De Duggars?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:07 schreef Lutte het volgende:
Hahaha
Ik kijk een programma over een stel met achttien kinderenNormaal vind ik mensen met zulke gezinnen maar *apart* maar zij
Jaquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Huuu vind je die?
Verschil moet er wezen
Ja okee maar vergeleken met Octomom en Crazy Kate staan een heleboel mensen er goed opquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
JaOké achttien is een beeetje veel en zo, met tien heb je je statement ook wel gemaakt. Maar vind het een heel liefdevol gezin.
Als je het vergelijk met zo'nOctomom
of Jon and Kate na de verhuizing.
Truequote:Op woensdag 13 juni 2012 19:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja okee maar vergeleken met Octomom en Crazy Kate staan een heleboel mensen er goed op
Maar ach, ieder zijn meug. Zolang ik het niet hoef te doen vind ik het best
Whut?quote:
Ah, verrassendquote:God has opened many doors for them to share that children are a blessing from the Lord!
Schelen alle kinderen ook 9 maanden met elkaar?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja het zijn van die Bible fanatics die niet in voorbehoedsmiddelen geloven.
Sowieso een setje tweelingen jaquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
18, kanonne, zitten er nog tweelingen bij?
19 moetjes, pittig welquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja het zijn van die Bible fanatics die niet in voorbehoedsmiddelen geloven.
Toch vind ik dat een mooie opvoeding hoorquote:
La Chouffe is lekkerquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
Zwabbie?
Hoe smaakt Duvel en La Chouffe? Ik zie een bierpakket...
Wat voor smaak is het? M'n vader drinkt enkel Grolsch/Palm/Heineken en Guiness. En ik ken zelf ook alleen al die bekende merkenquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:23 schreef Miniem het volgende:
[..]
La Chouffe is lekker
Tegenwoordig hebben ze bij ons ook nog een donkere, in een oranje verpakking.
Omdat je zelf ook gelooftquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Toch vind ik dat een mooie opvoeding hoor
Hmm,de smaak vind ik altijd lastig te beschrijven.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat voor smaak is het? M'n vader drinkt enkel Grolsch/Palm/Heineken en Guiness. En ik ken zelf ook alleen al die bekende merkenWijntje geeft iedereen al, dus vind ik niet leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |