quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:00 schreef Phaidra het volgende:
Adesse, 40 weken!! Ik hoop dat de beeb nog even blijft zitten tot je man weer fitter is.
Ik ben ook benieuwd hoe het met Lunta is!Spannend dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh my, 30 uurquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:58 schreef Ladylike het volgende:
Oeh spannend hoor!!![]()
zo heb ik bij de eerste ruim 30 uur weggepuft![]()
Heeft uiteindelijk 38 uur geduurd.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:00 schreef KatyM het volgende:
[..]
Oh my, 30 uur!
Succes phaidra!hopelijk zet het door
Ik hoop het ook voor je en ik hou mezelf even voor dat je echt een uitzondering bent hoor, ik moet nogquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heeft uiteindelijk 38 uur geduurd.
weeen kwamen niet regelmatig genoeg
de ene na 30 seconden, de andere weer na minuut, dan weer eentje 10 seconden later enz enz enz
3 cm ontsluiting na 12 uur weeen
Hoop dat het bij de tweede sneller gaat
Vaak krijg je na 1 week de eerste resultaten (Keshet hopelijk ook). Het wachten daarna is geen kwestie van onwil, maar het feit dat de cellen op kweek moeten worden gezet. Voor de uitslag die je na 3 weken krijgt, is meer ontwikkeltijd nodig. Helaas weet ik dat ook uit eigen ervaring, wij wachten nu nog op de laatste uitslagen die na 3 weken volgen en de gynaecoloog heeft het op die manier uitgelegd.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:39 schreef Lijnloos het volgende:
Keshet, ook hier duim ik mee.... wat naar dat jullie nu nog zo lang moeten wachten, je zou toch denken dat dat soort gevallen wel effe wat sneller zouden moeten gaan ivm worst-case-scenario-gevolgen... Anyways:en knuffel voor jou, D. en E...
Oh ik bedoelde het ook niet als onwil... ik snap wel dat het een kwestie is van onderzoek dat die tijd nodig heeft, maar het zou toch zo fijn zijn als er een manier zou zijn waarmee die wat versneld zou kunnen worden. Wachten is nooit leuk, maar dit is wel van een dergelijke aard dat je ook niet langer dan strikt nodig in spanning wilt zitten...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Vaak krijg je na 1 week de eerste resultaten (Keshet hopelijk ook). Het wachten daarna is geen kwestie van onwil, maar het feit dat de cellen op kweek moeten worden gezet. Voor de uitslag die je na 3 weken krijgt, is meer ontwikkeltijd nodig. Helaas weet ik dat ook uit eigen ervaring, wij wachten nu nog op de laatste uitslagen die na 3 weken volgen en de gynaecoloog heeft het op die manier uitgelegd.
Oh dat snap ik, dat je dat vertrouwen in Hendrikje wilt hebben, en dat voelt ie vastquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:23 schreef Keshet het volgende:
Ik krijg helaas alle uitslagen pas over een week of drie.![]()
Het kan sneller, maar dan moet je óf al veel verder in de zwangerschap zitten of de kansberekening moet slechter zijn dan 1:50. 'Gelukkig' val ik in geen van beide groepen en moet ik dus langer wachten.
Tijdens de zwangerschap van E. had ik op maandagochtend de punctie en op woensdagmiddag de uitslag maar toen was ik ook al 25 weken zwanger en gingen de arten er vanuit dat er met bijna 100% zekerheid iets mis was met E. Gelukkig niet.![]()
Mede door toen heb ik er meer begrip voor dat je soms nou eenmaal wat langer moet wachten; voor anderen is het belangrijker dan voor mij op dit moment. En dat voor iemand die ongeduldig echt als middle name heeft.
Ik ben nog aardig relaxed hoor. Ik kan niks aan de uitslag veranderen en de komende drie weken gaat het leven gewoon door. En ook steek ik m'n kop aardig in het zand; ik blijf het gevoel houden dat alles ok is en ik ga echt pas panieken mochten we toch een slechte uitslag krijgen. (En ja, ik weet dat dat een reele optie is.)
Kleine aanvulling: Hendrikje ligt qua groei steeds 1 tot 2 dagen voor op het gemiddelde!![]()
![]()
Op de echo's is tot nu toe ook nog niks gevonden wat duidt op chromosomale afwijkingen en ook de goede groei tot nu toe is een pluspuntje in het hele verhaal. Dus of 't nou terecht is of niet; ik blijf vertrouwen op een goede afloop. Dat niet doen voelt ook een beetje als verraad richting Hendrik, beetje moeilijk uit te leggen.
![]()
Ahum Einde egopost.
Phaidra, ik zou je vriend vanaf nu de sleutel om zijn nek laten dragen aan een touwtje.![]()
Dankjewel!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:58 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde het ook niet als onwil... ik snap wel dat het een kwestie is van onderzoek dat die tijd nodig heeft, maar het zou toch zo fijn zijn als er een manier zou zijn waarmee die wat versneld zou kunnen worden. Wachten is nooit leuk, maar dit is wel van een dergelijke aard dat je ook niet langer dan strikt nodig in spanning wilt zitten...
Ook voor jou een
Ik niet, ben onschuldig!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:41 schreef mefke79 het volgende:
Keshet, ergens dus 'fijn' dat je zo lang moet wachten. Tuurlijk, hoe sneller hoe liever, maar toch. En als de echo's allemaal goed zijn en de groei ook..tja, dan snap ik helemaal dat je gewoon effe je kop in het zand steekt. Sterkte!
Enne, wie is er hier stiekem bevallen??![]()
Melding voor de ambulance:
12:19:25 12-06-12
Melding : A2 5076ER xx : KRUISBOOGSTRAAT HAAREN COUVEUZE MEE
Je zou het meemaken joh, thuis bevallen en dan moet er uiteindelijk gewoon een couveuse (ja met s, niet met z) komen om je kindje naar het ziekenhuis te brengen.
Pssst... het is de 12e...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:18 schreef Kersjes het volgende:
Lunta, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon![]()
Phaidra, lijkt erop dat het toch het echte werk is! Zet 'm op meid, you can do it![]()
Vandaag is het de 13e. Op 13 juli ben ik uitgerekend!
Ja raar he. Maar we zijn er ondertussen aan gewend en hebben hem nu 2 keer gezien en het is allemaal weer net zo spannend. Was alleen in een week een kilo aangekomenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:26 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wauw MeNicole, wat fijn!
Onze kindjes zijn op dezelfde dag geboren en kan me niet voorstellen dat er nu een tweede mupje zou groeien... ik rammel vaak wel de pan uit maar voorlopig nog even niet... Maar vind het wel heel geinig om nu te zien dat er bij jou nog eentje komt
Ik heb dat ook sinds deze week ongeveer en ben nu 18+3quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gisteren en vandaag heb ik voor het eerst (ben nu bijna 19w) het gevoel dat mijn buik in de weg zit, of een soort spanning die op je buik staat. Anyhoo, ik ben benieuwd of jullie dat hier herkennen?
Vandaag heb ik bijvoorbeeld de hele dag gewerkt (momenteel voornamelijk zittend werk), maar net moest ik een wandeling maken naar de andere kant van het gebouw en dan ik voel dat er spanning op mijn pens staat (kan niet goed/lekker rechtop lopen, bijvoorbeeld).
Het lijkt een beetje op dat gevoel wanneer je een keer veel te veel gegeten hebt en je buik ook zo onder druk staat![]()
Op zich lijkt het me heel logisch (je buik staat immers op spanning, in ieder geval meer spanning dan normaal), maar ik heb er nog nooit echt (iemand) over gehoord. Dus vandaag mijn vraag aan jullie: herkennen jullie dit gevoel?
Oh, nou, dan lopen we mooi gelijkquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:00 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik heb dat ook sinds deze week ongeveer en ben nu 18+3
Ja, vind ik ook, inderdaad vooral na een tijdje actief zijn of veel lopen op een dag. Maar verder niet pijnlijk. Buikslapen begint ook lastig te worden!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, nou, dan lopen we mooi gelijkIk ben 18+5
Het doet ook geen pijn ofzo, het is gewoon wat ongemakkelijk he?
Buikslapen doe ik ook niet meer, voelt niet prettigquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:03 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook, inderdaad vooral na een tijdje actief zijn of veel lopen op een dag. Maar verder niet pijnlijk. Buikslapen begint ook lastig te worden!
Ik zie trouwens dat mijn datum nog op de oude datum staat, ik ben ondertussen verschoven naar 10-11-12Wil een mod dat veranderen?
Hou je het nog een beetje uit?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:29 schreef Gerberaatje het volgende:
Er zijn er nog maar 8 voor me(grote kans dat het er nog minder zijn, aangezien ik de 40 weken niet ga halen
) wow!! Aftellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |