Sylvana heel veel sterkte met deze beslissing
Keshet wat een positieve instelling

Dit moet gewoon goed komen.
Verder niet heel erg bijgelezen, want ik heb nogal wat te verwerken gehad vandaag. Ik ben gelukkig weer thuis en ook gelijk met verlof. De waardes van mijn galzouten zijn ernstig verhoogd en de gyn wil niet dat ik nog langer doorwerk. Ze gaf aan dat ze zelden zulke hoge waardes zien en dat het logisch is dat ik zoveel jeuk heb. Ik zal dagelijks een hartfilmpje moeten laten maken en 1 keer in de week bloedprikken. Daarnaast moet ik medicijnen slikken en goed opletten of ik de baby voldoende voel bewegen. Als dit niet zo is dan moet ik meteen langskomen (ook al ben ik dan die dag al op controle geweest). En het grootste nieuws van vandaag: ik zal rond de 36 weken al ingeleid worden

Normaal doen ze dit bij cholestase rond de 37/38 weken, maar omdat de waardes bij mij zo slecht zijn willen ze niet langer wachten. Dit was echt een enorme schok! We hebben nog een grote to do lijst wat we allemaal moeten doen. Gelukkig heb ik veel steun vanuit de omgeving, dus dat moet lukken. Nu bijkomen van alles en het op een rijtje zetten. Morgen moet ik in de ochtend weer langs komen.