Daar heb ik gisteravond nog aan zitten denkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:57 schreef oh-oh het volgende:
Mogge Pis!
Hihi, zouden de oranjetompoucen vandaag gratis zijn?
Gisteren waren ze 4 voor 2 euro
Als ik elke week bakkersvlaaien op werk zou krijgen, dan liet ik die kleffe zooi ook liggen.quote:
Ik dacht heel even dat het al vrijdag was, deze week vliegt als een mallequote:Op donderdag 14 juni 2012 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Het is gewoon alweer boodschappendonderdag vandaag!
We hadden een keer een etentje met collegas + partners. Een vrouw van een collega werkt op een middelbare school als natuurkunde of techniek docent en dergelijke. En ze hadden daar voedsel met kleurstoffen gemengd zonder de smaak aan te passen. Bijvoorbeeld pannenkoeken die groen waren maar gewoon naar pannekoek smaken enzo. De leerlingen moesten toen proeven waar het naar smaakte en ze benoemde steeds groene groente zoals spinazie en boerenkoolquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:01 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik vind gek genoeg die oranje altijd viezig uitzien.
Die roze lijken zoeter, bij die oranje moet ik altijd aan sinaasappelsmaak denken, en dat lust ik nie![]()
Gaat echt nergens over want ze smaken hetzelfde maar toch
Je bent me net voorquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:54 schreef Muis006 het volgende:
Oh-oh, stel dat je moest kiezen: ga je naar een concert van Blof of Muse?
Krijg je die dame erbij?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:55 schreef Pisces29 het volgende:
Kak, ik wil net dit setje bij H&M bestellen, maar het jasje is helemaal niet meer op de site. Jammer wel, sportsetjes vind ik altijd al zo'n gedoe om leuk en toch betaalbaar te vinden.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/F54_0137_096R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.05]&set=key[width],value[2752]&set=key[height],value[3218]&set=key[x],value[1741]&set=key[y],value[23]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Misschien als je lief kijktquote:
Dood wil ik dan , echt!quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:54 schreef Muis006 het volgende:
Oh-oh, stel dat je moest kiezen: ga je naar een concert van Blof of Muse?
Misschien dat ze speciaal voor jou gaan samenwerkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dood wil ik dan , echt!
Muse was de laatste keer Pinkpop afsluiter, maar mooi dat ik toen maakte dat ik weg kwam, dus daar heb ik niks van meegekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |