Zij is ook heel leuk volgens mij om op de kiek te zetten, goeie kleding enzoquote:
Yepzquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zij is ook heel leuk volgens mij om op de kiek te zetten, goeie kleding enzo
dawg?quote:
Volgens mij ook een echt aardig persoon, niet zo naast d'r schoenen gaan lopen.quote:
Ja!quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben je ook zo schijtzenuwachtig
Omg, jij snapt er niks vanquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Get a life zeg, tis maar een spelletje
Potver ik kan niet meezingen, where's mah lyric?quote:
Frezer zag ik laatst na jaren afwezigheid, dawg, geen idee, die playered overal en nergensquote:
Bitterballen al klaar?quote:
quote:
die spreek ik ook nog wel eens.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Frezer zag ik laatst na jaren afwezigheid,
is er een rel, dan is hij er welquote:dawg, geen idee, die playered overal en nergens
Jee die moet je toch gewoon uit je hoofd kennen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Potver ik kan niet meezingen, where's mah lyric?
Kunnen we in principe nog winnen. Tering moeilijk, maar KAN wel. Daarom moet port ook van de denen winnen vanaaf!quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het ook leuker als we winnen, maar vanwege de hysterie denk ik stiekem wel nou als we verliezen is t kansloos en kunnen ze kappen met gek doen
quote:
omg, ik hou nu nog veel meer van jequote:Op woensdag 13 juni 2012 10:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik weet zelfs precies van buiten spel is hoor, ik heb jaaaaaaarenlang een seizoenskaart voor Fortuna gehad
Ik zit echt zo van : Tering, duurt lang!quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Erg heDuurt nog zo lang. Ik heb voorspelt dat we met 1-0 winnen en dat er in de 68e minuut gescoord wordt.
Whut?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:50 schreef oh-oh het volgende:
ik heb jaaaaaaarenlang een seizoenskaart voor Fortuna gehad
Ik ookquote:
quote:
Ik durfde niet tegen mijn opa te zeggen dat ik niet mee wilde want hij vond het zoooooo leuk dat ik meeging.quote:
Dat is nogal zinloos, dat is maar 1 seizoen geldig, wat moet je er jaren mee?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ik heb jaaaaaaarenlang een seizoenskaart voor Fortuna gehad
Ahquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik durfde niet tegen mijn opa te zeggen dat ik niet mee wilde want hij vond het zoooooo leuk dat ik meeging.![]()
Ik hoopte elke keer dat ie me zou vergeten maar neeeeee hij kwam me bij elke wedstrijd halen.
Tot mn 15e of zo zelfs![]()
Maar hij was zo trots, eeeeeeeeelke wedstrijd pronken met me, en tegen iedereen vertellen dat ik zijn kleindochter was en dat ik al sinds mijn zevende of zo mee kwam![]()
Dat was wel cute en daarom heb ik er ook geen spijt van.
GODZIJDANK nam me mn broertje daarna mee, die was als baby al verziektquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit echt zo van : Tering, duurt lang!
Net wel een vlaggenstok gefixt en vlag buiten gehangen
[ afbeelding ]
Ik ga eerst Port - Den kijken, en dan naar de oranjetempel
quote:
Oranjetempel Zaterdag :quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Ja hier hangt ook de vlag al buiten. Rob mocht hem vannacht ook niet binnenhalen, bijgeloof enzoMaar het duurt echt lang ja....
We gaan met vrienden hier bij mij kijkenMaar ik hem ook wel een oranjetempel hoor
Jaaaaquote:
CA's tweelingzus links onderquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:01 schreef oh-oh het volgende:
OMFG ik heb weer een mooi gevalletje aan de telefoon hoor![]()
Ja nou de hele gemeenteraad en iedereen in de stad denkt dat ik gek ben hoor, ik wil een goeie avvecaat _O-
Gewoon een avocado sturen. Of Dick.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:01 schreef oh-oh het volgende:
OMFG ik heb weer een mooi gevalletje aan de telefoon hoor![]()
Ja nou de hele gemeenteraad en iedereen in de stad denkt dat ik gek ben hoor, ik wil een goeie avvecaat _O-
Of Dickquote:
whutquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:03 schreef oh-oh het volgende:
dr huisarts wil dr niet meer, dr zorgverlener wil niet meer komen, ze zeggen dat ze mensen slaat en dat ze mensen opsluiten, en de burgemeester wil dr ook al niet spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |