Plaatje is niet van mijquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:40 schreef Catch22- het volgende:
blackberry met GPRS
donkergekleurde, alsjeblieft
twitter:Jan_Vertonghen twitterde op zondag 10-06-2012 om 20:34:13“@Aidan040: @Jan_Vertonghen viesze kk jood kk ajax kk jood jouw kk moeder kk homo!” Betekent 'kk' dan 'kapitein kampioen?' #31 reageer retweet
Zo is ie toch ook goed?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:08 schreef wieisboos het volgende:
Zet 'm dan zo in de OPtwitter:Jan_Vertonghen twitterde op zondag 10-06-2012 om 20:34:13“@Aidan040: @Jan_Vertonghen viesze kk jood kk ajax kk jood jouw kk moeder kk homo!” Betekent 'kk' dan 'kapitein kampioen?' #31 reageer retweet
heeft frankie er wel van geleerd, vorig jaar kwam hij er te laat achter zei die en maakte hij zich er niet drk omquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens, Er is bezwaar aangetekend bij de KNVB om de hoeveelheid 12:30 wedstrijden:
''AJA-UTR, FEY-AJA, ROD - AJA, ADO-AJA''.
Zal toch wel niets uithalen..
1 2 3 4 | De 21-jarige Narsingh, die geboren is in Amsterdam en tot zijn vijftiende in de jeugdopleiding van Ajax speelde, staat nog één seizoen onder contract in Friesland. “ De aanbieding is goed en ik heb een goed gesprek met hem gehad”, vervolgt De Boer in het weekblad. “Hij wil graag komen en zo'n stap zou ook het beste voor hem zijn. Na het EK zal er duidelijkheid komen.” |
ja hoe kan die er nou instaan he alsof poejol nie beter is of pepequote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:50 schreef Marsenal het volgende:
Verdraaid, die Vertonghen, speelt die niet voor Ajax?
In 4? groepswedstrijden van de 6 de 0 gehouden en vrijwel geen fout gemaakt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ja hoe kan die er nou instaan he alsof poejol nie beter is of pepe
Dit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:40 schreef Catch22- het volgende:
blackberry met GPRS
donkergekleurde, alsjeblieft
zeiden eind juni tegen mij volgens mij.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:50 schreef Tjacka het volgende:
Van mij mogen ze die kut uitkaart wel eens opsturen.
Oh tegen mij begin juni.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:54 schreef Wessiej het volgende:
[..]
zeiden eind juni tegen mij volgens mij.
Ehh nee?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ja hoe kan die er nou instaan he alsof poejol nie beter is of pepe
Alsof BvM dan Van Rhijn had geselecteerdquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:15 schreef Syntix het volgende:
Om maar weer even terug te komen op de Van der Wiel/Van Rhijn discussie. Waarom (op het ophogen van de transferwaarde na) kreeg Van der Wiel meteen zijn plek op RB weer terug nadat hij fit was bevonden? Het is niet zo dat hij het beter deed dan voor zijn blessure en Van Rhijn was wel evident beter. Nu zit je bij Oranje met een flut RB, terwijl Van Rhijn gewoon beschikbaar is
Geef hem eens ongelijkquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:43 schreef Marsenal het volgende:
Zit ik in een willekeurige strandtent op Curacao die wedstrijd te kijken, zit opeens Vurnon Anita naast me.Hij was niet van plan te vertellen wat hij aankomend seizoen van plan was.
Door alle social media houden die gasten hun mond welquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:52 schreef Marsenal het volgende:
Kan ik ook niet inderdaad, maar hoopte toch een scoopje te scoren hier.
altijd na 70 min gewisseld worden. Stel je eens voor over een paar jaar als die nog trager en dikker is gewordenquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:29 schreef Catch22- het volgende:
Het team botert onderling niet en niemand vecht. vd vaart heeft een prima seizoen gespeeld
Die kan het al een tijdje niet meer belopen, is nog goed om als een 9 1/2- 10 rond de spits te spelen maar dan houdt het ook op, actieradius van 20meterquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
altijd na 70 min gewisseld worden. Stel je eens voor over een paar jaar als die nog trager en dikker is geworden
quote:
quote:The Ajax Rock are a box lacrosse team that, as of 2009, have been promoted to the Senior "A" Major Series Lacrosse league.[3] They play during the Summer months out of the Ajax Community Centre.
The town is the home of two minor leagues, the Ajax Spartans Minor Baseball Association and the Ajax Knights Minor Hockey Association.
There is also a largely growing rugby club that has been established for almost 61 years now called the Ajax Wanderers Rugby Football Club on Harwood just north of Taunton Rd.
Ajax is home to several clubs: Ajax FC, Ajax United and Ajax Azzurri. The Ajax ringette association is popular. Ajax has a football team, the Ajax-Pickering Dolphins.
Ajax Cricket Club is located in the community.
Ajax is the home of the Ajax Skating Club and the Ajax Ice Waves, a synchronized skating team. Also, Ajax will be the host of rifle and pistol shooting for the Toronto 2015 Pan American Games. It will be held at the Ajax Community Centre and will have accommodations for roughly 1500 people.
Je zegt maar willekeurig omdat je niet wilde vertellen dat je eigenlijk in een gaybar zat?quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:43 schreef Marsenal het volgende:
Zit ik in een willekeurige strandtent op Curacao die wedstrijd te kijken, zit opeens Vurnon Anita naast me.Hij was niet van plan te vertellen wat hij aankomend seizoen van plan was.
Het was ook geen vraag, ik dacht dat hier op Fok! algemeen werd aangenomen dat Anita van de herenliefde is dus dat hij daar nu even lekker te keer kan gaan (in een willekeurige gaybar)quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:15 schreef Marsenal het volgende:
Ik weet niet zo goed waarom ik willekeurig zei eigenlijk, maar volgens mij was het geen gaybar. Wat een opmerkelijke vraag.
Dus hij kan blijkbaar wel scoren.quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:26 schreef Marsenal het volgende:
Ah, kut is dat he, als iemand het niet snapt. Fok it, heb ook hoofdpijn van het bier.
Zijn zwangere vriendin zat aan de andere kant van de bank, dus voorlopig heeft hij het voordeel van de twijfel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
ja, klopt. Ajax kreeg de zuidzijde.quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:38 schreef Saind het volgende:
Zijn de kaartjes voor de Johan Cruijff schaal al in de verkoop? Las dat je ze alleen bij de Primera kunt halen?
En terechtquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:46 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ja, klopt. Ajax kreeg de zuidzijde.
Jah, Ajax (Onze club) was ooit trending op Twitter en toen gingen allerlei Amerikanen tweeten wat er aan de hand was met hun stadquote:
quote:Het is al een tijdje wachten op witte rook vanuit Londen. Jan Vertonghen wil graag naar Tottenham Hotspur, en coach Harry Redknapp wilde de Ajacied graag hebben. Het leek dus appeltje-eitje. Maar nu heeft de leiding van de Spurs Redknapp de deur gewezen. Wat dat betekent voor de mogelijke transfer van Vertonghen, is niet duidelijk. Eerst zullen de Spurs waarschijnlijk op zoek gaan naar een nieuwe trainer. Wordt dus nog vervolgd.
Vond het gister anders beter dan tegen Denenmarken, hij dekte soms goed door maar dan verneukt iemand anders de bal en kan hij er weer achteraan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:15 schreef Tjacka het volgende:
Lieve God,
Ik hoop dat we Greg kunnen lossen.
Amen.
en Redknapp zegt dat dat niet zo is.quote:
Hoe duidelijk wil je het hebben?quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
en Redknapp zegt dat dat niet zo is.
twitter:SpursOfficial twitterde op donderdag 14-06-2012 om 04:49:32The Club can today announce that Harry Redknapp will be leaving his post as manager. Full statement here - http://t.co/Y0vkqI4g reageer retweet
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=167302quote:De aandeelhouders van Ajax hebben donderdagmiddag tijdens een vergadering de nieuwe Raad van Commissarissen benoemd. Voorzitter Hans Wijers wil de club, samen met de andere commissarissen Leo van Wijk en Theo van Duivenbode, terugbrengen naar de Europese top. Dat verklaarde hij tijdens de vergadering.
“We spelen al zestien jaar geen rol meer in Europa en dat kan niet”, zei Wijers. De voormalig minister van Economische Zaken liet tevens weten dat hij en zijn collega’s er zorg voor zullen dragen dat de jeugdopleiding de komende jaren een zeer prominente rol blijft spelen binnen het beleid van de club. Daarmee blijft het belangrijkste gedeelte van de plannen van Johan Cruijff gehandhaafd.
“Incidenteel kan het zo zijn dat er aankopen plaatsvinden”, voegde Wijers daar wel aan toe. “Als Jan Vertonghen vertrekt, kán het zo zijn dat we geen vervanger rond hebben lopen en dus gaan we de transfermarkt op. Maar voor de rest is De Toekomst ónze toekomst.” Het trio volgt de vijf oude commissarissen Edgar Davids, Marjan Olfers, Cruijff, Steven ten Have en Paul Römer op. De rechter bepaalde eerder dit jaar dat zij moesten vertrekken.
Tegen Denemarken had hij het ook moeilijk omdat hij constant 2 man moest dekkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vond het gister anders beter dan tegen Denenmarken, hij dekte soms goed door maar dan verneukt iemand anders de bal en kan hij er weer achteraan.
Die heb ik allang opgegeven, talent genoeg, geen echt drive aanwezig. Jonko's klappen en chimeids palen is ook leuker, ik snap het wel.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:36 schreef The_Groove het volgende:
Greg 'passje terug of opzij' van der Wiel...
Twee hele matige wedstrijden van hem en als hij dan een voorzet geeft is het heel onnauwkeurig en dus hoog over of naast!
Ajax had hem al veel eerder moeten verkopen, nu brengt hij niks meer opquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heb ik allang opgegeven, talent genoeg, geen echt drive aanwezig. Jonko's klappen en chimeids palen is ook leuker, ik snap het wel.
Bayern heeft hem niet voor niets niet meer gehaald na het WK.. ik denk dat Ajax maar wat graag wou...quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ajax had hem al veel eerder moeten verkopen, nu brengt hij niks meer op
WK was hij toch prima?quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bayern heeft hem niet voor niets niet meer gehaald na het WK.. ik denk dat Ajax maar wat graag wou...
De Spurs staat met stip op 1, maar als ze nu dan toch de manager er uit knikketen, ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren..quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
Waar gaat Jan eigenlijk heen volgend seizoen?
en dat moet Lahm dan elke week doen . en die speelt wel goedquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:09 schreef Tyron het volgende:
Het is ook kut om achter Robben te spelen hoor. Robben wilt zelf altijd opkomen dan naar binnen gaan, dan komt van der Wiel snel op, krijgt de bal vervolgens niet, Robben loopt tegen een verdediger aan en verspeelt de bal en dan moet Gregory kei hard terug rennen om te verdedigen.
Heeft ook een betere verdediging waar hij op kan vertrouwen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
en dat moet Lahm dan elke week doen . en die speelt wel goed
tja is ook geen zak hooi hequote:Op donderdag 14 juni 2012 18:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heeft ook een betere verdediging waar hij op kan vertrouwen.
maar dan heb je een middenveld dat die plek op vultquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
en dat moet Lahm dan elke week doen . en die speelt wel goed
Volgens mij ligt Ajax in Canadaquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:54 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Jah, Ajax (Onze club) was ooit trending op Twitter en toen gingen allerlei Amerikanen tweeten wat er aan de hand was met hun stad
rightquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Volgens mij ligt Canada in Amerika
Ik zal jou is een Europeaan noemenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:06 schreef Marsenal het volgende:
Ah, deze discussie heb ik ook wel eens eerder gevoerd. Maar als je op de kaart kijkt ligt Canada toch echt in Amerika.
Ho ho, wacht even.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:53 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik zal jou is een Europeaan noemen
Kijk als je nou Noord-Amerikaan zou zeggen ala
Narsingh wil (heel graag).quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:43 schreef Kabolter het volgende:
Snap niet dat Frank de Boer zo zeker is van de komst van Narsingh. Lijkt bijna de schijn te hebben dat hij weet dat Ajax toch die 5 miljoen wel op tafel legt.
Hansma heeft in de krant van vandaag nog aangegeven dat het erg rustig rond de 2 spelers van Heerenveen is. Die 5 miljoen krijgen ze vast wel, en voor dat bedrag moest hij ook echt weggaan. Dat heeft Heerenveen al meer dan eens aangegeven.
Heerenveen heeft al eens eerder aangegeven om dan het aankomende seizoen nog gebruik te willen maken van Narsingh. Dat zou ook een half jaar kunnen zijn, zodat de nieuwe spelers rustig gebracht kunnen worden. En niet meteen op elke plek nieuwe spelers staan.
Blijft nog even rustig, straks als het seizoen begint gaat het helemaal los. Cruijff laat alleen bommetjes vallen als hij steun van de supporters kan krijgen en de volle aandacht van de Telegraaf propaganda heeft (dus niet tijdens EK in ieder geval).quote:Op vrijdag 15 juni 2012 07:51 schreef Bananenman het volgende:
Begint dat RvC-gezeik nou weer helemaal opnieuw?
Deze RVC zit er echt wel na overleg en met toestemming van Cruijff dus ik begrijp die AFCA niet zo, klapjosties is inderdaad wel de juiste benamingquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Blijft nog even rustig, straks als het seizoen begint gaat het helemaal los. Cruijff laat alleen bommetjes vallen als hij steun van de supporters kan krijgen en de volle aandacht van de Telegraaf propaganda heeft (dus niet tijdens EK in ieder geval).
Snap echt niet dat het allemaal zo vreselijk lang duurt.
Wijers geeft trouwens ook aan dat men op zoek is naar een technisch manager, een verbindingspersoon tussen het technisch hart en de directie die verantwoordelijk is voor het transferbeleid.
Was er vorig jaar en het jaar ervoor, bijna leeg stadion, niet leuk.quote:
Is het ook een keertje uitverkochtquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:40 schreef MCH het volgende:
Ajax oefent ook tegen BV Veendam, kaarten kosten 17,50 euro![]()
OK moest ik even opzoeken, ja dan moeten ze wel om het bedrag bij elkaar te krijgen en uit de kosten te komenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Het is dus niet aan de Langeleegte maar in Buitenpost (op de grens van Groningen/Friesland)![]()
![]()
moet die coach klappen ofzoquote:'Tegen Duitsland moeten de beste spelers er staan, dus niet Eriksen'
Het EK 2012 is vooralsnog niet het toernooi waarop Christian Eriksen schittert. De twintigjarige middenvelder kan bogen op al redelijk wat ervaring, met 25 interlands achter zijn naam. De Ajacied krijgt echter ook redelijk wat kritiek te slikken. Nadat bondscoach Morten Olsen al aangaf dat Eriksen wat tegenviel, is het nu oud-international Stig Tøfting die kritiek spuit. “Eriksen is de grootste teleurstelling aan Deense kant, dit EK.”
Tøfting kwam zelf van 1993 tot 2002 uit voor het nationale elftal en schrijft nu columns voor Ekstrabladet. Zaterdag rekent hij in scherpe bewoordingen af met het spel van Eriksen dit toernooi. “Zoals ik al eerder zei stelt hij zwaar teleur. Het is niet denigrerend bedoeld, maar hij is niet van doorslaggevend belang. En ik denk dus dat hij op de bank moet worden gezet tegen Duitsland. Hij biedt nu niets extra's en zijn zelfvertrouwen is niet groot.”
Tøfting gelooft niet dat Eriksen helemaal af moet worden geschreven in het nationale elftal. “Nee, nee. Hij is nog jong en er komen nog zat grote wedstrijden, hij is en blijft een van Denemarkens grootste namen. In mijn ogen gaat hij een glansrijke carrière tegemoet, maar tegen Duitsland moeten de allerbeste spelers er staan. En Eriksen dus niet.”
ja hij had in de eredivisie 17 assists en 7 goalsquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:06 schreef Burrito het volgende:
Hij is gewoon, net als bij Ajax, niet gevaarlijk genoeg. Natuurlijk verlegt hij het spel goed en heeft een hij een steekpass maar waar is het schot van net buiten de zestien? Waar is de actie waardoor in een goede 1-2 positie komt? Die heeft hij gewoon niet, dus als de tegenstander redelijk staat dan is hij gewoon onzichtbaar.
quote:Ajax-vrouwen klaar voor de start
Het vrouwenteam van Ajax heeft definitief vorm gekregen. Marleen Molenaar, manager vrouwenvoetbal van Ajax, is tevreden met de selectie van het vrouwenteam. ,,Wij hebben zorgvuldig naar een goede balans voor het elftal gezocht’’, vertelt ze op Ajax.nl. Het Ajax-vrouwenteam komt komend seizoen uit in de BeNe League.
,,Zowel op het gebied van de posities als op het gebied van ervaring gecombineerd met jeugdig talent, is er zorgvuldig gezocht naar een goede balans voor het elftal. Zo komen er vijf speelsters vanuit het talententeam van het Centrum voor Topsport en Onderwijs (CTO) Amsterdam, dat eerder een samenwerkingsverband met Ajax heeft afgesloten. Maar ook Donna van Rossum voegt zich bij onze selectie. Met zestien jaar is zij de jongste van het stel. We konden tevens op het enthousiasme rekenen van twee speelsters die vorig jaar nog in het buitenland speelden. Petra Hogewoning maakt de overstap vanuit FCR Duisburg. Zij had aangegeven alleen uit Duitsland te willen vertrekken als ze voor Ajax zou kunnen uitkomen. Voor haar is het tevens een betere aansluiting met betrekking tot haar activiteiten voor het Nederlands team, dat momenteel kwalificatiewedstrijden speelt voor het Europees Kampioenschap van 2013 in Zweden. Aanvalster Linda bakker heeft een jaar in Los Angeles gespeeld en overwoog om daar nog een jaar aan vast te plakken. Maar toen het nieuws over Ajax haar bereikte, wilde ze direct naar Amsterdam komen. Dat soort positieve signalen hebben we overigens van veel speelsters gehad.’’De speelsters luisteren aandachtig naar het welkomstwoord.
,,Ook logistiek was het voor een aantal erg aantrekkelijk. Eshly Bakker, Tessel Middag en Leonne Stentler kwamen vorig jaar bijvoorbeeld nog voor ADO Den Haag uit maar wonen en studeren in Amsterdam. Voor hen was het naast een droom om voor Ajax te spelen, ook in praktische zin geen moeilijke keuze. En ook van FC Utrecht komen enkele speelsters, onder wie Carmen Manduapessy. Zij woont en studeert ook in Amsterdam en is voor een lange periode geblesseerd geweest. Ze heeft vorig jaar aan begin van het seizoen slechts twee wedstrijden gespeeld maar ze is erg talentvol en geven haar graag een kans”, aldus Molenaar.
Afgelopen week was het team voor het eerst gezamenlijk bij elkaar in de Amsterdam ArenA. De vrouwen werden in de kleedkamer van Ajax 1 ontvangen en voor de kersverse Ajacieden hing boven elke stoel een Ajax-shirt met naam en nummer klaar.
De speelsters melden zich volgende maand weer bij Ajax. In de tussentijd hebben enkele Ajacieden interlandverplichtingen, anderen genieten nog van een vakantie. Half juli staat de eerste training gepland en kan het vrouwenvoetbal bij Ajax écht beginnen. De competitie start op vrijdag 24 augustus aanstaande. Er wordt gespeeld op sportpark De Toekomst en de vrijdagavond (19.30 uur) wordt de vaste avond voor het afwerken van de competitieduels in ‘eigen huis’.Internationals Anouk Hoogendijk, Daphne Koster en Desiree van Lunteren spelen vanaf het nieuwe seizoen bij Ajax.
quote:Vrouwenteam Ajax compleet
Het vrouwenteam van Ajax heeft definitief vorm gekregen. De internationals Koster en Hoogendijk waren de eerste speelsters waarvan bekend werd dat ze naar Amsterdam zouden komen. In de tussentijd is er niet stilgezeten en inmiddels zijn de namen van achttien speelsters doorgegeven aan de KNVB. Daarmee is de selectie, die komend seizoen uit zal komen in de BeNe League, compleet.
De volledige selectie van trainer Ed Engelkes heeft een gemiddelde leeftijd van 20,6 jaar en bestaat uit de volgende speelsters:
Marieke Ubachs (Fortuna Wormerveer), Laura du Ry (PEC Zwolle), Pascalle Tang (Amstelveen Heemraad), Donna van Rossum (Fortuna Wormerveer), Leonne Stentler (ADO Den Haag), Daphne Koster (sc Telstar), Petra Hogewoning (FCR Duisburg), Anouk Hoogendijk (FC Utrecht), Tessel Middag (ADO Den Haag), Desiree van Lunteren (sc Telstar), Vesna Veltrop (vv Zuidhorn), Sabine Becx (Nemelaer), Carmen Manduapessy (FC Utrecht), Eshly Bakker (ADO Den Haag), Liza van der Most (rv Ste.Do.Co), Mandy Versteegt (FC Utrecht), Linda Bakker (Layola Marymount University), Babiche Roof (FC Utrecht).
We vervallen in herhaling Tyrontje...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja hij had in de eredivisie 17 assists en 7 goals
dan ben je totaal niet gevaarlijk
Dat laatste hoeft van mij niet te gebeuren....quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Vertonghen nog steeds niet weg? Moisander nog steeds niet binnen?
Juist, Narsingh is een toevoeging, voor de rest moet je het maar eigen spelers opvangen (evt. vertrek van vd Wiel en Vertonghen).quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:20 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat laatste hoeft van mij niet te gebeuren....
Sowieso moet Ajax na Narsingh gewoon kappen met het halen van jongens die uit de jeugdopleiding zijn gezet.
Moisander is een leuke verdediger maar natuurlijk totaaaaal geen vervanging voor Jantje.
Frank heeft het erover dat er met Moisander niet aan kwaliteit wordt ingeboet wat volgens mij echt totale bullshit is.
Misschien is het beter om Jan's positie in te laten vullen door iemand die al enige eredivisie ervaring heeft. Elke persoon die daar namelijk gaat spelen zal niet kunnen ontkomen aan de vergelijking met Jan Vertonghen, die zelf toen hij net kwam kijken ook helemaal niet zo goed was als nu. Een gigantische hoeveelheid druk leg je dan op zo'n jong talentje wat net komt kijken, en dat is niet handig voor zo'n belangrijke positie. Wat dat betreft snap ik zeker wel waarom ze moisander willen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:20 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat laatste hoeft van mij niet te gebeuren....
Sowieso moet Ajax na Narsingh gewoon kappen met het halen van jongens die uit de jeugdopleiding zijn gezet.
Moisander is een leuke verdediger maar natuurlijk totaaaaal geen vervanging voor Jantje.
Frank heeft het erover dat er met Moisander niet aan kwaliteit wordt ingeboet wat volgens mij echt totale bullshit is.
Ik had wel iets meer van Eriksen verwacht zeker omdat Denemarken met de punt naar voren speelt en hij dus minder hoeft te werken dan bij Ajax.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:19 schreef The_Groove het volgende:
[..]
We vervallen in herhaling Tyrontje...
Sommige mensen zijn gewoon stekeblind.
Er zit zoveel in dat jochie en zelfs als het er af en toe niet uit ziet is hij nog steeds zo fucking effectief.
Baas
Dat vind ik weer een overdreven conclusie voor een speler die net 20 is, ook niet vergeten dat de spelers om hem heen bij Denemarken geen toppers zijn, het is dus moeilijker openingen te vinden.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:38 schreef Weavile het volgende:
Ik denk niet dat Eriksen nog echt heel goed gaat worden. Op dit soort toernooien moet hij pieken, maar helaas.
wil je klappen of wat?quote:Op zondag 17 juni 2012 11:38 schreef Weavile het volgende:
Ik denk niet dat Eriksen nog echt heel goed gaat worden. Op dit soort toernooien moet hij pieken, maar helaas.
Gelukkig heeft hij nog 6 EK/WK's om wel te pieken.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:38 schreef Weavile het volgende:
twitter:Olfertjan twitterde op zondag 17-06-2012 om 21:09:15Te koop rechtback, leuk voor competitiewedstrijden, gaat graag naar hip hop concerten, wordt per dag minder waard reageer retweet
hahaha egt grappig ik sou em ook op marktplaats zett ehhhehquote:Op zondag 17 juni 2012 21:27 schreef The_Groove het volgende:
twitter:Olfertjan twitterde op zondag 17-06-2012 om 21:09:15Te koop rechtback, leuk voor competitiewedstrijden, gaat graag naar hip hop concerten, wordt per dag minder waard reageer retweet
![]()
![]()
Wiel is wel met afstand de slechtste voetballer van het HELE EK. gelukkig hebben jullie Rhijn...quote:Op zondag 17 juni 2012 22:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hahaha egt grappig ik sou em ook op marktplaats zett ehhheh
Mwa vond Willems nog net iets dramatischer MAAR die is 18 dus die reken ik daar totaal niet op af.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wiel is wel met afstand de slechtste voetballer van het HELE EK. gelukkig hebben jullie Rhijn...
quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:15 schreef Tjacka het volgende:
Lieve God,
Ik hoop dat we Greg kunnen lossen.
Amen.
Ze vonden 14miljoen te weinigquote:
Net zoals 2010? Laatste keer dat hij écht goed was. Geef mij maar Ricardo.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:41 schreef Marsenal het volgende:
Mark my words, zodra Crack de Arena weer in loopt is zijn vorm terug.
inderdaad, het zag er echt weer eens een keer als vanouds uitquote:Op zondag 17 juni 2012 23:43 schreef Tyron het volgende:
vond greg in de beginfase wel oke, maar na die slechte pass zakte hij weer in
Dit is een goed punt. Ik denk sowieso dat veel van de schuld van dit EK toch wel op robben te schuiven is.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hij speelde ook niet best, maar hij kreeg natuurlijk ook totaal geen ondersteuning van Robben of de middenvelders. Bij ons was het altijd 1 vs. 1 terwijl Robben altijd in de driedubbele dekking liep. Als van der Wiel er dan overheen komt, en hij krijgt de bal niet (en lijden we balverlies) dan hebben we ook geen Robben die dan ff overneemt. Knappe back die zich wel kan onderscheiden op doe manier tegen Ronaldo.
quote:Op maandag 18 juni 2012 08:09 schreef Bieks het volgende:
[..]
Dit is een goed punt. Ik denk sowieso dat veel van de schuld van dit EK toch wel op robben van marwijk te schuiven is.
Nee, eigenlijk niet.quote:
twitter:ajax1nl twitterde op maandag 18-06-2012 om 09:51:54Nieuw op Ajax1.nl: De Boer wil Serero niet verhuren - http://t.co/HrFpvxou #Ajax reageer retweet
bronnetje ?quote:Op maandag 18 juni 2012 09:52 schreef over_hedge het volgende:
Het gerucht gaat dat van der wiel met van bommel gevochten heeft
Eens Van Bommelquote:Op maandag 18 juni 2012 10:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
bronnetje ?
verder moet je Duitsers altijd op hun muil slaan ja
Greg moet voor een paar ton aangeboden worden bij RKC ofzo. Arrogant sukkeltje dat ie isquote:Op maandag 18 juni 2012 10:18 schreef Syntix het volgende:
[..]
Eens Van Bommel
Gregbegin jij maar even op de bank de komende tijd of je moet verkocht worden (als dat nog mogelijk is)
Dat is wel jammer ja, eerst hooghartig Roma afzeggen en nu waarschijnlijk nog niet naar VVV kunnen, ik vrees dat hij z'n contract uitdient en dan voor niets de deur uitloopt.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:20 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Greg moet voor een paar ton aangeboden worden bij RKC ofzo. Arrogant sukkeltje dat ie is
van Rhijn is geen LCV omdat hij geen linkerbeen heeft.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:30 schreef Catch22- het volgende:
gewoon 2 jaar bijtekenen. Van Rhijn kan centraal met Alderweireld.
Greg kan het wel, dat weten we allemaal, hij moet alleen even de spirit krijgen.
dit is wel oprecht jammer, die gaat toch nooit een kans krijgen komend seizoen? Ik zie het wel in hem zitten voor zover ik iets van hem gezien hebquote:Op maandag 18 juni 2012 10:02 schreef Tarado het volgende:
twitter:ajax1nl twitterde op maandag 18-06-2012 om 09:51:54Nieuw op Ajax1.nl: De Boer wil Serero niet verhuren - http://t.co/HrFpvxou #Ajax reageer retweet
Heb ik niet. Hoorde het op mijn werk. Eigenlijk niet gevraagd hoe ze daar bij komen.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
bronnetje ?
verder moet je Duitsers altijd op hun muil slaan ja
overgewicht ook, naar het schijntquote:Op maandag 18 juni 2012 10:58 schreef Catch22- het volgende:
hij had aanpassingsproblemen en blessures.. Ik zie het ook wel in hem. Ook wel als rechtsbuiten
Wie maakt even de voor de hand liggende grap nu, afrikanen en voedsel enzo?quote:Op maandag 18 juni 2012 11:09 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Zuid Afrikanen hebben dat wel heel snel
hopelijk wel jaquote:Op maandag 18 juni 2012 11:42 schreef Catch22- het volgende:
na het debacle van gisteren kan de situatie narsingh ook worden beklonken lijkt me?
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Jammer dat dat Oranje kleurtje ook wel zo weg zal zijn, nu kan je tenminste nog makkelijk onderscheiden naar wie je wel en niet moet luisteren
quote:Op maandag 18 juni 2012 12:38 schreef stevenmac26 het volgende:
godverdomme we komen nooit meer van van der wiel af
Gratis weggeven dan maarquote:Op maandag 18 juni 2012 12:38 schreef stevenmac26 het volgende:
godverdomme we komen nooit meer van van der wiel af
gewoon 1miljoen bijbetalen wordt hetquote:
rechtsbuiten = Narsingh?quote:Op maandag 18 juni 2012 10:58 schreef Catch22- het volgende:
hij had aanpassingsproblemen en blessures.. Ik zie het ook wel in hem. Ook wel als rechtsbuiten
Mijn god, alsjeblieft niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:36 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
mooi dat greg nu gemotiveerd is volgend seizoen iedereen te bewijzen dat hij het wel kan. Kan van Rhijn naar het centrum doogeschoven worden en dan staat het wel aardig met:
------------------------Sigthorsson----------------------
Boerrigter-------------------------------------Narsingh
-----------------Eriksen-------De Jong------------------
----------------------------Anita------------------------------
Boilesen- Alderweireld- van Rhijn- van der Wiel
--------------------------Vermeer--------------------------
Lul op. Dit staat garant voor heul veel goalsquote:Op maandag 18 juni 2012 19:46 schreef gniffie het volgende:
[..]
Mijn god, alsjeblieft niet.
Wat een drama voorhoede
....najaaaaquote:Op maandag 18 juni 2012 19:46 schreef gniffie het volgende:
[..]
Mijn god, alsjeblieft niet.
Wat een drama voorhoede
En veel balverlies en geen dominant voetbalquote:Op maandag 18 juni 2012 19:48 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Lul op. Dit staat garant voor heul veel goals
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:49 schreef gniffie het volgende:
[..]
En veel balverlies en geen dominant voetbal
3 spelers voorin zetten die niks kunnen in de kleine ruimte bij een team als Ajax. Dan spoor je nietquote:
Nou vertel hoe zou jij het opstellen?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:58 schreef gniffie het volgende:
[..]
3 spelers voorin zetten die niks kunnen in de kleine ruimte bij een team als Ajax. Dan spoor je niet
Aissati-De Jong-Sulejmani ?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou vertel hoe zou jij het opstellen?
Geen idee, maar technisch is Narsingh zo onder de maat dat die dat bijna nooit recht kan gaan trekken.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:06 schreef Smoofie het volgende:
En narsingh, was overmars goed in de kleine ruimte toen hij jong was..
Boerrigter zie je hele wedstrijden niet. Bij Sulejmani zie je tenminste nog dat die faaltquote:
Okequote:Op maandag 18 juni 2012 20:16 schreef gniffie het volgende:
[..]
Boerrigter zie je hele wedstrijden niet. Bij Sulejmani zie je tenminste nog dat die faalt
Komt denk ik door het EK, maar je bent gniffie natuurlijk. Seizoen is weer tijdje geleden, was je debiele mening even vergeten. Kan beuren.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:16 schreef gniffie het volgende:
[..]
Boerrigter zie je hele wedstrijden niet. Bij Sulejmani zie je tenminste nog dat die faalt
Is wel heel voorspelbaar zo he. We zullen wel zien wat de Boer voor ogen heeft.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Komt denk ik door het EK, maar je bent gniffie natuurlijk. Seizoen is weer tijdje geleden, was je debiele mening even vergeten. Kan beuren.
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Komt denk ik door het EK, maar je bent gniffie natuurlijk. Seizoen is weer tijdje geleden, was je debiele mening even vergeten. Kan beuren.
Deze wedstrijdquote:
Zal stijn422 ook dit soort filmpjes reageren?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:02 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Deze wedstrijdbeste wedstrijd ooit meegemaakt
Mooiste is... vanaf dat moment kwam het ook goed met Ajaxquote:Op maandag 18 juni 2012 21:02 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Geen wedstrijd meer verloren met Anita op het middenveld.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mooiste is... vanaf dat moment kwam het ook goed met Ajax
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geen wedstrijd meer verloren met Anita op het middenveld.
jaaaaaaaa er is nog hooptwitter:voetbalpings twitterde op maandag 18-06-2012 om 22:45:33Volgens diverse Engelse media gaat Arsenal binnenkort een bod doen op Gregory van der Wiel van Ajax, ondanks een slecht EK. #voetbalpings reageer retweet
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:47 schreef wieisboos het volgende:
jaaaaaaaa er is nog hooptwitter:voetbalpings twitterde op maandag 18-06-2012 om 22:45:33Volgens diverse Engelse media gaat Arsenal binnenkort een bod doen op Gregory van der Wiel van Ajax, ondanks een slecht EK. #voetbalpings reageer retweet
T.E.A.Bquote:Op maandag 18 juni 2012 22:47 schreef wieisboos het volgende:
Ik zie hem ook nog wel naar Chelsea of Real Madrid gaan, we raken hem wel kwijt.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:47 schreef wieisboos het volgende:
Ik breng hem zelf weg met de fietsquote:Op maandag 18 juni 2012 22:47 schreef wieisboos het volgende:
Heb je nog steeds die sig? Ik ben vereerd!quote:Op maandag 18 juni 2012 23:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zie hem ook nog wel naar Chelsea of Real Madrid gaan, we raken hem wel kwijt.
Op zo één?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik breng hem zelf weg met de fiets
Heb nog geen vervanging.quote:Op maandag 18 juni 2012 23:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je nog steeds die sig? Ik ben vereerd!
Nee gewoon een ouwe barrel tochquote:Op maandag 18 juni 2012 23:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Op zo één?
[ afbeelding ]
Zo lang hij maar achterop zit.
Dat kwam omdat ie geblesseerd was, toen speelde 'ie ook niet mee.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:16 schreef gniffie het volgende:
[..]
Om als pion voor CR7 te dienen op de training?quote:Op maandag 18 juni 2012 23:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zie hem ook nog wel naar Chelsea of Real Madrid gaan, we raken hem wel kwijt.
ad.nlquote:Lachwekkend bod op Alderweireld
Volgens Engelse media bereidt Newcastle United een bod voor op Toby Alderweireld. The Magpies twijfelen na het afketsen van de transfer van FC Twente's Douglas, nu tussen Steven Caulker van Swansea City of Alderweireld van Ajax. Hoe dan ook wil de trainer niet meer dan vier miljoen euro uitgeven aan een nieuwe verdediger.
4 miljoen vind ik een mooi bedrag voor Alderweireld. Ik vind hem geen opvallende speler en hij brengt eigenlijk niets extra's. Hij is denk ik niet zo lastig vervangbaar.quote:
Ik niet, hij heeft nog een 2 jarig contract dus dan is 4 miljoen te weinig, hij is ook beter dan wat jij zegt, alleen valt hij niet zo op naast Vertonghenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:26 schreef Guidetti het volgende:
[..]
4 miljoen vind ik een mooi bedrag voor Alderweireld. Ik vind hem geen opvallende speler en hij brengt eigenlijk niets extra's. Hij is denk ik niet zo lastig vervangbaar.
Welk bedrag had je dan in je hoofd? Het is geen topper en hij heeft geen specifieke kwaliteiten zoals Vertonghen wel heeft.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:54 schreef J2T het volgende:
Newcastle![]()
4 miljoen voor Alderweireld. Hoe is het met je?
Leuk, maar wij zijn Ajax. 4 Miljoen voor een speler van het kaliber Alderweireld boeit ons niet. En het zou dom zijn om beide centrale verdedigers te verkopen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:59 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Welk bedrag had je dan in je hoofd? Het is geen topper en hij heeft geen specifieke kwaliteiten zoals Vertonghen wel heeft.
Bayern heeft Dante laatst voor iets meer dan 4 miljoen overgenomen van Gladblach en Fullham heeft 4 miljoen euro over voor Moisander. Die 2 verdedigers schat ik toch een stuk hoger in dan met alle respect Alderweireld...
Dat je niet allebei je centrale verdedigers kwijt wil is een ander verhaal. Maar 4 miljoen voor Alderweireld zou ik met beide handen aangrijpen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Leuk, maar wij zijn Ajax. 4 Miljoen voor een speler van het kaliber Alderweireld boeit ons niet. En het zou dom zijn om beide centrale verdedigers te verkopen.
Gelukkig zit jij dan niet in onze staff. Want dat Groningen of AZ een speler voor 4 miljoen verkoopt oke, maar ons scheelt het niet. En Alderweireld heeft genoeg potentie, het is lastig op te vallen naast iemand als Vertonghen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:04 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat je niet allebei je centrale verdedigers kwijt wil is een ander verhaal. Maar 4 miljoen voor Alderweireld zou ik met beide handen aangrijpen.
als vertonghen weg is, gaat alderweireld stappen maken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Gelukkig zit jij dan niet in onze staff. Want dat Groningen of AZ een speler voor 4 miljoen verkoopt oke, maar ons scheelt het niet. En Alderweireld heeft genoeg potentie, het is lastig op te vallen naast iemand als Vertonghen.
Jep en hij blijft ook gewoon een Belgisch international.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:15 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
als vertonghen weg is, gaat alderweireld stappen maken.
Ook voor Vlaar?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:04 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat je niet allebei je centrale verdedigers kwijt wil is een ander verhaal. Maar 4 miljoen voor Alderweireld zou ik met beide handen aangrijpen.
Enoh heeft dat ook...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
Voor 4 miljoen gaat Ajax toch niet een international en basisspeler met 2 seizoenen CL ervaring verkopen![]()
Omdat Ajax door wil selecteren en niet aan een lang contract vast wil zitten?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:40 schreef Syntix het volgende:
Waarom bieden ze Alderweireld nu dan geen contractverlenging aan? Als hij nog maar een 2-jarig contract heeft moet hij eigenlijk volgend jaar verkocht worden, terwijl hij juist dan gaat floreren als Vertonghen weg is. Zelfde geldt voor Eriksen, biedt die gast een 5-jarig contract aan zodat je hem niet op zijn 22e hoeft te verkopen...
Ajax met Alderweireld in gesprek over contractverlengingquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:40 schreef Syntix het volgende:
Waarom bieden ze Alderweireld nu dan geen contractverlenging aan? Als hij nog maar een 2-jarig contract heeft moet hij eigenlijk volgend jaar verkocht worden, terwijl hij juist dan gaat floreren als Vertonghen weg is. Zelfde geldt voor Eriksen, biedt die gast een 5-jarig contract aan zodat je hem niet op zijn 22e hoeft te verkopen...
Hij gaat sowieso nog een jaar door en je wil niemand met 2 jaar contract verkopen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:59 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Omdat Ajax door wil selecteren en niet aan een lang contract vast wil zitten?
Ik heb gelukkig wat betere meegemaaktquote:Op maandag 18 juni 2012 21:02 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Watquote:De beste grasmat van Nederland ligt dit jaar in de Amsterdam ArenA. Dat is de uitkomst van de enquête van spelersvakbond VVCS. ArenA-directeur Henk Markerink is erg trots met de beoordeling. ,,Wij zijn zeer trots dat in de ArenA beste grasmat ligt van de Eredivisie 2011-2012. Alle inspanningen en investeringen van de afgelopen jaren maken dat het veld in topconditie is.’’
http://ajax.ms/fE73FI
quote:
Na al die jaren vol met ellende over die grasmatquote:
Mooi ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Na al die jaren vol met ellende over die grasmat
Ontslaan die gozerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:30 schreef over_hedge het volgende:
Die zin: voelt bijna als het winnen van de cl, is wel heel erg overdreven.
Net zo goed, dat nog niet, maar ik hoop en verwacht wel dat hij stappen maakt volgend seizoen, is ook natuurlijk afhankelijk wie naast hem komt te spelenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:10 schreef dimmak het volgende:
Alderweireld word gewoon net zo goed als Vertonghen! Volgend jaar word het jaar van Toby!
Lange gesprekken...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax met Alderweireld in gesprek over contractverlenging
NIEUWS DOOR: REDACTIE OP 14 MRT 2012
Ajax en Toby Alderweireld zijn in gesprek over verlenging van het contract van de verdediger. Zijn huidige contract loopt medio 2014 af. De Belg sprak eerder al de intentie uit nog zeker twee seizoenen bij Ajax te blijven. "Toby is een belangrijke speler voor ons en hij ontwikkelt zich goed," vertelt Frank de Boer in VI. "Vandaar dat we hem langer aan de club willen binden."
Ja, aan het begin van het seizoen is de grasmat altijd fantastisch. Zal voor de winterstop wel weer vervangen moeten wordenquote:
Wtf lul jij? De grasmat is het hele seizoen goed in de arena sinds 2 a 3 jaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:51 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja, aan het begin van het seizoen is de grasmat altijd fantastisch. Zal voor de winterstop wel weer vervangen moeten wordenVolgens mij is kunstgras de enige werkende langetermijn oplossing in dit stadion.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:51 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja, aan het begin van het seizoen is de grasmat altijd fantastisch. Zal voor de winterstop wel weer vervangen moeten wordenVolgens mij is kunstgras de enige werkende langetermijn oplossing in dit stadion.
details, detailsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik heb vlak na de competitie nog in dd ArenA gespeeld. Prima gras hoorhad alleen wel gesproeid mogen worden
Ik zal nooit wennen aan shirtprijzen...quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:33 schreef Mandéra het volgende:
Inschrijven voor het nieuwe thuistenue is begonnen! http://www.ajaxshop.nl/nl(...)ajax-thuistenue-1213
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal nooit wennen aan shirtprijzen...
Nee, bizar duur eigenlijk.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal nooit wennen aan shirtprijzen...
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wtf lul jij? De grasmat is het hele seizoen goed in de arena sinds 2 a 3 jaar.
Lekker happen jongensquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:04 schreef The_Groove het volgende:
[..]![]()
Gast het Arena gras is al een paar jaar gewoon goed.
Niets kunstgrasanti-voetbal
Ligt ook aan UPC en Ziggoquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:20 schreef Catch22- het volgende:
Kunnen ze alsnog geld binnenkrijgen van al die gierigaards die geen EDL nemen.
En dat was toen ook al duurquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:30 schreef The_Groove het volgende:
Ik weet nog dat een shirtje van Ajax 40 a 50 gulden kosten in de winkel...Dat is serieus maar 10 of 12 jaar geleden.
Ik vind op dit moment 40 euro nog duur voor een shirt.quote:
Is inderdaad te gek, maar je wordt er wel sponsor mee natuurlijkquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:21 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik vind op dit moment 40 euro nog duur voor een shirt.
Maarja zolang mensen rustig 50.000 shirtjes a 80 euro kopen zal het niet snel goedkoper worden...
Komt natuurlijk ook door de 3e sterquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:14 schreef Saind het volgende:
Is trouwens zeldzaam dat ze het shirt zo lang geheim weten te houden, meen me te herinneren dat ie vorig jaar rond mei al op internet stond
Hij staat in de bestelling hierquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:33 schreef Mandéra het volgende:
Prijzen zijn inderdaad aardig bezopen, maar jaaa.
quote:Wim Jonk spreekt de verwachting uit dat Newcastle United deze zomer een tweede bod uitbrengt op Vurnon Anita. De zaakwaarnemer van de Ajacied, Harry Lulofs, ziet dat ook gebeuren. En Newcastle mag terugkomen, want Anita staat open voor de Engelse club.
Tweede bod
Newcastle is zeer tevreden over zijn hoofdscout Graham Carr en beloonde hem recent met een contract voor maar liefst acht jaar. Carr strikte de afgelopen seizoenen enkele toppers voor The Magpies en heeft nu de 23-jarige Anita op de radar.
De verdedigende middenvelder wordt al enige tijd door Newcastle in de gaten gehouden, zegt Lulofs. Jonk vertelt deze week in Voetbal International dat Ajax rekent op een tweede bod van Newcastle, dat in eerste instantie 5 miljoen euro bood.
Ajax wil pas praten als een beduidend hoger bod wordt gedaan. "Anita hoeft niet weg bij ons. Integendeel, daarom onderhandelen wij ook niet. Tenzij Newcastle met een heel andere prijs komt," aldus Jonk namens het technisch hart. "Nu is het stil, maar Engelse clubs zijn altijd laat met transfers."
"Newcastle wil deze zomer drie spelers aantrekken en Vurnon is een van die drie," deelt Lulofs met Ajaxlife.nl. "Het eerste bod, dat ook op schrift staat, is een teken dat Newcastle serieuze interesse heeft en ook ik verwacht dat de club een tweede bod uitbrengt."
Rond de eerste berichten van de belangstelling van Newcastle was Anita op vakantie. Op dat vlak is meer nieuws. Lulofs: "Vurnon staat open voor Newcastle. Hij vindt het een mooie, grote club. Spelers die bij Newcastle goed presteren, kunnen de stap maken naar topclubs in de Premier League."
Naast Newcastle heeft ook Aston Villa interesse in Anita. Als Villa zich eveneens bij Ajax besluit te melden, moet Anita een keuze maken. Waar zijn keuze dan op valt, kan Lulofs niet zeggen. Die vraag ligt nu ook niet op tafel. Het contract van Anita loopt tot medio 2014.
Anita groeide de laatste twee seizoenen na de winterstop uit tot belangrijke schakel binnen het elftal van Ajax. Anita en zijn zaakwaarnemer hebben nog niet met Frank de Boer gesproken, maar dat is ook niet zo gek. De trainer geniet na een lang en druk seizoen even van zijn vakantie.
Inderdaad, dan spelen we volgend jaar weer met Theo op die positie.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ga flink balen als hij weggaat.
http://www.spreekverbod.nl/2012/02/ouasim-bouy-naar-mvv/quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:19 schreef Wessiej het volgende:
Bouy gaat waarschijnlijk naar Pescara, je weet wel, die club van ehh, en ook van,....
Topper in wording
Zou jammer zijn maar wel heel begrijpelijk, er is iets teveel met hem gezeuld en qua inkomsten gaat hij er natuurlijk goed op vooruit.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ga flink balen als hij weggaat.
Nieuw contract, bergkamp en jonk die ff babbelen, en hij blijftquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou jammer zijn maar wel heel begrijpelijk, er is iets teveel met hem gezeuld en qua inkomsten gaat hij er natuurlijk goed op vooruit.
We gaan het zienquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nieuw contract, bergkamp en jonk die ff babbelen, en hij blijft
Leuk man, een nep artikel uit Februari.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:24 schreef Adames het volgende:
[..]
http://www.spreekverbod.nl/2012/02/ouasim-bouy-naar-mvv/
Anita pas 23.quote:
Typerend dat het dus opnieuw lijkt te gebeurenquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:35 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Leuk man, een nep artikel uit Februari.
Maar pas een half seizoen een echte vaste waarde op één positie in plaats van een noodverband. Laat 'm nog maar twee jaar in de basis van Ajax spelen, dan kan hij na het WK 2014 naar een leuke club in 't buitenland om te cashen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Anita pas 23.![]()
Doordat hij (voor mijn gevoel) al zo lang bij de selectie zit, heb ik steeds het idee gehad dat die gast al 28/29 was...
Ik was hem eerlijk waar echt helemaal vergetenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:44 schreef ValHallen het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=167677
Ook al komt het van voetbalzone, zou mooi zijn als hij eindelijk weggaat.
Dan houdt hij het toch langer vol in Italie dan ik dacht.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:19 schreef Wessiej het volgende:
Bouy gaat waarschijnlijk naar Pescara, je weet wel, die club van ehh, en ook van,....
Topper in wording
Ik ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was hem eerlijk waar echt helemaal vergeten
[..]
Dan houdt hij het toch langer vol in Italie dan ik dacht.
En nooit meer als linksback maar als baasje op de positie van verdedigende middenvelder.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
anita moet nog zeker 5 seizoenen blijven
En hij kan van die heerlijke 1-2tjes opzettenquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:
al staan we achter, ik moet toch vaak lachen als ik die kleine hard met de bal zie lopen
Lekker.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:19 schreef Wessiej het volgende:
Topper in wording
Laat het een voorbeeld zijn voor vele.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:19 schreef Wessiej het volgende:
Topper in wording
Hij is lang misbruikt op de linksback-positie, maar qua voorop gaan in de strijd altijd al een voorbeeld geweest voor de rest. Ik zit veelvuldig te zeveren over Ajacieden tijdens een wedstrijd als ze luiwammend over het veld wandelen te kutten, maar bij Anita heb ik dat nooit hoeven doen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:
al staan we achter, ik moet toch vaak lachen als ik die kleine hard met de bal zie lopen
quote:Eriksen total loss
Ajaxspeler Christian Eriksen is ’total loss’ teruggekeerd van het EK in Polen en Oekraïne. De Deense international is oververmoeid en heeft een lange rustperiode nodig. Dat komt niet alleen door het EK, maar door de extreem lange periode van wedstrijden waarin de pas 20-jarige Eriksen heeft moeten doorspelen.
Ajax-trainer Frank de Boer heeft met de speler en zijn zaakwaarnemer Martin Schoots gisteren overleg gevoerd om de situatie te bespreken. Eriksen is onmiddellijk extra weken vakantie toegezegd. Hij hoeft zich pas over een maand weer in Amsterdam te melden. De Deen heeft ook een speciaal programma gekregen.
Schoots zegt dat ook bij de Deense bond aan de bel is getrokken. "Daar is de wens neergelegd om Christiaan bij de volgende vriendschappelijke interlands te ontzien. Hij is overbelast. Het is een wonder dat hij het afgelopen half jaar niet geblesseerd is geraakt”, aldus Schoots.
Overbelast
Eriksen heeft sinds zijn debuut bij Ajax iets meer dan twee jaar geleden 149 wedstrijden achter elkaar afgewerkt. Dit is bovendien de derde achtereenvolgende zomer waarin hij een groot toernooi heeft afgewerkt. In 2010 speelde hij het WK in Zuid-Afrika, vorig jaar het EK onder 21 jaar in Denemarken en nu kwam hij uit op het EK in Polen en Oekraïne. Bij Ajax heeft Eriksen – naast Kenneth Vermeer – als enige veldspeler afgelopen seizoen 33 competitieduels in de basis gestaan.
Wel jammer dat hij dat bij zijn club doet ipv bij zijn bondscoachquote:Op donderdag 21 juni 2012 07:47 schreef FireFox1 het volgende:
Was een keer te verwachten. Goed dat hij zelf aan de bel heeft getrokken!
Gelukkig voor ons speelt hij op de plek die het best is vertegenwoordigt in de selectie.quote:Op donderdag 21 juni 2012 07:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij dat bij zijn club doet ipv bij zijn bondscoach
Dat wel jaquote:Op donderdag 21 juni 2012 08:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gelukkig voor ons speelt hij op de plek die het best is vertegenwoordigt in de selectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |