SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:00 schreef Phaidra het volgende:
Adesse, 40 weken!! Ik hoop dat de beeb nog even blijft zitten tot je man weer fitter is.
Ik ben ook benieuwd hoe het met Lunta is!Ik denk dat je meneer wel naar huis kan komen. Pas bij de 3 minuten hoef je de vk te bellen. Maar bel je meneer en vraag of hij rustig naar huis komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:00 schreef Phaidra het volgende:
Adesse, 40 weken!! Ik hoop dat de beeb nog even blijft zitten tot je man weer fitter is.
Ik ben ook benieuwd hoe het met Lunta is!Zo begon t bij mij ongeveer ook. Ik zou m even bellen idd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal als.je ze al weg.moet.puffen. T kan loos zijn, maar toch. T kan ook opeens heel snel gaan.
Marjolijn gefeliciteerd met Faye! Nu lekker gaan genieten van je gezinnetje!
Mijlpaal hier, 35 weken![]()
![]()
T gaat opeens hard!
Vanochtend rond 7 uur. Toen werd het wel minder, maar ben pas begonnen met timen vanaf 7.45. Heb ook onwijs last van m'n darmen en twijfel nog wat oorzaak en wat gevolg isquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:06 schreef adesse het volgende:
Phaidra ben je ook al in bad geweest of onder de douche? Spannend hoor. Misschien je man wel een sms-je sturen? Kan ie zich alvast geestelijk voorbereiden![]()
Ik hoop ook dat ze bij mij nog even blijft zitten. Zo'n snotter en niesende man naast me lijkt me ook niet wat
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:46 schreef Keshet het volgende:
Ik lees nog steeds mee hoor maar heb weinig te vertellen.
Gisteren de punctie gehad. Deed pijn maar ging goed. Nu zo'n drie weken wachten op de uitslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |