quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:00 schreef Phaidra het volgende:
Adesse, 40 weken!! Ik hoop dat de beeb nog even blijft zitten tot je man weer fitter is.
Ik ben ook benieuwd hoe het met Lunta is!Spannend dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh my, 30 uurquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:58 schreef Ladylike het volgende:
Oeh spannend hoor!!![]()
zo heb ik bij de eerste ruim 30 uur weggepuft![]()
Heeft uiteindelijk 38 uur geduurd.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:00 schreef KatyM het volgende:
[..]
Oh my, 30 uur!
Succes phaidra!hopelijk zet het door
Ik hoop het ook voor je en ik hou mezelf even voor dat je echt een uitzondering bent hoor, ik moet nogquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heeft uiteindelijk 38 uur geduurd.
weeen kwamen niet regelmatig genoeg
de ene na 30 seconden, de andere weer na minuut, dan weer eentje 10 seconden later enz enz enz
3 cm ontsluiting na 12 uur weeen
Hoop dat het bij de tweede sneller gaat
Vaak krijg je na 1 week de eerste resultaten (Keshet hopelijk ook). Het wachten daarna is geen kwestie van onwil, maar het feit dat de cellen op kweek moeten worden gezet. Voor de uitslag die je na 3 weken krijgt, is meer ontwikkeltijd nodig. Helaas weet ik dat ook uit eigen ervaring, wij wachten nu nog op de laatste uitslagen die na 3 weken volgen en de gynaecoloog heeft het op die manier uitgelegd.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:39 schreef Lijnloos het volgende:
Keshet, ook hier duim ik mee.... wat naar dat jullie nu nog zo lang moeten wachten, je zou toch denken dat dat soort gevallen wel effe wat sneller zouden moeten gaan ivm worst-case-scenario-gevolgen... Anyways:en knuffel voor jou, D. en E...
Oh ik bedoelde het ook niet als onwil... ik snap wel dat het een kwestie is van onderzoek dat die tijd nodig heeft, maar het zou toch zo fijn zijn als er een manier zou zijn waarmee die wat versneld zou kunnen worden. Wachten is nooit leuk, maar dit is wel van een dergelijke aard dat je ook niet langer dan strikt nodig in spanning wilt zitten...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Vaak krijg je na 1 week de eerste resultaten (Keshet hopelijk ook). Het wachten daarna is geen kwestie van onwil, maar het feit dat de cellen op kweek moeten worden gezet. Voor de uitslag die je na 3 weken krijgt, is meer ontwikkeltijd nodig. Helaas weet ik dat ook uit eigen ervaring, wij wachten nu nog op de laatste uitslagen die na 3 weken volgen en de gynaecoloog heeft het op die manier uitgelegd.
Oh dat snap ik, dat je dat vertrouwen in Hendrikje wilt hebben, en dat voelt ie vastquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:23 schreef Keshet het volgende:
Ik krijg helaas alle uitslagen pas over een week of drie.![]()
Het kan sneller, maar dan moet je óf al veel verder in de zwangerschap zitten of de kansberekening moet slechter zijn dan 1:50. 'Gelukkig' val ik in geen van beide groepen en moet ik dus langer wachten.
Tijdens de zwangerschap van E. had ik op maandagochtend de punctie en op woensdagmiddag de uitslag maar toen was ik ook al 25 weken zwanger en gingen de arten er vanuit dat er met bijna 100% zekerheid iets mis was met E. Gelukkig niet.![]()
Mede door toen heb ik er meer begrip voor dat je soms nou eenmaal wat langer moet wachten; voor anderen is het belangrijker dan voor mij op dit moment. En dat voor iemand die ongeduldig echt als middle name heeft.
Ik ben nog aardig relaxed hoor. Ik kan niks aan de uitslag veranderen en de komende drie weken gaat het leven gewoon door. En ook steek ik m'n kop aardig in het zand; ik blijf het gevoel houden dat alles ok is en ik ga echt pas panieken mochten we toch een slechte uitslag krijgen. (En ja, ik weet dat dat een reele optie is.)
Kleine aanvulling: Hendrikje ligt qua groei steeds 1 tot 2 dagen voor op het gemiddelde!![]()
![]()
Op de echo's is tot nu toe ook nog niks gevonden wat duidt op chromosomale afwijkingen en ook de goede groei tot nu toe is een pluspuntje in het hele verhaal. Dus of 't nou terecht is of niet; ik blijf vertrouwen op een goede afloop. Dat niet doen voelt ook een beetje als verraad richting Hendrik, beetje moeilijk uit te leggen.
![]()
Ahum Einde egopost.
Phaidra, ik zou je vriend vanaf nu de sleutel om zijn nek laten dragen aan een touwtje.![]()
Dankjewel!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:58 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde het ook niet als onwil... ik snap wel dat het een kwestie is van onderzoek dat die tijd nodig heeft, maar het zou toch zo fijn zijn als er een manier zou zijn waarmee die wat versneld zou kunnen worden. Wachten is nooit leuk, maar dit is wel van een dergelijke aard dat je ook niet langer dan strikt nodig in spanning wilt zitten...
Ook voor jou een
Ik niet, ben onschuldig!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:41 schreef mefke79 het volgende:
Keshet, ergens dus 'fijn' dat je zo lang moet wachten. Tuurlijk, hoe sneller hoe liever, maar toch. En als de echo's allemaal goed zijn en de groei ook..tja, dan snap ik helemaal dat je gewoon effe je kop in het zand steekt. Sterkte!
Enne, wie is er hier stiekem bevallen??![]()
Melding voor de ambulance:
12:19:25 12-06-12
Melding : A2 5076ER xx : KRUISBOOGSTRAAT HAAREN COUVEUZE MEE
Je zou het meemaken joh, thuis bevallen en dan moet er uiteindelijk gewoon een couveuse (ja met s, niet met z) komen om je kindje naar het ziekenhuis te brengen.
Pssst... het is de 12e...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:18 schreef Kersjes het volgende:
Lunta, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon![]()
Phaidra, lijkt erop dat het toch het echte werk is! Zet 'm op meid, you can do it![]()
Vandaag is het de 13e. Op 13 juli ben ik uitgerekend!
Ja raar he. Maar we zijn er ondertussen aan gewend en hebben hem nu 2 keer gezien en het is allemaal weer net zo spannend. Was alleen in een week een kilo aangekomenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:26 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wauw MeNicole, wat fijn!
Onze kindjes zijn op dezelfde dag geboren en kan me niet voorstellen dat er nu een tweede mupje zou groeien... ik rammel vaak wel de pan uit maar voorlopig nog even niet... Maar vind het wel heel geinig om nu te zien dat er bij jou nog eentje komt
Ik heb dat ook sinds deze week ongeveer en ben nu 18+3quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gisteren en vandaag heb ik voor het eerst (ben nu bijna 19w) het gevoel dat mijn buik in de weg zit, of een soort spanning die op je buik staat. Anyhoo, ik ben benieuwd of jullie dat hier herkennen?
Vandaag heb ik bijvoorbeeld de hele dag gewerkt (momenteel voornamelijk zittend werk), maar net moest ik een wandeling maken naar de andere kant van het gebouw en dan ik voel dat er spanning op mijn pens staat (kan niet goed/lekker rechtop lopen, bijvoorbeeld).
Het lijkt een beetje op dat gevoel wanneer je een keer veel te veel gegeten hebt en je buik ook zo onder druk staat![]()
Op zich lijkt het me heel logisch (je buik staat immers op spanning, in ieder geval meer spanning dan normaal), maar ik heb er nog nooit echt (iemand) over gehoord. Dus vandaag mijn vraag aan jullie: herkennen jullie dit gevoel?
Oh, nou, dan lopen we mooi gelijkquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:00 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik heb dat ook sinds deze week ongeveer en ben nu 18+3
Ja, vind ik ook, inderdaad vooral na een tijdje actief zijn of veel lopen op een dag. Maar verder niet pijnlijk. Buikslapen begint ook lastig te worden!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, nou, dan lopen we mooi gelijkIk ben 18+5
Het doet ook geen pijn ofzo, het is gewoon wat ongemakkelijk he?
Buikslapen doe ik ook niet meer, voelt niet prettigquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:03 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook, inderdaad vooral na een tijdje actief zijn of veel lopen op een dag. Maar verder niet pijnlijk. Buikslapen begint ook lastig te worden!
Ik zie trouwens dat mijn datum nog op de oude datum staat, ik ben ondertussen verschoven naar 10-11-12Wil een mod dat veranderen?
Hou je het nog een beetje uit?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:29 schreef Gerberaatje het volgende:
Er zijn er nog maar 8 voor me(grote kans dat het er nog minder zijn, aangezien ik de 40 weken niet ga halen
) wow!! Aftellen
Bizar he!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:06 schreef Tante_Soesa het volgende:
Phaidra, wat snel zeg! Gefeliciteerd![]()
Nanadu, wat een heftig verhaal. Rustig aan! Fijn dat je wel naar huis kon.
Sonnetje, wat gaat het snel he! Ik sta ook al in de top 10
Dat kán niet kloppen...
Wat gaaaaf zegquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:40 schreef Sorbootje het volgende:
Vanavond naar haptonomie geweest. En ik ben enthousiast! Ik ben heel nuchyer en was bang dat ik het zweverig zou vinden, maar echt helemaal niet. En met haar hulp heeft K. de baby voor t eerst gevoeld. Wat een moment!! Voel me euforisch
x2quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heeft uiteindelijk 38 uur geduurd.
weeen kwamen niet regelmatig genoeg
de ene na 30 seconden, de andere weer na minuut, dan weer eentje 10 seconden later enz enz enz
3 cm ontsluiting na 12 uur weeen
Hoop dat het bij de tweede sneller gaat
oh echt! I hope so. Hier duurde het 36 uur, na 14 uur aardig lichte weeën 2 cm ontsluiting, daarna na 5 uur rugweeën 1 cm erbij, aaaah, ik kan het weer zo voor me halen, het ontsluiting checken en er na 5 uur onder de douche er maar 1 cm bij hebben.....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:42 schreef Cantare het volgende:
[..]
x2de verloskundige kon het me gelukkig voor 99% garanderen
Ja, nou ja, ze zeggen dat een tweede vaak sneller gaat.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:51 schreef becky27 het volgende:
[..]
oh echt! I hope so. Hier duurde het 36 uur, na 14 uur aardig lichte weeën 2 cm ontsluiting, daarna na 5 uur rugweeën 1 cm erbij, aaaah, ik kan het weer zo voor me halen, het ontsluiting checken en er na 5 uur onder de douche er maar 1 cm bij hebben.....
Mag van mij dit keer wel een stuk sneller.
Phaidra!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:00 schreef Phaidra het volgende:
Hai lieverds, bedankt voor al het meepuffen! Het heeft geholpen want om 14.30 zijn m'n vliezen gebroken. Toen de vk hier was had ik al 6 cm ontsluiting dus op naar het ziekenhuis! Aldaar is om 17.08 onze zoon I van geboren. Hij is klein, 2460 Gr. bij 43 cm. Gelukkig mochten we wel naar huis, hij kan z'n temperatuur wel op peil houden.
Het is wel bizar idd! Had het echt totaal niet verwacht, maandag wees nog niks op een aanstaande bevallingquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Phaidra jij vlotterd gefeliciteerd mama van een zoon![]()
Prachtige naam![]()
Wat een ukje maar heerlijk dat hij gewoon mee naar huis mocht.
Kunnen jij en je vent het al bevatten? Een paar uur geleden twijfelde je nog of je hem moest bellen
Phaidra, hij is erquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:00 schreef Phaidra het volgende:
Hai lieverds, bedankt voor al het meepuffen! Het heeft geholpen want om 14.30 zijn m'n vliezen gebroken. Toen de vk hier was had ik al 6 cm ontsluiting dus op naar het ziekenhuis! Aldaar is om 17.08 onze zoon I van geboren. Hij is klein, 2460 Gr. bij 43 cm. Gelukkig mochten we wel naar huis, hij kan z'n temperatuur wel op peil houden.
Je bent al 3x met spoed naar ziekenhuis gegaan, je verliest, denk je, een slijmprop bij 28 weken en dan denk je, ach ik moet toch morgen middag naar de verloskundige, niets aan de hand?quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:51 schreef lovelyjubbly1 het volgende:
Phaidra wat heerlijk zeg dat jij je mannetje al hebt! Gefeliciteerd!![]()
Gister verloor ik wat bloed het leek op stukjes van mijn slijmpropBen er nie geheel zeker van maar moet vanmiddag tog naar de verloskundige en hoor ik het wel. Was 2 maal gister overigens..
Ik ben inmiddels 28 weken en ook al begin het ik rustig aan al zat te worden wil ik nog wel dat ie blijft zitten. Heb al sinds 19 weken last van BH en al 3 maal met spoed naar ziekenhuis gezonden omdat vroegbevalling leek maar alles zat gelukkig nog potdicht.. de pijn is nog hetzelfde maar nu ik ook bloed heb verloren tog lichtelijk ongerust.
Zo ben ik..quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:58 schreef Sorbootje het volgende:
Opmerkelijk is het zeker. Je drukt je nog heel bescheiden uit.
Slapen helpt!quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:05 schreef Kersjes het volgende:
Sorbootje, wat een bijzondere avond moet dat voor jullie geweest zijn![]()
Estrys, voel je je weer wat beter? Door vermoeidheid kunnen de misselijkheidsklachten ook toenemen he.
Héél bijzonder. Ondanks dat de placenta pal aan de voorzijde ligt (hebben wij weerquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:05 schreef Kersjes het volgende:
Sorbootje, wat een bijzondere avond moet dat voor jullie geweest zijn![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:20 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Héél bijzonder. Ondanks dat de placenta pal aan de voorzijde ligt (hebben wij weer) heeft K. d'r zoon gevoeld. Eerst moest ik zelf proberen contact te maken met 't kindje. Dat lukte niet, ik voelde hem ook echt nog niet aan de buitenkant. Toen legde de haptonome d'r hand op mijn buik en bewoog een beetje op een uitnodigende manier (hoe leg ik dát nou weer uit
) en binnen drie seconden POKPOK, daar was ie hoor! En later lukte het K ook! Ze kon hem onder haar hand voelen bewegen en hij haalde een paar keer uit
Ja mooi he? Hopelijk kan ik het J. (de vader) ook laten voelen, die kon deze keer helaas niet mee.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:27 schreef adesse het volgende:
Wat super Sorbootje dat ze op die manier toch al contact kan maken met haar zoontje!
quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:20 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Héél bijzonder. Ondanks dat de placenta pal aan de voorzijde ligt (hebben wij weer) heeft K. d'r zoon gevoeld. Eerst moest ik zelf proberen contact te maken met 't kindje. Dat lukte niet, ik voelde hem ook echt nog niet aan de buitenkant. Toen legde de haptonome d'r hand op mijn buik en bewoog een beetje op een uitnodigende manier (hoe leg ik dát nou weer uit
) en binnen drie seconden POKPOK, daar was ie hoor! En later lukte het K ook! Ze kon hem onder haar hand voelen bewegen en hij haalde een paar keer uit
Hij wilde de exacte datum weten idd. Ik heb nu maar gezegd dat als de baby op de uitgerekende datum komt, dat ik dan op... begin. Maar dat alles nog afhangt van de datum dat ik beval.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mja tis toch ook wel logisch dat ze willen weten ongeveer hoe en wat.
Hoewel nu ook wel vrij vroeg is om t al precies te weten, maar.ik,kan t.me.wel voorstellen eigenlijk.
Je zou toch denken dat zo iemand al vaker met hetzelfde bijltje heeft gehakt. En dat hij/zij wel weet dat je nooit exact kunt zeggen wanneer.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:09 schreef kaatjejannie het volgende:
Mijn leidinggevende wilde gister de datum weten dat ik weer zou beginnen na mijn verlof. Hij snapte niet dat ik dat nu nog niet wist. Moest weer even denken aan 2 jaar geleden, toen ging het precies hetzelfde
Goh klinkt bekend..quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:09 schreef kaatjejannie het volgende:
Mijn leidinggevende wilde gister de datum weten dat ik weer zou beginnen na mijn verlof. Hij snapte niet dat ik dat nu nog niet wist. Moest weer even denken aan 2 jaar geleden, toen ging het precies hetzelfde
Phoe, dat is inderdaad lastig zeg.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:07 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik zit nu beetje te twijfelen. Ben 19-01 uitgeteld nu. Aangezien ik gastouder ben wil ik zo lang mogelijk door gaan. Mijn ene vraagouders weten nu dat ik zwanger ben zodat ze tijd hebben om een andere gastouder te zoeken. Ze verwachten straks een tweeling en met onze eigen baby erbij mag ik die niet opvangen. De andere vraagouders vertel ik het morgen. Die verwachten deze maand een baby en die kleine zou vanaf oktober dan ook hier komen. Maar is dat wel verstandig? Of moet ik die ook een andere go laten zoeken? Ik weet nu nog niet hoe ik me voel in oktober maar wil ze ook niet op het laatste moment in de problemen brengen.En ik weet ook niet hoe snel ik na de bevalling weer hun kinderen kan opvangen! Om nou 10 weken verlof op te nemen vind ik ook weer zoveel. Maar misschien is het ook wel nodig want weet ook niet hoe het hier draait met 4 kinderen straks. Word er gek van...
Vorige keer was ik in ons team de eerste die zwanger was. Toen kon ik me nog wel een beetje voorstellen dat ie er niks van snapte. (al is hij zelf vader van 2 dochters).oen heb ik het helemaal uitgelegd, en leek hij het te snappen. Na mij is er nog een zwangerschap geweest in het team. Daar deed hij het ook al.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:04 schreef Estrys het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat zo iemand al vaker met hetzelfde bijltje heeft gehakt. En dat hij/zij wel weet dat je nooit exact kunt zeggen wanneer.
Ik ga me eens verdiepen in ouderschapsverlof. Eens kijken of het al weg bezuinigd is in de CAO voorheen kreeg je daar een gedeelte van uit betaald. En dan neem ik het zeker tot aan de zomeranders een paar maandjes denk ik. Om alles goed op de rit te krijgen met Seb op school en thuis
Moeilijk, maar zou sowieso even kijken op hoeveel kinderen je strakjes komt met opvang aangezien je natuurlijk een bepaalde grens hebt van aantal en leeftijden (incl. je eigen) en hoe je het doet met de verplichte ruimte en slaapgelegenheden. En wat je zelf ook aangeeft, je weet niet hoe je jezelf gaat voelen en hoe het straks gaat met 4 kinderen. Ik denk dat je de keuze het beste bij de ouders kan neerleggen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:07 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik zit nu beetje te twijfelen. Ben 19-01 uitgeteld nu. Aangezien ik gastouder ben wil ik zo lang mogelijk door gaan. Mijn ene vraagouders weten nu dat ik zwanger ben zodat ze tijd hebben om een andere gastouder te zoeken. Ze verwachten straks een tweeling en met onze eigen baby erbij mag ik die niet opvangen. De andere vraagouders vertel ik het morgen. Die verwachten deze maand een baby en die kleine zou vanaf oktober dan ook hier komen. Maar is dat wel verstandig? Of moet ik die ook een andere go laten zoeken? Ik weet nu nog niet hoe ik me voel in oktober maar wil ze ook niet op het laatste moment in de problemen brengen.En ik weet ook niet hoe snel ik na de bevalling weer hun kinderen kan opvangen! Om nou 10 weken verlof op te nemen vind ik ook weer zoveel. Maar misschien is het ook wel nodig want weet ook niet hoe het hier draait met 4 kinderen straks. Word er gek van...
Ik vond na de bevalling van Matthias het allemaal wel lekker gaan. Maar toen woonde mijn schoonmoeder nog hier en had ik dus meer hulp. Ik hoefde niet 's ochtends alle kinderen mee te nemen om Mikael weg te brengen enzo. Maar straks moet dat wel. Nu neem mijn lief 2 weken vrij nadat de kraam een week is geweest. En daarna moet ik het weer zelf doen.quote:
Ja dat aantal kinderen en ruimte is het probleem niet. Gaat puur om mezelf. 4 kinderen waarvan Matthias misschien dan nog niet loopt en een baby is natuurlijk heel anders dan 3 kinderen waarvan een peuter en een kleuter.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:19 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Moeilijk, maar zou sowieso even kijken op hoeveel kinderen je strakjes komt met opvang aangezien je natuurlijk een bepaalde grens hebt van aantal en leeftijden (incl. je eigen) en hoe je het doet met de verplichte ruimte en slaapgelegenheden. En wat je zelf ook aangeeft, je weet niet hoe je jezelf gaat voelen en hoe het straks gaat met 4 kinderen. Ik denk dat je de keuze het beste bij de ouders kan neerleggen.
Dracu fijn!!!
Ik heb de vorige keer 4 uur in de week ouderschapsverlof opgenomen voor een jaar lang, om zo van 28 uur tot 24 uur te komen. En na een jaar wilde ik dan een contract van 24 uur. Was mijn baas op zijn zachtst gezegd niet blij mee dat ik het zo deed. Die wilde gewoon meteen naar een contract voor 24 uur. Maar op deze manier kreeg ik over die 4 uur nog wat geld.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:18 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Vorige keer was ik in ons team de eerste die zwanger was. Toen kon ik me nog wel een beetje voorstellen dat ie er niks van snapte. (al is hij zelf vader van 2 dochters).oen heb ik het helemaal uitgelegd, en leek hij het te snappen. Na mij is er nog een zwangerschap geweest in het team. Daar deed hij het ook al.
Ik neem nog wat pbl uren op na mijn verlof. Denk dat ik nog een week of 4 extra heb.
Dat zou ik me dan idd ook afvragen. Maar ligt ook beetje aan werk dat je doet. Bij Ikea kwam toen voor mij ook geen vervanger omdat andere collega's op die manier meer uren konden en mochten draaien!!quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:26 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik denk dat ik april en mei en misschien juni nog ouderschapsverlof neem. Benieuwd hoe hij dat gaat vinden aangezien er niemand is die mijn functie over zal nemen, op een enkele taak na. Ook raar, mijn functie hoeft geen vervanging als ik weg ben: vraag ik me af: hoe nodig ben ik dan eigenlijk?
Ik was er ook van overtuigd dat het m'n darmen waren hèquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:59 schreef clauwheee het volgende:
Nee niet echt, alleen m'n darmen. Verder is het weer helemaal rustig. Vanavond controle bij de vlos.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:32 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik was er ook van overtuigd dat het m'n darmen waren hèIn het begin lijkt het gewoon heel erg op elkaar (en m'n darmen zijn ook goed leeg aan de bevalling begonnen
).
Maar misschien helpt dit om jouw kleintje eruit te rammelen?
[..]
Wauw phaidra!quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:32 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik was er ook van overtuigd dat het m'n darmen waren hèIn het begin lijkt het gewoon heel erg op elkaar (en m'n darmen zijn ook goed leeg aan de bevalling begonnen
).
Maar misschien helpt dit om jouw kleintje eruit te rammelen?
[..]
Fijn!quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:24 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik kan jullie mededelen dat het spul voor mijn stoelgang zijn werk doet.. Gelukkig maar
![]()
Drukke en lange dag gehad op het werk, net pas thuis. 7 Uur moet ik alweer op de pufclub zijn. En daarna naar vrienden voetbal kijken.
Wat een lieve beebs zag ik voorbij komen![]()
![]()
Enf hier ongeveer soortgelijke nacht gehad.. En waar dat aan ligt?
Hier in duitsland laten ze helemaal het hartje niet horen met een echo..zeggen ze dat het 'niet kan'...Ook zoiets belachelijk. Maar goed, je hebt het gezien tochquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:10 schreef draculettetje het volgende:
Wat een prachtige baby's zag ik voorbij komen!
Voor ik naar huis ging normale controle bij gyn met echo!
Ud is 16 januari
En hartje nogmaals zien kloppen, blijkbaar mag het voor de 10wk niet meer gehoord laten worden met echo apparaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |