Bizar he!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:06 schreef Tante_Soesa het volgende:
Phaidra, wat snel zeg! Gefeliciteerd![]()
Nanadu, wat een heftig verhaal. Rustig aan! Fijn dat je wel naar huis kon.
Sonnetje, wat gaat het snel he! Ik sta ook al in de top 10
Dat kán niet kloppen...
Wat gaaaaf zegquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:40 schreef Sorbootje het volgende:
Vanavond naar haptonomie geweest. En ik ben enthousiast! Ik ben heel nuchyer en was bang dat ik het zweverig zou vinden, maar echt helemaal niet. En met haar hulp heeft K. de baby voor t eerst gevoeld. Wat een moment!! Voel me euforisch
x2quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heeft uiteindelijk 38 uur geduurd.
weeen kwamen niet regelmatig genoeg
de ene na 30 seconden, de andere weer na minuut, dan weer eentje 10 seconden later enz enz enz
3 cm ontsluiting na 12 uur weeen
Hoop dat het bij de tweede sneller gaat
oh echt! I hope so. Hier duurde het 36 uur, na 14 uur aardig lichte weeën 2 cm ontsluiting, daarna na 5 uur rugweeën 1 cm erbij, aaaah, ik kan het weer zo voor me halen, het ontsluiting checken en er na 5 uur onder de douche er maar 1 cm bij hebben.....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:42 schreef Cantare het volgende:
[..]
x2de verloskundige kon het me gelukkig voor 99% garanderen
Ja, nou ja, ze zeggen dat een tweede vaak sneller gaat.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:51 schreef becky27 het volgende:
[..]
oh echt! I hope so. Hier duurde het 36 uur, na 14 uur aardig lichte weeën 2 cm ontsluiting, daarna na 5 uur rugweeën 1 cm erbij, aaaah, ik kan het weer zo voor me halen, het ontsluiting checken en er na 5 uur onder de douche er maar 1 cm bij hebben.....
Mag van mij dit keer wel een stuk sneller.
Phaidra!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:00 schreef Phaidra het volgende:
Hai lieverds, bedankt voor al het meepuffen! Het heeft geholpen want om 14.30 zijn m'n vliezen gebroken. Toen de vk hier was had ik al 6 cm ontsluiting dus op naar het ziekenhuis! Aldaar is om 17.08 onze zoon I van geboren. Hij is klein, 2460 Gr. bij 43 cm. Gelukkig mochten we wel naar huis, hij kan z'n temperatuur wel op peil houden.
Het is wel bizar idd! Had het echt totaal niet verwacht, maandag wees nog niks op een aanstaande bevallingquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Phaidra jij vlotterd gefeliciteerd mama van een zoon![]()
Prachtige naam![]()
Wat een ukje maar heerlijk dat hij gewoon mee naar huis mocht.
Kunnen jij en je vent het al bevatten? Een paar uur geleden twijfelde je nog of je hem moest bellen
Phaidra, hij is erquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:00 schreef Phaidra het volgende:
Hai lieverds, bedankt voor al het meepuffen! Het heeft geholpen want om 14.30 zijn m'n vliezen gebroken. Toen de vk hier was had ik al 6 cm ontsluiting dus op naar het ziekenhuis! Aldaar is om 17.08 onze zoon I van geboren. Hij is klein, 2460 Gr. bij 43 cm. Gelukkig mochten we wel naar huis, hij kan z'n temperatuur wel op peil houden.
Je bent al 3x met spoed naar ziekenhuis gegaan, je verliest, denk je, een slijmprop bij 28 weken en dan denk je, ach ik moet toch morgen middag naar de verloskundige, niets aan de hand?quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:51 schreef lovelyjubbly1 het volgende:
Phaidra wat heerlijk zeg dat jij je mannetje al hebt! Gefeliciteerd!![]()
Gister verloor ik wat bloed het leek op stukjes van mijn slijmpropBen er nie geheel zeker van maar moet vanmiddag tog naar de verloskundige en hoor ik het wel. Was 2 maal gister overigens..
Ik ben inmiddels 28 weken en ook al begin het ik rustig aan al zat te worden wil ik nog wel dat ie blijft zitten. Heb al sinds 19 weken last van BH en al 3 maal met spoed naar ziekenhuis gezonden omdat vroegbevalling leek maar alles zat gelukkig nog potdicht.. de pijn is nog hetzelfde maar nu ik ook bloed heb verloren tog lichtelijk ongerust.
Zo ben ik..quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:58 schreef Sorbootje het volgende:
Opmerkelijk is het zeker. Je drukt je nog heel bescheiden uit.
Slapen helpt!quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:05 schreef Kersjes het volgende:
Sorbootje, wat een bijzondere avond moet dat voor jullie geweest zijn![]()
Estrys, voel je je weer wat beter? Door vermoeidheid kunnen de misselijkheidsklachten ook toenemen he.
Héél bijzonder. Ondanks dat de placenta pal aan de voorzijde ligt (hebben wij weerquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:05 schreef Kersjes het volgende:
Sorbootje, wat een bijzondere avond moet dat voor jullie geweest zijn![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:20 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Héél bijzonder. Ondanks dat de placenta pal aan de voorzijde ligt (hebben wij weer) heeft K. d'r zoon gevoeld. Eerst moest ik zelf proberen contact te maken met 't kindje. Dat lukte niet, ik voelde hem ook echt nog niet aan de buitenkant. Toen legde de haptonome d'r hand op mijn buik en bewoog een beetje op een uitnodigende manier (hoe leg ik dát nou weer uit
) en binnen drie seconden POKPOK, daar was ie hoor! En later lukte het K ook! Ze kon hem onder haar hand voelen bewegen en hij haalde een paar keer uit
Ja mooi he? Hopelijk kan ik het J. (de vader) ook laten voelen, die kon deze keer helaas niet mee.quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:27 schreef adesse het volgende:
Wat super Sorbootje dat ze op die manier toch al contact kan maken met haar zoontje!
quote:Op woensdag 13 juni 2012 09:20 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Héél bijzonder. Ondanks dat de placenta pal aan de voorzijde ligt (hebben wij weer) heeft K. d'r zoon gevoeld. Eerst moest ik zelf proberen contact te maken met 't kindje. Dat lukte niet, ik voelde hem ook echt nog niet aan de buitenkant. Toen legde de haptonome d'r hand op mijn buik en bewoog een beetje op een uitnodigende manier (hoe leg ik dát nou weer uit
) en binnen drie seconden POKPOK, daar was ie hoor! En later lukte het K ook! Ze kon hem onder haar hand voelen bewegen en hij haalde een paar keer uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |