rechtsbuiten = Narsingh?quote:Op maandag 18 juni 2012 10:58 schreef Catch22- het volgende:
hij had aanpassingsproblemen en blessures.. Ik zie het ook wel in hem. Ook wel als rechtsbuiten
Mijn god, alsjeblieft niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:36 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
mooi dat greg nu gemotiveerd is volgend seizoen iedereen te bewijzen dat hij het wel kan. Kan van Rhijn naar het centrum doogeschoven worden en dan staat het wel aardig met:
------------------------Sigthorsson----------------------
Boerrigter-------------------------------------Narsingh
-----------------Eriksen-------De Jong------------------
----------------------------Anita------------------------------
Boilesen- Alderweireld- van Rhijn- van der Wiel
--------------------------Vermeer--------------------------
Lul op. Dit staat garant voor heul veel goalsquote:Op maandag 18 juni 2012 19:46 schreef gniffie het volgende:
[..]
Mijn god, alsjeblieft niet.
Wat een drama voorhoede
....najaaaaquote:Op maandag 18 juni 2012 19:46 schreef gniffie het volgende:
[..]
Mijn god, alsjeblieft niet.
Wat een drama voorhoede
En veel balverlies en geen dominant voetbalquote:Op maandag 18 juni 2012 19:48 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Lul op. Dit staat garant voor heul veel goals
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:49 schreef gniffie het volgende:
[..]
En veel balverlies en geen dominant voetbal
3 spelers voorin zetten die niks kunnen in de kleine ruimte bij een team als Ajax. Dan spoor je nietquote:
Nou vertel hoe zou jij het opstellen?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:58 schreef gniffie het volgende:
[..]
3 spelers voorin zetten die niks kunnen in de kleine ruimte bij een team als Ajax. Dan spoor je niet
Aissati-De Jong-Sulejmani ?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou vertel hoe zou jij het opstellen?
Geen idee, maar technisch is Narsingh zo onder de maat dat die dat bijna nooit recht kan gaan trekken.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:06 schreef Smoofie het volgende:
En narsingh, was overmars goed in de kleine ruimte toen hij jong was..
Boerrigter zie je hele wedstrijden niet. Bij Sulejmani zie je tenminste nog dat die faaltquote:
Okequote:Op maandag 18 juni 2012 20:16 schreef gniffie het volgende:
[..]
Boerrigter zie je hele wedstrijden niet. Bij Sulejmani zie je tenminste nog dat die faalt
Komt denk ik door het EK, maar je bent gniffie natuurlijk. Seizoen is weer tijdje geleden, was je debiele mening even vergeten. Kan beuren.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:16 schreef gniffie het volgende:
[..]
Boerrigter zie je hele wedstrijden niet. Bij Sulejmani zie je tenminste nog dat die faalt
Is wel heel voorspelbaar zo he. We zullen wel zien wat de Boer voor ogen heeft.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Komt denk ik door het EK, maar je bent gniffie natuurlijk. Seizoen is weer tijdje geleden, was je debiele mening even vergeten. Kan beuren.
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Komt denk ik door het EK, maar je bent gniffie natuurlijk. Seizoen is weer tijdje geleden, was je debiele mening even vergeten. Kan beuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |