Hij wilde de exacte datum weten idd. Ik heb nu maar gezegd dat als de baby op de uitgerekende datum komt, dat ik dan op... begin. Maar dat alles nog afhangt van de datum dat ik beval.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mja tis toch ook wel logisch dat ze willen weten ongeveer hoe en wat.
Hoewel nu ook wel vrij vroeg is om t al precies te weten, maar.ik,kan t.me.wel voorstellen eigenlijk.
Je zou toch denken dat zo iemand al vaker met hetzelfde bijltje heeft gehakt. En dat hij/zij wel weet dat je nooit exact kunt zeggen wanneer.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:09 schreef kaatjejannie het volgende:
Mijn leidinggevende wilde gister de datum weten dat ik weer zou beginnen na mijn verlof. Hij snapte niet dat ik dat nu nog niet wist. Moest weer even denken aan 2 jaar geleden, toen ging het precies hetzelfde
Goh klinkt bekend..quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:09 schreef kaatjejannie het volgende:
Mijn leidinggevende wilde gister de datum weten dat ik weer zou beginnen na mijn verlof. Hij snapte niet dat ik dat nu nog niet wist. Moest weer even denken aan 2 jaar geleden, toen ging het precies hetzelfde
Phoe, dat is inderdaad lastig zeg.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:07 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik zit nu beetje te twijfelen. Ben 19-01 uitgeteld nu. Aangezien ik gastouder ben wil ik zo lang mogelijk door gaan. Mijn ene vraagouders weten nu dat ik zwanger ben zodat ze tijd hebben om een andere gastouder te zoeken. Ze verwachten straks een tweeling en met onze eigen baby erbij mag ik die niet opvangen. De andere vraagouders vertel ik het morgen. Die verwachten deze maand een baby en die kleine zou vanaf oktober dan ook hier komen. Maar is dat wel verstandig? Of moet ik die ook een andere go laten zoeken? Ik weet nu nog niet hoe ik me voel in oktober maar wil ze ook niet op het laatste moment in de problemen brengen.En ik weet ook niet hoe snel ik na de bevalling weer hun kinderen kan opvangen! Om nou 10 weken verlof op te nemen vind ik ook weer zoveel. Maar misschien is het ook wel nodig want weet ook niet hoe het hier draait met 4 kinderen straks. Word er gek van...
Vorige keer was ik in ons team de eerste die zwanger was. Toen kon ik me nog wel een beetje voorstellen dat ie er niks van snapte. (al is hij zelf vader van 2 dochters).oen heb ik het helemaal uitgelegd, en leek hij het te snappen. Na mij is er nog een zwangerschap geweest in het team. Daar deed hij het ook al.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:04 schreef Estrys het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat zo iemand al vaker met hetzelfde bijltje heeft gehakt. En dat hij/zij wel weet dat je nooit exact kunt zeggen wanneer.
Ik ga me eens verdiepen in ouderschapsverlof. Eens kijken of het al weg bezuinigd is in de CAO voorheen kreeg je daar een gedeelte van uit betaald. En dan neem ik het zeker tot aan de zomeranders een paar maandjes denk ik. Om alles goed op de rit te krijgen met Seb op school en thuis
Moeilijk, maar zou sowieso even kijken op hoeveel kinderen je strakjes komt met opvang aangezien je natuurlijk een bepaalde grens hebt van aantal en leeftijden (incl. je eigen) en hoe je het doet met de verplichte ruimte en slaapgelegenheden. En wat je zelf ook aangeeft, je weet niet hoe je jezelf gaat voelen en hoe het straks gaat met 4 kinderen. Ik denk dat je de keuze het beste bij de ouders kan neerleggen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:07 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik zit nu beetje te twijfelen. Ben 19-01 uitgeteld nu. Aangezien ik gastouder ben wil ik zo lang mogelijk door gaan. Mijn ene vraagouders weten nu dat ik zwanger ben zodat ze tijd hebben om een andere gastouder te zoeken. Ze verwachten straks een tweeling en met onze eigen baby erbij mag ik die niet opvangen. De andere vraagouders vertel ik het morgen. Die verwachten deze maand een baby en die kleine zou vanaf oktober dan ook hier komen. Maar is dat wel verstandig? Of moet ik die ook een andere go laten zoeken? Ik weet nu nog niet hoe ik me voel in oktober maar wil ze ook niet op het laatste moment in de problemen brengen.En ik weet ook niet hoe snel ik na de bevalling weer hun kinderen kan opvangen! Om nou 10 weken verlof op te nemen vind ik ook weer zoveel. Maar misschien is het ook wel nodig want weet ook niet hoe het hier draait met 4 kinderen straks. Word er gek van...
Ik vond na de bevalling van Matthias het allemaal wel lekker gaan. Maar toen woonde mijn schoonmoeder nog hier en had ik dus meer hulp. Ik hoefde niet 's ochtends alle kinderen mee te nemen om Mikael weg te brengen enzo. Maar straks moet dat wel. Nu neem mijn lief 2 weken vrij nadat de kraam een week is geweest. En daarna moet ik het weer zelf doen.quote:
Ja dat aantal kinderen en ruimte is het probleem niet. Gaat puur om mezelf. 4 kinderen waarvan Matthias misschien dan nog niet loopt en een baby is natuurlijk heel anders dan 3 kinderen waarvan een peuter en een kleuter.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:19 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Moeilijk, maar zou sowieso even kijken op hoeveel kinderen je strakjes komt met opvang aangezien je natuurlijk een bepaalde grens hebt van aantal en leeftijden (incl. je eigen) en hoe je het doet met de verplichte ruimte en slaapgelegenheden. En wat je zelf ook aangeeft, je weet niet hoe je jezelf gaat voelen en hoe het straks gaat met 4 kinderen. Ik denk dat je de keuze het beste bij de ouders kan neerleggen.
Dracu fijn!!!
Ik heb de vorige keer 4 uur in de week ouderschapsverlof opgenomen voor een jaar lang, om zo van 28 uur tot 24 uur te komen. En na een jaar wilde ik dan een contract van 24 uur. Was mijn baas op zijn zachtst gezegd niet blij mee dat ik het zo deed. Die wilde gewoon meteen naar een contract voor 24 uur. Maar op deze manier kreeg ik over die 4 uur nog wat geld.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:18 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Vorige keer was ik in ons team de eerste die zwanger was. Toen kon ik me nog wel een beetje voorstellen dat ie er niks van snapte. (al is hij zelf vader van 2 dochters).oen heb ik het helemaal uitgelegd, en leek hij het te snappen. Na mij is er nog een zwangerschap geweest in het team. Daar deed hij het ook al.
Ik neem nog wat pbl uren op na mijn verlof. Denk dat ik nog een week of 4 extra heb.
Dat zou ik me dan idd ook afvragen. Maar ligt ook beetje aan werk dat je doet. Bij Ikea kwam toen voor mij ook geen vervanger omdat andere collega's op die manier meer uren konden en mochten draaien!!quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:26 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik denk dat ik april en mei en misschien juni nog ouderschapsverlof neem. Benieuwd hoe hij dat gaat vinden aangezien er niemand is die mijn functie over zal nemen, op een enkele taak na. Ook raar, mijn functie hoeft geen vervanging als ik weg ben: vraag ik me af: hoe nodig ben ik dan eigenlijk?
Ik was er ook van overtuigd dat het m'n darmen waren hèquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:59 schreef clauwheee het volgende:
Nee niet echt, alleen m'n darmen. Verder is het weer helemaal rustig. Vanavond controle bij de vlos.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:32 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik was er ook van overtuigd dat het m'n darmen waren hèIn het begin lijkt het gewoon heel erg op elkaar (en m'n darmen zijn ook goed leeg aan de bevalling begonnen
).
Maar misschien helpt dit om jouw kleintje eruit te rammelen?
[..]
Wauw phaidra!quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:32 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik was er ook van overtuigd dat het m'n darmen waren hèIn het begin lijkt het gewoon heel erg op elkaar (en m'n darmen zijn ook goed leeg aan de bevalling begonnen
).
Maar misschien helpt dit om jouw kleintje eruit te rammelen?
[..]
Fijn!quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:24 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik kan jullie mededelen dat het spul voor mijn stoelgang zijn werk doet.. Gelukkig maar
![]()
Drukke en lange dag gehad op het werk, net pas thuis. 7 Uur moet ik alweer op de pufclub zijn. En daarna naar vrienden voetbal kijken.
Wat een lieve beebs zag ik voorbij komen![]()
![]()
Enf hier ongeveer soortgelijke nacht gehad.. En waar dat aan ligt?
Hier in duitsland laten ze helemaal het hartje niet horen met een echo..zeggen ze dat het 'niet kan'...Ook zoiets belachelijk. Maar goed, je hebt het gezien tochquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:10 schreef draculettetje het volgende:
Wat een prachtige baby's zag ik voorbij komen!
Voor ik naar huis ging normale controle bij gyn met echo!
Ud is 16 januari
En hartje nogmaals zien kloppen, blijkbaar mag het voor de 10wk niet meer gehoord laten worden met echo apparaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |