No wonder dat er na 2 jaar nog geen baby is....quote:Op maandag 11 juni 2012 20:48 schreef Vivi het volgende:
Ja, in zijn relatie met Yo. Hij zegt ook dat Yo alleen aardig is als de camera's draaien. Ik kan niet teveel in detail treden maar het is iemand uit het media wereldje. Ik heb ook wel eens gesproken met een van haar beste vrienden en dat is een heel aardig iemand, hij zegt dat zij een schatje is en dat geloof ik wel.
Ik snap het even niet... wie zegt dat Yo alleen aardig is als de camera draait? Wes?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:48 schreef Vivi het volgende:
Ja, in zijn relatie met Yo. Hij zegt ook dat Yo alleen aardig is als de camera's draaien. Ik kan niet teveel in detail treden maar het is iemand uit het media wereldje. Ik heb ook wel eens gesproken met een van haar beste vrienden en dat is een heel aardig iemand, hij zegt dat zij een schatje is en dat geloof ik wel.
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien verstond ze het niet goed en zei hij: 'Ik wil een heel elftal naast jou!'
Hmm! En Yo vindt dat vreemdgaan allemaal maar ok? Of weet ze het gewoon niet?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:48 schreef Vivi het volgende:
Of ze weet dat dat gewoon bij de voetballerij hoort en doet niet al te moeilijk zolang ze mag shoppen met 3 unlimited credit cards.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hmm! En Yo vindt dat vreemdgaan allemaal maar ok? Of weet ze het gewoon niet?
Nee ik niet. Hoe harder iemand roept dat zijn/haar partner gewéldig is hoe minder ik het geloofquote:
Wendy en Xander hadden daar ook een handje van toentertijd.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:41 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nee ik niet. Hoe harder iemand roept dat zijn/haar partner gewéldig is hoe minder ik het geloof
Dat belooft dan weinig goedsquote:Op maandag 11 juni 2012 22:26 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wendy en Xander hadden daar ook een handje van toentertijd.
En Daan en Jennifer
quote:
quote:"Misschien moeten we een beetje opschieten met dit interview. Dan kunnen we alvast gaan oefenen"
Ik ben ook benieuwd.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:59 schreef alors het volgende:
Nouja Ashley Cole ging ook vreemd terwijl hij met zo'n schattig mooi meisje als Cheryl Cole getrouwd was, dus het kan blijkbaar wel... Maar wtf zou ik toch wel een giller vinden hoor, en dan zulke zoetsappige interviews houden
Daar hebben we nu het antwoord op gevonden toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:21 schreef controlaltdelete het volgende:
Waar blijven die baby's dan als hij haar zo graag wil bezwangeren?
Dat denk ik ook eerder. Zo naïef zal ze immers toch niet zijn? En naast de unlimited creditcards heeft ze via Wesley ook meer 'internationaal aanzien', resulterend in mogelijkheden.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:57 schreef Cynix ® het volgende:
Of ze weet dat dat gewoon bij de voetballerij hoort en doet niet al te moeilijk zolang ze mag shoppen met 3 unlimited credit cards.
Omg, daar had ik nog niet eens over nagedacht!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:09 schreef alors het volgende:
Ik dacht zonet trouwens opeens aan die tattoo, ben je de scharrel van Wes, kleed je em uit en dan zie je dat... 'Yolanthe is watching you'Of zou hij zeggen dat het Michael Jackson is?
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:31 schreef Cynix ® het volgende:
Dat kruis is toch een zwarte pleister of plakband?
quote:
Nee een tattooquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:31 schreef Cynix ® het volgende:
Dat kruis is toch een zwarte pleister of plakband?
Ja he! Ik maak ook altijd foto's van mezelf als ik charmant doch spontaan en ongedwongen over straat paradeerquote:
Dat ook, ze kan zo in Thriller meedoenquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:11 schreef Son-Goku het volgende:
Ze ziet eruit als een zombie op die bovenste foto
quote:
Wie maakt dan deze spontane foto's van haar in haar beloved sunny evening wear?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:51 schreef tuinfluiter het volgende:
Walking home.. Love my sunny evening wear! Sweet dreamssss..... X
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wie maakt dan deze spontane foto's van haar in haar beloved sunny evening wear?
Dat ze de helft van de tijd in verschillende tijdzones zitten zal ook niet helpen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:58 schreef vencodark het volgende:
Ach, misschien lukt het gewoon niet om zwanger te worden. Niet iedereen is uiteraard even vruchtbaar of kan even goed gezonde sperma produceren. Dat ze in 3 jaar nog niet zwanger is, vind ik niet verdacht eigenlijk. Al zou het mij niet verbazen als het er nooit van komt.
*grinquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]Her loveliiii girlfriendzz kiss kiss XXX
quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:24 schreef Greys het volgende:
Na dit EK hangt Yo straks aan de andere arm van Badr Hari.
Oh, nou je het zegt, ik zat helemaal verdwaasd naar dat artikelnummer op haar wang te kijkenquote:Op zondag 17 juni 2012 21:39 schreef bloempje-moi het volgende:
Aaaaaahhhh....
[ afbeelding ]
Misschien kan zij hem beter een hartje op zijn kont laten tatoeëren, dat scheelt kramp in haar vingers.
Het worden dan ook 10 hartjes. Zoiets, maar dan op zijn kont. Hoewel dit ook leuk is!quote:Op zondag 17 juni 2012 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, nou je het zegt, ik zat helemaal verdwaasd naar dat artikelnummer op haar wang te kijken![]()
Misschien gaat die 10 er nooit meer afquote:Op zondag 17 juni 2012 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, nou je het zegt, ik zat helemaal verdwaasd naar dat artikelnummer op haar wang te kijken![]()
quote:
Deze foto komt me zó bekend voor, alsof dit met het WK twee jaar terug ook was gebeurd (ook met de omschrijving 'Dutch fan' enzo).quote:
Geweldigquote:Op maandag 18 juni 2012 21:06 schreef AnnaStesia het volgende:
BOEHOEHOE...cnn kent haar niet,dat zal haar flink tegenvallen
Mooie hoe het beeld de woorden versterkt ...quote:Op maandag 18 juni 2012 22:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
Today i'm working on my documentary for 'Stop Child Abuse', real emotional..
I'm so sad for these little girls..Free A Girl and bring smiles to the world!
Én ze wordt niet herkend, en als klap op de vuurpijl wordt ze niet eens 'a beautiful fan' genoemd. Wat zal ze baaaalenquote:
quote:Broer Yolanthe vlucht voor politie na auto-ongeluk
Xavier Cabau van Kasbergen, broer van presentatrice Yolanthe Sneijder-Cabau, is afgelopen vrijdag na een auto-ongeval gevlucht voor de politie. De man bleek onder invloed van alcohol en stimulerende middelen.
De politie van Hilversum laat desgevraagd aan RTL Boulevard weten dat zij vrijdagochtend een melding binnenkregen dat een bestuurder met zijn auto over de kop was geslagen nadat hij een kabelkast omver had gereden. 'De roekeloze chauffeur kwam met zijn voertuig uiteindelijk tot stilstand in een fietsenstalling - waarbij hij en passant ook een plantsoen doorploegde.'
'Meerderde eenheden gingen ter plaatse, waarop de Hilversummer het op een lopen zette. Via het kentekennummer konden wij traceren waar de persoon woonde. Daar hebben wij hem aangehouden.'
Xavier Cabau van Kasbergen heeft zijn rijbewijs moeten inleveren en er is proces-verbaal opgemaakt.
Het is niet de eerste keer dat de jongere broer van Yolanthe met justitie in aanraking komt. Hij werd vorig jaar bestraft nadat hij een huisgenoot had mishandeld.
Goeie vraag!quote:Op maandag 2 juli 2012 20:04 schreef Elske6 het volgende:
Weet iemand wie die tattoo op zijn bovenarm moet voorstellen???
Zeg dat wel.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
Lijkt me ook niet nee, maar roken als voetballer is best apart. En dat 'pensje' is ook snel gegaan zo na een EK
Is dat niet een tattoo van één van hun trouwfoto's? Ik kan de datum niet goed lezen, maar zie wel 2 ringen.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
Goeie vraag!
Mij lijkt het gewoon een of andere fee![]()
Die is later gekomen denk ikquote:Op maandag 2 juli 2012 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat niet een tattoo van één van hun trouwfoto's? Ik kan de datum niet goed lezen, maar zie wel 2 ringen.
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik had het niet durven voorspellen, mnaar ik ben het zowaar een keer met Derksen eens: wat een verwende en verveelde kereltjes zijn die Nederlandse voetballers toch.
Zo ook Sneijder. Het dedain straalt ervan af, mijns inziens.
Met Sneijder had hij volgens mij juist nauwelijks een probleem.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik had het niet durven voorspellen, mnaar ik ben het zowaar een keer met Derksen eens: wat een verwende en verveelde kereltjes zijn die Nederlandse voetballers toch.
Zo ook Sneijder. Het dedain straalt ervan af, mijns inziens.Je zou je toch goddomme drie weken de ogen uit je kop moeten schamen, in plaats van in St. Tropez of aanverwante stranden de mooiboy uit te hangen.
Ja klopt, Sneijder was ook de enige die de pers (=de fans in Nederland) te woord wilde staan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Met Sneijder had hij volgens mij juist nauwelijks een probleem.
Die heeft ook hard gewerkt tijdens het EK, een van de weinige spelers die wel naar kunnen presteerde.
quote:
Natuurlijk mogen ze op vakantie. Maar dat ze in elk geval de moeite nemen om de pers te woord te staan, voordat hun vliegtuig naar de vakantiebestemming vertrekt, zou sympathiek zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:28 schreef alors het volgende:
Ik vind dat echt zo overdreven. Waarom zouden ze niet op vakantie mogen? Ze hebben het hele jaar door geen tijd om op vakantie te gaan en dan zouden ze nu maar moeten gaan kamperen op Ameland ofzo?Die tweet van Heitinga was behoorlijk ongepast ja, maar op vakantie gaan is hun vrije recht.
Whats next? Een strafkamp na een slecht toernooi, zoals in bananenrepublieken?
Typo.quote:
Ben je ook zo tekeer gegaan na zijn mislukte seizoen bij Inter? Dacht het niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Natuurlijk mogen ze op vakantie. Maar dat ze in elk geval de moeite nemen om de pers te woord te staan, voordat hun vliegtuig naar de vakantiebestemming vertrekt, zou sympathiek zijn.
Wat een afschuwelijke tattoos heeft ie zegquote:
hij probeert natuurlijk de boel een beetje op te leuken en de aandacht af te leiden van dat lelijke koppiequote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:27 schreef Grunge. het volgende:
Nou, hij heeft er in ieder geval van geleerd...(!) Zelden zo'n lelijke mix van tatoeages gezien.
Ik moet bij het zien van die Yolanthe-tattoo altijd denken aan hoe Yolanthe zei dat ze 'er wel even stil van was' toen Wesley haar ermee verraste.
Que?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:57 schreef static het volgende:
[..]
Ben je ook zo tekeer gegaan na zijn mislukte seizoen bij Inter? Dacht het niet.
M'n oren blijven klapperen, hoe vaak ik die naam ook ziequote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:27 schreef Grunge. het volgende:
Die 'fee' op zijn bovenarm is toch Ramona, zijn ex, moeder van Jessey? Volgens mij was dat eerst ook zo'n 'portret' maar is daar later een fee van gemaakt... Nou, hij heeft er in ieder geval van geleerd...(!) Zelden zo'n lelijke mix van tatoeages gezien.
En voor iemand die ook net van een EK komt, heel apart, of hij heeft echt lopen schranzen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:03 schreef yvonne het volgende:
Hou me ten goede, ik heb ook een pens, ergens op m'n knieën hangtie, maar voor een sportman?
Hij zit vast in een all inclusive resortquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En voor iemand die ook net van een EK komt, heel apart, of hij heeft echt lopen schranzen.
Whehehe, scherp!quote:
Dat dacht ik ook ja, nu kijken wat hij voor Yolanthe in petto heet als het over is... Een dolfijn of een draak? Of gewoon MJ?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:27 schreef Grunge. het volgende:
Die 'fee' op zijn bovenarm is toch Ramona, zijn ex, moeder van Jessey? Volgens mij was dat eerst ook zo'n 'portret' maar is daar later een fee van gemaakt... Nou, hij heeft er in ieder geval van geleerd...(!) Zelden zo'n lelijke mix van tatoeages gezien.
Ik moet bij het zien van die Yolanthe-tattoo altijd denken aan hoe Yolanthe zei dat ze 'er wel even stil van was' toen Wesley haar ermee verraste.
Hij laat er dan gewoon 'this is it' onder tatoeërenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:52 schreef alors het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja, nu kijken wat hij voor Yolanthe in petto heet als het over is... Een dolfijn of een draak? Of gewoon MJ?
Ze mogen zeker op vakantie..Bertje en schoonzoon Mark met hun vrouwen zitten op Ibiza. Ontopic: Bah Wesley met die tattoo'squote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:28 schreef alors het volgende:
Ik vind dat echt zo overdreven. Waarom zouden ze niet op vakantie mogen? Ze hebben het hele jaar door geen tijd om op vakantie te gaan en dan zouden ze nu maar moeten gaan kamperen op Ameland ofzo?Die tweet van Heitinga was behoorlijk ongepast ja, maar op vakantie gaan is hun vrije recht.
Whats next? Een strafkamp na een slecht toernooi, zoals in bananenrepublieken?
Beter 'This is shit'quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:54 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hij laat er dan gewoon 'this is it' onder tatoeëren
Hij is toch voor ons land uitgekomen? Voor Nederland? Dat land dat een klein beetje op zijn kop staat als we/ze in zo'n toernooi staan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:57 schreef static het volgende:
[..]
Ben je ook zo tekeer gegaan na zijn mislukte seizoen bij Inter? Dacht het niet.
Wesley speelt voor Internazionalequote:
Voor een sportman heeft ie een pens,quote:
Whehe. Zodra Oranje speelt kijken ze allemaal, en zodra het gewone voetbal weer loopt vloeken ze allemaal op Zondagquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hij is toch voor ons land uitgekomen? Voor Nederland? Dat land dat een klein beetje op zijn kop staat als we/ze in zo'n toernooi staan?
Wat heeft Dude in godesnaam met Inter te maken?
Ik kijk alleen EK/WKquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe. Zodra Oranje speelt kijken ze allemaal, en zodra het gewone voetbal weer loopt vloeken ze allemaal op Zondag
Dat ja!quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
Lijkt me ook niet nee, maar roken als voetballer is best apart. En dat 'pensje' is ook snel gegaan zo na een EK
Dat zeg ik!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:53 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik kijk alleen EK/WKkan mij dat hele voetbal verrotten
Zou ze zich hebben laten betalen om haar naam en foto te gebruiken in die reclame?quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:21 schreef bloempje-moi het volgende:
Misschien moet Wesley Yolanthe's truc eens proberen![]()
[ afbeelding ]
Ik vermoed van niet... Dan had ze vast een andere foto gekozen of laten maken, dit is gewoon een shot van 5 jaar geleden uit ONM...quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zou ze zich hebben laten betalen om haar naam en foto te gebruiken in die reclame?
Volgens mij blijft er niet veel Sylvie over als die 12kg lichaamsvet kwijtraakt..quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag Sylvie laatst op Facebook ook rechts bij de banners zo voorbij komen
Die is ze al kwijt, denk maar aan de oude Sylviequote:Op woensdag 4 juli 2012 13:37 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Volgens mij blijft er niet veel Sylvie over als die 12kg lichaamsvet kwijtraakt..
En ik zag vandaag Oprah,lijkt me ook niet dat die zich verhuurt aan dat soort reclamesquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag Sylvie laatst op Facebook ook rechts bij de banners zo voorbij komen
twitter:eddyjansen twitterde op maandag 09-07-2012 om 19:42:47Anzhi Makhachkala (club Guus Hiddink) heeft 25 milj euro over voor Wesley Sneijder. Die zou positief tegenover stap naar Rusland staan reageer retweet
Zou best kunnen, hoor.quote:
Dat.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:25 schreef Vivi het volgende:
Ik denk niet dat Yo dat ziet zitten eigenlijk.
Mooie reden om te gaan scheidenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:25 schreef Vivi het volgende:
Ik denk niet dat Yo dat ziet zitten eigenlijk.
Da's 3x het woord 'ik' in 1 zin. Just sayin'.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:03 schreef Elske6 het volgende:
Ik doe dit echt omdat ik het kan doen en omdat ik het fijn vind dat er verandering optreedt."
Bronquote:'Wesley Sneijder werkte Jan Smit tegen'
AMSTERDAM - Dat Jan Smit en Wesley Sneijder nooit beste vrienden zullen worden, is wel duidelijk. Wesley gunt Jan niet eens een hit...
Dat heeft René van der Gijp gezegd tegen Party.
Nadat Jan te gast was bij VI Oranje dronk hij nog wat met de andere gasten. Hij deed volgens Van der Gijp een belangrijke onthulling.
In eerste instantie zou niet Wolter Kroes, maar Jan de voetbalhit Ben jij Ook voor Nederland zingen. Het nummer, met Daniël Smid en Yes-R, was zelfs al ingezongen door Jan. De contracten waren getekend en alles leek erop dat het een hit van Jan zou worden. Totdat Wesley daar achter kwam.
Volgens Van der Gijp heeft de voetballer er een stokje voor gestoken. De supermarkt, waarvoor een aantal voetballers in de reclamecampagne zouden verschijnen, voelde zich gedwongen om uiteindelijk een andere zanger te vragen.
Mijn God, de hoogmoed.quote:Misschien hebben Wesley en ik elkaar gevonden omdat we zo meer kunnen betekenen in de wereld", zegt de 27-jarige presentatrice tegen Vriendin.
Waar zou de wereld zijn zonder onze fantastische Yoquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:03 schreef Elske6 het volgende:
wo 11 jul 2012, 11:20
Yolanthe wil iets betekenen Van onze redactie
AMSTERDAM - Yolanthe Sneijder-Cabau denkt dat ze bekend is geworden zodat ze wat voor de wereld kan betekenen als ambassadrice van Stop Kindermisbruik.
Misschien hebben Wesley en ik elkaar
gevonden omdat we zo meer kunnen betekenen in de wereld", zegt de 27-jarige presentatrice tegen Vriendin.
Yolanthe richtte in 2008 de stichting Stop Kindermisbruik op. Volgens haar is die zo groot geworden door alles wat ze heeft meegemaakt. "Dus dat is waar God mij leidt."
Zelf is de voetbalvrouw nooit veranderd door de materialistische wereld om haar heen. "Dat weet ik van mezelf, maar ook omdat mijn nuchtere familie er meteen wat van zou zeggen als ik naast mijn schoenen ging lopen."
Haar werk voor de stichting ziet Yolanthe niet als uitlaatklep omdat daar ook regelmatig lelijke dingen over worden gezegd. "Bijvoorbeeld dat ik niet echt geïnteresseerd ben, of er komt commentaar dat ik in een te leuk jurkje te mooi op de foto sta tussen al die arme kinderen. Alsof ik mezelf hiermee wil promoten. Ik doe dit echt omdat ik het kan doen en omdat ik het fijn vind dat er verandering optreedt."
Nee hoor!quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:19 schreef alors het volgende:
Ik verdenk ze er wel eens van dat de gewoon goede vrienden zijn en zijn getrouwd omdat het zo 'convenient' was, hij een lekker wijf, zij genoeg geld en connecties om haar ambities waar te maken. Hij zal haar wel echt lekker vinden, maar ik heb altijd wel enige vraagtekens bij de wederzijdsheid. Ik vind Yo wel zo'n type dat niet alleen kan zijn, ze liep toch ook Baas B (
) rechtstreeks naar Jan Smit en van Jan meteen naar Wesley...
Ben ik de enige?
Dat zou ik niet eens raar vinden nu je het zo opsomt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:19 schreef alors het volgende:
Ik verdenk ze er wel eens van dat de gewoon goede vrienden zijn en zijn getrouwd omdat het zo 'convenient' was, hij een lekker wijf, zij genoeg geld en connecties om haar ambities waar te maken. Hij zal haar wel echt lekker vinden, maar ik heb altijd wel enige vraagtekens bij de wederzijdsheid. Ik vind Yo wel zo'n type dat niet alleen kan zijn, ze liep toch ook Baas B (
) rechtstreeks naar Jan Smit en van Jan meteen naar Wesley...
Ben ik de enige?
Nee, maar ik ben nog niet om.quote:
Om wat te kunnen betekenen voor de zielige kindjes in de wereld. Duh!quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben nog niet om.
Wesley kan ook wel een 'goedkoper' lekker wijf krijgen en Yolanthe kan bijna elke miljonair wel inpalmen.
Waarom dan uitgerekend deze combi?
Nou, Jantje heeft naar het schijnt Yolanthe het werken bij de Tros ook onmogelijk gemaakt, dus het zou me niets verbazen...quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:53 schreef piglet het volgende:
[..]
Bron
Dit lijkt me toch niet heel waarschijnlijk of wel?
Als het wel waar is, heeft het voor Jan beter uitgepakt denk ik. Zijn naam is nu tenminste niet verbonden met het EK waarin Oranje niks presteerde
quote:Yolanthe weer in Hollywoodfilm
AMSTERDAM - Yolanthe Sneijder-Cabau heeft na Pain and Gain opnieuw een rol in een Hollywoodfilm te pakken. De vrouw van Wesley speelt in de film Move On.
Vandaag vonden er enkele opnames in Amsterdam plaats. "Hartstikke leuk, in ons eigen landje", aldus Yolanthe. "Het is een road movie waarbij ze in allerlei verschillende landen gaan draaien. Dan is het natuurlijk hartstikke leuk dat ons land ook aan de beurt komt."
De film is een filmproject van regisseur Asger Leth, Hollywoodster Mads Mikkelsen speelt de hoofdrol. De film vertelt het verhaal van een imperfecte held die een geheimzinnige koffer ergens in Europa moet afleveren. De filmmaker doet met zijn road movie acht Europese landen aan.
En eerst sprak Jan nog vol lof over Wes zijn voetbaltalentquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Om wat te kunnen betekenen voor de zielige kindjes in de wereld. Duh!
[..]
Nou, Jantje heeft naar het schijnt Yolanthe het werken bij de Tros ook onmogelijk gemaakt, dus het zou me niets verbazen...
LOLquote:
zoals Johan Derksen lang geleden al eens zei; Yolanthe is gaan geloven in haar eigen belangrijkheid"quote:
Waarom duh?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Om wat te kunnen betekenen voor de zielige kindjes in de wereld. Duh!
En toch is er iets mis met die bek van haar, ze heeft er iets aan laten doen daar ben ik haast zeker van. En dat die kabouter naast haar Jan S weinig gunt kan ik me best voorstellen. Het zal wel steken dat Jan met zijn tong en paling in zijn oh zo geweldig mooi, lief en talentvol vrouwke heeft liggen roeren.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:29 schreef alors het volgende:
Geen duckfaces
[ afbeelding ]
#GoodTimes with @YolantheCabau @sneijder101010 & @tiesto. Love my Dutch friends, such fun, beautiful people!
Dat doen gewone Nederlandertjes ook.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:19 schreef alors het volgende:
Ik verdenk ze er wel eens van dat de gewoon goede vrienden zijn en zijn getrouwd omdat het zo 'convenient' was,
quote:Op maandag 16 juli 2012 13:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
En toch is er iets mis met die bek van haar, ze heeft er iets aan laten doen daar ben ik haast zeker van. En dat die kabouter naast haar Jan S weinig gunt kan ik me best voorstellen. Het zal wel steken dat Jan met zijn tong en paling in zijn oh zo geweldig mooi, lief en talentvol vrouwke heeft liggen roeren.
Tof dat jij de ins en outs kent!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:19 schreef sherezade het volgende:
Nee denk ook niet dat het gaat gebeuren, Yo's Wil is Yo's wet he....Wesley is echt haar knechtje...die is veel te bang om haar kwijt te raken
wat denk je nu zelf, Wesley heeft haar totaal niks te bieden dan alleen maar een dikke bankrekening......quote:
Waar baseer je die aanname op?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:17 schreef sherezade het volgende:
wat denk je nu zelf, Wesley heeft haar totaal niks te bieden dan alleen maar een dikke bankrekening......
Ik denk dat jij je vergist, ik geloof dat Wes stiekem best een dominant mannetje is...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:17 schreef sherezade het volgende:
[..]
wat denk je nu zelf, Wesley heeft haar totaal niks te bieden dan alleen maar een dikke bankrekening......
Ik zit al vanaf het begin in deze reeks, maar ik ben nog nergens een statement tegengekomen dat jouw aanname staaft.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:20 schreef sherezade het volgende:
moet ik dat nog gaan uitleggen?? begin dan maar bij Yo & Wess #1
Dan is het toch goed,quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zit al vanaf het begin in deze reeks, maar ik ben nog nergens een statement tegengekomen dat jouw aanname staaft.
Wacht effe, jij doet een ongefundeerde uitspraak, kan hem niet beargumenteren en dat zou dan mijn probleem zijn?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:24 schreef sherezade het volgende:
Dan is het toch goed,jouw probleem dan
Is geen makkelijke denk ik nee...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je vergist, ik geloof dat Wes stiekem best een dominant mannetje is...
het is al zovaak gezegd hier, denk je nu echt dat als Wesley niet bekend was en achter de frietkraam werkte op de dam voor een paar euro dat Yo hem enigzins opgemerkt zou hebben??quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wacht effe, jij doet een ongefundeerde uitspraak, kan hem niet beargumenteren en dat zou dan mijn probleem zijn?
Ik denk eerder dat jouw negatieve inslag een probleem voor jezelf is. Maakt verder niet uit.
Dat is nogal van een andere orde dan zeggen dat Wesley haar helemaal niets te bieden heeft, buiten die bankrekening ...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:32 schreef sherezade het volgende:
het is al zovaak gezegd hier, denk je nu echt dat als Wesley niet bekend was en achter de frietkraam werkte op de dam voor een paar euro dat Yo hem enigzins opgemerkt zou hebben??
Nee tuurlijk niet !!
Toen Jan niks meer voor haar kon doen en haar doorbraak uitbleef gooide ze het maar over een andere boeg, het enige aantrekkelijk aan Wesley is zijn bankrekening en zijn contacten en connecties voor haar carierre een duwtje te geven....want aan haar ontbreekt ieder talent....
Waren Yo en Jan niet uit elkaar gegaan omdat Jan liever andere zeeën beviste?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:32 schreef sherezade het volgende:
[..]
het is al zovaak gezegd hier, denk je nu echt dat als Wesley niet bekend was en achter de frietkraam werkte op de dam voor een paar euro dat Yo hem enigzins opgemerkt zou hebben??
Nee tuurlijk niet !!
Toen Jan niks meer voor haar kon doen en haar doorbraak uitbleef gooide ze het maar over een andere boeg, het enige aantrekkelijk aan Wesley is zijn bankrekening en zijn contacten en connecties voor haar carierre een duwtje te geven....want aan haar ontbreekt ieder talent....
Nee, schande, ook als je bekend bent dan heb je de plicht met enige regelmaat een loodgieter te laten komen zodat je daar verliefd op kunt worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is nogal van een andere orde dan zeggen dat Wesley haar helemaal niets te bieden heeft, buiten die bankrekening ...
En dat bekend en beroemd vooral samen mingle-en, mag inmiddels toch geen verrassing meer zijn?
Zou best kunnen hoor. Maar ik denk dat Wes het ook best interessant vond/vind dat Yo voor vele mannen de ultieme natte droom is. Dus denk ik dat haar 'status' voor hem net zo interessant was als andersomquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:40 schreef Pisces29 het volgende:
Mwah, lijkt me ook wel makkelijk als je bekend bent en best wat geld kunt spenderen, dat je in een relatie met iemand zit die ook uit dat wereldje komt.Ik zou niet weten hoe je als bekende Japie iets moet beginnen met Jan Modaal.
Ik geloof best dat ze elkaar oprecht leuk vinden, en als Yo een onbekende troela was, dan had Wes haar toch ook wel leuk kunnen vinden? Andersom niet, denk ik, maar zo wel.
Hij geilde al op haar in ONM, zij was gewoon zijn ultieme trophy wife.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor. Maar ik denk dat Wes het ook best interessant vond/vind dat Yo voor vele mannen de ultieme natte droom is. Dus denk ik dat haar 'status' voor hem net zo interessant was als andersom
Yup zoiets denk ik ook. en dat heeft Wesje toch ook toegegeven? Verder denk ik dat die 2 echt niet hun hele leven bijelkaar blijven en dat Wesje idd ingeruild gaat worden voor 1 of andere Amerikaan die wat meer status heeft. Ik hoop het iig want dan lach ik me suf. Daar zitten ze dan met hun cheap ass lelijke tattoos. Wanneer wordt ze toch es zwanger want daar was ze ook zo vol van ff geleden. Misschien heeft ze wel dooie eitjes wie weet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:55 schreef alors het volgende:
[..]
Hij geilde al op haar in ONM, zij was gewoon zijn ultieme trophy wife.
En dat zou dan juist hartstikke sneu zijn, wat mij betreft...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:12 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Yup zoiets denk ik ook. en dat heeft Wesje toch ook toegegeven? Verder denk ik dat die 2 echt niet hun hele leven bijelkaar blijven en dat Wesje idd ingeruild gaat worden voor 1 of andere Amerikaan die wat meer status heeft. Ik hoop het iig want dan lach ik me suf. Daar zitten ze dan met hun cheap ass lelijke tattoos. Wanneer wordt ze toch es zwanger want daar was ze ook zo vol van ff geleden. Misschien heeft ze wel dooie eitjes wie weet.
Of Yo wil wel, maar niet met Wes...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:16 schreef Pisces29 het volgende:
Wes brult nog steeds, na 2 jaar. Misschien wil Yo niet...
Dat jaquote:
Mwah, in 2 jaar toch wel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:20 schreef Leandra het volgende:
Het zal ook vast niet helpen dat ze de helft van de tijd op verschillende continenten zitten....
Dat ligt er maar net aan of ze op het juiste moment samen zijn... in twee jaar zijn dat dus zo'n 26 kansen, die kun je vrij makkelijk missen.quote:
Nouja zat modellen die ook het hele jaar rond de wereld rondreizen en zwanger raken. Of ze hebben gewoon weinig/geen seks...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan of ze op het juiste moment samen zijn... in twee jaar zijn dat dus zo'n 26 kansen, die kun je vrij makkelijk missen.
Dat valt best te plannen, en ze kiezen er dan ook voor. Yo is bezig met films of een programma, dat is volledig een keuze. Het is niet dat ze buiten de deur moet werken omdat er anders te weinig inkomen isquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan of ze op het juiste moment samen zijn... in twee jaar zijn dat dus zo'n 26 kansen, die kun je vrij makkelijk missen.
ze wilde toch een groot gezin? mag ze wel eens langzaam beginnenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat valt best te plannen, en ze kiezen er dan ook voor. Yo is bezig met films of een programma, dat is volledig een keuze. Het is niet dat ze buiten de deur moet werken omdat er anders te weinig inkomen is
Buiten de pot pist? Heb ik iets gemist uit de media?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:23 schreef Pisces29 het volgende:
En als het klopt dat Wes buiten de pot pist, waarom zou Yo dan haast hebben, gelijk heeft ze
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet iets dat je iemand zou gunnen. Maar dat bedoelde je ook vast niet
Nou hij is ooit wel eens vreemdgegaan, dat heeft hij zelf toegegeven (in het interview met Yolanthe nota benequote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:55 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Buiten de pot pist? Heb ik iets gemist uit de media?
Toen schreef ze columns dat ze op haar 25e minstens al 3 wilde hebben, en het liefst een gezin van 7 of 8 totaal, ooit.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:12 schreef Leandra het volgende:
Was dat met JS niet hetzelfde? Eerst roepen dat er zsm kinderen moeten komen en wel zo veel mogelijk, en een tijdje voor de break-up was er ineens niet zo'n haast meer.
Hoe oud is ze inmiddels?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toen schreef ze columns dat ze op haar 25e minstens al 3 wilde hebben, en het liefst een gezin van 7 of 8 totaal, ooit.
quote:Yolanthe en Wesley vieren trouwdag op Sardinië
AMSTERDAM - Yolanthe Sneijder-Cabau en Wesley Sneijder vieren hun papieren bruiloft op Sardinië. Het koppel beloofde elkaar exact twee jaar geleden eeuwige trouw in Toscane.
"Ik voel me de gelukkigste man op aarde", twitterde Wesley dinsdag over zijn huwelijksverjaardag. "Ik vier mijn tweejarig jubileum met mijn lieve vrouw."
Vorig jaar kregen de voetballer en zijn vrouw niet de kans samen stil te staan bij hun trouwdag. Sneijder was met zijn club Internazionale op trainingskamp. Dit jaar voegt de 28-jarige zich later bij zijn ploeggenoten in verband met het EK voetbal.
Twee jaar geleden pakten Wesley en Yolanthe groots uit voor hun huwelijk. Het Italiaanse dorpje Castelnuovo Berardenga stond drie dagen lang in het teken van de tortelduifjes.
Clinch
Na de huwelijksvoltrekking lagen Wesley en Yolanthe in de clinch met hun weddingplanner over onbetaalde rekeningen.
Na een rechtszaak en maanden moddergooien kozen de voetballer en de presentatrice eieren voor hun geld en besloten ze alsnog alle openstaande rekeningen te betalen.
twitter:sneijder101010 twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 08:42:13I feel like the luckiest man in the world!! Celebrating two years anniversary with my sweet wife @YolantheCabau on Sardinia! 17-07-'10 reageer retweet
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:42 schreef Leandra het volgende:
Het is ook wel een lief berichtje, maar ik snap nooit zo dat je dat soort dingen via de rest van de wereld moet delen... wij kledderen en kleffen ook de halve dag, maar dan via Whatsapp.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
Iemand al iets gezien op haar site ivm het 2-jarig huwelijksjubileum?
Maar wát dan precies?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:33 schreef Copycat het volgende:
Dat is nogal van een andere orde dan zeggen dat Wesley haar helemaal niets te bieden heeft, buiten die bankrekening ...
De hele wereld moet kunnen meegenieten van hun fortuinlijke liefdequote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:31 schreef Leandra het volgende:
Ik snap dat niet, dan zit je samen ergens je tweejarig huwelijk te vieren en dan ga je even op het balkon staan om aan je vrouw te twitteren dat je blij bent dat je twee jaar getrouwd bent?
Loop je daarvoor weg, of doe je dat terwijl je naast haar op de bank zit?
Ik slaap niet tussen ze in, dus kan het niet aan ze vragen. En nogmaals: dat bekend elkaar aantrekt, is toch geen verrassing?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:12 schreef Cynix ® het volgende:
Maar wát dan precies?
Kom op, wat moet een mooie ambitieuze vrouw met een dwerg als Wesley als-ie niks te makken zou hebben?
Dan is het óf aandachtshoereren óf het begin van het einde verbloemen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:14 schreef Greys het volgende:
Ik zie zat 'gewone' mensen op FB roepen als ze een half jaar, 1 jaar, 2 jaar of 5 jaar getrouwd zijn hoor.
Snap ook niet zo goed dat dat dan anders is als je bekend bent. Waarom zou je het dan niet meer mogen delen?
Maar als de nicht van de uitlaatservice van de teckel van je vriendin op Facebook/twitter roept dat ze zo gezellig d'r 1 jarig huwelijk aan het vieren is dan kraait er geen haan naar of in elk geval niemand die zich afvraagt 'waarom ze dat met de wereld delen'. Dan wordt ze gewoon gefeliciteerd of genegeerd. Daar zijn die kanalen nou eenmaal voor, om je gedachten en dingetjes met de wereld te delenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:16 schreef Leandra het volgende:
Ik zeg nergens dat het anders is als je bekend bent
Die gast is één en al plakplaatje. Sjesus zeg ga je liefkozend naar beneden kom je dat tegenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:53 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Wes best aantrekkelijk, op die plakplaatjes na dan. En het ziet er idd niet naar uit dat ze binnenkort gaan scheiden.
Estelle al naar Sardinië, Yo & Wes naar Sardinië. ChipsZak. over twee week naar Sardinië. Blijkbaar de hotspot om BN'ers te spottenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:12 schreef alors het volgende:
![]()
[..]twitter:sneijder101010 twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 08:42:13I feel like the luckiest man in the world!! Celebrating two years anniversary with my sweet wife @YolantheCabau on Sardinia! 17-07-'10 reageer retweet
Volgens mij is het een bijbeltekst, Yo heeft die op haar rug, iets kleiner.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Net alsof 1 sigaretje kwaad kan, wat een ophef over niks. Ik vind die tattoos afgrijselijker mn die van Jo op zijn buik. En wat heeft ie toch om zijn nek laten schrijven?
Niet miepen. Ken je deze nog? Die rookte meer dan jij en ik bijelkaar in onze hoogtij-dagen.quote:
Frank Reijkaard en van Basten roken ookquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:33 schreef static het volgende:
[..]
Niet miepen. Ken je deze nog? Die rookte meer dan jij en ik bijelkaar in onze hoogtij-dagen.
[ afbeelding ]
Uhuh, zelfde als deze:quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Frank Reijkaard en van Basten roken ook
Wat een kop hèDa's niks vergeleken bij die melkmuilen van nu.
Je hebt de Telegraaf wakker geschudquote:
quote:Wesley Sneijder gesnapt met sigaret
van onze redactie
AMSTERDAM - FOTO - Voetballer Wesley Sneijder is eerder deze maand op de gevoelige plaat vastgelegd terwijl hij ligt te genieten van een saffie.
Dat blijkt uit foto's van de Braziliaanse website Globo. De sterspeler van Oranje genoot, na het dramatisch verlopen EK, met zijn echtgenote Yolanthe van een welverdiende vakantie op het zonnige Ibiza. Daarbij stak Wes af en toe een peukje op, terwijl Yo van een lekker wijntje dronk.
Nu kan ik natuurlijk zeggen dat ze mij volgen hèquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hadden ze eerder moeten doen, die foto was op 2 juli al gepost:
[..]
quote:Yolanthe Sneijder-Cabau mocht niet in Playboy
RIJSWIJK - Yolanthe Sneijder-Cabau mocht van haar management niet in de Playboy. Dat zegt hoofdredacteur Jan Heemskerk die op 1 augustus weg gaat bij het mannenblad.
In het AD zegt hij dat Yolanthe in het verleden op het punt heeft gestaan zich volledig bloot te geven in de Playboy.
Volgens hem was hij al in een vergevorderd stadium van onderhandeling met de 27-jarige actrice en presentatrice. “Helaas, haar management vond haar op dat moment nog te onbekend voor een naaktshoot”, aldus Heemskerk.
Korte tijd later was Yolanthe opeens enorm populair door haar huwelijk met Wesley Sneijder. “Toen ging het feest opeens definitief niet meer door.”
Nou jongens, wat zal er nou weer campy tattoo bij komen? Of misschien heeft Yo weer wat laten doen en kan hij haarportret bij laten werken.quote:wo 01 aug 2012, 12:15
Wesley Sneijder laat nieuwe tattoo zetten van onze redactie
AMSTERDAM - Wesley Sneijder is met vrouwlief Yolanthe aan het bedenken hoe zijn nieuwe tatoeage eruit gaat zien.
Maar Wes en Yo komen er niet uit. Yo heeft daarom een oproepje op Twitter geplaatst waarin ze haar volgers vraagt mee te denken over de nieuwe tatoeage.
"Hoi allemaal! Mijn man heeft me gevraagd om ideeën te bedenken voor zijn nieuwe tattoo... Als je iets leuks in gedachten hebt, laat het me dan weten."
Nouja, hij heeft er in ieder geval van geleerd en komt niet meer met een leuke "verrassing" maar laat vrouwlief meedenken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:19 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Nou jongens, wat zal er nou weer campy tattoo bij komen? Of misschien heeft Yo weer wat laten doen en kan hij haarportret bij laten werken.
Volgens mij is het meer een gevalletje 'hou jezelf in de kijkert'quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:19 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Nou jongens, wat zal er nou weer campy tattoo bij komen? Of misschien heeft Yo weer wat laten doen en kan hij haarportret bij laten werken.
Heeft hij nog zoveel ruimte dan op dat kleine lijfje?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:30 schreef Copycat het volgende:
Nog een betekenisloos en smakeloos plakplaatje erbij, waarom ook niet.
Doe een dolfijn! Of een tribal! Of een verkeerd geschreven uitheemse tekst die heel filosofisch lijkt.
Hij buikt een beetje uit, dus ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heeft hij nog zoveel ruimte dan op dat kleine lijfje?
Ja hoor. Misschien zet ie wel een van zijn tweets over Yo op zijn lichaam. Het liefst eentje met grammaticale fouten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:03 schreef Cynix ® het volgende:
Via Twitter om ideeën voor een tattoo vragen. Kan het erger?
Wat is die after? Een vagina met een voetbal erin?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:22 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Nee, dees:
[ afbeelding ]
We doen wel gezellig mee.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat is die after? Een vagina met een voetbal erin?
Niet!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:24 schreef beequeen het volgende:
Omg, dit geloof je toch niet?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:26 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Niet!!Heeft zijn zoontje deze gezet ofzo?
Wat staat er voor tekst?
try to lite my....quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:35 schreef beequeen het volgende:
Ik heb geen idee wat er staat. I will.......en nog iets.
Dat zou wel heel erg zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
try to lite my....
fire? Zal wel niet toch?
Johan Cruyff?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:40 schreef beequeen het volgende:
Dit is toch JC aan het kruis? Ik ben niet zo bijbels onderlegd.
quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
try to lite my....
fire? Zal wel niet toch?
Ja ik snap daar ook niks van, met zoveel poen vloog ik wel even naar Kat von Dquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het zo vreemd dat iemand met veel geld zulke crappy tattoos laat zetten. Niet het ontwerp, maar de uitvoering dus...
Smaak niet, maar goede uitvoering van wanstaltigheden toch wel?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:20 schreef Cee het volgende:
Smaak is niet te koop. Misschien vinden ze wel dat de dader van dit stukje inktkunst de Michelangelo onder de tattooïsten is.
Zal het niet gewoon Tinus verderop in het kamp zijn die een tattoeshopje aan wagen heeft?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:20 schreef Cee het volgende:
Smaak is niet te koop. Misschien vinden ze wel dat de dader van dit stukje inktkunst de Michelangelo onder de tattooïsten is.
Wat is een 'sleeve'?quote:Onlangs plaatste Yolanthe Sneijder Cabau een oproepje op Twitter waarin ze haar volgers vroeg mee te denken over Wes zijn nieuwe tattoo.
Vandaag was het zover. "Hij krijgt een sleeve! Hij krijgt een tattoo, die een van jullie mij heeft gestuurd. Bedankt voor de mooie inspiratie",
Vast iets dat ie van Yo houdt.. van de sterrren? gewonnen titels?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:01 schreef Leandra het volgende:
Wat heeft hij nou voor Arabische tekst staan? En welke vlag zou de inspiratie voor die sterren zijn geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |