abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112826548
Meld!

Clauwhee, gerommel klinkt fijn, hier niks nakkes nada.

Phaidra, wow wat is dat snel gegaan zeg, ongekend :o
Ik heb btw de app: ctxtimerlite om weeen te registreren, die ziet er ong hetzelfde uit als die van phaidra. Weet niet meer wie het vroeg alleen.

Draakje, hopelijk vandaag naar huis!

Spannend, vanavond voetbal *O*
pi_112826783
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 10:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mja tis toch ook wel logisch dat ze willen weten ongeveer hoe en wat.
Hoewel nu ook wel vrij vroeg is om t al precies te weten, maar.ik,kan t.me.wel voorstellen eigenlijk.
Hij wilde de exacte datum weten idd. Ik heb nu maar gezegd dat als de baby op de uitgerekende datum komt, dat ik dan op... begin. Maar dat alles nog afhangt van de datum dat ik beval.
*poef* nu is het weg
pi_112827487
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 10:09 schreef kaatjejannie het volgende:
Mijn leidinggevende wilde gister de datum weten dat ik weer zou beginnen na mijn verlof. Hij snapte niet dat ik dat nu nog niet wist. Moest weer even denken aan 2 jaar geleden, toen ging het precies hetzelfde 8)7
Je zou toch denken dat zo iemand al vaker met hetzelfde bijltje heeft gehakt. En dat hij/zij wel weet dat je nooit exact kunt zeggen wanneer.

Ik ga me eens verdiepen in ouderschapsverlof. Eens kijken of het al weg bezuinigd is in de CAO voorheen kreeg je daar een gedeelte van uit betaald. En dan neem ik het zeker tot aan de zomer :P anders een paar maandjes denk ik. Om alles goed op de rit te krijgen met Seb op school en thuis
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 13 juni 2012 @ 11:06:03 #204
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_112827542
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 10:09 schreef kaatjejannie het volgende:
Mijn leidinggevende wilde gister de datum weten dat ik weer zou beginnen na mijn verlof. Hij snapte niet dat ik dat nu nog niet wist. Moest weer even denken aan 2 jaar geleden, toen ging het precies hetzelfde 8)7
Goh klinkt bekend..
erger nog, mijn rooster is al leeggehaald tot de datum die ze van het UWV hebben doorgekregen als 1e werkdag en een zeer nare managements memo (die ik niet zou mogen kunnen zien, maar toch kan) k denk dat ik m'n verlof maar gebruik om elders te solliciteren :@
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_112827624
Ik zit nu beetje te twijfelen. Ben 19-01 uitgeteld nu. Aangezien ik gastouder ben wil ik zo lang mogelijk door gaan. Mijn ene vraagouders weten nu dat ik zwanger ben zodat ze tijd hebben om een andere gastouder te zoeken. Ze verwachten straks een tweeling en met onze eigen baby erbij mag ik die niet opvangen. De andere vraagouders vertel ik het morgen. Die verwachten deze maand een baby en die kleine zou vanaf oktober dan ook hier komen. Maar is dat wel verstandig? Of moet ik die ook een andere go laten zoeken? Ik weet nu nog niet hoe ik me voel in oktober maar wil ze ook niet op het laatste moment in de problemen brengen.En ik weet ook niet hoe snel ik na de bevalling weer hun kinderen kan opvangen! Om nou 10 weken verlof op te nemen vind ik ook weer zoveel. Maar misschien is het ook wel nodig want weet ook niet hoe het hier draait met 4 kinderen straks. Word er gek van...
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_112827885
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:07 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik zit nu beetje te twijfelen. Ben 19-01 uitgeteld nu. Aangezien ik gastouder ben wil ik zo lang mogelijk door gaan. Mijn ene vraagouders weten nu dat ik zwanger ben zodat ze tijd hebben om een andere gastouder te zoeken. Ze verwachten straks een tweeling en met onze eigen baby erbij mag ik die niet opvangen. De andere vraagouders vertel ik het morgen. Die verwachten deze maand een baby en die kleine zou vanaf oktober dan ook hier komen. Maar is dat wel verstandig? Of moet ik die ook een andere go laten zoeken? Ik weet nu nog niet hoe ik me voel in oktober maar wil ze ook niet op het laatste moment in de problemen brengen.En ik weet ook niet hoe snel ik na de bevalling weer hun kinderen kan opvangen! Om nou 10 weken verlof op te nemen vind ik ook weer zoveel. Maar misschien is het ook wel nodig want weet ook niet hoe het hier draait met 4 kinderen straks. Word er gek van...
Phoe, dat is inderdaad lastig zeg.
pi_112827945
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 10:36 schreef draculettetje het volgende:
Ik ga vanmiddag lekker naar huis!
*O*
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_112828049
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:04 schreef Estrys het volgende:

[..]

Je zou toch denken dat zo iemand al vaker met hetzelfde bijltje heeft gehakt. En dat hij/zij wel weet dat je nooit exact kunt zeggen wanneer.

Ik ga me eens verdiepen in ouderschapsverlof. Eens kijken of het al weg bezuinigd is in de CAO voorheen kreeg je daar een gedeelte van uit betaald. En dan neem ik het zeker tot aan de zomer :P anders een paar maandjes denk ik. Om alles goed op de rit te krijgen met Seb op school en thuis
Vorige keer was ik in ons team de eerste die zwanger was. Toen kon ik me nog wel een beetje voorstellen dat ie er niks van snapte. (al is hij zelf vader van 2 dochters).oen heb ik het helemaal uitgelegd, en leek hij het te snappen. Na mij is er nog een zwangerschap geweest in het team. Daar deed hij het ook al.

Ik neem nog wat pbl uren op na mijn verlof. Denk dat ik nog een week of 4 extra heb.
*poef* nu is het weg
  woensdag 13 juni 2012 @ 11:19:14 #209
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_112828058
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:07 schreef MeNicole2 het volgende:
Moeilijk, maar zou sowieso even kijken op hoeveel kinderen je strakjes komt met opvang aangezien je natuurlijk een bepaalde grens hebt van aantal en leeftijden (incl. je eigen) en hoe je het doet met de verplichte ruimte en slaapgelegenheden. En wat je zelf ook aangeeft, je weet niet hoe je jezelf gaat voelen en hoe het straks gaat met 4 kinderen. Ik denk dat je de keuze het beste bij de ouders kan neerleggen.

Dracu fijn!!!
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_112828099
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:14 schreef Estrys het volgende:

[..]

Phoe, dat is inderdaad lastig zeg.
Ik vond na de bevalling van Matthias het allemaal wel lekker gaan. Maar toen woonde mijn schoonmoeder nog hier en had ik dus meer hulp. Ik hoefde niet 's ochtends alle kinderen mee te nemen om Mikael weg te brengen enzo. Maar straks moet dat wel. Nu neem mijn lief 2 weken vrij nadat de kraam een week is geweest. En daarna moet ik het weer zelf doen.
pi_112828215
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:19 schreef maffemuts het volgende:

[..]

Moeilijk, maar zou sowieso even kijken op hoeveel kinderen je strakjes komt met opvang aangezien je natuurlijk een bepaalde grens hebt van aantal en leeftijden (incl. je eigen) en hoe je het doet met de verplichte ruimte en slaapgelegenheden. En wat je zelf ook aangeeft, je weet niet hoe je jezelf gaat voelen en hoe het straks gaat met 4 kinderen. Ik denk dat je de keuze het beste bij de ouders kan neerleggen.

Dracu fijn!!!
Ja dat aantal kinderen en ruimte is het probleem niet. Gaat puur om mezelf. 4 kinderen waarvan Matthias misschien dan nog niet loopt en een baby is natuurlijk heel anders dan 3 kinderen waarvan een peuter en een kleuter.
pi_112828318
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:18 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Vorige keer was ik in ons team de eerste die zwanger was. Toen kon ik me nog wel een beetje voorstellen dat ie er niks van snapte. (al is hij zelf vader van 2 dochters).oen heb ik het helemaal uitgelegd, en leek hij het te snappen. Na mij is er nog een zwangerschap geweest in het team. Daar deed hij het ook al.

Ik neem nog wat pbl uren op na mijn verlof. Denk dat ik nog een week of 4 extra heb.
Ik heb de vorige keer 4 uur in de week ouderschapsverlof opgenomen voor een jaar lang, om zo van 28 uur tot 24 uur te komen. En na een jaar wilde ik dan een contract van 24 uur. Was mijn baas op zijn zachtst gezegd niet blij mee dat ik het zo deed. Die wilde gewoon meteen naar een contract voor 24 uur. Maar op deze manier kreeg ik over die 4 uur nog wat geld.

Ging mijn baas ook dreigen dat het helemaal niet zeker was dat ik dan na een jaar een contract voor 24 uur kon krijgen en dat hij me 28 uur kon laten werken. Nou ja, zei ik dat zie ik dan wel weer, dan zoek ik wat anders. Hmm dat was toch ook niet helemaal zijn bedoeling :D

Ik denk dat ik april en mei en misschien juni nog ouderschapsverlof neem. Benieuwd hoe hij dat gaat vinden aangezien er niemand is die mijn functie over zal nemen, op een enkele taak na. Ook raar, mijn functie hoeft geen vervanging als ik weg ben: vraag ik me af: hoe nodig ben ik dan eigenlijk? :{w
pi_112828423
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:26 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik denk dat ik april en mei en misschien juni nog ouderschapsverlof neem. Benieuwd hoe hij dat gaat vinden aangezien er niemand is die mijn functie over zal nemen, op een enkele taak na. Ook raar, mijn functie hoeft geen vervanging als ik weg ben: vraag ik me af: hoe nodig ben ik dan eigenlijk? :{w
Dat zou ik me dan idd ook afvragen. Maar ligt ook beetje aan werk dat je doet. Bij Ikea kwam toen voor mij ook geen vervanger omdat andere collega's op die manier meer uren konden en mochten draaien!!
pi_112829059
Wij hebben deze week iemand aangenomen die mij kan vervangen :) En die er 'daarna' ter uitbreiding is. Organisatie is vrij groot en gelukkig hebben ze heel veel ervaring met zwangeren, dus ik hoef me daar geen zorgen over te maken. Soort organisatie helpt ook een hoop natuurlijk, daar heb ik ook wel geluk mee; voorheen werkte ik in een profit-organisatie. Daar wordt ook geen vervanger gezocht als iemand met zwangerschapsverlof gaat..
pi_112829093
Zo, ook weer wakker.. :D
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_112829373
Draculettetje, fijn dat je naar huis mag!

Clauwhee, rommelt het nog steeds? Spannend!!

MeNicole, inderdaad lastige situatie.

Sonnetje, klinkt alsof je lekker relaxed bezig bent met alles ^O^
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_112829608
Nee niet echt, alleen m'n darmen. Verder is het weer helemaal rustig. Vanavond controle bij de vlos.
pi_112830095
Even een update :-) Ik post hier eigenlijk niet zo veel omdat ik niks te posten heb, alles gaat erg voorspoedig!
Ben inmiddels 27 weken & 1 dag, vandaag op controle bij de vk geweest en zijn weer goedgekeurd. Kleine man is erg druk, viert flinke feestjes in mijn buik.
De babykamer is zo goed als klaar O+ , enkel nog een muurtje te verfen en een plankje op te hangen.
pi_112830981
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:59 schreef clauwheee het volgende:
Nee niet echt, alleen m'n darmen. Verder is het weer helemaal rustig. Vanavond controle bij de vlos.
Ik was er ook van overtuigd dat het m'n darmen waren hè ;) In het begin lijkt het gewoon heel erg op elkaar (en m'n darmen zijn ook goed leeg aan de bevalling begonnen :P).

Maar misschien helpt dit om jouw kleintje eruit te rammelen?
*poef*

[ Bericht 15% gewijzigd door Phaidra op 13-06-2012 19:42:45 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112831046
Sorbo wat klinkt dat enorm liefdevol O+

Oh ja, ik heb contraction monitor gebruikt!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112831236
Kiek es O+. Je doet in ieder geval heel erg je best :D Mooi!

En vooralsnog ga ik echt uit van rommelende darmen (en rommelende planning :') nu).
pi_112831301
Oh Phaidra O+ O+ wat een snoepje!!
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:42:51 #223
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112831397
Phaidra wat een moppie O+ O+
pi_112831692
Wat een moppie! Dat kleine mondje en dat lieve handje... Smelt! O+
pi_112831706
Wat leuk zeg LeNeHe, een uur is echt lang!! O+

Oooo phaidra, het begint bij mij zelfs te rommelen!! Wat een poeppiescheetje~!

Nou, ik heb er heel wat telefoontjes op zitten en zwangerschapsverklaringen opnieuw gemaild en op de post gedaan omdat leidinggevenden dat niet gedaan hebben en ze gaan het in orde maken. Vrijdag maar weer UWV bellen om te checken of er iets binnen is.
Ik ga zelf maar een baan zoeken bij P&O, heb de laatste jaren zoveel zelf gedaan en van alles uit gezocht....

Vervelend zo'n nare opmerking maffe!
pi_112831788
Phaidra O+
  † In Memoriam † woensdag 13 juni 2012 @ 13:04:08 #227
309370 Nanadu
pi_112832302
phaidra wat schattig O+

Troeta wat vervelend dat je dit nu allemaal nog moet regelen. Ik heb ook nog geen bevestiging binnen van het UWV. Mijn baas heeft aangegegeven dat ze het vorige week maandag allemaal op de bus heeft gedaan, dus even afwachten en anders bel ik volgende week even (zit toch de hele dag thuis ;) )

Vandaag weer CTG gehad en baby was razend druk. Hij sprong echt op en neer in mijn buik en het was moeilijk om een goede CTG te krijgen hierdoor. Vanaf morgen komt er iemand bij mij thuis om CTg te maken. Een beetje minder is alleen dat ze niet echt een exacte tijd aan kunnen geven, maar ergens tussen 9.00 en 15.00 komen ze langs.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:06:45 #228
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112832424
Ohh Phaidra O+
.... met gevoel voor drama....
pi_112832463
Wat een lief jongetje Phaidra! Zuchtendezwijmel. O+

Ik ben vandaag 37 weken! Vanmorgen bij de gyn geweest, volgende week weer afspraak om defintieve datum inleiding te bepalen, waarschijnlijk ergens in die week. Ze geven de datum pas 1-3 dagen van te voren aan, dus ik hoop echt dat dinsdag echt de knopen doorhak dag is. Zit in elk geval wel bij het opperhoofd van de afdeling dan.
  † In Memoriam † woensdag 13 juni 2012 @ 13:09:00 #230
309370 Nanadu
pi_112832519
Spannend Bodpa! Hoe was het bij jou met de waardes van de cholestase?
pi_112832556
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:32 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik was er ook van overtuigd dat het m'n darmen waren hè ;) In het begin lijkt het gewoon heel erg op elkaar (en m'n darmen zijn ook goed leeg aan de bevalling begonnen :P).

[..]

O+ O+ O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_112832614
Nog niet boven de 40, maar wel stijgend, ik zit nu rond de 30. Jeuk jeuk jeuk. Hoe hoog zit jij?
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:13:11 #233
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112832718
Valt er helemaal niks te doen aan de jeuk? Metholpoeder of andere middeltjes?
pi_112832823
Cetomacrogolgel? Dat kreeg ik toen ik het behang van de muren krabde door de jeuk.
pi_112832873
Nee, het zit onder je huid. Krabben helpt ook niet. Kou is heerlijk. Ik heb hydrofiel luiers in de koelkast liggen die ik 's avonds over de jeukplekken drapeer. En ik loop zo veel mogelijk in mijn blote hele hola, voor zover dat kan. :P
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:16:27 #236
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112832875
Dat gebruiken we hier voor jongste z'n eczeem, prima spul :Y
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:18:03 #237
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112832953
Och Bodpa toch (en nanadu), wat hels lijkt me dat :{
Nog even volhouden, voor hetzelfde geld heb je volgende week rond deze tijd je baby al!
pi_112833058
Eerlijk gezegd lijkt dat constante gespuug me erger. Ik weet oprecht niet of ik dat vol zou houden.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:25:11 #239
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112833264
Er valt weinig te kiezen, je moet wel door... Maar wat is het jammer dat er geen magische tijdversnellers bestaan.
  † In Memoriam † woensdag 13 juni 2012 @ 13:27:51 #240
309370 Nanadu
pi_112833383
Mijn waardes zijn 95. Jeuk is inderdaad super vervelend :X Automatisch ga je wel krabben, maar dat helpt voor geen meter. Vooral 's nachts wordt ik er gek van.

Inderdaad wat jij zegt kersjes; je moet wel door. Vervelend (en dat is zacht uigedrukt) blijft het wel voor je kersjes en voor de andere misselijke dames :*
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:28:06 #241
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112833395
Voordeel dat dit niet mijn eerste beroerde zwangerschap is: de opmerkingen dat ik wel moet genieten hoor, dat het tussen m'n oren zit, dat ik er niet zoveel mee bezig moet zijn, maar gewoon een crackertje moet nemen als ik misselijk ben... en al die andere larie.... Die krijg ik nu helemaal niet meer!
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:29:25 #242
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112833457
Zo Nanadu, da's hoog! Niet dat ik verstand van heb hoor :@ , maar vergeleken met Bodpa.
pi_112833489
Oei, da's idd retehoog Nanadu! Ik hoop dat de medicatie helpt om het naar beneden te brengen. Sjonge. Vind je het niet doodeng?
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:32:21 #244
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112833579
Kreeg je echt die opmerkingen Kersjes :o Wat suf! }:|

Sterkte voor Kersjes, Nanadu en Bodpa.

En een :* voor alle LLM'ers.

En voor iedereen die het kan gebruiken of gewoon een :* wil ;)

:*
  † In Memoriam † woensdag 13 juni 2012 @ 13:32:53 #245
309370 Nanadu
pi_112833611
Ja het is niet echt fijn :N om op deze manier je laatste weken door te gaan, maar gelukkig heb ik een drukke baby in mijn buik. Als ik maar even denk dat ik hem niet goed voel ga ik even liggen en voel ik hem meteen schoppen. Ik ben wel blij dat ik iedere dag controle krijg.
pi_112833789
Dat kan ik me goed voorstellen, ik vond mijn startwaarde van 12 al haske spooky, kun je nagaan wat jij nu moet voelen. Ik zit in feite nog 'safe' en toch, toch vind ik het griezelig.
Fijn dat je zo'n druktemaker in je buik hebt die zijn mamma gerust weet te stellen.
pi_112833946
Phaidra gefeliciteerd, wat een super lief frummeltje heb je daar zeg *O* O+ Fijn dat jullie al snel naar huis mochten ondanks dat je frummel nog zo klein is.

Dikke O+ voor alle zwangere dames, die het niet makkelijk hebben
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_112834048
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2012 12:32 schreef Phaidra het volgende:

[..]

[..]

Wauw phaidra!

Lekker genieten! :*
pi_112834469
Bedankt voor alle felicitaties en lieve woorden O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112836348
Wow: phaidra en een turbobevalling! En wat een mooi kereltje!

Kersjes, nanadu en bodpa, sterkte met jullie heftige zw schappen!
En draakje ook weer naar huis gelukkig! Sterkte meiden!

En bah dat gedoe over de zwangerschapsverloven... Heb ik hier dus ook... Omdat mijn contract afloopt op de dag voor het officiele verlof had ik het volgens mijn werkgever zelf moeten regelen. Nu met het uwv gebeld, blijkt dat mijn werkgever dat toch nog voor mij moet regelen omdat het 8 weken voor de uitgerekende datum aangevraagd moet worden, en ik dan dus officieel nog een contract heb.

Hoop echt dat het allemaal op tijd nog gaat lukken, want zit niet te wachten op een maand geen geld omdat ik van het kastje naar de muur gestuurd wordt...

Verder weer een stempel gehad bij de vlos, alles is weer prima in orde!
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_112836569
Oh Phaidra. Wat een poepie. Ik ben pas 8 weken en moet nog zolang wachten voordat ik mijn frummeltje in mjin handen kan sluiten.
  woensdag 13 juni 2012 @ 15:04:33 #252
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112837742
Phaidra wat gaaf!! Gefeliciteerd! *O* :D Wat een mooie naam zeg! O+ Achgos die foto O+ O+ :D

Twinkleee! 20 weken! Gefeliciteerd! :* :D Oeh, en nog maar een paar dagen tot de 20w echo O+ :D Spannend hoor!!

Sorbo wat klinkt dat gaaf zeg O+

Ik heb echt waardeloos geslapen vannacht -O- Lag al om half 10 in bed en om half 12 nog wakker. En waarom? No idea. :? :{ Dus brakke dag vandaag, alhoewel het werken nog best aardig ging, viel me alles mee XD Zo maar ff een dutje doen op de bank denk ik :9 :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_112846010
Phaidra, wat een mooi mannetje heb je daar!! O+ O+

Enfermera; balen van de slechte nacht. Slaap lekker op de bank ;)
I found myself alone,
pi_112846356
Ik heb echt niet meer meegelezen hier, sorry :@ Zag dat Lunta en Phaidra ook hun babytje hadden, gefeliciteerd! Hoop dat jullie net zo genieten als wij :)

Wij zijn vandaag thuis gekomen uit het ziekenhuis. Faye slaapt heel erg veel en drinkt dan ook erg moeilijk uit de borst. Als ze goed wakker is kan ze wel drinken. In het ziekenhuis begonnen met kolven, dat komt allemaal wel goed op gang. Vandaag de fijne stuwing :P

Over de bevalling: ik vond het heel erg heftig. In het kort: half 9 melden in het ziekenhuis, 10 uur een tabletje voor de verweking van de bmm. Om 3 uur 3 cm ontsluiting en breken van de vliezen. Hele heftige weeën gehad, wilde een ruggeprink maar kon niet omdat de anesthesist bij een operatie was. Prik in mn been gehad waar ik heel suf van werd. Met 8cm ontsluiting enorme persweeën die nauwelijks weg te puffen waren.En na 44 minuten persen en een knip is ze geboren. Wat is dat bijzonder zeg, zo'n mensje op je borst!

En natuurlijk ook wat foto's, heb er nog niet heel veel online staan, maar hier doen jullie het maar even mee :P

O+ O+ O+
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  woensdag 13 juni 2012 @ 17:51:35 #255
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112846460
Wat een prachtige foto's Marjoleintje O+
Mooi meisje met een mooie naam. Fijn dat jullie nu thuis kunnen genieten met z'n drietjes.

Tot snel in het babytopic :*
pi_112846623
Ach Marjolijntje wat een lief meisje!! O+ O+
Fijn dat jullie thuis zijn nu, geniet er lekker van.
I found myself alone,
  woensdag 13 juni 2012 @ 17:57:25 #257
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112846699
LeNeHe: thanks :D Ik ben toch op bed gaan liggen en heb een uur liggen pitten :o Heerlijk. O+

Marjolijntje: wat een poppetjeeee! O+ Oh, geweldig zeg. :D *O* O+ *smelt*
pi_112846864
Marjolijntje, ze is prachtig O+
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_112847213
Marjolijn O+ wat een moppie zeg!
Fijn dat jullie thuis zijn en dat alles goed gaat!
O
Phaidra O+ ook al zo'n droppie!

Hier vandaag intake kraamzorg gehad. Was leuk mens, heb er wel vertrouwen in ;) Zij is niet degene die komt, maar wel lactatiekundige daar. Ook een fijn idee dat als.er wat niet lekker loopt die ingeschakeld.wordt.
Ze kreeg kromme.tenen van mn verhaal van de vorige keer *lol*
Ook is het aantal uur bespreekbaar. Heb nu de standaard 49 uur, maar willen we minder is dat ook bespreekbaar. Dat vind.ik wel prettig.
pi_112847744
Ik kan jullie mededelen dat het spul voor mijn stoelgang zijn werk doet :') .. Gelukkig maar :)

Drukke en lange dag gehad op het werk, net pas thuis. 7 Uur moet ik alweer op de pufclub zijn. En daarna naar vrienden voetbal kijken.

Wat een lieve beebs zag ik voorbij komen O+ O+

Enf hier ongeveer soortgelijke nacht gehad :{ .. En waar dat aan ligt?
  woensdag 13 juni 2012 @ 18:26:14 #261
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112847819
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 18:24 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik kan jullie mededelen dat het spul voor mijn stoelgang zijn werk doet :') .. Gelukkig maar :)

Drukke en lange dag gehad op het werk, net pas thuis. 7 Uur moet ik alweer op de pufclub zijn. En daarna naar vrienden voetbal kijken.

Wat een lieve beebs zag ik voorbij komen O+ O+

Enf hier ongeveer soortgelijke nacht gehad :{ .. En waar dat aan ligt?
Fijn! :*
Doe je wel rustig aan meis? Klinkt als een volle dag zeg :o
Oh echt joh?! He jeetje. Apart. Nou maakt me niet uit zolang het niet nog een keer gebeurd, wat jij? :+ :{w
  woensdag 13 juni 2012 @ 18:57:03 #262
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_112849289
Verse baby foto's O+ Zou er spontaan van gaan rammelen!
Mooie baby's hoor! O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 13 juni 2012 @ 19:02:32 #263
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112849534
Ooh die baby's! Lief!

Ik heb bij moeders voor moeders een echo bon van 100 euro gewonnen. Ik wist niet eens dat je iets kon winnen
pi_112849752
Marjolijn ik ben verliefd O+

becky wat leuk!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_112849936
Wat een prachtige baby's zag ik voorbij komen!

Voor ik naar huis ging normale controle bij gyn met echo!
Ud is 16 januari
En hartje nogmaals zien kloppen, blijkbaar mag het voor de 10wk niet meer gehoord laten worden met echo apparaat

voor de rest geen enkele medewerking voor andere Meds helaas, zij volgen de richtlijnen van blablabla en zij passen eens in de 5(!) jaar de richtlijnen aan
dus niet de bedoeling dat elk ziekenhuis op eigen onderzoek uitgaat...
Dikke pech dus

verder is het genieten om bij mn meisje thuis (nou ja schoonouders) te zijn
  woensdag 13 juni 2012 @ 19:24:58 #266
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_112850667
Phaidra en Marjolijntje O+ , mooie ukkies hebben jullie daar!
pi_112851380
Och Marjolijntje ook al zo'n droppie O+. Gelukkig heb ik er zelf nu ook 1 :P

Herkenbaar trouwens, je verhaal. Ik moest ook nog een randje wegzuchten met persweeen, echt heel kut. Heb ook echt veel oerkreten uitgestoten :@. Sowieso de laatste 2 uur. Mijn weeën waren zo krachtig (met ca 6/7 weeën van 6 cm naar bijna volledig ontsloten :X), ik kon niet anders.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112853420
Wat en heerlijke verse baby's O+
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 13 juni 2012 @ 20:06:40 #269
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_112853431
Phaidra, van harte gefeliciteerd met je zoon! *O*

Hoe is het eigenlijk met bijtje en haar mannetjes?
  woensdag 13 juni 2012 @ 20:31:32 #270
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112854893
Marjolijntje, wat lief O+

Draak, het is verdorie niet waar :( Wat kan ik hier kwaad om worden zeg!!!
Maar wel fijn dat je het hartje gezien hebt.

Oehh Becky, dat is een leuke prijs!

Bijtje zal het wel druk hebben kan ik me zo indenken ;)
Maar ik ben inderdaad ook wel benieuwd hoe het met haar en d'r kleintjes gaat.
  woensdag 13 juni 2012 @ 20:42:01 #271
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112855524
Draak, leuke UD! Ben ik ook jarig....;-) Maar wat nu dan? Op standje survival?

Ik vermoed dat bijtje het aardig druk heeft met d'r twee mannen.
  woensdag 13 juni 2012 @ 20:43:11 #272
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112855596
Adesse, niet stiekem gaan bevallen vanavond hoor, de wedstrijd begint!!
pi_112855794
Hmm zou wel leuk zijn ;) maar helaas....en zeker na die foto's wil ik helemaal.

[ Bericht 12% gewijzigd door adesse op 13-06-2012 20:57:00 ]
pi_112857524
Kreeg vandaag een pakket, ik helemaal blij... Was het mijn kraampakket :')
Even een 'oh ja, zo groot zijn die kraamverbanden momentje' _O-
I found myself alone,
pi_112857977
Marjolijntje O+ Mooi O+ Heerlijk genieten meid.

Hier goedgekeurd. Meisje ligt heel diep, dacht ik al. Maar zegt natuurlijk niks. Verder steeds misselijk en een brrr dagje. Vind ineens alles eng. Morgen wel weer weg denk hoop ik }:|
  woensdag 13 juni 2012 @ 21:42:54 #276
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112860011
Clauwheee, ook jij gaat gewoon de klus klaren joh. Als zelfs de grootste debielen een kind kunnen baren... dan jij zeker! Komt allemaal wel goed :*

Jammer Adesse, we hadden wel wat fijne afleiding kunnen gebruiken van die vreselijke wedstrijd :{
  woensdag 13 juni 2012 @ 21:44:18 #277
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112860158
nou inderdaad Kersjes....

bevallen is bijna minder pijnlijk dan die wedstrijd kijken.....
pi_112860945
Je vliezen zouden spontaan breken van verdriet van de wedstrijd :P
pi_112861486
Zou dat kunnen? Dan blijf ik nog even kijken :P
pi_112861548
Je kan altijd hopen ;)
  woensdag 13 juni 2012 @ 22:05:16 #281
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_112861759
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 19:10 schreef draculettetje het volgende:
Wat een prachtige baby's zag ik voorbij komen!

Voor ik naar huis ging normale controle bij gyn met echo!
Ud is 16 januari
En hartje nogmaals zien kloppen, blijkbaar mag het voor de 10wk niet meer gehoord laten worden met echo apparaat
Hier in duitsland laten ze helemaal het hartje niet horen met een echo..zeggen ze dat het 'niet kan'...Ook zoiets belachelijk. Maar goed, je hebt het gezien toch ;) Alles werkt ^O^

Marjoleintje, mooi meisje O+
Phaidra Gefeliciteerd ! *O*
En er was nog iemand bevallen...naam vergeten, sorry :@ ook gefeliciteerd *O*
pi_112862322
Ohhhhhh Marjolijntje!!! wat een snoepje is je kleintje O+ O+ hopelijk drinkt ze snel beter! :*

Phaidra gefeliciteerd!! heb de foto en naam gemist jammer genoeg!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  † In Memoriam † woensdag 13 juni 2012 @ 22:20:10 #283
309370 Nanadu
pi_112863043
Marjolijntje wat een mooie foto O+

Dracu fijn dat je weer thuis bent, maar wat balen dat het ziekenhuis zo'n rot beleid heeft. En wat is het plan nu?

Wat een leuke prijs Becky!!

Clauwhee het komt echt allemaal goed schatje :P Maar ik snap je angst wel. Ik heb het alleen nu erger dan bij de eerste. Toen kwam het allemaal zo onverwachts dat ik met 36,5 week werd ingeleid, maar nu weet ik het op voorhand wel. ik ben ook wel bang op een herhaling van die helse bevalling, maar aan de andere kant was ik toen behoorlijk ziek van de zwangerschapsvergiftiging en dat heb ik nu niet. Ik probeer er maar niet teveel aan te denken.
pi_112865878
Ja dom he kersjes, ander ziekenhuis hebben we over nagedacht maar niet haalbaar

survival? Ach zo wil ik het niet noemen want bovenal vind ik het nog steeds bijzonder dit nog eens mee te maken
hoop dat het beter gaat dat wel we zullen zien!
pi_112865976
Kers en Nanadu thanks :*. Jullie hebben gelijk. En het heeft trouwens ook geen zin.
  woensdag 13 juni 2012 @ 23:14:46 #286
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112867027
Hier geen gebroken vliezen, hoe tenenkrommend de wedstrijd ook was :P

PE, het ene echoapparaat is het andere niet. Ik krijg elke controle een echo maar heb het hartje maar een paar keer gehoord. Ik moest net mazzel hebben dat het apparaat dat het geluid kan laten horen er stond. De gyn kijkt wel altijd naar het geluid, het tempo van het hartje, maar hoort dan dus ook niks.

5 jaar geleden zat ik nu al een poos weeën weg te puffen. In m'n eentje op de bank. Wat was ik blij en opgewonden dat het begonnen was!
pi_112871468
Heeft er iemand trouwens nog wat gehoord van lovelyjubbly1?
pi_112873586
Ik kom even jompelen voor bijtje, Lunta, Marjolijntje en Phaidra!
*O* *O* *O* *O*

Gefeliciteerd dames! Geniet O+
pi_112874029
Ik ga even gillen want ik heb ws wéér een blaasontsteking!! Ben er zooooo ontzettend klaar mee op het moment ;(

En nee al weer weken max 40 minuten slaap achter elkaar (met een enkele keer een uitschieter naar 2 uur aan 1 stuk, whooooo) helpt gewoon óók niet...
pi_112874215
Had gillen gerb! Wat een ellende elke keer zeg! Dikke zoen voor jou!
pi_112874243
Mogguh! :W

Wat waardeloos Gerb! :{

Ben ook wel benieuwd naar LJ1, hoop dat alles oké is.
I found myself alone,
pi_112874308
Gerbera! Nee he! Ook weeën erbij? Shit zeg!

Oh enne: Meld! *)
pi_112874764
Ah nee Gerbera! :*

Ik heb zowel bij de 7wk als bij de opname wel hartje gehoord dus vandaar onze vreemde blik dat gyn het niet liet horen met bij behorende protocol (ik kan dat woord niet meer uitstaan!)

Kersjes is hij ook vandaag geboren? Zo ja van harte!
  donderdag 14 juni 2012 @ 08:46:00 #294
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112874805
Bij deze wil ik mij onder voorbehoud melden,1wk en 2dgn overtijd en net 2 streepjes *O* volgens mijn schema zou ik rond 6wk zitten. Hardstikke vroeg nog natuurlijk, maar toch stiekem erg blij :Y
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_112874836
Fijn dat je weer thuis bent draak, wel balen van het beleid.

Oh nee Gerbra je mag heel hard gillen. wil best mee gillen als dat zou helpen.

Goedemorgen LLM-ers.

Gisteren was het even zoeken maar zagen we toch een knipperend hartje. En dat met zo als het nu leek 6w en 1 dag. Was echt heel gaaf.
Wel al een week strondverkouden wat niet erg is, maar vanmorgen had ik geen stem meer. Dreumes denkt dat hij zijn slag kan slaan al vanaf 05.15 uur gaap.
pi_112874857
Gefeliciteerd Logician
pi_112874873
Dikke kus voor Gerbera :*

Logician, gefeliciteerd!
  donderdag 14 juni 2012 @ 08:50:57 #298
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112874876
woei gefeliciteerd Logican, das snel gegaan!

Gerb, wat bummer zeg! vind het echt zo naatje voor je.
pi_112874879
Had je al in het andere topic gefeliciteerd Logician, maar hier ook welkom en even jompelen! *O* *O*

As, *O* voor je knipperende hartje. Beterschap met de verkoudheid.
I found myself alone,
pi_112874912
Phaidra en Marjolijntje, wat hebben jullie er prachtige kinders uitgeperst! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')