi gevalletje aan de telefoon hoor![]()
Ja nou de hele gemeenteraad en iedereen in de stad denkt dat ik gek ben hoor, ik wil een goeie avvecaat _O-
Of Dickquote:
whutquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:03 schreef oh-oh het volgende:
dr huisarts wil dr niet meer, dr zorgverlener wil niet meer komen, ze zeggen dat ze mensen slaat en dat ze mensen opsluiten, en de burgemeester wil dr ook al niet spreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |