Plaatje is niet van mijquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:40 schreef Catch22- het volgende:
blackberry met GPRS
donkergekleurde, alsjeblieft
twitter:Jan_Vertonghen twitterde op zondag 10-06-2012 om 20:34:13“@Aidan040: @Jan_Vertonghen viesze kk jood kk ajax kk jood jouw kk moeder kk homo!” Betekent 'kk' dan 'kapitein kampioen?' #31 reageer retweet
Zo is ie toch ook goed?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:08 schreef wieisboos het volgende:
Zet 'm dan zo in de OPtwitter:Jan_Vertonghen twitterde op zondag 10-06-2012 om 20:34:13“@Aidan040: @Jan_Vertonghen viesze kk jood kk ajax kk jood jouw kk moeder kk homo!” Betekent 'kk' dan 'kapitein kampioen?' #31 reageer retweet
heeft frankie er wel van geleerd, vorig jaar kwam hij er te laat achter zei die en maakte hij zich er niet drk omquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens, Er is bezwaar aangetekend bij de KNVB om de hoeveelheid 12:30 wedstrijden:
''AJA-UTR, FEY-AJA, ROD - AJA, ADO-AJA''.
Zal toch wel niets uithalen..
1 2 3 4 | De 21-jarige Narsingh, die geboren is in Amsterdam en tot zijn vijftiende in de jeugdopleiding van Ajax speelde, staat nog één seizoen onder contract in Friesland. “ De aanbieding is goed en ik heb een goed gesprek met hem gehad”, vervolgt De Boer in het weekblad. “Hij wil graag komen en zo'n stap zou ook het beste voor hem zijn. Na het EK zal er duidelijkheid komen.” |
ja hoe kan die er nou instaan he alsof poejol nie beter is of pepequote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:50 schreef Marsenal het volgende:
Verdraaid, die Vertonghen, speelt die niet voor Ajax?
In 4? groepswedstrijden van de 6 de 0 gehouden en vrijwel geen fout gemaakt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ja hoe kan die er nou instaan he alsof poejol nie beter is of pepe
Dit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:40 schreef Catch22- het volgende:
blackberry met GPRS
donkergekleurde, alsjeblieft
zeiden eind juni tegen mij volgens mij.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:50 schreef Tjacka het volgende:
Van mij mogen ze die kut uitkaart wel eens opsturen.
Oh tegen mij begin juni.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:54 schreef Wessiej het volgende:
[..]
zeiden eind juni tegen mij volgens mij.
Ehh nee?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ja hoe kan die er nou instaan he alsof poejol nie beter is of pepe
Alsof BvM dan Van Rhijn had geselecteerdquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:15 schreef Syntix het volgende:
Om maar weer even terug te komen op de Van der Wiel/Van Rhijn discussie. Waarom (op het ophogen van de transferwaarde na) kreeg Van der Wiel meteen zijn plek op RB weer terug nadat hij fit was bevonden? Het is niet zo dat hij het beter deed dan voor zijn blessure en Van Rhijn was wel evident beter. Nu zit je bij Oranje met een flut RB, terwijl Van Rhijn gewoon beschikbaar is
Geef hem eens ongelijkquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:43 schreef Marsenal het volgende:
Zit ik in een willekeurige strandtent op Curacao die wedstrijd te kijken, zit opeens Vurnon Anita naast me.Hij was niet van plan te vertellen wat hij aankomend seizoen van plan was.
Door alle social media houden die gasten hun mond welquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:52 schreef Marsenal het volgende:
Kan ik ook niet inderdaad, maar hoopte toch een scoopje te scoren hier.
altijd na 70 min gewisseld worden. Stel je eens voor over een paar jaar als die nog trager en dikker is gewordenquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:29 schreef Catch22- het volgende:
Het team botert onderling niet en niemand vecht. vd vaart heeft een prima seizoen gespeeld
Die kan het al een tijdje niet meer belopen, is nog goed om als een 9 1/2- 10 rond de spits te spelen maar dan houdt het ook op, actieradius van 20meterquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
altijd na 70 min gewisseld worden. Stel je eens voor over een paar jaar als die nog trager en dikker is geworden
quote:
quote:The Ajax Rock are a box lacrosse team that, as of 2009, have been promoted to the Senior "A" Major Series Lacrosse league.[3] They play during the Summer months out of the Ajax Community Centre.
The town is the home of two minor leagues, the Ajax Spartans Minor Baseball Association and the Ajax Knights Minor Hockey Association.
There is also a largely growing rugby club that has been established for almost 61 years now called the Ajax Wanderers Rugby Football Club on Harwood just north of Taunton Rd.
Ajax is home to several clubs: Ajax FC, Ajax United and Ajax Azzurri. The Ajax ringette association is popular. Ajax has a football team, the Ajax-Pickering Dolphins.
Ajax Cricket Club is located in the community.
Ajax is the home of the Ajax Skating Club and the Ajax Ice Waves, a synchronized skating team. Also, Ajax will be the host of rifle and pistol shooting for the Toronto 2015 Pan American Games. It will be held at the Ajax Community Centre and will have accommodations for roughly 1500 people.
Je zegt maar willekeurig omdat je niet wilde vertellen dat je eigenlijk in een gaybar zat?quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:43 schreef Marsenal het volgende:
Zit ik in een willekeurige strandtent op Curacao die wedstrijd te kijken, zit opeens Vurnon Anita naast me.Hij was niet van plan te vertellen wat hij aankomend seizoen van plan was.
Het was ook geen vraag, ik dacht dat hier op Fok! algemeen werd aangenomen dat Anita van de herenliefde is dus dat hij daar nu even lekker te keer kan gaan (in een willekeurige gaybar)quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:15 schreef Marsenal het volgende:
Ik weet niet zo goed waarom ik willekeurig zei eigenlijk, maar volgens mij was het geen gaybar. Wat een opmerkelijke vraag.
Dus hij kan blijkbaar wel scoren.quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:26 schreef Marsenal het volgende:
Ah, kut is dat he, als iemand het niet snapt. Fok it, heb ook hoofdpijn van het bier.
Zijn zwangere vriendin zat aan de andere kant van de bank, dus voorlopig heeft hij het voordeel van de twijfel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
ja, klopt. Ajax kreeg de zuidzijde.quote:Op donderdag 14 juni 2012 08:38 schreef Saind het volgende:
Zijn de kaartjes voor de Johan Cruijff schaal al in de verkoop? Las dat je ze alleen bij de Primera kunt halen?
En terechtquote:Op donderdag 14 juni 2012 08:46 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ja, klopt. Ajax kreeg de zuidzijde.
Jah, Ajax (Onze club) was ooit trending op Twitter en toen gingen allerlei Amerikanen tweeten wat er aan de hand was met hun stadquote:
quote:Het is al een tijdje wachten op witte rook vanuit Londen. Jan Vertonghen wil graag naar Tottenham Hotspur, en coach Harry Redknapp wilde de Ajacied graag hebben. Het leek dus appeltje-eitje. Maar nu heeft de leiding van de Spurs Redknapp de deur gewezen. Wat dat betekent voor de mogelijke transfer van Vertonghen, is niet duidelijk. Eerst zullen de Spurs waarschijnlijk op zoek gaan naar een nieuwe trainer. Wordt dus nog vervolgd.
Vond het gister anders beter dan tegen Denenmarken, hij dekte soms goed door maar dan verneukt iemand anders de bal en kan hij er weer achteraan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:15 schreef Tjacka het volgende:
Lieve God,
Ik hoop dat we Greg kunnen lossen.
Amen.
en Redknapp zegt dat dat niet zo is.quote:
Hoe duidelijk wil je het hebben?quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
en Redknapp zegt dat dat niet zo is.
twitter:SpursOfficial twitterde op donderdag 14-06-2012 om 04:49:32The Club can today announce that Harry Redknapp will be leaving his post as manager. Full statement here - http://t.co/Y0vkqI4g reageer retweet
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=167302quote:De aandeelhouders van Ajax hebben donderdagmiddag tijdens een vergadering de nieuwe Raad van Commissarissen benoemd. Voorzitter Hans Wijers wil de club, samen met de andere commissarissen Leo van Wijk en Theo van Duivenbode, terugbrengen naar de Europese top. Dat verklaarde hij tijdens de vergadering.
“We spelen al zestien jaar geen rol meer in Europa en dat kan niet”, zei Wijers. De voormalig minister van Economische Zaken liet tevens weten dat hij en zijn collega’s er zorg voor zullen dragen dat de jeugdopleiding de komende jaren een zeer prominente rol blijft spelen binnen het beleid van de club. Daarmee blijft het belangrijkste gedeelte van de plannen van Johan Cruijff gehandhaafd.
“Incidenteel kan het zo zijn dat er aankopen plaatsvinden”, voegde Wijers daar wel aan toe. “Als Jan Vertonghen vertrekt, kán het zo zijn dat we geen vervanger rond hebben lopen en dus gaan we de transfermarkt op. Maar voor de rest is De Toekomst ónze toekomst.” Het trio volgt de vijf oude commissarissen Edgar Davids, Marjan Olfers, Cruijff, Steven ten Have en Paul Römer op. De rechter bepaalde eerder dit jaar dat zij moesten vertrekken.
Tegen Denemarken had hij het ook moeilijk omdat hij constant 2 man moest dekkenquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vond het gister anders beter dan tegen Denenmarken, hij dekte soms goed door maar dan verneukt iemand anders de bal en kan hij er weer achteraan.
Die heb ik allang opgegeven, talent genoeg, geen echt drive aanwezig. Jonko's klappen en chimeids palen is ook leuker, ik snap het wel.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:36 schreef The_Groove het volgende:
Greg 'passje terug of opzij' van der Wiel...
Twee hele matige wedstrijden van hem en als hij dan een voorzet geeft is het heel onnauwkeurig en dus hoog over of naast!
Ajax had hem al veel eerder moeten verkopen, nu brengt hij niks meer opquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heb ik allang opgegeven, talent genoeg, geen echt drive aanwezig. Jonko's klappen en chimeids palen is ook leuker, ik snap het wel.
Bayern heeft hem niet voor niets niet meer gehaald na het WK.. ik denk dat Ajax maar wat graag wou...quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ajax had hem al veel eerder moeten verkopen, nu brengt hij niks meer op
WK was hij toch prima?quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bayern heeft hem niet voor niets niet meer gehaald na het WK.. ik denk dat Ajax maar wat graag wou...
De Spurs staat met stip op 1, maar als ze nu dan toch de manager er uit knikketen, ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren..quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
Waar gaat Jan eigenlijk heen volgend seizoen?
en dat moet Lahm dan elke week doen . en die speelt wel goedquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:09 schreef Tyron het volgende:
Het is ook kut om achter Robben te spelen hoor. Robben wilt zelf altijd opkomen dan naar binnen gaan, dan komt van der Wiel snel op, krijgt de bal vervolgens niet, Robben loopt tegen een verdediger aan en verspeelt de bal en dan moet Gregory kei hard terug rennen om te verdedigen.
Heeft ook een betere verdediging waar hij op kan vertrouwen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
en dat moet Lahm dan elke week doen . en die speelt wel goed
tja is ook geen zak hooi hequote:Op donderdag 14 juni 2012 18:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heeft ook een betere verdediging waar hij op kan vertrouwen.
maar dan heb je een middenveld dat die plek op vultquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
en dat moet Lahm dan elke week doen . en die speelt wel goed
Volgens mij ligt Ajax in Canadaquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:54 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Jah, Ajax (Onze club) was ooit trending op Twitter en toen gingen allerlei Amerikanen tweeten wat er aan de hand was met hun stad
rightquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Volgens mij ligt Canada in Amerika
Ik zal jou is een Europeaan noemenquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:06 schreef Marsenal het volgende:
Ah, deze discussie heb ik ook wel eens eerder gevoerd. Maar als je op de kaart kijkt ligt Canada toch echt in Amerika.
Ho ho, wacht even.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:53 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik zal jou is een Europeaan noemen
Kijk als je nou Noord-Amerikaan zou zeggen ala
Narsingh wil (heel graag).quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:43 schreef Kabolter het volgende:
Snap niet dat Frank de Boer zo zeker is van de komst van Narsingh. Lijkt bijna de schijn te hebben dat hij weet dat Ajax toch die 5 miljoen wel op tafel legt.
Hansma heeft in de krant van vandaag nog aangegeven dat het erg rustig rond de 2 spelers van Heerenveen is. Die 5 miljoen krijgen ze vast wel, en voor dat bedrag moest hij ook echt weggaan. Dat heeft Heerenveen al meer dan eens aangegeven.
Heerenveen heeft al eens eerder aangegeven om dan het aankomende seizoen nog gebruik te willen maken van Narsingh. Dat zou ook een half jaar kunnen zijn, zodat de nieuwe spelers rustig gebracht kunnen worden. En niet meteen op elke plek nieuwe spelers staan.
Blijft nog even rustig, straks als het seizoen begint gaat het helemaal los. Cruijff laat alleen bommetjes vallen als hij steun van de supporters kan krijgen en de volle aandacht van de Telegraaf propaganda heeft (dus niet tijdens EK in ieder geval).quote:Op vrijdag 15 juni 2012 07:51 schreef Bananenman het volgende:
Begint dat RvC-gezeik nou weer helemaal opnieuw?
Deze RVC zit er echt wel na overleg en met toestemming van Cruijff dus ik begrijp die AFCA niet zo, klapjosties is inderdaad wel de juiste benamingquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Blijft nog even rustig, straks als het seizoen begint gaat het helemaal los. Cruijff laat alleen bommetjes vallen als hij steun van de supporters kan krijgen en de volle aandacht van de Telegraaf propaganda heeft (dus niet tijdens EK in ieder geval).
Snap echt niet dat het allemaal zo vreselijk lang duurt.
Wijers geeft trouwens ook aan dat men op zoek is naar een technisch manager, een verbindingspersoon tussen het technisch hart en de directie die verantwoordelijk is voor het transferbeleid.
Was er vorig jaar en het jaar ervoor, bijna leeg stadion, niet leuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |