Eens Van Bommelquote:Op maandag 18 juni 2012 10:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
bronnetje ?
verder moet je Duitsers altijd op hun muil slaan ja
Greg moet voor een paar ton aangeboden worden bij RKC ofzo. Arrogant sukkeltje dat ie isquote:Op maandag 18 juni 2012 10:18 schreef Syntix het volgende:
[..]
Eens Van Bommel
Gregbegin jij maar even op de bank de komende tijd of je moet verkocht worden (als dat nog mogelijk is)
Dat is wel jammer ja, eerst hooghartig Roma afzeggen en nu waarschijnlijk nog niet naar VVV kunnen, ik vrees dat hij z'n contract uitdient en dan voor niets de deur uitloopt.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:20 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Greg moet voor een paar ton aangeboden worden bij RKC ofzo. Arrogant sukkeltje dat ie is
van Rhijn is geen LCV omdat hij geen linkerbeen heeft.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:30 schreef Catch22- het volgende:
gewoon 2 jaar bijtekenen. Van Rhijn kan centraal met Alderweireld.
Greg kan het wel, dat weten we allemaal, hij moet alleen even de spirit krijgen.
dit is wel oprecht jammer, die gaat toch nooit een kans krijgen komend seizoen? Ik zie het wel in hem zitten voor zover ik iets van hem gezien hebquote:Op maandag 18 juni 2012 10:02 schreef Tarado het volgende:
twitter:ajax1nl twitterde op maandag 18-06-2012 om 09:51:54Nieuw op Ajax1.nl: De Boer wil Serero niet verhuren - http://t.co/HrFpvxou #Ajax reageer retweet
Heb ik niet. Hoorde het op mijn werk. Eigenlijk niet gevraagd hoe ze daar bij komen.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
bronnetje ?
verder moet je Duitsers altijd op hun muil slaan ja
overgewicht ook, naar het schijntquote:Op maandag 18 juni 2012 10:58 schreef Catch22- het volgende:
hij had aanpassingsproblemen en blessures.. Ik zie het ook wel in hem. Ook wel als rechtsbuiten
Wie maakt even de voor de hand liggende grap nu, afrikanen en voedsel enzo?quote:Op maandag 18 juni 2012 11:09 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Zuid Afrikanen hebben dat wel heel snel
hopelijk wel jaquote:Op maandag 18 juni 2012 11:42 schreef Catch22- het volgende:
na het debacle van gisteren kan de situatie narsingh ook worden beklonken lijkt me?
quote:Op maandag 18 juni 2012 11:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Jammer dat dat Oranje kleurtje ook wel zo weg zal zijn, nu kan je tenminste nog makkelijk onderscheiden naar wie je wel en niet moet luisteren
quote:Op maandag 18 juni 2012 12:38 schreef stevenmac26 het volgende:
godverdomme we komen nooit meer van van der wiel af
Gratis weggeven dan maarquote:Op maandag 18 juni 2012 12:38 schreef stevenmac26 het volgende:
godverdomme we komen nooit meer van van der wiel af
gewoon 1miljoen bijbetalen wordt hetquote:
rechtsbuiten = Narsingh?quote:Op maandag 18 juni 2012 10:58 schreef Catch22- het volgende:
hij had aanpassingsproblemen en blessures.. Ik zie het ook wel in hem. Ook wel als rechtsbuiten
Mijn god, alsjeblieft niet.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:36 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
mooi dat greg nu gemotiveerd is volgend seizoen iedereen te bewijzen dat hij het wel kan. Kan van Rhijn naar het centrum doogeschoven worden en dan staat het wel aardig met:
------------------------Sigthorsson----------------------
Boerrigter-------------------------------------Narsingh
-----------------Eriksen-------De Jong------------------
----------------------------Anita------------------------------
Boilesen- Alderweireld- van Rhijn- van der Wiel
--------------------------Vermeer--------------------------
Lul op. Dit staat garant voor heul veel goalsquote:Op maandag 18 juni 2012 19:46 schreef gniffie het volgende:
[..]
Mijn god, alsjeblieft niet.
Wat een drama voorhoede
....najaaaaquote:Op maandag 18 juni 2012 19:46 schreef gniffie het volgende:
[..]
Mijn god, alsjeblieft niet.
Wat een drama voorhoede
En veel balverlies en geen dominant voetbalquote:Op maandag 18 juni 2012 19:48 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Lul op. Dit staat garant voor heul veel goals
quote:Op maandag 18 juni 2012 19:49 schreef gniffie het volgende:
[..]
En veel balverlies en geen dominant voetbal
3 spelers voorin zetten die niks kunnen in de kleine ruimte bij een team als Ajax. Dan spoor je nietquote:
Nou vertel hoe zou jij het opstellen?quote:Op maandag 18 juni 2012 19:58 schreef gniffie het volgende:
[..]
3 spelers voorin zetten die niks kunnen in de kleine ruimte bij een team als Ajax. Dan spoor je niet
Aissati-De Jong-Sulejmani ?quote:Op maandag 18 juni 2012 20:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou vertel hoe zou jij het opstellen?
Geen idee, maar technisch is Narsingh zo onder de maat dat die dat bijna nooit recht kan gaan trekken.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:06 schreef Smoofie het volgende:
En narsingh, was overmars goed in de kleine ruimte toen hij jong was..
Boerrigter zie je hele wedstrijden niet. Bij Sulejmani zie je tenminste nog dat die faaltquote:
Okequote:Op maandag 18 juni 2012 20:16 schreef gniffie het volgende:
[..]
Boerrigter zie je hele wedstrijden niet. Bij Sulejmani zie je tenminste nog dat die faalt
Komt denk ik door het EK, maar je bent gniffie natuurlijk. Seizoen is weer tijdje geleden, was je debiele mening even vergeten. Kan beuren.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:16 schreef gniffie het volgende:
[..]
Boerrigter zie je hele wedstrijden niet. Bij Sulejmani zie je tenminste nog dat die faalt
Is wel heel voorspelbaar zo he. We zullen wel zien wat de Boer voor ogen heeft.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Komt denk ik door het EK, maar je bent gniffie natuurlijk. Seizoen is weer tijdje geleden, was je debiele mening even vergeten. Kan beuren.
quote:Op maandag 18 juni 2012 20:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Komt denk ik door het EK, maar je bent gniffie natuurlijk. Seizoen is weer tijdje geleden, was je debiele mening even vergeten. Kan beuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |