Het was ook geen vraag, ik dacht dat hier op Fok! algemeen werd aangenomen dat Anita van de herenliefde is dus dat hij daar nu even lekker te keer kan gaan (in een willekeurige gaybar)quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:15 schreef Marsenal het volgende:
Ik weet niet zo goed waarom ik willekeurig zei eigenlijk, maar volgens mij was het geen gaybar. Wat een opmerkelijke vraag.
Dus hij kan blijkbaar wel scoren.quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:26 schreef Marsenal het volgende:
Ah, kut is dat he, als iemand het niet snapt. Fok it, heb ook hoofdpijn van het bier.
Zijn zwangere vriendin zat aan de andere kant van de bank, dus voorlopig heeft hij het voordeel van de twijfel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
ja, klopt. Ajax kreeg de zuidzijde.quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:38 schreef Saind het volgende:
Zijn de kaartjes voor de Johan Cruijff schaal al in de verkoop? Las dat je ze alleen bij de Primera kunt halen?
En terechtquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:46 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ja, klopt. Ajax kreeg de zuidzijde.
Jah, Ajax (Onze club) was ooit trending op Twitter en toen gingen allerlei Amerikanen tweeten wat er aan de hand was met hun stadquote:
quote:Het is al een tijdje wachten op witte rook vanuit Londen. Jan Vertonghen wil graag naar Tottenham Hotspur, en coach Harry Redknapp wilde de Ajacied graag hebben. Het leek dus appeltje-eitje. Maar nu heeft de leiding van de Spurs Redknapp de deur gewezen. Wat dat betekent voor de mogelijke transfer van Vertonghen, is niet duidelijk. Eerst zullen de Spurs waarschijnlijk op zoek gaan naar een nieuwe trainer. Wordt dus nog vervolgd.
Vond het gister anders beter dan tegen Denenmarken, hij dekte soms goed door maar dan verneukt iemand anders de bal en kan hij er weer achteraan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:15 schreef Tjacka het volgende:
Lieve God,
Ik hoop dat we Greg kunnen lossen.
Amen.
en Redknapp zegt dat dat niet zo is.quote:
Hoe duidelijk wil je het hebben?quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
en Redknapp zegt dat dat niet zo is.
twitter:SpursOfficial twitterde op donderdag 14-06-2012 om 04:49:32The Club can today announce that Harry Redknapp will be leaving his post as manager. Full statement here - http://t.co/Y0vkqI4g reageer retweet
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=167302quote:De aandeelhouders van Ajax hebben donderdagmiddag tijdens een vergadering de nieuwe Raad van Commissarissen benoemd. Voorzitter Hans Wijers wil de club, samen met de andere commissarissen Leo van Wijk en Theo van Duivenbode, terugbrengen naar de Europese top. Dat verklaarde hij tijdens de vergadering.
“We spelen al zestien jaar geen rol meer in Europa en dat kan niet”, zei Wijers. De voormalig minister van Economische Zaken liet tevens weten dat hij en zijn collega’s er zorg voor zullen dragen dat de jeugdopleiding de komende jaren een zeer prominente rol blijft spelen binnen het beleid van de club. Daarmee blijft het belangrijkste gedeelte van de plannen van Johan Cruijff gehandhaafd.
“Incidenteel kan het zo zijn dat er aankopen plaatsvinden”, voegde Wijers daar wel aan toe. “Als Jan Vertonghen vertrekt, kán het zo zijn dat we geen vervanger rond hebben lopen en dus gaan we de transfermarkt op. Maar voor de rest is De Toekomst ónze toekomst.” Het trio volgt de vijf oude commissarissen Edgar Davids, Marjan Olfers, Cruijff, Steven ten Have en Paul Römer op. De rechter bepaalde eerder dit jaar dat zij moesten vertrekken.
Tegen Denemarken had hij het ook moeilijk omdat hij constant 2 man moest dekkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vond het gister anders beter dan tegen Denenmarken, hij dekte soms goed door maar dan verneukt iemand anders de bal en kan hij er weer achteraan.
Die heb ik allang opgegeven, talent genoeg, geen echt drive aanwezig. Jonko's klappen en chimeids palen is ook leuker, ik snap het wel.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:36 schreef The_Groove het volgende:
Greg 'passje terug of opzij' van der Wiel...
Twee hele matige wedstrijden van hem en als hij dan een voorzet geeft is het heel onnauwkeurig en dus hoog over of naast!
Ajax had hem al veel eerder moeten verkopen, nu brengt hij niks meer opquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heb ik allang opgegeven, talent genoeg, geen echt drive aanwezig. Jonko's klappen en chimeids palen is ook leuker, ik snap het wel.
Bayern heeft hem niet voor niets niet meer gehaald na het WK.. ik denk dat Ajax maar wat graag wou...quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ajax had hem al veel eerder moeten verkopen, nu brengt hij niks meer op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |