Jeutje ik ben ook eens een dag hard aan het werk
Mis ik gelijk een heleboel!
Marjolijntje en Lunta, van harte gefeliciteerd met de komst van jullie kleintje! En nu lekker gaan genieten!
Mooie naam trouwens, Faye
Dracu zwanger met haar zusje (wat ik me afvraag, is dit in real life ook zo of puur jullie nicknames? Want dat heb ik niet helemaal begrepen

) .. En aan de sonde .. Buhh, hopelijk mag je snel weer naar huis en voel je je weer wat sterker!
Sorbo haptonomie geen ervaring mee. Wel over gelezen en over nagedacht, maar denk niet dat het aan mij/ons is besteed.
Adesse 40 weken
Sonnetje 35 weken
Phaidra gaat ineens ook heel hard las ik
Nanadu ik hoop dat het snel beter met je gaat en dat je weer lekker naar huis mag!
Keshet in spanning .. Pff 3 weken .. Als je tegen die tijd nog maar nagels over hebt

. En vervelend dat het pijn bij je deed. Ik hoop dat de uitslag goed is!
Nytar, wat grappig. Ik was vandaag helemaal (voor mij althans) in Voorburg aan het werk
Kersjes lekker liggen slapen .. Waarschijnlijk had je het nodig meid
Enf lekker bijgetankt .. En nou rustig aan he madammeke

.. Anders heb je die harde buiken zo weer terug. Ik voel de beeb de hele dag door maar hier nog geen tekenen vanaf de buitenkant te zien/te voelen helaas. Hopelijk komt dat snel! Wil mijn man ook mee laten genieten
Estrys erg he die vermoeidheid. Hoe ver ben je inmiddels? Op den duur gaat het (hopelijk) weg, of vermindert het in ieder geval. Maar kan me op dit moment voorstellen dat je bang bent dat het nooooit meer over gaat .. Echt vervelend.
Coco het gevoel dat je buik je beperkt in allerlei dingen had ik ook rond die tijd .. Toen ik ineens wat van de grond wilde rapen

.. Ik denk woow oeps kind in de weg

. Ik had altijd al een strak buikje van mezelf en vroeg me in het begin weleens af of het wel goed zou gaan als er een beeb in zou groeien en ik zo'n mega buik zou krijgen. Was bang dat mijn vel uit elkaar gerukt zou worden

.. Maar blijkbaar gaat het op de een of andere manier

.. Vooral 's middags/'s avonds lijkt het allemaal wat strakker te staan idd maar doet geen pijn ofzo. 's Morgens is het weer weg
Zo, pff.. Ik heb vannacht heerlijk geslapen trouwens! Vroeg naar bed (ook weer te vroeg op helaas

).. Maar weinig wakker geweest vannacht enzo. Verder geen nieuws .. Alles gaat van een leien dakje gelukkig!

.. Tja op die kleine dingetjes na dan als slecht naar de wc kunnen, minder energie/minder kunnen doen op een dag etc. Maar ik mag zeker niet klagen!
Phaidra zet hem op meis!