hahaha egt grappig ik sou em ook op marktplaats zett ehhhehquote:Op zondag 17 juni 2012 21:27 schreef The_Groove het volgende:
twitter:Olfertjan twitterde op zondag 17-06-2012 om 21:09:15Te koop rechtback, leuk voor competitiewedstrijden, gaat graag naar hip hop concerten, wordt per dag minder waard reageer retweet
![]()
![]()
Wiel is wel met afstand de slechtste voetballer van het HELE EK. gelukkig hebben jullie Rhijn...quote:Op zondag 17 juni 2012 22:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hahaha egt grappig ik sou em ook op marktplaats zett ehhheh
Mwa vond Willems nog net iets dramatischer MAAR die is 18 dus die reken ik daar totaal niet op af.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wiel is wel met afstand de slechtste voetballer van het HELE EK. gelukkig hebben jullie Rhijn...
quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:15 schreef Tjacka het volgende:
Lieve God,
Ik hoop dat we Greg kunnen lossen.
Amen.
Ze vonden 14miljoen te weinigquote:
Net zoals 2010? Laatste keer dat hij écht goed was. Geef mij maar Ricardo.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:41 schreef Marsenal het volgende:
Mark my words, zodra Crack de Arena weer in loopt is zijn vorm terug.
inderdaad, het zag er echt weer eens een keer als vanouds uitquote:Op zondag 17 juni 2012 23:43 schreef Tyron het volgende:
vond greg in de beginfase wel oke, maar na die slechte pass zakte hij weer in
Dit is een goed punt. Ik denk sowieso dat veel van de schuld van dit EK toch wel op robben te schuiven is.quote:Op maandag 18 juni 2012 08:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hij speelde ook niet best, maar hij kreeg natuurlijk ook totaal geen ondersteuning van Robben of de middenvelders. Bij ons was het altijd 1 vs. 1 terwijl Robben altijd in de driedubbele dekking liep. Als van der Wiel er dan overheen komt, en hij krijgt de bal niet (en lijden we balverlies) dan hebben we ook geen Robben die dan ff overneemt. Knappe back die zich wel kan onderscheiden op doe manier tegen Ronaldo.
quote:Op maandag 18 juni 2012 08:09 schreef Bieks het volgende:
[..]
Dit is een goed punt. Ik denk sowieso dat veel van de schuld van dit EK toch wel op robben van marwijk te schuiven is.
Nee, eigenlijk niet.quote:
twitter:ajax1nl twitterde op maandag 18-06-2012 om 09:51:54Nieuw op Ajax1.nl: De Boer wil Serero niet verhuren - http://t.co/HrFpvxou #Ajax reageer retweet
bronnetje ?quote:Op maandag 18 juni 2012 09:52 schreef over_hedge het volgende:
Het gerucht gaat dat van der wiel met van bommel gevochten heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |