abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112826548
Meld!

Clauwhee, gerommel klinkt fijn, hier niks nakkes nada.

Phaidra, wow wat is dat snel gegaan zeg, ongekend :o
Ik heb btw de app: ctxtimerlite om weeen te registreren, die ziet er ong hetzelfde uit als die van phaidra. Weet niet meer wie het vroeg alleen.

Draakje, hopelijk vandaag naar huis!

Spannend, vanavond voetbal *O*
pi_112826783
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 10:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mja tis toch ook wel logisch dat ze willen weten ongeveer hoe en wat.
Hoewel nu ook wel vrij vroeg is om t al precies te weten, maar.ik,kan t.me.wel voorstellen eigenlijk.
Hij wilde de exacte datum weten idd. Ik heb nu maar gezegd dat als de baby op de uitgerekende datum komt, dat ik dan op... begin. Maar dat alles nog afhangt van de datum dat ik beval.
*poef* nu is het weg
pi_112827487
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 10:09 schreef kaatjejannie het volgende:
Mijn leidinggevende wilde gister de datum weten dat ik weer zou beginnen na mijn verlof. Hij snapte niet dat ik dat nu nog niet wist. Moest weer even denken aan 2 jaar geleden, toen ging het precies hetzelfde 8)7
Je zou toch denken dat zo iemand al vaker met hetzelfde bijltje heeft gehakt. En dat hij/zij wel weet dat je nooit exact kunt zeggen wanneer.

Ik ga me eens verdiepen in ouderschapsverlof. Eens kijken of het al weg bezuinigd is in de CAO voorheen kreeg je daar een gedeelte van uit betaald. En dan neem ik het zeker tot aan de zomer :P anders een paar maandjes denk ik. Om alles goed op de rit te krijgen met Seb op school en thuis
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 13 juni 2012 @ 11:06:03 #204
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_112827542
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 10:09 schreef kaatjejannie het volgende:
Mijn leidinggevende wilde gister de datum weten dat ik weer zou beginnen na mijn verlof. Hij snapte niet dat ik dat nu nog niet wist. Moest weer even denken aan 2 jaar geleden, toen ging het precies hetzelfde 8)7
Goh klinkt bekend..
erger nog, mijn rooster is al leeggehaald tot de datum die ze van het UWV hebben doorgekregen als 1e werkdag en een zeer nare managements memo (die ik niet zou mogen kunnen zien, maar toch kan) k denk dat ik m'n verlof maar gebruik om elders te solliciteren :@
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_112827624
Ik zit nu beetje te twijfelen. Ben 19-01 uitgeteld nu. Aangezien ik gastouder ben wil ik zo lang mogelijk door gaan. Mijn ene vraagouders weten nu dat ik zwanger ben zodat ze tijd hebben om een andere gastouder te zoeken. Ze verwachten straks een tweeling en met onze eigen baby erbij mag ik die niet opvangen. De andere vraagouders vertel ik het morgen. Die verwachten deze maand een baby en die kleine zou vanaf oktober dan ook hier komen. Maar is dat wel verstandig? Of moet ik die ook een andere go laten zoeken? Ik weet nu nog niet hoe ik me voel in oktober maar wil ze ook niet op het laatste moment in de problemen brengen.En ik weet ook niet hoe snel ik na de bevalling weer hun kinderen kan opvangen! Om nou 10 weken verlof op te nemen vind ik ook weer zoveel. Maar misschien is het ook wel nodig want weet ook niet hoe het hier draait met 4 kinderen straks. Word er gek van...
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_112827885
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:07 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik zit nu beetje te twijfelen. Ben 19-01 uitgeteld nu. Aangezien ik gastouder ben wil ik zo lang mogelijk door gaan. Mijn ene vraagouders weten nu dat ik zwanger ben zodat ze tijd hebben om een andere gastouder te zoeken. Ze verwachten straks een tweeling en met onze eigen baby erbij mag ik die niet opvangen. De andere vraagouders vertel ik het morgen. Die verwachten deze maand een baby en die kleine zou vanaf oktober dan ook hier komen. Maar is dat wel verstandig? Of moet ik die ook een andere go laten zoeken? Ik weet nu nog niet hoe ik me voel in oktober maar wil ze ook niet op het laatste moment in de problemen brengen.En ik weet ook niet hoe snel ik na de bevalling weer hun kinderen kan opvangen! Om nou 10 weken verlof op te nemen vind ik ook weer zoveel. Maar misschien is het ook wel nodig want weet ook niet hoe het hier draait met 4 kinderen straks. Word er gek van...
Phoe, dat is inderdaad lastig zeg.
pi_112827945
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 10:36 schreef draculettetje het volgende:
Ik ga vanmiddag lekker naar huis!
*O*
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_112828049
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:04 schreef Estrys het volgende:

[..]

Je zou toch denken dat zo iemand al vaker met hetzelfde bijltje heeft gehakt. En dat hij/zij wel weet dat je nooit exact kunt zeggen wanneer.

Ik ga me eens verdiepen in ouderschapsverlof. Eens kijken of het al weg bezuinigd is in de CAO voorheen kreeg je daar een gedeelte van uit betaald. En dan neem ik het zeker tot aan de zomer :P anders een paar maandjes denk ik. Om alles goed op de rit te krijgen met Seb op school en thuis
Vorige keer was ik in ons team de eerste die zwanger was. Toen kon ik me nog wel een beetje voorstellen dat ie er niks van snapte. (al is hij zelf vader van 2 dochters).oen heb ik het helemaal uitgelegd, en leek hij het te snappen. Na mij is er nog een zwangerschap geweest in het team. Daar deed hij het ook al.

Ik neem nog wat pbl uren op na mijn verlof. Denk dat ik nog een week of 4 extra heb.
*poef* nu is het weg
  woensdag 13 juni 2012 @ 11:19:14 #209
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_112828058
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:07 schreef MeNicole2 het volgende:
Moeilijk, maar zou sowieso even kijken op hoeveel kinderen je strakjes komt met opvang aangezien je natuurlijk een bepaalde grens hebt van aantal en leeftijden (incl. je eigen) en hoe je het doet met de verplichte ruimte en slaapgelegenheden. En wat je zelf ook aangeeft, je weet niet hoe je jezelf gaat voelen en hoe het straks gaat met 4 kinderen. Ik denk dat je de keuze het beste bij de ouders kan neerleggen.

Dracu fijn!!!
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_112828099
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:14 schreef Estrys het volgende:

[..]

Phoe, dat is inderdaad lastig zeg.
Ik vond na de bevalling van Matthias het allemaal wel lekker gaan. Maar toen woonde mijn schoonmoeder nog hier en had ik dus meer hulp. Ik hoefde niet 's ochtends alle kinderen mee te nemen om Mikael weg te brengen enzo. Maar straks moet dat wel. Nu neem mijn lief 2 weken vrij nadat de kraam een week is geweest. En daarna moet ik het weer zelf doen.
pi_112828215
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:19 schreef maffemuts het volgende:

[..]

Moeilijk, maar zou sowieso even kijken op hoeveel kinderen je strakjes komt met opvang aangezien je natuurlijk een bepaalde grens hebt van aantal en leeftijden (incl. je eigen) en hoe je het doet met de verplichte ruimte en slaapgelegenheden. En wat je zelf ook aangeeft, je weet niet hoe je jezelf gaat voelen en hoe het straks gaat met 4 kinderen. Ik denk dat je de keuze het beste bij de ouders kan neerleggen.

Dracu fijn!!!
Ja dat aantal kinderen en ruimte is het probleem niet. Gaat puur om mezelf. 4 kinderen waarvan Matthias misschien dan nog niet loopt en een baby is natuurlijk heel anders dan 3 kinderen waarvan een peuter en een kleuter.
pi_112828318
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:18 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Vorige keer was ik in ons team de eerste die zwanger was. Toen kon ik me nog wel een beetje voorstellen dat ie er niks van snapte. (al is hij zelf vader van 2 dochters).oen heb ik het helemaal uitgelegd, en leek hij het te snappen. Na mij is er nog een zwangerschap geweest in het team. Daar deed hij het ook al.

Ik neem nog wat pbl uren op na mijn verlof. Denk dat ik nog een week of 4 extra heb.
Ik heb de vorige keer 4 uur in de week ouderschapsverlof opgenomen voor een jaar lang, om zo van 28 uur tot 24 uur te komen. En na een jaar wilde ik dan een contract van 24 uur. Was mijn baas op zijn zachtst gezegd niet blij mee dat ik het zo deed. Die wilde gewoon meteen naar een contract voor 24 uur. Maar op deze manier kreeg ik over die 4 uur nog wat geld.

Ging mijn baas ook dreigen dat het helemaal niet zeker was dat ik dan na een jaar een contract voor 24 uur kon krijgen en dat hij me 28 uur kon laten werken. Nou ja, zei ik dat zie ik dan wel weer, dan zoek ik wat anders. Hmm dat was toch ook niet helemaal zijn bedoeling :D

Ik denk dat ik april en mei en misschien juni nog ouderschapsverlof neem. Benieuwd hoe hij dat gaat vinden aangezien er niemand is die mijn functie over zal nemen, op een enkele taak na. Ook raar, mijn functie hoeft geen vervanging als ik weg ben: vraag ik me af: hoe nodig ben ik dan eigenlijk? :{w
pi_112828423
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:26 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik denk dat ik april en mei en misschien juni nog ouderschapsverlof neem. Benieuwd hoe hij dat gaat vinden aangezien er niemand is die mijn functie over zal nemen, op een enkele taak na. Ook raar, mijn functie hoeft geen vervanging als ik weg ben: vraag ik me af: hoe nodig ben ik dan eigenlijk? :{w
Dat zou ik me dan idd ook afvragen. Maar ligt ook beetje aan werk dat je doet. Bij Ikea kwam toen voor mij ook geen vervanger omdat andere collega's op die manier meer uren konden en mochten draaien!!
pi_112829059
Wij hebben deze week iemand aangenomen die mij kan vervangen :) En die er 'daarna' ter uitbreiding is. Organisatie is vrij groot en gelukkig hebben ze heel veel ervaring met zwangeren, dus ik hoef me daar geen zorgen over te maken. Soort organisatie helpt ook een hoop natuurlijk, daar heb ik ook wel geluk mee; voorheen werkte ik in een profit-organisatie. Daar wordt ook geen vervanger gezocht als iemand met zwangerschapsverlof gaat..
pi_112829093
Zo, ook weer wakker.. :D
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_112829373
Draculettetje, fijn dat je naar huis mag!

Clauwhee, rommelt het nog steeds? Spannend!!

MeNicole, inderdaad lastige situatie.

Sonnetje, klinkt alsof je lekker relaxed bezig bent met alles ^O^
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_112829608
Nee niet echt, alleen m'n darmen. Verder is het weer helemaal rustig. Vanavond controle bij de vlos.
pi_112830095
Even een update :-) Ik post hier eigenlijk niet zo veel omdat ik niks te posten heb, alles gaat erg voorspoedig!
Ben inmiddels 27 weken & 1 dag, vandaag op controle bij de vk geweest en zijn weer goedgekeurd. Kleine man is erg druk, viert flinke feestjes in mijn buik.
De babykamer is zo goed als klaar O+ , enkel nog een muurtje te verfen en een plankje op te hangen.
pi_112830981
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 11:59 schreef clauwheee het volgende:
Nee niet echt, alleen m'n darmen. Verder is het weer helemaal rustig. Vanavond controle bij de vlos.
Ik was er ook van overtuigd dat het m'n darmen waren hè ;) In het begin lijkt het gewoon heel erg op elkaar (en m'n darmen zijn ook goed leeg aan de bevalling begonnen :P).

Maar misschien helpt dit om jouw kleintje eruit te rammelen?
*poef*

[ Bericht 15% gewijzigd door Phaidra op 13-06-2012 19:42:45 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112831046
Sorbo wat klinkt dat enorm liefdevol O+

Oh ja, ik heb contraction monitor gebruikt!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112831236
Kiek es O+. Je doet in ieder geval heel erg je best :D Mooi!

En vooralsnog ga ik echt uit van rommelende darmen (en rommelende planning :') nu).
pi_112831301
Oh Phaidra O+ O+ wat een snoepje!!
  woensdag 13 juni 2012 @ 12:42:51 #223
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112831397
Phaidra wat een moppie O+ O+
pi_112831692
Wat een moppie! Dat kleine mondje en dat lieve handje... Smelt! O+
pi_112831706
Wat leuk zeg LeNeHe, een uur is echt lang!! O+

Oooo phaidra, het begint bij mij zelfs te rommelen!! Wat een poeppiescheetje~!

Nou, ik heb er heel wat telefoontjes op zitten en zwangerschapsverklaringen opnieuw gemaild en op de post gedaan omdat leidinggevenden dat niet gedaan hebben en ze gaan het in orde maken. Vrijdag maar weer UWV bellen om te checken of er iets binnen is.
Ik ga zelf maar een baan zoeken bij P&O, heb de laatste jaren zoveel zelf gedaan en van alles uit gezocht....

Vervelend zo'n nare opmerking maffe!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')