IK HEB GEEN IDEEquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je hangt em aan je laptop, dan ziet je computer em gewoon als een usb stick. En levert HTC niet standaard een 4gb kaartje in je telefoon?
oh damnquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
IK HEB GEEN IDEE![]()
Oh, en ik heb op mn laptop ook geen muziek hoor.
Alleen in den kast , op cd's, jeweetz![]()
Ja is goedquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Hij is echt heel tof Pis, teken je m voor mij na een keer ?????
skullcandy en beat moeten kapot. Zelf erg blij met mijn shuresquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:33 schreef DeZwabber het volgende:
Also, ik heb vandaag alle Marley koptelefoons geprobeerd, was wel nieuwsgierig. Er zijn veel betere koptelefoons te krijgen voor die prijs, maar het geluid is niet om je voor te schamen in ieder geval. Beter dan friggin' Skullcandy en Beats in ieder geval. Het midden is een beetje vlak, en het hoog een beetje dof, maar dat kan ook aan de waardeloze bron liggen die er aan hing
DAAR WACHT ZE AL EEN JAAR OPquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh damn![]()
Moet ik een keer langskomen met m'n laptop?
Doe normaalquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh damn![]()
Moet ik een keer langskomen met m'n laptop?
Whehehe al een jaar of 3 / 4 denk ik ondertussenquote:
Wait wut?quote:
Ja dus tochquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehe al een jaar of 3 / 4 denk ik ondertussen
Ook niet in mijn Sensatie!quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:04 schreef DeZwabber het volgende:
En levert HTC niet standaard een 4gb kaartje in je telefoon?
Ho correctie, natuurlijk jaquote:
Dan wachten we even totdat ik weer mag eten, en dan sushi of bapao'squote:Op woensdag 13 juni 2012 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Zwab mag graag een keer langskomen hoor, maar niet om muziek op mn foon te zetten.
Mocht ik daar echt heel erg de behoefte aan gehad hebben dan had ik dat al lang zelf gedaan hoor
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan wachten we even totdat ik weer mag eten, en dan sushi of bapao's
De Sensatie is nu in een nieuw leren jasje gestoken. Mooi hoesje is net binnenquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:11 schreef DeZwabber het volgende:
hihi, praten over wat er in Pisces haar sensatie gestoken is
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:11 schreef DeZwabber het volgende:
hihi, praten over wat er in Pisces haar sensatie gestoken is
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Maar ik mag niet lachen want ik weet bij god niet wat dr in mijn chacha zit
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Anders koop je zo'n 2e tril-wekker-eiquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik word er altijd een beetje emo van als ik die vlag zie hangen
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Mn Molukse neefje is geslaagd ieg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik word er altijd een beetje emo van als ik die vlag zie hangen
🐙
Mooi dat ie er was, had hem vorige week al verstuurd.. Ik zit al dagen te wachten op een bloemenpers van marktplaats. Of Postanaal faalt weer eens, of die hoerige verkoper is lui met versturen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:12 schreef Pisces29 het volgende:
Strega en Pagan, bedankt voor de bloemenmatEn de mooie kaart met roodborstjes! Die gaan op de koelkast of op het prikbord
![]()
Ow stom is dat hequote:Op woensdag 13 juni 2012 15:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Mooi dat ie er was, had hem vorige week al verstuurd.. Ik zit al dagen te wachten op een bloemenpers van marktplaats. Of Postanaal faalt weer eens, of die hoerige verkoper is lui met versturen.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
jezus Fuck Zwab! Wat veel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Ja, 6 euri incl. verzenden. Nu moet ie wel komen anders zijn m'n viooltjes te ver om te drogen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow stom is dat he![]()
Ik moet er ook nog eens een kopen!
quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die vent die me woog stond er zelf ook van te kijken
Ja, het is ook echt heel veel!quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die vent die me woog stond er zelf ook van te kijken
Als we er uitliggen dan weg met die meuk!quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Jalalalalalaaaaaaaaaa jalalalalalaaaaaaa van mij mogen Coen en Sander die EK tune wel houden
Zeiknelquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als we er uitliggen dan weg met die meuk!
Thanksquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:25 schreef indaha het volgende:
Lutte, je hebt het niet nodig denk ik ,maar ik duim evengoed dat je met vlag en wimpel gaat slagen .
[..]
Ik heb mijn man er ook op uit gestuurd net voor een prikbord want ik vind het zonde dat al die leuke kaarten in de la liggen dus ik ga ze allemaal ophangen.
Ik heb geen idee, ik ken dr nietquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Moet tante Truus er weer wat van zeggen?
Oh doen die het op de radio?quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Aan de ene kant ben ik wel benieuwd wat Gerard en Michiel van het wedstrijdverslag maken. Maar ik heb liever onderwijl normaal commentaar.
Ik vond het wel es een ouderwetse snackbar avond eigenlijkquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:33 schreef Pisces29 het volgende:
Macaroni staat al opWat eten jullie vanavond?
Ook lekkerquote:Op woensdag 13 juni 2012 16:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vond het wel es een ouderwetse snackbar avond eigenlijk![]()
Wel fijn dat je dan een nieuwe bak hebt, maar idd dat omruilen van zo'n gevaartequote:Op woensdag 13 juni 2012 17:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh die faalneuzen van Zooplus ook, gaan ze een nieuwe kooi opsturen ( megagrotezwaredoos, remember? ) moet ik de bak omwisselen met die van mij met de scheur en het hele gevaarte weer retour sturen
Ik proest bijna m'n koffie op het schermquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:54 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon doen joh, wss zijn ze er apetrots op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |