abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112823951
Nee vanmiddag.. Ik heb het even aangekeken als het ernstiger zou worden had ik gewoon gebelt.
pi_112823957
Opmerkelijk is het zeker. Je drukt je nog heel bescheiden uit.
pi_112823995
Nou ja ze is lichtelijk ongerust natuurlijk :o Ik zou waarschijnlijk in alle staten zijn :{
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 13 juni 2012 @ 09:03:05 #179
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_112824029
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 08:58 schreef Sorbootje het volgende:
Opmerkelijk is het zeker. Je drukt je nog heel bescheiden uit.
Zo ben ik..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 13 juni 2012 @ 09:03:08 #180
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112824031
LJ, ik vind je ook wel heel nuchter doen over zoiets bij deze termijn, zeker in jouw situatie :o
.... met gevoel voor drama....
  woensdag 13 juni 2012 @ 09:05:00 #181
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112824063
Sorbootje, wat een bijzondere avond moet dat voor jullie geweest zijn O+

Estrys, voel je je weer wat beter? Door vermoeidheid kunnen de misselijkheidsklachten ook toenemen he.
.... met gevoel voor drama....
pi_112824112
Sorbo ik ben normaal ook van de hapto maar het foldertje hier vond ik dan wel weer erg zweverig!
Misschien toch maar weer overwegen want hoe jij vertelt klinkt het juist weer gaaf!
pi_112824123
Ik ben ook zeker wel ongerust geloof me het moment dat ik het zag wou ik bellen. Maar voelde me een beetje bezwaard want andere keren konden ze ook niets zien. Ben online wezen kijken en daar las dat het wel vaker kan voorkomen zolang het maar niet verergerd. Water is gelukkig niet gebroken en verder ook geen verandering geweest gelukkig.
pi_112824241
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 09:05 schreef Kersjes het volgende:

Estrys, voel je je weer wat beter? Door vermoeidheid kunnen de misselijkheidsklachten ook toenemen he.
Slapen helpt!
Een dag werken kost me erg veel energie, ik eet dan ook slecht overdag. Meestal heb ik om 10 uur mijn brood al op en ik neem al behoorlijk wat extra mee -O- Dus dan eet ik de rest van de dag te weinig. Wat tussendoortjes maar niet gezond en niet veel. En om half zes kom ik thuis en ben ik echt op, misselijk, moe. Uitrusten is er ook niet echt bij he met kleine kinderen. Nou ja even volhouden maar :s)

Nog 17 dagen (5,5 weken) werken en dan heb ik drie weken vrij *O* Mijn eerste vakantie sinds juli 2011 :o
Lekker een weekje thuis en twee naar Italië 8-)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_112824296
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 09:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zo ben ik..
Weet ik toch. Altijd bescheiden, genuanceerd en diplomatiek O+
pi_112824339
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 09:05 schreef Kersjes het volgende:
Héél bijzonder. Ondanks dat de placenta pal aan de voorzijde ligt (hebben wij weer ;) ) heeft K. d'r zoon gevoeld. Eerst moest ik zelf proberen contact te maken met 't kindje. Dat lukte niet, ik voelde hem ook echt nog niet aan de buitenkant. Toen legde de haptonome d'r hand op mijn buik en bewoog een beetje op een uitnodigende manier (hoe leg ik dát nou weer uit :D ) en binnen drie seconden POKPOK, daar was ie hoor! En later lukte het K ook! Ze kon hem onder haar hand voelen bewegen en hij haalde een paar keer uit :)
pi_112824414
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 09:20 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Héél bijzonder. Ondanks dat de placenta pal aan de voorzijde ligt (hebben wij weer ;) ) heeft K. d'r zoon gevoeld. Eerst moest ik zelf proberen contact te maken met 't kindje. Dat lukte niet, ik voelde hem ook echt nog niet aan de buitenkant. Toen legde de haptonome d'r hand op mijn buik en bewoog een beetje op een uitnodigende manier (hoe leg ik dát nou weer uit :D ) en binnen drie seconden POKPOK, daar was ie hoor! En later lukte het K ook! Ze kon hem onder haar hand voelen bewegen en hij haalde een paar keer uit :)
O+
pi_112824473
Wat super Sorbootje dat ze op die manier toch al contact kan maken met haar zoontje!
pi_112824482
En toen had ik nog een cadeautje voor K., een goodmoodkid jumpsuitje met de naam van m'n neefje d'r op en toen moesten we weeeer huilen. We zijn mutsen, het moge duidelijk zijn.
pi_112824498
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 09:27 schreef adesse het volgende:
Wat super Sorbootje dat ze op die manier toch al contact kan maken met haar zoontje!
Ja mooi he? Hopelijk kan ik het J. (de vader) ook laten voelen, die kon deze keer helaas niet mee.
pi_112824551
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 09:20 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

O+
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_112824678
Mijn schoonouders hebben vroeger ook haptonomie gedaan tijdens zwangerschap van mijn man en die vertelde dat toen hij geboren was nog steeds reageerde en rustig werd van een bepaalde aanraking. Wie weet hebben zij dat ook zo meteen met hun kindje. Ik hoop dat J het ook zo een keer kan voelen.
pi_112824744
Sorbootje, wat klinkt dat ontzettend O+
Ik heb de placenta ook pal aan de voorkant liggen, ben benieuwd waar het aan de buitenkant te voelen gaat zijn :D Voel het nu nog niet eens zelf aan de binnenkant :+

On a sidenote: Wehkamp geeft nu 15% korting op alle positiekleding.
pi_112825002
Phaidra, Marjolijn en Lunta gefeliciteerd!! wauw wat gaat het snel hier ineens..
Draakje!! wauw ben jij het! Van harte gefeliciteerd, wens je een voorspoedige zwangerschap!

Beterschap voor alle zieken!

Hier ook de placenta voor, maar voel de baby genoeg aan de buitenkant hoor. Bovenin mijn buik en aan de zijkanten. Er komen ook van die leuke bobbels, wel wat minder als mijn vorige zwangerschap, maar net zo leuk.

Ik heb 2 werkgevers en ga volgende week met verlof en ik dacht ik bel het UWV even om te kijken of alles goed gaat. Nou, niet dus, ze wisten helemaal van niks.
Salarisadministratie gebeld van mijn ene werk en die wisten ook niet dat ik zwanger was en P&O van mijn andere werk waren even bezig, dus kan straks pas weer terug bellen.
Tis toch niet te geloven....
pi_112825373
Sorbo, wat mooi en bijzonder!! O+

LJ; no way dat ik af zou wachten! Al bel je 10x voor niks!

Jemig Troeta, wat een gezeur op je werk! :{

Wij hebben van vrienden echobonnen gekregen en vandaag hadden we dan de pretecho. Heerlijk een uur (!) liggen kijken naar de kleine meid. O+ O+
Mijn moeder was er ook bij en die heeft ook zo zitten genieten.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_112825439
Handig Troeta!

Dat was wel handig van mijn werk, ik heb t gewoon zelf aangevraagd.
Ik vind t vooral apart dat je t min 4 weken van te voren pas aan kan vragen.
Kreeg toen een brief thuis dat het aangevraagd was.
En eind mei een brief dat er nog iets mistte (rekeningnummer van het bedrijf) en dat.moest voor 1 juni opgestuurd zijn (echt binnen een week) en mijn verlof ging op 6 juni in ofzo.
Kan me voorstellen dat er bij grotere.bedrijven sneller wat mis gaat nu :D

Hier weinig te melden. Straks.intake.kraamzorg. Ik heb t andersom, bij de eerste telefonisch en nu komen ze langs (andere organisatie nu). Ben benieuwd :D
Straks ook stucador(s) weer over de vloer. Gisteren hebben ze wat oneffenheden in t stucwerk gerepareerd en vandaag komen ze dat verven (kamer was al gespoten).
Echt 2 van die superhagenezen. Ik kan ze.amper.verstaan (bij wijze van spreken ;))
Dus dan is t echt echt klaar. Meubels staan er al. Dus die ga k morgen maar soppen. En kleertjes wassen O+
Moeten we nog een dekentje, lamp en rolgordijnen hebben. Mja dekentje is niet zo belangrijk. Heb toch nog.geen ledikant om op te maken (dreumes ligt er nog in, die.wil nog.niet in zn peuterbed :'))

Lj, das wel schrikken! K.zou de vk idd gewoon gebeld hebben, beter een keer.te.veel dan te weinig.

Sorbo O+

Lenehe, wat een tof kado! En fijn dat je er zo van kan genieten O+ (klinkt een beetje.stom hoe.k t zeg :'))
pi_112825528
Mijn leidinggevende wilde gister de datum weten dat ik weer zou beginnen na mijn verlof. Hij snapte niet dat ik dat nu nog niet wist. Moest weer even denken aan 2 jaar geleden, toen ging het precies hetzelfde 8)7
*poef* nu is het weg
pi_112825571
Mja tis toch ook wel logisch dat ze willen weten ongeveer hoe en wat.
Hoewel nu ook wel vrij vroeg is om t al precies te weten, maar.ik,kan t.me.wel voorstellen eigenlijk.
pi_112825692
Uiteraard, maar een exacte datum kún je gewoon niet noemen als je de bevallingsdatum niet weet.
pi_112826378
Ik ga vanmiddag lekker naar huis!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')