als vertonghen weg is, gaat alderweireld stappen maken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Gelukkig zit jij dan niet in onze staff. Want dat Groningen of AZ een speler voor 4 miljoen verkoopt oke, maar ons scheelt het niet. En Alderweireld heeft genoeg potentie, het is lastig op te vallen naast iemand als Vertonghen.
Jep en hij blijft ook gewoon een Belgisch international.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:15 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
als vertonghen weg is, gaat alderweireld stappen maken.
Ook voor Vlaar?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:04 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat je niet allebei je centrale verdedigers kwijt wil is een ander verhaal. Maar 4 miljoen voor Alderweireld zou ik met beide handen aangrijpen.
Enoh heeft dat ook...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
Voor 4 miljoen gaat Ajax toch niet een international en basisspeler met 2 seizoenen CL ervaring verkopen![]()
Omdat Ajax door wil selecteren en niet aan een lang contract vast wil zitten?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:40 schreef Syntix het volgende:
Waarom bieden ze Alderweireld nu dan geen contractverlenging aan? Als hij nog maar een 2-jarig contract heeft moet hij eigenlijk volgend jaar verkocht worden, terwijl hij juist dan gaat floreren als Vertonghen weg is. Zelfde geldt voor Eriksen, biedt die gast een 5-jarig contract aan zodat je hem niet op zijn 22e hoeft te verkopen...
Ajax met Alderweireld in gesprek over contractverlengingquote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:40 schreef Syntix het volgende:
Waarom bieden ze Alderweireld nu dan geen contractverlenging aan? Als hij nog maar een 2-jarig contract heeft moet hij eigenlijk volgend jaar verkocht worden, terwijl hij juist dan gaat floreren als Vertonghen weg is. Zelfde geldt voor Eriksen, biedt die gast een 5-jarig contract aan zodat je hem niet op zijn 22e hoeft te verkopen...
Hij gaat sowieso nog een jaar door en je wil niemand met 2 jaar contract verkopen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:59 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Omdat Ajax door wil selecteren en niet aan een lang contract vast wil zitten?
Ik heb gelukkig wat betere meegemaaktquote:Op maandag 18 juni 2012 21:02 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Deze wedstrijdbeste wedstrijd ooit meegemaakt
Watquote:De beste grasmat van Nederland ligt dit jaar in de Amsterdam ArenA. Dat is de uitkomst van de enquête van spelersvakbond VVCS. ArenA-directeur Henk Markerink is erg trots met de beoordeling. ,,Wij zijn zeer trots dat in de ArenA beste grasmat ligt van de Eredivisie 2011-2012. Alle inspanningen en investeringen van de afgelopen jaren maken dat het veld in topconditie is.’’
http://ajax.ms/fE73FI
quote:
Na al die jaren vol met ellende over die grasmatquote:
Mooi ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Na al die jaren vol met ellende over die grasmat
Ontslaan die gozerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:30 schreef over_hedge het volgende:
Die zin: voelt bijna als het winnen van de cl, is wel heel erg overdreven.
Net zo goed, dat nog niet, maar ik hoop en verwacht wel dat hij stappen maakt volgend seizoen, is ook natuurlijk afhankelijk wie naast hem komt te spelenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:10 schreef dimmak het volgende:
Alderweireld word gewoon net zo goed als Vertonghen! Volgend jaar word het jaar van Toby!
Lange gesprekken...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax met Alderweireld in gesprek over contractverlenging
NIEUWS DOOR: REDACTIE OP 14 MRT 2012
Ajax en Toby Alderweireld zijn in gesprek over verlenging van het contract van de verdediger. Zijn huidige contract loopt medio 2014 af. De Belg sprak eerder al de intentie uit nog zeker twee seizoenen bij Ajax te blijven. "Toby is een belangrijke speler voor ons en hij ontwikkelt zich goed," vertelt Frank de Boer in VI. "Vandaar dat we hem langer aan de club willen binden."
Ja, aan het begin van het seizoen is de grasmat altijd fantastisch. Zal voor de winterstop wel weer vervangen moeten wordenquote:
Wtf lul jij? De grasmat is het hele seizoen goed in de arena sinds 2 a 3 jaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:51 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja, aan het begin van het seizoen is de grasmat altijd fantastisch. Zal voor de winterstop wel weer vervangen moeten wordenVolgens mij is kunstgras de enige werkende langetermijn oplossing in dit stadion.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:51 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja, aan het begin van het seizoen is de grasmat altijd fantastisch. Zal voor de winterstop wel weer vervangen moeten wordenVolgens mij is kunstgras de enige werkende langetermijn oplossing in dit stadion.
details, detailsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:34 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik heb vlak na de competitie nog in dd ArenA gespeeld. Prima gras hoorhad alleen wel gesproeid mogen worden
Ik zal nooit wennen aan shirtprijzen...quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:33 schreef Mandéra het volgende:
Inschrijven voor het nieuwe thuistenue is begonnen! http://www.ajaxshop.nl/nl(...)ajax-thuistenue-1213
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal nooit wennen aan shirtprijzen...
Nee, bizar duur eigenlijk.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal nooit wennen aan shirtprijzen...
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wtf lul jij? De grasmat is het hele seizoen goed in de arena sinds 2 a 3 jaar.
Lekker happen jongensquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:04 schreef The_Groove het volgende:
[..]![]()
Gast het Arena gras is al een paar jaar gewoon goed.
Niets kunstgrasanti-voetbal
Ligt ook aan UPC en Ziggoquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:20 schreef Catch22- het volgende:
Kunnen ze alsnog geld binnenkrijgen van al die gierigaards die geen EDL nemen.
En dat was toen ook al duurquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:30 schreef The_Groove het volgende:
Ik weet nog dat een shirtje van Ajax 40 a 50 gulden kosten in de winkel...Dat is serieus maar 10 of 12 jaar geleden.
Ik vind op dit moment 40 euro nog duur voor een shirt.quote:
Is inderdaad te gek, maar je wordt er wel sponsor mee natuurlijkquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:21 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik vind op dit moment 40 euro nog duur voor een shirt.
Maarja zolang mensen rustig 50.000 shirtjes a 80 euro kopen zal het niet snel goedkoper worden...
Komt natuurlijk ook door de 3e sterquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:14 schreef Saind het volgende:
Is trouwens zeldzaam dat ze het shirt zo lang geheim weten te houden, meen me te herinneren dat ie vorig jaar rond mei al op internet stond
Hij staat in de bestelling hierquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:33 schreef Mandéra het volgende:
Prijzen zijn inderdaad aardig bezopen, maar jaaa.
quote:Wim Jonk spreekt de verwachting uit dat Newcastle United deze zomer een tweede bod uitbrengt op Vurnon Anita. De zaakwaarnemer van de Ajacied, Harry Lulofs, ziet dat ook gebeuren. En Newcastle mag terugkomen, want Anita staat open voor de Engelse club.
Tweede bod
Newcastle is zeer tevreden over zijn hoofdscout Graham Carr en beloonde hem recent met een contract voor maar liefst acht jaar. Carr strikte de afgelopen seizoenen enkele toppers voor The Magpies en heeft nu de 23-jarige Anita op de radar.
De verdedigende middenvelder wordt al enige tijd door Newcastle in de gaten gehouden, zegt Lulofs. Jonk vertelt deze week in Voetbal International dat Ajax rekent op een tweede bod van Newcastle, dat in eerste instantie 5 miljoen euro bood.
Ajax wil pas praten als een beduidend hoger bod wordt gedaan. "Anita hoeft niet weg bij ons. Integendeel, daarom onderhandelen wij ook niet. Tenzij Newcastle met een heel andere prijs komt," aldus Jonk namens het technisch hart. "Nu is het stil, maar Engelse clubs zijn altijd laat met transfers."
"Newcastle wil deze zomer drie spelers aantrekken en Vurnon is een van die drie," deelt Lulofs met Ajaxlife.nl. "Het eerste bod, dat ook op schrift staat, is een teken dat Newcastle serieuze interesse heeft en ook ik verwacht dat de club een tweede bod uitbrengt."
Rond de eerste berichten van de belangstelling van Newcastle was Anita op vakantie. Op dat vlak is meer nieuws. Lulofs: "Vurnon staat open voor Newcastle. Hij vindt het een mooie, grote club. Spelers die bij Newcastle goed presteren, kunnen de stap maken naar topclubs in de Premier League."
Naast Newcastle heeft ook Aston Villa interesse in Anita. Als Villa zich eveneens bij Ajax besluit te melden, moet Anita een keuze maken. Waar zijn keuze dan op valt, kan Lulofs niet zeggen. Die vraag ligt nu ook niet op tafel. Het contract van Anita loopt tot medio 2014.
Anita groeide de laatste twee seizoenen na de winterstop uit tot belangrijke schakel binnen het elftal van Ajax. Anita en zijn zaakwaarnemer hebben nog niet met Frank de Boer gesproken, maar dat is ook niet zo gek. De trainer geniet na een lang en druk seizoen even van zijn vakantie.
Inderdaad, dan spelen we volgend jaar weer met Theo op die positie.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ga flink balen als hij weggaat.
http://www.spreekverbod.nl/2012/02/ouasim-bouy-naar-mvv/quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:19 schreef Wessiej het volgende:
Bouy gaat waarschijnlijk naar Pescara, je weet wel, die club van ehh, en ook van,....
Topper in wording
Zou jammer zijn maar wel heel begrijpelijk, er is iets teveel met hem gezeuld en qua inkomsten gaat hij er natuurlijk goed op vooruit.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ga flink balen als hij weggaat.
Nieuw contract, bergkamp en jonk die ff babbelen, en hij blijftquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou jammer zijn maar wel heel begrijpelijk, er is iets teveel met hem gezeuld en qua inkomsten gaat hij er natuurlijk goed op vooruit.
We gaan het zienquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nieuw contract, bergkamp en jonk die ff babbelen, en hij blijft
Leuk man, een nep artikel uit Februari.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:24 schreef Adames het volgende:
[..]
http://www.spreekverbod.nl/2012/02/ouasim-bouy-naar-mvv/
Anita pas 23.quote:
Typerend dat het dus opnieuw lijkt te gebeurenquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:35 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Leuk man, een nep artikel uit Februari.
Maar pas een half seizoen een echte vaste waarde op één positie in plaats van een noodverband. Laat 'm nog maar twee jaar in de basis van Ajax spelen, dan kan hij na het WK 2014 naar een leuke club in 't buitenland om te cashen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Anita pas 23.![]()
Doordat hij (voor mijn gevoel) al zo lang bij de selectie zit, heb ik steeds het idee gehad dat die gast al 28/29 was...
Ik was hem eerlijk waar echt helemaal vergetenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:44 schreef ValHallen het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=167677
Ook al komt het van voetbalzone, zou mooi zijn als hij eindelijk weggaat.
Dan houdt hij het toch langer vol in Italie dan ik dacht.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:19 schreef Wessiej het volgende:
Bouy gaat waarschijnlijk naar Pescara, je weet wel, die club van ehh, en ook van,....
Topper in wording
Ik ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was hem eerlijk waar echt helemaal vergeten
[..]
Dan houdt hij het toch langer vol in Italie dan ik dacht.
En nooit meer als linksback maar als baasje op de positie van verdedigende middenvelder.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
anita moet nog zeker 5 seizoenen blijven
En hij kan van die heerlijke 1-2tjes opzettenquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:
al staan we achter, ik moet toch vaak lachen als ik die kleine hard met de bal zie lopen
Lekker.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:19 schreef Wessiej het volgende:
Topper in wording
Laat het een voorbeeld zijn voor vele.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:19 schreef Wessiej het volgende:
Topper in wording
Hij is lang misbruikt op de linksback-positie, maar qua voorop gaan in de strijd altijd al een voorbeeld geweest voor de rest. Ik zit veelvuldig te zeveren over Ajacieden tijdens een wedstrijd als ze luiwammend over het veld wandelen te kutten, maar bij Anita heb ik dat nooit hoeven doen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:
al staan we achter, ik moet toch vaak lachen als ik die kleine hard met de bal zie lopen
quote:Eriksen total loss
Ajaxspeler Christian Eriksen is ’total loss’ teruggekeerd van het EK in Polen en Oekraïne. De Deense international is oververmoeid en heeft een lange rustperiode nodig. Dat komt niet alleen door het EK, maar door de extreem lange periode van wedstrijden waarin de pas 20-jarige Eriksen heeft moeten doorspelen.
Ajax-trainer Frank de Boer heeft met de speler en zijn zaakwaarnemer Martin Schoots gisteren overleg gevoerd om de situatie te bespreken. Eriksen is onmiddellijk extra weken vakantie toegezegd. Hij hoeft zich pas over een maand weer in Amsterdam te melden. De Deen heeft ook een speciaal programma gekregen.
Schoots zegt dat ook bij de Deense bond aan de bel is getrokken. "Daar is de wens neergelegd om Christiaan bij de volgende vriendschappelijke interlands te ontzien. Hij is overbelast. Het is een wonder dat hij het afgelopen half jaar niet geblesseerd is geraakt”, aldus Schoots.
Overbelast
Eriksen heeft sinds zijn debuut bij Ajax iets meer dan twee jaar geleden 149 wedstrijden achter elkaar afgewerkt. Dit is bovendien de derde achtereenvolgende zomer waarin hij een groot toernooi heeft afgewerkt. In 2010 speelde hij het WK in Zuid-Afrika, vorig jaar het EK onder 21 jaar in Denemarken en nu kwam hij uit op het EK in Polen en Oekraïne. Bij Ajax heeft Eriksen – naast Kenneth Vermeer – als enige veldspeler afgelopen seizoen 33 competitieduels in de basis gestaan.
Wel jammer dat hij dat bij zijn club doet ipv bij zijn bondscoachquote:Op donderdag 21 juni 2012 07:47 schreef FireFox1 het volgende:
Was een keer te verwachten. Goed dat hij zelf aan de bel heeft getrokken!
Gelukkig voor ons speelt hij op de plek die het best is vertegenwoordigt in de selectie.quote:Op donderdag 21 juni 2012 07:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij dat bij zijn club doet ipv bij zijn bondscoach
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |