Wesley speelt voor Internazionalequote:
Voor een sportman heeft ie een pens,quote:
Whehe. Zodra Oranje speelt kijken ze allemaal, en zodra het gewone voetbal weer loopt vloeken ze allemaal op Zondagquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:37 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hij is toch voor ons land uitgekomen? Voor Nederland? Dat land dat een klein beetje op zijn kop staat als we/ze in zo'n toernooi staan?
Wat heeft Dude in godesnaam met Inter te maken?
Ik kijk alleen EK/WKquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe. Zodra Oranje speelt kijken ze allemaal, en zodra het gewone voetbal weer loopt vloeken ze allemaal op Zondag
Dat ja!quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
Lijkt me ook niet nee, maar roken als voetballer is best apart. En dat 'pensje' is ook snel gegaan zo na een EK
Dat zeg ik!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:53 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik kijk alleen EK/WKkan mij dat hele voetbal verrotten
Zou ze zich hebben laten betalen om haar naam en foto te gebruiken in die reclame?quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:21 schreef bloempje-moi het volgende:
Misschien moet Wesley Yolanthe's truc eens proberen![]()
[ afbeelding ]
Ik vermoed van niet... Dan had ze vast een andere foto gekozen of laten maken, dit is gewoon een shot van 5 jaar geleden uit ONM...quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zou ze zich hebben laten betalen om haar naam en foto te gebruiken in die reclame?
Volgens mij blijft er niet veel Sylvie over als die 12kg lichaamsvet kwijtraakt..quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag Sylvie laatst op Facebook ook rechts bij de banners zo voorbij komen
Die is ze al kwijt, denk maar aan de oude Sylviequote:Op woensdag 4 juli 2012 13:37 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Volgens mij blijft er niet veel Sylvie over als die 12kg lichaamsvet kwijtraakt..
En ik zag vandaag Oprah,lijkt me ook niet dat die zich verhuurt aan dat soort reclamesquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag Sylvie laatst op Facebook ook rechts bij de banners zo voorbij komen
twitter:eddyjansen twitterde op maandag 09-07-2012 om 19:42:47Anzhi Makhachkala (club Guus Hiddink) heeft 25 milj euro over voor Wesley Sneijder. Die zou positief tegenover stap naar Rusland staan reageer retweet
Zou best kunnen, hoor.quote:
Dat.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:25 schreef Vivi het volgende:
Ik denk niet dat Yo dat ziet zitten eigenlijk.
Mooie reden om te gaan scheidenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:25 schreef Vivi het volgende:
Ik denk niet dat Yo dat ziet zitten eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |