Beide lichte blonde bieren, Duvel is wat bitter als je de gist meegiet en is qua alcohol wat zwaarder dan hij proeft. La Chouffe vind ik persoonlijk de lekkerste, zijn beide vrij makkelike bieren maar wel best goed.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
Zwabbie?
Hoe smaakt Duvel en La Chouffe? Ik zie een bierpakket...
Thanks!quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beide lichte blonde bieren, Duvel is wat bitter als je de gist meegiet en is qua alcohol wat zwaarder dan hij proeft. La Chouffe vind ik persoonlijk de lekkerste, zijn beide vrij makkelike bieren maar wel best goed.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:34 schreef Ynske het volgende:
ow werkelijk wist je dat je CF kaartjes kunt wassen in de wasmachine, daarna in je pc stoppen en dat de foto's die er op staan nog gewoon te gebruiken zijn
Nou die vernielingen gaan echt wel plaatsvinden hoor, let maar opquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:34 schreef PetervdK het volgende:
Welnee, die dobber is al lang onder en komt niet meer boven. Gelukkig. Scheelt NL weer een hoop belastinggeld omdat al die feesten vernielingen nu niet gaan plaatsvinden.
Hahaha wat een frustratie, tis maar een spelletje hoorquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:03 schreef PetervdK het volgende:
Wat een prutsteam. Ze verdienen echt niet om te winnen!
Het zijn net tafelvoetbalpoppetjes. Net zo vast op hun plek en draaien alleen om hun as...
Veel te bang om moe te worden. Makkelijk verdiend zo, al die tonnen. Ik word overdag moeier op de ICT afdeling...
Ja, drukte om niets....quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahaha wat een frustratie, tis maar een spelletje hoor
Ja, zo'n chip is een gesloten geheel en er staat geen stroom op als hij uit de pc is, dus er is niets dat schade op kan lopen van waterquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:34 schreef Ynske het volgende:
ow werkelijk wist je dat je CF kaartjes kunt wassen in de wasmachine, daarna in je pc stoppen en dat de foto's die er op staan nog gewoon te gebruiken zijn
Precies, soms kriebelt het Nederlands elftal bij mij, maar meestal boeit het me niet. Ik voel ook niets bij het team. Het is totaal anders dan bij PSV. Daar heb ik bewust voor gekozen om supporter van te zijn. Ik vind niet dat ik voor Nederland moet zijn omdat ik Nederlander ben, ik vind dat je vrijwillig moet kunnen kiezen voor welk land je bent.quote:
Daar heb ik gisteravond nog aan zitten denkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:57 schreef oh-oh het volgende:
Mogge Pis!
Hihi, zouden de oranjetompoucen vandaag gratis zijn?
Gisteren waren ze 4 voor 2 euro
Als ik elke week bakkersvlaaien op werk zou krijgen, dan liet ik die kleffe zooi ook liggen.quote:
Ik dacht heel even dat het al vrijdag was, deze week vliegt als een mallequote:Op donderdag 14 juni 2012 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Het is gewoon alweer boodschappendonderdag vandaag!
We hadden een keer een etentje met collegas + partners. Een vrouw van een collega werkt op een middelbare school als natuurkunde of techniek docent en dergelijke. En ze hadden daar voedsel met kleurstoffen gemengd zonder de smaak aan te passen. Bijvoorbeeld pannenkoeken die groen waren maar gewoon naar pannekoek smaken enzo. De leerlingen moesten toen proeven waar het naar smaakte en ze benoemde steeds groene groente zoals spinazie en boerenkoolquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:01 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik vind gek genoeg die oranje altijd viezig uitzien.
Die roze lijken zoeter, bij die oranje moet ik altijd aan sinaasappelsmaak denken, en dat lust ik nie![]()
Gaat echt nergens over want ze smaken hetzelfde maar toch
Je bent me net voorquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:54 schreef Muis006 het volgende:
Oh-oh, stel dat je moest kiezen: ga je naar een concert van Blof of Muse?
Krijg je die dame erbij?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:55 schreef Pisces29 het volgende:
Kak, ik wil net dit setje bij H&M bestellen, maar het jasje is helemaal niet meer op de site. Jammer wel, sportsetjes vind ik altijd al zo'n gedoe om leuk en toch betaalbaar te vinden.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/F54_0137_096R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.05]&set=key[width],value[2752]&set=key[height],value[3218]&set=key[x],value[1741]&set=key[y],value[23]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Misschien als je lief kijktquote:
Dood wil ik dan , echt!quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:54 schreef Muis006 het volgende:
Oh-oh, stel dat je moest kiezen: ga je naar een concert van Blof of Muse?
Misschien dat ze speciaal voor jou gaan samenwerkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dood wil ik dan , echt!
Muse was de laatste keer Pinkpop afsluiter, maar mooi dat ik toen maakte dat ik weg kwam, dus daar heb ik niks van meegekregen
Blusequote:Op donderdag 14 juni 2012 12:07 schreef Muis006 het volgende:
Misschien dat ze speciaal voor jou gaan samenwerkenals Bluse
Of Möf
Ja en dan een bom eropquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Misschien dat ze speciaal voor jou gaan samenwerkenals Bluse
Of Möf
quote:
Ja watje ten tijde van de hereniging,quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja watje ten tijde van de hereniging,
En macho is ook leuk.
Macho Macho stoere mannen Macho
Macho Macho was ik maar een vrouw, dan breidde ik met oh-oh
quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja watje ten tijde van de hereniging,
En macho is ook leuk.
Macho Macho stoere mannen Macho
Macho Macho was ik maar een vrouw, dan breidde ik met oh-oh
Ja dat ja!quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Tof tof, konden we je maar een kaartje sturen
Hoezo kan dat niet?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Tof tof, konden we je maar een kaartje sturen
quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:53 schreef indaha het volgende:
Oh-Oh dank je wel voor je mooie en lieve kaartje
Oh ja, tuurlijk, jij bent dr ook zo eentjequote:Op donderdag 14 juni 2012 17:12 schreef Muis006 het volgende:
Wat een mooie lijst Lutte!
Ik kan me ook vinden in die herkansingheb het vorig jaar zelf ook gedaan.
Haha ja, herprofileren heet dat dan officieelquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:11 schreef oh-oh het volgende:
Wauw, dat is wel heel erg fanatiek, dat je het overweegt.
Nooit in me opgekomen dat dat ook kon, daarom herkansen
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:10 schreef Lutte het volgende:
Nederlands is balen ja, maar geen verrassing. Ik kan gewoon niet samenvatten(Verbaast jullie vast niks
) Tweetiende hoger had dat hele herkansen van Duits overbodig gemaakt
![]()
Oh en het maakt niet uit, maar ja een zeven staat mooier
Dank je Vaduz
Thanks!quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:12 schreef Muis006 het volgende:
Wat een mooie lijst Lutte!
Ik kan me ook vinden in die herkansingheb het vorig jaar zelf ook gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |